ROH Global Wars: לא איכזבו, לא הבריקו – אך סיפקו שואו שלא כדאי לפספס

אתמול, יום שני, ה-12.11, התרחש האירוע Ring Of Honor – Global Wars בטורונטו שבקנדה. האירוע נחשב לאחד מהבולטים של הארגון הפופולרי במהלך השנה, ונכללו בו כמה קרבות מאוד מצופים, כמו למשל ההתמודדות בין ה-Briscoes לאיבל וסאנאדה, הקרב על אליפות ה-ROH בין האלוף המכהן ג'יי ליטל וקני קינג, ועוד שלל טוב אחר.

קרן Q ניצחה את קייטלין דיימונד (4/10):

קרב סביר סך הכל. ראו שקייטלין, הבחורה הפחות מנוסה כאן, סבלה מהתרגשות וזה בסדר וזה לגיטימי. זה קרב שהיה חוטב אם היה מתרחש דווקא ב-Pre Show, הוא לא היה ברמה של קרב בקארד המרכזי של ROH. קרן Q הייתה פה טובה כהרגלה, אין עוד הרבה מה להוסיף ונקווה שמכאן זה רק ישתפר יותר.

האנגמן פייג' ניצח את צ'אקי טי (7/10):

זה כבר קרב שהולם הרבה יותר את המעמד שבו נמצאים באירוע הזה. האנגמן פייג', אחד מהמתאבקים הטובים בעולם בעיניי, מול צ'אקי טי שזוכה כאן לקרב מול יריב הרבה יותר איכותי ממנו, והוא בהחלט הראה המון ניצוצות והייתה כימיה נהדרת בין השניים. שני המתאבקים המעורבים היו טובים מאוד, סיפקו את השואו הראוי ופתחו רשמית את האירוע הזה. שרק ימשיך ככה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
פייג'. לא מאכזב אף פעם (ESPN)

טטסויה נאיטו ובושי ניצחו את ויני וקיי טי (6/10):

הקרב שהגיע בצורה מאולתרת בשל פציעתו של הכוכב הגדול קודי רודס היה הרבה יותר טוב ממה שציפו בטורונטו המאוכזבת עם דבר הידיעה על פציעתו של קודי. טטסויה נאיטו ובושי, שבאו אלינו מ-NJPW, כמובן ניצחו וסיפקו את השואו הרגיל שהם מספקים מידי חודש אי שם במדינה המזרחית. קרב סולידי מאוד.

מאט טייבן ניצח את כריסטופר דניאלס (5.5/10):

חבל מאוד שהקרב הזה מסתכם ככה, כי על הנייר הוא יכל להיות הרבה יותר טוב. מעבר לזמן המוגבל שזכו לו טייבן ודניאלס (10 דקות בלבד), היה יותר מידי בוקינג שפשוט העיב על הכישרון של השניים האלו. הקרב נפתח עם Brawl מיותר ולא נחוץ, המשיך עם התערבות של ויני וקיי טי, עם סיום חלש ו-Overbooked בצורה שהעיבה מאוד על הקרב, וחבל מאוד שזה הסתכם ככה.

The Briscoes ניצחו את איבל וסאנאדה (8.5/10):

אני אישית פשוט מצאתי את הקרב הזה בין הטובים שהיו ל-ROH בשנה האחרונה. מארק וג'יי בריסקו הם בין הטאג טימס הכי טובים שהיו אי פעם בעסק הזה, וגם שנים אחרי השיא (למרות שזה בכלל לא נראה ככה), הם עדיין מספקים שואו ייחודי מאוד. איבל וסאנאדה? אין מה להרחיב עליהם, כולנו יודעים עד כמה כישרוניים החבר'ה האלה.

פליפ גורדון ניצח את ג'ונתן גרשהאם (6.5/10):

כצפוי, הקרב הזה צינן את הקהל לאחר קודמו, אך הוא עדיין ביצע עבודה לא רעה בכלל. יש לי המון הערכה אישית כלפי פליפ גורדון, וג'ונתן גרשהאם הוא מתאבק שלא יצא לי לעקוב אחריו יותר מידי השנה, ואני בהחלט חייב להודות שהוא הפתיע אותי לטובה. הבוקינג כאן בניגוד לחלק מהקרבות הערב היה בדיוק במקום, עם סיום טוב מאוד. שיא הסולידיות, שאשכרה מצליחה לעבוד הפעם. מוריד את הכובע בפני ROH על הדבר הזה.

פרנקי קריזיאן וסקורפיו סקיי ניצחו את האחים סמאש (סטו גרייסון ואיבל אונו) ושמרו על אליפויות הזוגות (7/10):

הקרב הזה היה בין הטובים שראינו הערב, ובין קרבות הזוגות הטובים ביותר שהיו השנה ב-ROH ובאמריקה בכלל. נהניתי מאוד לראות את פרנקי קריזיאן וסקורפיו סקיי, אני מעריץ של שניהם כבר שנים ארוכות והם בהחלט סיפקו את הסחורה גם הערב. האחים סמאש הוכיחו שיש להם הרבה מה למכור בליגה של הגדולים, הגיע הזמן לתת להם יותר קרדיט.

ג'יוס רובינסון ניצח את טרנט (9/10):

הקרב הכי טוב של הערב עד כה בלי צל של ספק. תצוגה פשוט מדהימה של שני מתאבקים נהדרים. שמונה עשרה דקות של כיף ומותחן מדהים, למרות שידעתי שג'יוס ינצח לפרקים זה היה נדמה כאילו טרנט יצליח לעשות את הבלתי יאומן, וזה מה שקרב היאבקות צריך לעשות – למשוך אותך, לטעטע בך, להדהים אותך, היה בקרב הזה פשוט הכל מהכל. בסיום הקרב ג'יוס אמר לקודי רודס שהוא אחריו. ג'יוס נגד קודי, לא חושב שצריך יותר מזה בחיים האלה.

היאנג באקס (מאט וניק ג'קסון) ניצחו את כריס סייבין וקושידה (9.5/10):

זוכרים שאמרתי שג'יוס רובינסון וטרנט סיפקו את קרב הערב? אני לוקח את זה חזרה. כריס סייבין, אחד מהמתאבקים הכי טובים שדרכו רגל ב-ROH מאז ומעולם, קושידה, הפרטנר המושלם לשלב איתו בשל היכולות הטכניות הנהדרות שלו, מול היאנג באקס, שעל הכישרון שלהם אין עוררין בכלל. תחברו את כל זה, תנו להם רבע שעה לעשות ככל העולה על רוחם – קיבלתם את קרב הערב, ואת קרב הזוגות הכי טוב שראיתי בחצי שנה האחרונה. שאפו ענק לכל המעורבים.

ג'יי ליטל ניצח את קני קינג ושמר על אליפות ה-ROH העולמית (7.5/10):

הקרב הזה סבל מכמה בעיות בולטות. ראשית, יותר מידי בוקינג, בדיוק כמו חלקים מאוד גדולים מהאירוע הזה – הנהלת ה-ROH הרימו כאן אירוע ברמה גבוהה מאוד, אבל בשביל מה לכתוב כל דבר הכי קטן, למה לשלוט על כל פרט ולעתים להוסיף דברים מיותרים שלא מעניינים אף אחד? שלא תבינו אותי לא נכון – מדובר בקרב מצוין, ג'יי הוא המתאבק הכי טוב של ROH מאז הימים של ג'ו, בריאן ופאנק, אבל בהשוואה לקרב שהקדים אותו, ובשל הבוקינג המוגזם – המיין איבנט נופלת חזק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort