זוכר אותך מפעם: דטרויט הפתיעה את ניו אינגלנד ובריידי

משחק ה-"סאנדיי נייט פוטבול' המסורתי הביא עלינו השבוע מפגש בין דטרויט ליינוס ולניו אינגלנד פייטריוטס.

דטרויט מגיע למשחק לאחר שני הפסדים שבהם היא נראתה רע מאוד ולא הצליחה להרשים. ערב המשחק דטרויט הציגה את ההגנה הגרוע בליגה כאשר היא סופגת 78 נקודות בשני המשחקים הראשונים של העונה. עם הרקורד הנ"ל וכשהם פוגשים את טום בריידי וביל בליצ'ק הסיכויים של דטריוט היו נראים אפסיים. אך לדטרויט יש סיבה לאופטמיות. הסיבה הזו היא מאט פטרישה. המאמן החדש של דטרויוט עבד במשך 14 שנים במערכת של ביל בליצ'ק בניו אינגלנד, כשבמהלכן הוא שימש כמאמן ההגנה של הפייטריוטס בשנים 2012-2017. פטרישה מכיר את המערכת של ניו אינגלנד ושיטת המשחק של האורחת באופן כמעט מושלם , והוא יוכל להכין את שחקניו באופן ממוקד ליריבה במטרה להדהים את בריידי וחבריו ולהשיג ניצחון ראשון העונה.

הקלף הסודי של דטרויט. מאט פטרישה. (חשבון האינסטגרם של הדטרויט לייונס)

רבע ראשון – 3:0 לדטריוט

הרבע הראשון היה בשליטה מוחלטת של דטרויט. ניתן היה לראות שפטרישה הכין את קבוצתו כראוי וגרם להם להכיר את ניו אינגלנד טוב כמעט כמו שהוא למד להכיר את המעכרת של ביל בליצ'ק לאורך השנים.

במהלך הרבע הצליחו הלייונס לחבר שני דרייבים ארוכים שבמהלכם הם מצליחים לבלבל את ניו אינגלנד עם מערכים התקפיים מסובכים ושימוש נהדר ברץ לאגרט בלנט גם במשחק המסירה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בהגנה הצליחו הליינוס לעצור את בריידי לגמרי. הקוואטרבק הותיק היה נראה חסר נוחות מול ההגנה של פטרישה שהכין תוכנית משחק המיועדת לעצור את בריידי, במיוחד ביום שבוא עומדים לרשותו רק שלושה רסיברים בלבד. בסוף הרבע התקפת הפייטריוטס עמדה על מאזן של 6 יארדס בריצה ו1- יארד במסירה.

על אף שהצליחו להשיג שער שדה בלבד דטרויט הפתיעה מאוד ברבע הראשון ונכנסה לרבע השני עם מומנטום חיובי ובמיקום נהדר להוסיף נקודות למאזנה.

רבע שני-  13:3 לדטרויט

הרבע השני היה המשך ישיר לרבע הראשון. הלייונס ניצלו את המיקום הנהדר על המגרש שאיתו הם התחילו את הרבע כדי להשיג את הטאצ'דוון הראשון של היום. מטיו סטפורד זרק כדור קצר לקני גולאדיי שנאבק והעביר את הכדור מעבר לקו.

הדומיננטיות של דטרויט בהגנה המשיכה גם ברבע הזה כאשר הפייריוטס השיגו את ה'פירס דוון' הראשון שלהם רק לאחר 22 וחצי דקות משחק (!).

בסוף הרבע שני הקבוצות הצליחו לחבר דריייב שהגיעעמוק לטריטוריה של היריבה, אך הגנת ה'רד זון' החזקה של שתי הקבוצות מנעה טאצ'דוון, והקבוצות הסתפקו בשלוש נקודות לכל אחת.

מחצית ראשונה מפתיע מאוד בשליטה מוחלטת של הלייונס הרבה בזכות תוכנית משחק מתוחכמת ועבודה נהדרת של הקו ההתקפי של דטרויט שהיה מאכזב עד כה העונה.

רבע שלישי – 20:10 לדטרויט

המטרה של ניו אינגלנד בפתיחת המחצית השניה ברורה, לחזור למשחק במהרה ולהחזיר את השליטה במשחק. בתחילת הרבע השלישי היה נדמה שניו אינגלנד עושה בדיוק את זה. הגנת הפייטריוטס יצאה מהמחצית כמו מלוע של תותח והצליחה לחטוף את הכדור כבר במהלך השלישי של דטרויט ברבע. סטפורד לא קרא טוב את המהלך וג'וואן בנטלי חטף את הכדור ונתן לבריידי נקודת התחלה מצוינת לדרייב הראשון של הרבע. בריידי ניצל את המתנה שנתנה לו הגנתו והוביל את הפייטריוטס לטאצ'דאוון בזריקה לאחת המטרות האהובות עליו, ג'יימס וויט.

דטרויט ידעה שעליה לעליה להשיב בעצמה כדי לא לאבד את המומנטום במשחק ולתת לבריידי להפוך את התוצאה. דטרויט הבינו שהדרך הטובה ביותר לעצור את בריידי היא פשוט לגרום לו לא להיות על המגרש. דטרויט השתמשו במשחק הריצה כדי ליישם את האסטרגיה הזו וביצעו דרייב מרשים שנמשך כמעט שבע דקות ולבסוף הוביל לזריקת טאצ'דוון של סטפורד לג'ונס, והגדלת היתרון של המקומיים חזרה ל10 נקודות.

משחק הריצה השיב לדטרויט את השליטה במשחק. (חשבון האינסטגרם של הדטרויט לייונס)

רבע רביעי – 

בתחילת הרבע הגדילה דטרויט את היתרון בעזרת שער שדה בזמן שהם ממשיכים לשמור את בריידי מחוץ למשחק בעזרת משחק הריצה הנהדר בהובלת קריון ג'ונסון שרץ ליותר מ100 יארד במשחק, ובכך הפך לשחק הליינוס הראשון שעובר את ה100 יארדס במשחק מאז 2013.

לאחר שער השדה המשחק עדיין עמד על הפרש של שתי מהלכים ולבריידי נשאר מספיק זמן על השעון כדי לספק עוד קאמבק לפנתאון כמו שאנחנו רגילים ומצפים לראות ממנו על בסיס קבוע. אך בריידי לא הצליח להתעלות מעל רמת הקבוצה שלו היום וזרק כדור לשמירה כפולה שנחתף על ידי דריוס סליי מדטרויט וקירב את דטרויט לניצחון ראשון העונה.

בהמשך בריידי קיבל את הכדור עם 4:30 על השעון, אך גם בפעם הזאת הוא לא יכל להושיע את קבוצתו שנראתה מבולבלת וחסרת מרץ, והם איבדו את הכדור לאחר נסיון רביעי כושל.

דטרויט מנצחת את המשחק למרות הסיכויים הקטנים שנתנו לה בתחילת המשחק, הרבה תודות לתכנון משחק נהדר של מאט פטרישה וביצוע ברמה גבוהה של ההגנה ומשחק הריצה, שעד לפני המשחק הזה לא ממש תפקדו אצל הלייונס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort