אור ירוק: סינסנטי ניצחה את בולטימור 34:23 בעזרת 3 טאצ'דאוונים של איי ג'יי גרין

משחק הפתיחה של מחזור 2 בעונת הNFL החדשה הביא לנו משחק יריבות פיקנטי מהAFC צפון.

בולטימור הגיע למשחק הזה במטרה אחת: להשיג נקמה. במפגש האחרון בין הקבוצות, במחזור האחרון בעונה שעברה, בולטימור אירחה את הבנגלס בידיעה שניצחון מכניס אותה לפלייאוף. המשחק היה בידיים של הרייבנס עד שאנדי דולטון זרק טאצ'דאוון של 49 יארד לטיילר בויד עם 44 שניות על השעון וניפץ את התקוות של הרייבנס בדקה האחרונה של העונה.

מעבר לדרמה משנה שעברה, המשחקים בין הבנגלס לרייבנס צמודים מאוד לאורך כל ההיסטוריה של היריבות, שהמאזן בין הקבוצות ערב המשחק עומד על שיוויון 22.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק אחרי ניצחונת במחזור הראשון. הרייבנס גברו על באפלו החלשים במחזור הראשון עם ניצחון מרשים 47-3. הרייבנס הציגו תצוגת הגנה נהדרת מול הבילס האומללים ושילוב טוב של קבוצת הרסיברים החדשים שהצטרפו העונה, במיוחד מייקל קראבטרי.

הבנגלס מצידם נאלצו להיאבק קצת יותר כאשר הם נקלעו מפיגור מוקדם באינדיאנפוליס והיו צריכים למצוא את דרכם חזרה למשחק. בהמשך המשחק הבנגלס הצילחו למצוא את הקצב שלהם ובעזרת שתי טאצ'דאוונים של הרסיבר הנהדר איי ג'יי גרין הצליחו לנצח 34-23.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מהלך המשחק

רבע 1: 14:0 סינסנטי

פתיחת המשחק הייתה שייכת למקומיים. הבנגלס יצרו את איבוד הכדור הראשון של המשחק כאשר ג'סי בייטס חטף מסירה של ג'ו פלאקו למייקל קראבטרי עמוק בתוך הטריטוריה של הרייבנס. הבנגלס ניצלו את המתנה מההגנה ועלו על הלוח ראשונים תודות לחיבור הנהדר בין איי ג'יי גרין ואנדי דולטון במסירה קצרה לטאצ'דאוון של 4 יארד.

סינסנטי ניצלה את המומנטום ואחרי עצירה נוספת בהגנה הקבוצה הביתית חיברה דרייב מהיר של 5 מהלכים, 80 יארד, שבסופה מצא דולטון את המטרה האהובה עליו, גרין, לזריקת טאצ'דאוון של 32 יארד. בפעם הראשונה בקריירה טפס גרין שתי טאצ'דאוונים ברבע הראשון של המשחק, נתון מפתיע לאחד הרסיברים הדומיננטיים בליגה בשנים האחרונות.

רבע ראשון היסטורי עבורו, גרין (דף האינסטגרם של ה-NFL)

רבע 2: 28:14 סינסנטי

הרבע השני התחיל בדיוק באותו המקום שבוא הראשון הסתיים, דרייב מרשים של הבנגלס בהובלת דולטון וזריקת טאצ'דוון למי אם לא, איי ג'יי גרין. סינסנטי פיתחו את הדרייב הארוך הראשון במשחק שבסופו מצא דולטון את גרין לטאצ'דאוון נוסף, השלישי במחצית לגרין, שחקן הבנגלס הראשון שעושה זאת מאז עונת 2008.

הרייבנס היו נראים לגמרי מחוץ למשחק והיו צריכים להשיב בניקוד משלהם כדי להישאר בעיניינים. בולטימור הייתה נראית בדרך לעוד דרייב שבו הם יעצרו על ידי הגנת סינסנטי, אך זריקת התאבדות של ג'ו פלאקו ל53 יארד עברה בין ידיהם של 2 שחקני הגנה כתומים ונחתה בידיים של ג'ון בראון. התפיסה הזו החזירה את התקווה לשחקני הרייבנס שסיימו את הדרייב בטאצ'דאוון.

בהמשך הרבע המשיך דולטון להתעלל בהגנת הרייבנס בזמן שהוא מחבר דרייב נוסף עמוק בתוך הטריטוריה הסגולה וזורק את הטאצ'דאוון הרביעי שלו במחצית לטיילר בויד, אותו טיילר בויד ששבר את ליבם של אוהדי הרייבנס בעונה שעברה.

בסוף המחצית הצליחו האורחים לחבר דרייב מרשים של 82 יארד ב 54 שניות והשיג טאצ'דאוון נוסף שהוריד אותם למחצית בפיגור 14 בלבד על עף העובדה שסינסנטי שלטה לגמרי במהלך המשחק במחצית הראשונה.

רבע 3: 28:17 סינסנטי

בעליה למחצית השניה ההגנות התעוררו. הגנת הרייבנס שלא הראתה סימנים של עצירת אנדי דולטון והתקפת הבנגלס במחצית הראשונה, מנעה מהכתומים כל ניקוד ברבע השלישי. נתון מרשים עוד יותר הוא העובדה שהגנת בולטימור לא איפשרה לדולטון להגיע אפילו לטריטוריה שח האורחים והשאירה אותו בחצי שלו במשך כל הרבע.

גם הגנת סינסנטי, שהראתה סימני שבירה לקראת סוף המחצית הראשונה, התעשתה והצליחה לבלום את התקפת הרייבנס שאיימו לחזור למשחק. בנוסף, הצליחו הבנגלס לגרום לאיבוד כדור נוסף על ידי חטפית כדור מזריקה חסרת אחריות של ג'ו פלאקו.

הניקוד היחיד ברבע הגיע משער שדה של הבועט המצויין של הרייבנס, ג'סטין טאקר, בעיטה מ55 יארד ללא שום בעיה.

רבע 4:

בתחילת הרבע ידעו בבולטימור שעליהם לצמצם את הפער במהרה על מנת להשאיר לעצמם סיכוי לקראת דקות הסיום של המשחק. ואכן, בדרייב הראשון של הרייבנס ברבע הוביל פלאקו את האורחים לטוריטוריה של סינסנטי, וזרק כדור מושלם של 22 יארד לג'ון בראון, ששוב היה האיש הנכון בזמן הנכון והצליח להישאר בתחומי המגרש לבצע את התפיסה הקשה לטאצ'דאוון.

סיפק כמה תפיסות חשובות עבור הרייבנס, בראון (דף האינסטגרם של הבולטימור רייבנס)

סינסנטי עשו את המוטל עליהם וביצעו דרייב ארוך מאוד של שש וחצי דקות עמוק בתוך שטח האויב על מנת להשאיר כמה שפחות זמן לרייבנס לחזור למשחק. לצערם הם נעצרו בקו ה10 ונאלצו להסתפק בשער שדה.

בעיקבות העצירה הקריטית של הגנת הרייבנס ברד זון, קיבל ג'ו פלאקו את המשחק בדיוק איפה שהוא אוהב. 3 דקות נשארו למשחק, והוא יכול להצעיד את קבוצתו בדקות האחרנות ולנסות להשוות את המשחק. רק שפלאקו של השנה הוא לא אותו פלאקו של עונת הסופרבול ב2013, ובמהלך השלישי בדרייב הוא איבד את הכדור בפעם השלישית היום, הפעם על ידי פאמבול בכך חיסל את התקווה של בוליטמור להשוות את התוצאה.

סינסנטי עולה למאזן 2:0 ולראשות הAFC צפון בעוד שהרייבנס יורדים ל1:1 וינסו לחזור לעיניינים בשבוע הבא נגד דנבר במייל היי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort