יומיים מצויינים לנבחרת הג'ודו שלנו באבו דאבי עם הישגים יוצאי דופן

מדהימים!!! תחרות חלומית לנבחרת ישראל בג'ודו בגראנד סלאם אבו דאבי כאשר הנבחרת אספה כבר ארבע מדליות. התחרות עוד לא נגמרה ומחר יכנסו למעגל התחרויות שלושה ג'ודוקות נוספים. אך למה להקדים את המאוחר, סיכום היומיים הראשונים בגאנד סלאם אבו דאבי, גרנד פרי מלא הצלחות. יש לציין שתחרות זו מהווה ניקוד משמעותי אל עבר הכרטיס כניסה לטוקיו.

היום הראשון:

48- ק"ג שירה ראשוני ונועה מינצקר:

המשקל הקל ביותר בענף כלל בתחרות זו כמו בכל תחרות גדולה, שתי ישראליות שכמובן יילכו ראש בראש עד טוקיו. שתיהן פתחו את התחרות בסיבוב הראשון ולצערנו שתיהן סיימו אותו שם. שירה ראשוני הפסידה ליריבה מסלובניה ונועה מינצקר ליריבה מפורטוגל.

52- ק"ג גילי כהן וגפן פרימו:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גם במשקל הזה כמובן צפוי לנופייט על הנציגה שלנו באולימפיאדה אך כאן שתי הישראליות מהטופ העולמי. גפן פרימו הצעירה החלה את יות התחרויות שלה בניצחון על אסטון טינקה מאוסטרליה, ברבע הגמר הפסידה לפורטוגלית ג'ואן ראמוס והלכה לבית הניחומים. בבית הניחומים גברה באיפון על הספרדייה פרז בוקס אך בקרב על מדליית הארד הפסידה לצ'לסי גולס הבריטית.

חברתה למשקל גילי כהן ניצחה בקרב הראשון שלה בניקוד הזה מול ג'ודוקא מפורטוגל, מריאנה אסטבס. ברבע הגמר פגשה את מאינדה קלמנדי הקוסוברית והפסידה. גילי כהן פגשה בבית הניחומים את אוולין טצ'ופ השוויצרית ובקרב על מדליית הארג גברה על ג'ואן ראמוס הפורטוגלית. את הקרב הזה ניצחה בגולדן סקור לאחר קרוב לשבע דקות. גילךי כהן לקחה את מדליית הארד שחשובה מאד למרוץ לטוקיו.

הבנות עם המדליות (קרדיטף עמוד הפייסבוק של איגוד הג'ודו).

 

 

 

 

 

 

 

57- ק"ג תמנע נלסון-לוי:

תמנע נלסון-לוי פתחה את יום התחרויות שלה עם ניצחון על איליאבה הבולגריה, בהמשך הפסידה לאנסטסיה קונקינה הרוסיה ובבית הניחומים ניצחה באיפון את סטול טרזה הגרמנייה. בקרב על מדליית הארד, ניצחה בתוך הגולדן סקור את הסינית ליין צ'ן לינג. תחרות מצוינת של תמנע שנגמרה עם מדליית ארד.

66- ק"ג ברוך שמאילוב:

היום של ברוך שמאילוב נפתח עם ניצחון על שייבל מנואל מגרמניה. בקרב הבא שלו הפסיד ליריב הקזחי סריקזנוב ובבית הניחומים פגש קזחי נוסף אך אותו ניצח. בקרב על מדליית הארד פגש שמאילוב את שאמילוב הרוסי ולאחר ששני המתמודדים היו עם וואזרי הצליח שמאילוב להטיל את הרוסי ולזכות במדליית הארד.

ברוך שמאילוב עם המאמן והמדליה (קרדיט: עמוד הפייסבוק של איגוד הג'ודו).

 

 

 

 

 

 

 

היום הראשון נגמר עם שלוש מדליות ארד.

היום השני:

73- ק"ג טוהר בוטבול:

טוהר בוטבול פתח את היום בסיבוב השני כאשר פגש את המונטנגרי ניקולא גרדאסביץ'. הוא ניצח אותו בוואזרי ובסיבו השלישי הפסיד ליריב מאוקראינה.

81- ק"ג שגיא מוקי:

שגיא מוקי, אלוף אירופה ובעל זכיות בהרבה תחרויות נוספות התחיל את היום שלו באבו דאבי בסיבוב השני בקרב מול סרדג'ן מארוואלגיביץ' המונטנגרי וניצח תוך פחות משתי דקות. בסיבוב הבא פגש את ארתור ורייט האמריקני ועליו גבר תוך 12 שניות בלבד!!! ברבע הגמר גבר על הקזחי דיאר קיאמזה ובחצי ניצח את ההולנדי פרנק דה וייט. כל הקרבות עד הגמר ניצח שגיא באיפונים. בקרב הגמר פגש שגיא את קאסה מאסיאסז הבלגי הצעיר וגבר עליו לאחר תשע שניות בתוך הגולדן סקור. שגיא מוקי קטף את מדליית הזהב בגרנד סלאם ושר את התקווה בגאווה באיחוד האמרויות.

שגיא והחברים (קרדיט: עמוד הפייסבוק של איגוד הג'ודו).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort