ג'ודו: סיכום נבחרת הנשים בגרנד פרי מרקש

עשר נציגות ישראליות יצאו לייצג את המדינה בגרנד פרי מרקש בג'ודו. נבחרת הנשים יצאה לתחרות ונחלה הצלחות לצד האכזבות. שתי מדליות ארד נהדרות אך בתחרות שמעצמות העולם לא לקחו חלק בו, היה אפשר יותר. התחרות הזאת כמובן, חלק מהריצה לטוקיו 2020 ובעלת ניקוד שיכול לעזור להבטחת המקום באולימפיאדה.

שירה ראשוני (48- ק"ג):

שירה ראשוני שזכתה בגרנד פרי תל אביב במדליית הזהב, יצאה לתחרות במרקש כאשר היא הייתה מדורגת במקום הראשון במשקל שלה. על הסיבוב הראשון היא דילגה בזכות ההגרלה, ובסיבוב השני עברה ללא קרב. שירה ראשוני מצאה את עצמה מול גיאודהפרנצ'סקה האיטלקייה ברבע הגמר בלי לנצח קרב. ראשוני, הפסידה ברבע הגמר והלכה לבית הניחומים. בבית הניחומים היא ניצחה את הצרפתייה בלנדין פונט בניקוד הזהב ובקרב על מדליית הארד הפסידה שוב לצרפתייה, מאין קלמנט שדורגה במקום ה-16 בעולם. שירה ראשוני סיימה את התחרות במקום החמישי.

נועה מינצקר (48- ק"ג):

נועה מינצקר יצאה לתחרות כאשר היא במאבק עם שירה ראשוני על הכרטיס לטוקיו, מינצקר, דורגה במקום החמישי במשקל אך נחלה אכזבה גדולה. בסיבוב הראשון היא לא הוגרלה מול אף אחת ובסיבוב השני הפסידה בניקוד הזהב לצרפתייה בלנדין פונט.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גפן פרימו (52- ק"ג):

גפן פרימו הצעירה בת ה-19 יצאה לתחרות כאשר היא הייתה מדורגת במקום הרביעי במשקל שלה. היא במירוץ על גילי כהן על הכרטיס היחיד לטוקיו. גילי, לא יצאה לתחרות הזאת. גפן פרימו דילגה בזכות ההגרלה על הסיבוב הראשון, ובסיבוב השני היא ניצחה באיפון את קטינקה זאבו ההונגרייה. ברבע הגמר, היא פגשה את האוסטרלית טינקה איסטון וניצחה אותה בניקוד הזהב. גפן פרימו פגשה בחצי הגמר את אמנדין נורדמאייר בושארד הצרפתייה המדורגת במקום הראשון בעולם. הצרפתייה השיגה וואזרי מהר מאוד וגפן הייתה טובה לאורך הקרב. אך חמישים שניות לסיום השיגה הצרפתייה את האיפון. בקרב על מדלית הארד, פגשה פרימו את נטלי רובייר הגרמנייה. פרימו ניצחה אותה תוך דקה ו-17 שניות כדי לזכות במדליית הארד, תחרות טובה מאוד של גפן פרימו.

גפן פרימו הייתה מעולה (קרדיט: IJF).

.

 

 

 

 

 

תמנע נלסון לוי (57- ק"ג):

תמנע נלסון לוי, שזכתה לאחרונה במדליית הזהב בגרנד פרי תל אביב, יצאה לתחרות כאשר היא הייתה מדורגת במקום הראשון במשקל שלה. תמנע, דילגה על הסיבוב הראשון בתחרות בזכות ההגרלה, ובסיבוב השני היא פגשה את דברט גאטן הצרפתייה. תמנע ניצחה אותה באיפון ועלתה לרבע הגמר. ברבע הגמר תמנע פגשה את הגרמנייה קובאן סאפו והפסידה לה במפתיע. בבית הניחומים ניצחה תמנע את קאיה קייזר הסלובנית תוך פחות משתי דקות ובקרב על מדליית הארד היא פגשה את פאביה אוטומנם הצרפתייה. בדקה האחרונה שתי הג'ודוקות היו עם שני עונשים לכל אחת והצרפתייה השיגה וואזר. אך 18 שניות לסיום השיגה תמנע איפון נפלא וזכתה במדליית הארד.

תמנע נלסון לוי על הפודיום (קרדיט: דף הפייסבוק של איגוד הג'ודו).

 

 

 

 

 

 

 

גילי שריר (63- ק"ג):

גילי שריר שנמצאת בכושר לא כל כך טוב, ובמאבק על כרטיס לטוקיו מול ענבל שמש, יצאה לתחרות כאשר היא הייתה מדורגת במקום השמיני. היא הצליחה לנצח את הסיבוב הראשון בוואזרי מול איזבל פוץ' הספרדייה. אך בסיבוב השני היא הפסידה לואן דן ברג ההולנדיתבוואזרי. שריר סיימה תחורות לא טובה מוקדם מהצפוי.

ענבל שמש (63- ק"ג):

ענבל שמש, יצאה לתחרות לאחר שנחלה הצלחה בגרנד פרי תל אביב. היא דורגה במקום השישי במשקל שלה. בסיבוב הראשון היא פגשה את האוזבקית חוג'ינסה קומולדינובה וניצחה אותה בוואזרי בניקוד הזהב. בסיבוב השני ענבל ניצחה את המרוקנית שימאי לאגנאווי באיפון לאח שתי דקות בלבד. ברבע הגמר פגשה ענבל את הצרפתייה מארל דיקינטיו והפסידה לה עמוק בתוך ניקוד הזהב. ענבל הגיעה לבית הניחומים ופגשה את ויויאן הרמן הגרמנייה. ענבל שמש הפסידה גם לה עמוק בתוך ניקוד הזהב וסיימה את התחרות במקום השביעי.

ירדן מאריסון (70- ק"ג):

ירדן מאריסון, נאלצה להתמודד עם הגרלה לא קלה בתחרות. כבר בסיבוב הראשון היא פגשה את מייגן פלצ'ר האירית החזקה. ירדן מאריסון קיבלה שני עונשים וחטפה איפון בתוך ניקוד הזהב. תחרות קצת מאכזבת של ירדן מאריסון.

עומרי קיינון (78- ק"ג):

עומרי הוגרלה מול אלג'יראית בסיבוב הראשון בתחרות. האלג'יראית לא עלתה לקרב מולה ובסיוב השני היא פגשה גרמנייה. לואיס מלזן הגרמנייה ניצחה את עומרי תוך פחות מדקה וחצי באיפון.

ענבר לניר (78- ק"ג):

ענבר לניר פגשה בסיבוב הראשון יריבה מקוסטה ריקה. ענבר ניצחה אותה באיפון תוך 34 שניות בלבד ועלתה לסיבוב השני. בסיבוב השני הפסיד ענבר לניר לאנה מריה וואנגר הגרמנייה תוך 16 שניות בלבד.

רז הרשקו (78+ ק"ג):

רז הרשקו ייצגה את ישראל במשקל הפתוח ודילגה בזכות ההגרלה על הסיבוב הראשון. בסיסו השני הייתה אמורה לפגוש אלג'יראית אך היא לא הופיעה לקרב ורז הרשקו העפילה אוטומטית לרבע הגמר. ברבע הגמר פגשה הרשקו את קיירה סאיית הטורקיה והפסידה לה בתוך דקה בלבד. בבית הניחומים היא פגשה את הבריטית שרה אדלינגטון והפסידה לה באיפון תוך דקה ו-9 שניות.

נבחרת הנשים סיימה תחרות לא רעה אך גם לא מבריקה במיוחד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort