גרנד סלאם אוסקה: שליטה יפנית מוחלטת

גראנד סלאם אוסקה ביפן הוא אחד מהתחרויות בג'ודו הכי יוקרתיות בשנה. אך בכל זאת הנבחרת הישראלית בחרה לשלוח רק את תמנע נלסון לוי ורוב הנבחרת צפתה בג'ודוקות היפנים שולטים בכמעט כל משקל ואפילו לוקחים יותר ממדליה אחת בהרבה מהמשקלים. הנה סיכום ימי שבת וראשון בגראנד סלאם אוסקה.

73- ק"ג גברים:

משקל חזר מאד מבחינת היפנים, כאשר היפנים המובילים ילחמו עד הסוף בשביל הכטיס היחיד שיש להם במשקל. חצי הגמר במשקל זה כלל שלושה יפנים. אראטה טטסואקה הפסיד לשואהיי אונו ומאסאהשי אבינומה ניצח את ארתור מרגלידון הקנדי. בגמר ניצח שואהיי אינוי שאשר הוא מחזק את מעמדו במירוץ לטוקיו. את מדליות הארד לקחו אראטה טטסואקה היפני וטומי מאסיאס השוודי. שלושה מארבעת המדליסטיעם  במשקל זה היו יפנים.

81- ק"ג גברים:

רביעיית חצי הגמר במשקל זה כללה את: טאקהאשי סאקיי היפני, אנרי אגוטידזה מפורטוגל, קניה קוהארה היפני ו-ולאדימיר זולואב מקירגיזסטן. זוג היפני עלו לגמר כאשר סאקיי גבר על קוהארה בגמר. את מדליות הארד לקחו טאקאנורי נאגאסה היפני ובדאט אלבאיירק הטורקי. עוד שלוש מדליות ליפנים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

63- ק"ג נשים:

משקל נוסף שנשלט לחלוטין ע"י יפניות למרות שטינה טראסטנייק התחרתה. דוי מאסאקו גברה על הסלובנית בחצי הגמר והמשיכה לנצח בגמר יפנית נוספת, נאמי נאבואקורה. את מדליות הארד לקחו היפניות מיקו טאשירו אייימי נוצ'י, כדי להבטיח פודיום יפני.

90- ק"ג גברים:

במשקל זה הגיע רק יפני אחד לחצי הגמר, אך הוא גם ניצח בגמר. מוקאי שושירו ניצח את אושאהג מאגירני הגאורגי בחצי הגמר. בחצי הגמר השני ניצח ההולנדי ואן טנד נואל את אדוארד טריפל הגרמני. מדליות הארד נלקחו ע"י טריפל הגרמני וסאנשירו מוראו היפני.

(קרדיט: IJF).

70- ק"ג נשים:

משקל שעד לפני זמן קצר היה נשלט בעיקר על ידי אירופאיות, נשלט עכשיו על ידי היפניות. צ'יזרו אראי היפנית ניצחה את מארוגאו פינו הצרפתייה ויפנית נוספת, סאקי נוזאו הפסידה נגד אנה ברנהולם השוודית. בגמר ניצחה אראי ואת מדליות הארד לקחו פינו ונוזאו שהיו בחצי הגמר.

100- ק"ג גברים:

במשקל זה החסירו הרבה מהג'ודוקות הבכירים, כאשר רביעיית חצי הגמר כללה את רפאל בוזאקאריני הברזילאי, ארון וולף היפני, קנטרו אידה היפני ושאדי אלנהאס הקנדי. ארון וולף הצילח לגבור על הקנדי ולקחת את מדליית הזהב כאשר את מדליות הארד לקחו קנטרו היפני וג'ורג' פוסנקה מפורטוגל.

78- ק"ג נשים:

היפניות שלטו ללא הוררין גם במשקל הזה, שורי האמאדה היפנית הפסידה בחצי הגמר לחברתה לנבחרת מאמי אומקי. סאטו רויקה היפנית ניצחה את אנטומארצ'י מקובה ובגמר ניצחה סאטו את אומקי. מדליות הארד הלכו לשתי המפסידות החצאי הגמר.

100+ ק"ג גברים:

המשקל היחיד בכל התחרות שלא נשלט ע"י היפנים הוא המשקל הכבד ביותר. הנק גרול מהולנד ניצח בחצי הגמר את טמרלה באשאב הרוסי. לוקאס קרפאלק הצ'כי שמפציץ בשנה האחרונה במשקל הזה ניצח את היפני קוקורו קאגוארה. הנק גרול לקח את הזהב ומדליות הארד הלכו לקוקורו ובאשאב.

78+ ק"ג נשים:

אידאיס אורטיז הקובנית דפקה הצגה במשקל הזה והצליחה לנצח את נאמי אינאמורי היפנית בחצי הגמר. הקובנית המשיכה לנצח בגמר ולקחה את הזהב מול היפנית אקירה סון. אקירה סון ניצחה את שרה אסהאינה היפנית בחצי הגמר. זוג היפניות שהפסידו בחצי הגמר ניצחו בקרבותיהן על מדליות הארד.

הנבחרת היפנית כיכבה בגראנד סלאם באוסקה וסיימה עם 35 מדליות בסך הכל.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית