מארבעה ייצא אחד: חצאי הגמר אצל הגברים באליפות ארצות הברית הפתוחה ישוחקו בשישי

נדאל, דג'וקוביץ', נישיקורי ודל-פוטרו. אלה ארבעת הטניסאים שיפקדו ביום שישי את מגרש הטניס הגדול בעולם, 2 חצאי גמר מרתקים אך רק 2 יעלו לגמר ובו רק 1 ינצח. 31 תארי גראנד סלאם מתחלקים בין ארבעת הבחורים האלה אך 30 מהם רק בין נדאל ודג'וקוביץ'. 2 שחקנים מעל גיל 30 ו-2 מתחתיו. מי יעלו לגמר ומי יזכה בתואר?

רפאל נדאל-חואן מרטין דל-פוטרו:

רפאל נדאל, השור ממאיורקה, אחד משחקני הטניס הטובים בהיסטוריה. 3 נצחונות יש לו באליפות ארצות הברית הפתוחה אך 17 תארי גראנד סלאם בסך הכל,

יעשה זאת שוב? (קרדיט: הניו יורק טיימס).

תוסיפו לזה עוד 2 מדליות זהב אולימפיות ו-33 נצחונות בטורנירי ATP 1000, יוצא שחקן פנומנל. השור הספרדי מדורג במקום ה-1 בעולם והגיע כאחד מהפייבוריטים לזכייה בתואר למרות שהמשטח הקשה לא אהוב עליו. בגראנד סלאם הראשון של השנה באוסרליה הודח בשלב רבע הגמר ע"י מארין צ'יליץ'. הוא המשיך למשטח החימר ברולאן גארוס וניצח את הגראנד סלאם בפעם ה-11. בווימבלדון הגיע לחצי הגמר והודח לצערו ע"י דג'וקוביץ' כאשר ברבע הגמר של אותו טורניר גבר על דל-פוטרו.

בדרך לחצי הגמר ניצח נדאל את פרר בן ארצו, פוספיסיל הקנדי, חאצ'אנוב הרוסי באסילאשווילי הגאורגי ודומיניק תים האוסטרי שאותו גם פגש בגמר הרולאן גארוס. למרות שנדאל כבר בן 32 וגיל של תחילת סוף הקריירה, הוא עוד לא חושב על זה ונשאר חזק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

16 מפגשים היה בעבר בין השניים אך רק 5 נצחחונות לדל-פוטרו. 3 נצחונות רצופים לנדאל כאשר האחרון ברבע הגמר של ווימבלדון. הפעם

נראה בכושר נהדר (קרדיט: ה-ATP).

האחרונה שהייתה ידו של דל-פוטרו על העליונה הייתה אי שם באולימפיאדה האחרונה. אך זה לא אומר שאין לו סיכוי לנצח את המפגש הגורלי הזה.

חואן מרטין דל-פוטרו, טניסאי הרבה פחות "נוצץ" מנדאל אך עם סיפור מעורר השראה. מספר פציעות בכף היד והיעדרויות של שנים לא מ נעו ממנו לחזור לטופ העולמי. הארגנטינאי בן ה-29, מדורג שלישי בעולם, בעל זכייה בגראנד סלאם אחד בלבד, אבל הוא בארצות הברית. סגן אלוף אולימפי מריו ומדליית ארד מלונדון, הכסף מריו הייתה לאחר היעדרות של שנתיים עקב פציעה במפרק כף היד. דל-פוטרו הוא השחקן הראשון בהיסטוריה שניצח את נדאל ופדרר באותו מייג'ור, זה היה באליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2009 שנת זכייתו של דל-פוטרו. השנה, הפסיד באוסטרליה בסיבוב השלישי לתומאס ברדריך בצרפת הפסיד בחצי הגמר לנדאל ובווימבלדון הפסיד ברבע הגמר שוב לנדאל.

בדרך לחצי הגמר ניצח הארגנטינאי את יאנג וקודלה האמריקנים, ורדאסקו הספרדי, צ'וריץ' הקרואטי ואיזנר האמריקני.

נובאק דג'וקוביץ'-קיי נישיקורי:

13 תארי גארנד סלאם, זה המספר שחולקים נישיקורי ודג'וקוביץ'. אך כולם אצל נולה בן ה-31. הסרבי רושם עד כה שנה מצוינת לאחר מספר שנים לא מבריקות. הוא ניצח לאחרונה את ווימבלדון, הגיע לסיבוב השלישי באוסטרליה ולרבע גמר הרולאן גארוס. כעת, הסרבי מדורג במקום ה-6 בעולם אך הוא רק עולה. מדלייה אולימפית אחת שהיא ארד מבייג'ינג אך לסרבי עוד יש כוח. ארצות הברית קצת חלש אצלו יש לו "רק" שתי זכיות אבל יכול להיות שהוא בדרך לשלישית.

בדרך לחצי הגמר עבר דג'וקוביץ' את פוקסוביס ההונגרי, סאנדגרן האמריקני, גאסקט הצרפתי, סוזה הפורטוגזי ומילימן האוסטרלי המפתיע שהדיח

הסרבי יורה (קרדיט: אקספרס).

את פדרר.

16 מפגשים היו עד כה בין הסרבי ליפני כאשר 14 מהם הלכו לטובת נובאק. היפני לקח 2 והאחרונה שבהם בחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה ב-2014. מאז 12 נצחונות רצופים של הסרבי שמגיע כפייבוריט ברור גם אחרי נצחונו בווימבלדון על נישיקורי.

קיי נישיקורי היפני המדורג במקום ה-19 בעולם בן 28 בלבד. צעיר המשתתפים בחצי הגמר וגם הכי אלמוני. דירוג השיא שלו היה המקום הרביעי בשנת 2015 והוא גם היה האסייתי הראשון להיות בגמר גראנד סלאם. זה קרה בארצות הברית לפני 4 שנים. בשאר הגראנד סלאמים הוא תרם עבר את שלב רבע הגמר אך יש לו עוד מספר שנים טובות כדי להרשים אותנו.הוא זכה במדליית הארד בריו 2016. נישיקורי חזר בתחילת השנה מפציעה בת 5 חודשים. ברולאן גארוס הגיע לסיבוב הרביעי ובווימבלדון הגיע בפעם הראשונה בחייו לשלב

שמח היפני (קרדיט: NDTV).

רבע הגמר.

בדרך חצי הגמר עבר היפני את מארטרר הגרמני, מונפיס הצרפתי, שוורצמן הארגנטינאי, קולשרייבר הגרמני וצ'יליץ' הקרואטי. מספר מיריביו היו מדורגים גבוה ממנו.

הימור:

נדאל יעבור את דל-פוטרו לאחר משחק קשה וארוך, מנגד דג'וקוביץ' לא יתקשה לעבור את נישיקורי. בגמר יפגשו לדעתי נדאל ודג'וקוביץ' שיספקו לנו גמר חלומי וטוב. בסיומו אני חושב שידו של נדאל תהיה על העליונה והא ייקח את הגראנד סלאם השני שלו השנה. דג'וקוביץ' יישאר עם המחמאות.

אך לכולם יש סיכוי לעשות הכל ונו רק ניתן לקוות שנקבל את המשחקים הכי טובים שרק אפשר.

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort