חדשות השבוע: ביג מאק מקבל אקסטרה צ'דר ועוד

 

  • שחקן ההגנה לשנת 2016, בשיא הקריירה שלו, הועבר בטרייד. קאליל מאק והריידרס לא היו מרוצים מהמצב המשותף שלהם ולכן המגן קצה/ ליינבקר חיצוני הועבר לשיקגו. הטרייד היה פנטסטי מבחינת הברס אם היו מעבירים שתי בחירות סיבוב ראשון בלבד, אולם הם השיגו גם שדרוג של סיבוב אחד לשתי בחירות בדראפט עוד שנתיים (מסיבוב שלישי לשני ומסיבוב שישי ולחמישי). הברס כמובן נעלו את מאק לחוזה ארוך טווח: 141 מיליון דולר על פני 6 שנים, כאשר 90 מיליון מהם מובטחים. החוזה הכללי שווה 6 מיליון יותר משל אארון דונאלד ו-3 מיליון יותר בכסף מובטח. קאליל נשאל לגבי הלחץ שחוזה העתק הזה מביא איתו, הריידר לשעבר ענה בקור רוח:" אני תמיד חשבתי שאני שחקן ההגנה הטוב בליגה, ואני משחק כשחקן ההגנה הטוב בליגה. אני פשוט אצא לשם ואעשה מה שאני הכי טוב בו, זה מה שאתם מקבלים עם מאק". שחקנים ואוהדים רבים של הקבוצה שעתידה לעבור לווגאס זעמו על הארגון על ההחלטה, ובצדק גמור.
  • נעבור במעבר חד לחדשות קוורטרבקים: כמה קבוצות הודיעו על מהלכים מעניינים, הבילס החליטו לפתוח עם ניית'ן פיטרמן במקום ג'וש אלן, מה שהעלה הרבה שאלות לגבי המשחק של הרוקי מוויומינג. האיגלס עומדים לשחק ביום חמישי מול הפאלקונס עם ה-MVP של הסופרבול, מצבו של קרסון וונץ עדיין לוט בערפל ולא ידוע מתי בדיוק יחזור מפציעתו והאם יהיה בכושר מושלם שיפתח. בניגוד ליריבת הדוויז'ן שלהם, הג'טס דווקא כן יפתחו עם הרוקי שלהם, סאם דארנולד, בשבוע 1. אפרופו רוקיז, לאמאר ג'קסון נרשם כמחליף הראשי של ג'ו פלאקו, לא רוברט גריפין השלישי כפי שהיה צפוי. אריזונה גם כן תשאיר את הרוקי שלה על הספסל, סאם ברדפורד יעלה על כר הדשא.
  • בניגוד לקונצנזוסים (לרוב) בעמדות הקוורטרבק אצל הרוקיז כרגע, אצל הרצים המצב שונה. למרות החוסר המשווע ברצים אחוריים בטמפה ביי, רונלד ג'ונס, הרוקי שבחרו מ-USC בסיבוב השני נרשם כמחליף השני מאחורי פייטון בארבר וג'קוויס רוג'רס. רוקי רץ שנבחר בסיבוב הראשון, רשאד פני, גם כן לא יפתח עם ה-11 של הסיהוקס. סוס העבודה שהגיע מסן דייגו סטייט יהיה מאחורי כריס קרסון.
  • ומרצים צעירים, נעבור לאחד מנוסה: לביון בל. הרץ של הסטילרס לא התייצב לפגישה קבוצתית קריטית ביותר וסביר מאוד להניח שהילד המקומי ג'יימס קונור יקבל הזדמנות מעליו. "ההתקפה שלנו לא תשבר בלעדיו, בהסתכלות נכונה רואים שפוטבול זה ספורט קבוצתי, שחקני קו ההתקפה חשובים יותר משחקני עמדות הסקיל" אמר בן רות'ליסברגר על חברו לקבוצתו שעדיין לא חתם על הפרנצ'ייז טאג שלו בשווי 14.5 מיליון דולר.
  • עוד כוכב וותיק אחר, ארל תומאס מהסיהוקס, לא יתייצב למשחק עד שיקבל הארכת חוזה. סיאטל מנסים להעביר אותו בטרייד, ההצעה של הקאובויז עבורו (בחירת סיבוב שלישי) לא מספקת אותם כרגע, כנראה שישתכנעו בעתיד.
  • רוח הפציעות עדיין רודפת את דוונטה פארקר, הרסיבר של הדולפינס לא יפתח את העונה מול הטייטאנס וכנראה לא יהיה עם הקבוצה בשבוע 2. אלברט ווילסון וג'אקים גראנט יקחו בשמחה את הסנאפים שלו, כשווילסון יתחיל כתופס חיצוני לצד סטילס וגרנט יהיה ברוטציה קצרה עם דני אמנדולה בעמדת הסלוט.
  • נישאר בנושא הפציעות, אולבייה ורנון נפצע בקרסולו באימון הג'איינטס לפני כשבועיים ולא התאמן מאז. ללא ג'ייסון פייר פול שעזב לטמפה ביי בקיץ, הפאס ראש של הביג בלו הסתמך בעיקר על הדולפין לשעבר. שתי שחקנים מרכזיים של הקולטס, הרץ האחורי מרלון מאק שצפוי לקבל תפקיד גדול לאחר עזיבת פרנק גור לעיר הולדתו והתאקל ההתקפי הווטרן אנת'וני קוסטנזו. כריסטין מייקל אמור להחליף את מאק, ל'רייבן קלארק/ ג'מארקוס ווב אמורים לשמור על הצד העיוור של אנדרו לאק. גם מצבו של הרכש החדש של הג'אגס מהג'טס, אוסטין ספריאן ג'נקינס, לא ברור. ככל הנראה לא ישחק במשחק הפתיחה אך אמור לחזור בעתיד הקרוב.
  • ג'יי אג'אי שנפצע בברכו לא מזמן השתתף האימון מלא של האיגלס והוא ישחק כבר נגד הפאלקונס, גם אוון אינגרם מיריבת הדיוויז'ן, הג'איינטס, שוחרר מפרוטוקול זעזועי המוח וישתתף בשבוע 1.
  • לאחר פרישתו העצובה של ההול אוף פיימר לעתיד ג'ייסון וויטן ממשחק פעיל, עמדת הטייט אנד בקבוצה של אמריקה הייתה פתוחה לכולם. סוואים כנראה יפתח בשל יכולות התפיסה שלו, ג'ארווין יהיה בעיקר כדי לחסום וריקו, שניצל להיחתך מהקבוצה לאחר שנמצא עם אחזקת מריחאונה, יהיה השלישי ברשימה.
  • לסיכום, הסדרה האהודה של HBO "הארד נוקס" הגיעה לסיומה אתמול, הבראונס יקוו שהצלחתם העונה תהיה דומה להצלחת הסדרה!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort