לקראת העונה – AFC South

היוסטון טקסנס:

מה היה בעונה שעברה:

ביל אובריאן הראה אילו קסמים הוא יכול לחולל עם קוורטרבק לגיטימי בראש הקסדה, דשון ווטסון היה כל מה שקיוו לו ויותר מכך. אף על פי ששיחק רק שבעה משחקים עד הפציעה המצערת שלו, היה לו קייס חזק ביותר לרוקי השנה. ההתקפה הלוהטת שלהם נעצרה לאחר שווטסון ירד מהמגרשים. כשהרוקי היה על כל הדשא הם עברו את קו ה-30 נקודות 5 פעמים בשבעה משחקים, לאחר מכן הם עברו את הרף הזה פעם אחת באחד עשר משחקים. גם ההגנה הוכתה במכת הפציעות ולא הצליחה לממש חצי מהפוטנציאל שלה, הטקסנס הרשו הכי הרבה יארדים ליריביהם בליגה.

מה יהיה דומה בעונה הבאה:

הפוטנציאל לפלייאוף עדיין נוכח, הקו ההגנתי ימשיך להשליט טרור על הקוורטרבקים היריבים בתקווה ויישארו בריאים, ביל אובריאן המנוסה עדיין עומד על הקווים. הכוכב הגדול דיאנדרה הופקינס ימשיך לתפוס תפיסות אקרובטיות יחד עם וויל פולר הזריז יצברו מלא ט"ד מהאוויר. הוטרן לאמאר מילר ימשיך להנהיג את חוליית הרצים ובתקווה יעביר קצת מהתושיה שלו לדואנטה פורמן שהראה ניצוצות בשנה שעברה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מה יהיה שונה בעונה הבאה:

המתאם ההגנתי המצוין החליף נאמנות בדיוויז'ן ועבר להיות המאמן הראשי של הריבה מעיר המוזיקה, הטנסי טייטאנס. קבוצות ראו מה דשון ווטסון יכול לעשות וינסו למנוע שחיטות התקפיות כפי שביצע בשנה שעברה, מקרה דאק פרסקוט של ירידה ביכולת יכול להיות בקלפים השנה.

הסקנדרי חזק בהרבה, הרוקי ג'סטין ריד שהגיע בדראפט הוא שחקן עם רדיוס רחב ביותר, טייראן מת'יו שהגיע בפרי אייג'נסי מאריזונה גם כן יסייע במרכז המגרש.

ג'קסונוויל ג'אגוארס:

מה היה בעונה שעברה:

הנמרים הגדולים ממחוז דובאל לגמרי היו הפתעת השנה שעברה. ההגנה העמוקה והמגוונת דורגה במקום השני ביארדים ובנקודות למשחק.

הם לא היו קבוצת התקפה מלהיבה, בעיקר בעטיו של בלייק בורטלס, אך קלישאה המוכרת הוכחה כנכונה "התקפה טובה עוזרת לקנות כרטיסים, הגנה טובה עוזרת לנצח משחקים". הג'אגס הגיעו עד לגמר החטיבה שם הפסידו בחוט השערה לבריידי באנץ' בפוקסבורו. אם השופטים היו מחליטים את ההחלטה הנכונה במהלך בו הליינבקר מיילס ג'ק הרים פאמבל חוקי לחלוטין אך השופטים שרקו את המהלך והרגו אותו, סביר להניח שהג'אגס היו יכולים להופיע בספורבול הראשון בתולדות הפרנצ'ייז.

מה יהיה דומה בעונה הבאה:

משום מה ההנהלה נותנת את ביטחונה המלא בבלייק בורטלס להוביל אותה לגבהים חדשים, הוא עדיין ימסור לקינן קול, דידי ווסטברוק ומרקיז לי. לאונרד פורנט ימשיך לקבל את מירב הנשיאות כסוס העבודה הראשי בקו האחורי. ההגנה המפחידה נשארה בזהותה ורק השתפרה בקיץ.

מה יהיה שונה בעונה הבאה:

הרסיברים אלן הרנס ואלן רובינסון עברו לדאלאס ושיקגו בהתאמה, מי שיתפסו את תפקידם הם הרוקי המהיר מלואיזיאנה סטייט דיג'יי צ'ארק והווטרן שבא מהקולטס סידני מונקריף.

אוסטין ספריאן ג'נקינס שנתן עונה פרודוקטיבית מאוד בצד הירוק של ניו יורק הגיע מהג'טס לעבות את עמדת הטייט האנד.

בדראפט הם בחרו את טייבן בריאן המאסיבי לחזק את קו ההגנה העשיר, בסיבוב השני נבחר צ'ארק כפי שציינתי קודם ובשלישי הגיע רוני האריסון הסייפטי ממפעלו של ניק סייבן.

אינדיאנפוליס קולטס:

מה היה בעונה שעברה:

צ'אק פגאנו הצליח לגרום לאחד מהרוסטרים הגרועים בליגה להיראות גרוע יותר ממה שהוא באמת.  הקולטס היו מדורגים בשלישייה הגרועה ביותר בליגה ביארדים ונקודות בשני צדי המגרש. המשחק היחידים שהם ניצחו בשנה שעברה הם כדלקמן: הבראונס שכזכור סיימו את העונה ללא ניצחון, סן פרנסיסקו לפני הגעת המושיע ג'ימי גראפולו, והטקסנס פעמיים ללא דשון ווטסון.

מה יהיה דומה בעונה הבאה:

הרוסטר עדיין רחוק מאוד ממושלם, הכלים ההתקפיים טי ויי הילטון וג'ק דויל שנבחרו לפרו בול בשנה שעברה עדיין ברשות הפרסות ויקוו להמיר את התועלת שלהם לניצחונות. מרלון מאק הצעיר יקבל נשיאות רבות מהקו האחורי גם השנה. ג'באל שירד ימשיך לתפקד כ"אטלס" של ההגנה הזו, עם סיוע מהסקנדרי הצעיר שבעלייה כרגע עם קווינסי ווילסון ומאליק הוקר שהיה פנטסטי עד שפציעה גדעה לו את עונת הרוקי.

מה יהיה שונה בעונה הבאה:

מבחינת צוות האימון, הרבה מאוד. פרנק רייך הגיע מזוכת הסופרבול הטרייה לשמש כמאמן הראשי ולהמשיך את טרנד המאמנים הצעירים וההתקפיים. מאט איפרבולוס שאימן את חוליית הליינבקרים בדאלאס בשנה שעברה הגיע למשרת מתאם ההגנה, ניק סיראני, מאמן הרסיברים של הצ'ארג'רס לשעבר, הגיע מעיר המלאכים לתפקיד הנגדי לאיפרבולוס.

אנדרו לאק מצופה לחזור למגרשים במקומו של ג'קובי בריסט לאחר שכשנה וחצי הוא לא עלה לשחק במשחק רשמי. פרנק גור עזב לעיר הולדתו והשאיר את המושכות למרלון מאק.

הדראפט של כריס באלארד היה חזק מאוד, הוא צבר נכסים בטרייד דאון עם הג'טס שהיו נואשים לקוורטבק ולכן שילמו מחיר כבד מאוד ושיפר את הרוסטר בכמה אזורים. קו ההתקפה הפנימי התחזק עם שתי גארדים: קווינטון נלסון וברנדן סמית', גם חוליית הליינבקרים השתפרה עם דאריוס לאונרד וקומיקו טוראיי.

 

טנסי טייטאנס:

מה היה בעונה שעברה:

הטייטאנס היו מאוד ממוצעים בעונה שעברה, הם ניצלו את העובדה שהקונפרנס הוא מאוד חלש כיום והשתחלו לפלייאוף עם מאזן 9:7. הם הצליחו לעשות קאמבק של 18 נקודות מול הקנזס סיטי צ'יפס ב"ארוואו הד" עם כמה מהלכים אדירים של מרקוס מאריוטה, אך נכנעו די בקלות לפאטריוטס במסצ'וסטס.

מה יהיה דומה בעונה הבאה:

מרקוס מאריוטה וחברו לקו האחורי דרק הנרי לא הלכו לשום מקום, גם שומרי הראש שלהם שמרו על זהותם ולא יחדלו לעשות את העבודה השחורה בצורה אפקטיבית ביותר. דין פיז ימשיך להוביל את ההגנה מהקווים, הסקנדרי הפנטסטי  שמורכב גם משחקנים מנוסים וגם מצעירים מלהיבים יהיה החולייה החזקה של ההגנה גם בעונת 18/19.

מה יהיה שונה בעונה הבאה:

מייק מולארקי פוטר והוחלף במייק ורייבל, הליינבקר לשעבר שהיה ביוסטון בשנה שעברה לקח את המושכות. מאט לפלור שעבד תחת כנפו של שון מקווי בראמס הגיע לתאם את ההתקפה. רשאן אוואנס והארולד לאנדריסנופו דרך הדראפט הם מפוצצי פוטנציאל להיות ב-7 הקדמיים לשנים רבות. מלקקולם באטלר ודיון לואיס שהגיעו לחבור עם לוגאן ראיין במושבת האקס-פאטס שהוקמה שם יוסיפו קצת מנהיגות לטייטאנס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort