טוב לחזור הביתה: סיאטל השיגה ניצחון ראשון העונה על חשבון דק פרסקוט והקוובויז

המחזור השלישי בNFL סיפק לנו מפגש בין שתי קבוצות בעלות שם גדול בNFC שפתחו את העונה הרבה פחות טוב מאיך שהם היו רוצות לדמיין את פתיחת העונה שלהן.

המארחת, סיטאל סיהוקס פתחה את העונה עם שתי הפסדים בפעם הראשונה מאז 2015. הסיהוקס איבדו מספר שחקני מפתח בקיץ כמו ריצ'רד שרמן, קאם צ'נסלור וג'ימי גארהם, וניתן היה לראות שהקבוצה מתקשה להשלים את חסרונם בשתי המחזורים הראשונים. על אף המומנטום השלילי שאיתו נכנסה סיאטל למשחק, היו כמה נקודות אור שבהם היא יכלה להאחז. שתי המשחקים הראשונים של סיאטל שוחקו בחוץ בשניים מהמגרשים הקשים בליגה, דנוור ושיקגו. הסיהוקס ישמחו מאוד לחזור ולשחק במגשם הבייתי שידוע כמבצר והוכרז לאיצטדיון הרועש ביותר בליגה. בנוסף לפני תחילת המשחק שמחו אוהדי סיאטל לגלות שהסייפטי הנהדר שלהם, ארל תומאס ישתתף במשחק למרות העובדה שלא הישתתף באימון האחרון של הקבוצה בשישי וחששות של מספר אנשים בקבוצה שהשחקן עלול להחמיץ את המשחק עקב פציה ב"שריר החשק" בעקבות הרצון של השחקן בחוזה חדש.

האורחת, דאלאס קוובויז הגיע למשחק אחרי ניצחון ראשון וחשוב מול היריבה הגדולה ניו יורק ג'איינטס בשבוע שעבר. דאלס הגיע למשחק הזה כדי להראות שהיא מסוגלת לשחזר את ההופעה משבוע שעבר אל עף השאלות הגדולות לגבי משחק ההתקפה שלה, במיוחד בכל סוגיית תופסי הכדור והקו ההתקפי הפצוע שלה.

רבע ראשון- 0:0

פתיחת המשחק של שתי הקבוצות הייתה חלשה למדיי. שתי הקבוצות התקשו לפתח דרייבים בהתקפה ולא הצליחו להגיע לטריטוריה של היריבה כאשר בין שתי הקבוצות הושגו רק שלושה פירס דוונים. מצידה האורחת דאק פרסקוט לא היה מדויק וזרק ל4 יארדס בלבד בזמן שאזיקיאל אליוט לא הצליח לרוץ מאחורי קו ההתקפה הפצועה של דאלאס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

האירוע המכרזי של הרבע היה חתיפת בכדור של סיאטל שהגיע מידיו של ארל תומאס. תומאס ניצל את הפלת הכדור של תופס דאלאס והשטלת על הכדור בעזרת הרגל לפני שהספיק לגעת לריצפה. תומאס הראה שלמרות כל הדיבורים הוא מקצוען שעושה את עבודתו כראוי מהרגע שהוא עולה על המגרש.

ההגנות שלטו ברבע הראשון. (חשבון האינסטגרם של הסיאטל סיהוקס)

רבע שני-  17:3 לסיאטל סיהוקס

ברבע השני קצב המשחק עלה משמעותית והקבוצות התחילו להעלות נקודות על הלוח. תחילה זאת הייתה המארחת שהצליחה לחבר את הדרייב הרציני הראשון במשחק שנגמר בזריקת טאצ'דוון של 16 יראדס מידיו של ראסל ווילסון לג'רון בראוון.

דאלס ניסו להשיב עם נקודות משלהם והיו נראים בדרך הנכונה להשוות את התוצאה. הקאוובויס הגיעו לקו ה31 של סיאטל כאשר דאק פרסקוט מצא את אזיקיאל אליוט לזריקת טאצדאוון נהדרת. לצערם של דאלס אליוט דרך ברשלנות מחוץ למגרש טרם התפיסה, מה שאסר עליו לתפוס את הכדור ולכן הטאצ'דוון בוטל ודאלאס נאלצה להסתפק בשער שדה בלבד.

סיאטל ניצלה את חוסר הדיוק של האורחים וחזרב עם דרייב נוסף שהוביל לטאצ'דוון, בזריקה נוספת של רסאל ווילסון. הפעם זה היה טיילר לוקט שתפס את הכדור, כאשר הוא מנצל את הפרצה בהגנת הקוובויס ורץ כל הדרך לטאצ'דוון ארוך של 52 יארדס.

לקראת סוף הרבע הצילחה סיאטל לחבר דרייב מהיר של דקה שבסופו השיגה שער שדה נוסף שסגר את המחצית הראשונה.

רבע שלישי- 17:6 לסיאטל סיהוקס

המחצית השניה נפתחה באותה צורה כמו פתיחתה של המחצית הראשונה עם חוסר הצלחה של שתי ההתקפות. ההגנות התאפסו מחדש אחרי רבע שני רפוי במיוחד מצד הגנת דאלאס והיה נראה ששוב המשחק הולך לכיוון של ניקוד נמוך.

הראשונה שלהצליחה להתקדם בהתקפה הייתה דאלאס, שהגיע בפעם הראשונה במשחק ל'רד זון' וניסתה לצמצם את התוצאה למשחק של מהלך אחד, אך הקו ההתקפי של דאלאס לא הצליח לשמור על פרסקוט כראוי והגנת סיאטל הצליחה ללחוץ עליו ולמנוע מהאורחת להגיע ל'אנד זון'.

רבע רביעי- לסיאטל סיהוקס

ברבע הרביעי הצליחה סיאטל לחסל את המשחק ולהבטיח את הניצחון הראשון העונה עבורם.

סיפק את הסחורה במשחק הריצה של סיאטל. קריס קרסון. (חשבון האינסטגרם של הסיאטל סיהוקס)

זה התחיל עם טאצ'דאן ממש בפתיחת הרבע. הסיהוקס הצליחו לרוץ עם הכדור בצורה יעילה ובכך שרפו הרבה זמן מהשעון בדרך לטאצ'דוון של 5 יארדס מרגליו של הרנינג באק קריס קרסון שחווה יום מצויון היום עם מעל ל100 יארדס בריצה.

האורחת ניסתה להשיב בחזרה כדי להשאיר לעצמה סיכוי להמשך המשחק אך פאמבול של איזיקאל אליוט הובילה לאיבוד כדור של דאלאס וחיסלה לגמרי את סיכויי הקוובויז לחזור למשחק.

לקראת סוף המשחק היה נראה שיש עוד תקוווה לקוובויז כאשר הם החזיקו בכדור בפיגור 11 עם חמש דקות וחצי על השעון. אך חטיפה נוספת של ארל תומאס קברה את הקאבוויז ושלחה אותם חזרה לדאלס עם הפסד מתסכל.

תוצאות נוספות :

אריזונה נגד שיקגו- 16:14

לוס אנג'לס ראמס נגד לוס אנג'לס צ'רג'רס- 23:35

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort