לקראת העונה- AFC WEST

הדנבר ברונקוס

מה היה בעונה שעברה:

מאמן העונה הראשונה וואנס ג'וזף התניע את קבוצתו להתחלה רותחת. הברונקוס ניצחו את יריבת הבית, הלוס אנג'לס צ'ארג'רס, במשחקם הראשון לאחר המעבר לעיר המלאכים. משם המשיכו לדרוס את אלופת החטיבה המכהנת, הדאלאס קאובויז, בתצוגה ענקית בשני צדי המגרש. הם התאוששו מההפסד לבילס בשבוע שלוש בניצחון על האוקלנד ריידרס. משם העניינים החלו להתדרדר, שבוע החופש הגיע ואחריו הברונקוס ניצחו פחות משחקים ב-11 השבועות האחרונים לעומת ארבעת השבועות הראשונים, כולל רצף של שמונה הפסדים רצופים. חוסר היציבות בעמדת הקוורטרבק גרם לכך ששלושה אנשים שונים פתחו כמוסר במייל היי: טרבור סימיאן שסיים את העונה עם מאזן חצוי של 5:5 וברוק אוסווילר ופקסטון לינץ, שהפסידו 4 ו-2 משחקים בהתאמה בלי לנצח אפילו אחד. זו הייתה הפעם הראשונה מאז 2010 שהברונקוס סיימו במקום האחרון בבית.

מה יהיה דומה בעונה הבאה:

וואנס ג'וזף ימשיך לעמוד על הקווים, יחד עם המתאמים ג'ו וודס וביל מסגרייב. התופסים הוותיקים עמנואל סנדרס ודימריוס ת'ומאס שצברו ביחד יותר מ-1500 יארד בעונה שעברה באוויר עדיין כאן, אף על פי שנראה כי סנדרס יכול לקבל זמן זעום ביחס לעונה שעברה, שהייתה זוועתית מבחינתו (אחוזי התפיסה הגרועים בקריירה שלו, חוסר עקביות, האשמה בהטרדה מינית ופציעה בקרסול שגרמה לו לפספס רבע מהעונה). קו ההתקפה הרעוע לא ימשיך לא לעמוד מנגד קו ההגנה היריב, תרתי משמע. חוליית הטייט-אנדים עדיין חסרה מאוד, לא הגיעו פנים חדשות הראויות לתפקיד משמעותי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ההגנה שמרה על רוב הזהות שלה, שחקנים מאסיבים מאוד בשלישייה הקדמית, וון מילר יהווה טרור לקוורטרבקים היריבים גם ב-2018. כריס האריס ג'וניור ימשיך להנהיג את הסקנדרי בגאון, הקורנר יהיה אבן הפינה של ההגנה של ג'וזף גם העונה.

מה יהיה שונה בעונה הבאה:

עמדת הקוורטרבק התייצבה, לאחר שלא צלח בהבאת קירק קאזינס למייל היי, ג'ון אלווי התפשר על קייס קינום. מי שהיה שחקן ספסל עד העונה שעברה, שמסכת פציעות לקוורטבקים של הוויקינגס קראה לו לדגל והוא עמד במשימה בכבוד כשצלח להוביל את הויקינגים לאליפות החטיבה. קינום קיבל חוזה לטווח קצר (שנתיים בלבד) והוא יצטרך להוכיח שהעונה שעברה לא הגיעה סתם במזל, אלא שיש על מה לבנות. שני רסיברים מוכשרים הביאו הברונקוס מהדראפט: קורטלנד סאטון מ-SMU, שחקן שדומה בסגנונו לדימאריוס ת'ומאס, ודאשון המילטון, מספר 1 בכל הזמנים בתפיסות בפן סטייט, סלוט רסיבר עם רגליים זריזות. ג'ייק באט חוזר מפציעה שחטף באורנג' בול בשנה שעברה, בחירת הסיבוב החמישי מהדראפט הקודם יכול להיות הפתעה גדולה בעמדת הטייט אנד, בעיקר עם הדלילות בעמדה. רויס פרימן מאורגון הגיע בסיבוב השלישי של הדראפט הנוכחי, הוא יילחם עם דוונטה בוקר ודיאנג'לו הנדרסון על עמדת הרץ האחורי הראשי.

בצד השני של המגרש, הברונקוס חטפו את בראדלי צ'אב מצפון קרוליינה סטייט בבחירה החמישית. צ'אב, ששבר את שיא הסאקים בכל הזמנים של המכללה ולקח אותו מידיו של מאריו וויליאמס, יהיה עזר כנגדו של וון מילר בגזרת ה"לגרום לקוורטרבקים הנגדיים לצאת עם סימנים אדומים מהמשחק". הכתומים הוסיפו כמה ווטרנים בהגנה, כגון ס'ואה קרייבנס שיסייעו ברוטציה.

לוס אנג'לס צ'ארג'רס:

מה היה בעונה שעברה:

הברקים הפסידו את שני המשחקים הראשונים שלהם בגלל שהם "בעטו" בדלי, המשיכו את הרצף של ההפסדים לצ'יפס מאז 2012 בשבוע שלוש ונצרבו בשבוע 4 מול האלופה שתבוא, הפילדלפיה איגלס. הצ'ארג'רס לחצו על הדוושה מאז, ניצחו תשעה משחקים מהשנים עשר האחרונים שלהם, כאשר גולת הכותרת היה התבוסה המרשימה שהנחילו לקאובויז בחג ההודיה ב"ג'רי וורלד". למרות שסיימו עם מאזן זהה לבילס, קבוצה אותם ניצחו במהלך העונה הסדירה, הם נשארו לראות את הפלייאוף מהספה בזמן שבאפלו שיחקו מול ג'קסונוויל בפלורידה.

מה יהיה דומה בעונה הבאה:

אנת'וני לין יעביר הוראות לשחקניו גם השנה, יחד עם שני המתאמים קן וויזהאנט ווגאס בראדלי. פיליפ ריברס הוותיק שנכנס לעונה ה-14 שלו ישלים 200 משחקים במדים הכחולים-צהובים הואיל ולא ייפצע, אלן ושני הוויאלמסים ימשיכו להוות חוליה מגוונות ויציבה. מלווין גורדון יחרוך את הדשא בל.א גם השנה, וקו ההתקפה הבינוני לא השתנה באיכותו יותר מידי.

אצל ההגנה, בוסה ואינגרם ימשיכו להיות מצמדים הפאס ראש הטובים בליגה, הכוכבים של ההגנה העמוקה הזו, יחד עם קייסי הייורד.

מה יהיה שונה בעונה הבאה:

מאמן חוליית הרסיברים עבר להיות מתאם התקפי באינדי, עמדת הטייט אנד עברה "דאון-גרייד" דרסטי, ההול אוף פיימר לעתיד אנטוניו גייטס פרש והאנטר הנרי נפצע במחנה האימונים ולא ישחק כלל העונה, וירג'יל גרין הוא לא פותח ראוי לקבוצה עם שאיפות גבוהות כמו הצ'ארג'רס. ג'ינו סמית' וקראדל ג'ונס הגיעו לגבות את פיליפ ריברס, מה שניתן לקרוא לו שדרוג מהעונה שעברה.

הדראפט שלהם היה כבד מאוד בצד ההגנתי, רק בסיבוב החמישי הם לקחו שחקן התקפה, וזה היה סנטר. דרווין ג'יימס יכול להתברר כחטיפה של הסיבוב הראשון, שחקן הסקנדרי מפלורידה סטייט יקווה לעמוד ברף שהציבו דיפינסב בקס מהסמינולס בשנים האחרונות, ג'יימס הוא ממש אולר שוויצרי, סט היכולות שלו הוא בלתי נגמר. סביר מאוד להניח כי הבחירה באוצ'נה נוואסו, הליינבקר החיצוני מ-USC, היא צעד לכיוון חקיקת הסכמה ההגנתית כ-3-4. בשנה שעברה הצ'ארג'רס הריצו את שני הפרומציות, השנה נראה כי הם יתקבעו על זו. עוד תוספות ניכרות מהדראפט ג'סטין ג'ונס, חבר הקבוצה של בראדלי צ'אב בצפון קרוליינה, וקווין וייזר, הסייפטי ממערב וירג'יניה.

הקנזס סיטי צ'יפס:

מה היה בעונה שעברה:

הצ'יפס עלו לפוקסבורו בשבוע הראשון והציגו לעולם תופעה חדשה: קארים האנט. הרץ האחורי שנבחר בסיבוב השלישי ממכללת טולדו תפס את עינייהם של כל הצופים מהרגע הראשון. הנגיעה הראשונה שלו בקריירת ה-NFL הסתיימה בפאמבל, אולם אנדי ריד לא וויתר על הרץ הצעיר והשאיר אותו על המגרש, זו הייתה החלטה מבריקה. האנט רץ מסביב להגנת הפטריוטס בדרך לאחד ממשחקי הבכורה המרשימים בהיסטוריה לרץ אחורי. משם הרכבת הדוהרת לא עצרה, חמישה ניצחונות רצופים שמו את הצ'יפס בראש החטיבה בשבוע 5, הרבים שמיהרו להכתיר אותם כפייבוריטית לסופרבול התבדו באותה מהירות. בששת המשחקים הבאים הצ'יפס יצאו עם ידם על העליונה פעם אחת בלבד, רכבת ההרים הזו חזרה למעלה עם ארבעה ניצחונות לסיום העונה הסדירה, מה שנתן לקנזס סיטי את ראשות הבית עם מאזן 10:6. משחק הפלייאוף שלהם מול הטנסי טייטאנס היה מיקרוקוסמוס לעונה הסדירה שלהם: התחלה רותחת אך התפרקות בסוף. לאחר שיצאו ליתרון של 18 נקודות, בבית שלהם, אצטדיון שנרשם בספר השיאים של גינס בשל עוצמת הדציבלים שגבוהה משל המראת מטוס סילון, הם נחנקו. מרקוס מאריוטה הנהיג את היריבה לשלב הבא מול הפאטס, הצ'יפס חזרו מאוד מאוכזבים הביתה.

מה יהיה דומה בעונה הבאה:

המאמן המוערך אנדי ריד הצליח להשאיר את מתאם ההגנה בוב סאטון לצידו בסיידליין, שיבחר את מהלכי ההגנה המנוסה הזו גם השנה. ג'סטין יוסטון וכריס לונג הוותיקים ימשיכו להיות ה"שאמאנים" של ההגנה הזו, ששמרה על רובו הגדול של כוח האדם שלה. בצד השני, שחקני ה"סקיל פוזישנס" ימשיכו להפחיד כל הגנה שתקרה בדרכם. הרי מי יכול לשמור על טראוויס קלסי, טייריק היל וקארים האנט? קו ההתקפה יהיה סולידי כתמיד, ללא שמות גדולים, פשוט שחקני צווארון כחול שיודעים לעבוד בשוחה.

מה יהיה שונה בעונה הבאה:

אלכס סמית' לא יהיה בראש הקסדה, אלא פטריק מאהומס. הצעיר שיש לו תותח במקום הזרוע הימנית יפתח את העונה מול האורות הבוהקים של עיר המלאכים. לדאבונו המוח ההתקפי המבריק מאט נאגי לא יהיה שם לצידו, אלא מאמן הרצים לשעבר אריק בינמי. סאמי ווטקינס, אקס-קלמסון, בילס והראמס הוחתם בכדי לעבות את רוטציית הרסיברים.

ההגנה תעבוד עם הרבה שחקנים חדשים, ווטרנים שנאספו מהפרי אייג'נסי ודרך טרייד ורוקיז מבטיחים. גולת הכותרת של התוספת בקיץ הוא הסלוט קורנר קנדל פולר, השחקן שקיבלו תמורת אלכס סמית' מהסקינס. פולר הוא מהטובים בעמדה שלו, הוא ללא ספק יהווה שדרוג. זאבייר ווילאימס, אנת'וני היטצ'ינס ורג'י ראגלנד הם רק חלק מהשמות שהוחתמו לשורות הצ'יפס בקיץ.

שני הבחירות הבכירות של הצ'יפס בדראפט שייכות לקו ההגנה. עוצר הריצה האגרסיבי דרק ננאדי מפלורידה סטייט והאדג' בריילנד ספיקס ממיסיסיפי.

האוקלנד ריידרס:

מה היה בעונה שעברה:

ה"פרחחים מהמפרץ" הגיעו עם ציפיות בעננים לעונה שעברה, לאחר שאשתקד הגיעו לפלייאוף בפעם הראשונה מאז שהפסידו את הסופרבול לטמפה ביי של ג'ון גרודן ב-2002 עם ריץ' גאנון בראש הקסדה, אוהדי הריידרס ציפו לכל הפחות לשחזור ההצלחה אם לא יותר.

שני המשחקים הראשונים ניבאו עתיד ורוד, אולם הסתבר שהנבואה הזו הייתה שקר כואב וצורב. ארבעה הפסדים רצופים היוו אינדיקציה טובה יותר לעונה שבדרך. הריידרס העמידו מאזן מביך של 6:10 (שהספיק למקום השלישי בקושי) ופיטרו את ג'ק דל ריו במהרה לאחר מכן.

מה יהיה דומה בעונה הבאה:

הכישרון הצעיר דרק קאר ישלח ספירלות לאמארי קופר כפי שהוא עושה כבר ארבע שנים ברציפות. מרשון לינץ' הוותיק יעמוד לצדו של קאר בקו האחורי. ג'ארד קוק ימשיך להיות שמיכת הביטחון של קאר במשחק המסירה. קו ההתקפה הפנימי ימשיך לשחק ביחד ולהגן בצורה אפקטיבית במיוחד על כל העומדים מאחוריו.

חוץ מקונלי וג'וזף בסקנדרי, הרביעייה הקדמית היא היחידה שלא עברה מייקאובר מהותי. אדוארדס-אליס-אירווין נשארו בקבוצה בוודאות, בארגון מקווים כי גם קאליל מאק יחתום על חוזהו בקרוב וישלים את הרביעייה הזו.

מה יהיה שונה בעונה הבאה:

ג'ון גרודן ירד מכיסא הפרשן וחזר לאמן לאחר יותר מעשור שלא עמד על הקווים, לגרודן יש הרבה להכויח, בעיקר לאחר חוזה ה-100 מיליון ל-10 שנים שקיבל. גם הפנים של המתאמים השתנו, פול גונת'ר הגיע מסינסנטי להיות מתאם הגנה, גרג אולסן הגיע מג'קסונוויל להיות מתאם ההתקפה.

אפרופו להוכיח, עוד מישהו שצריך להוכיח את עצמו זה הרכש הטרי של הריידרס ג'ורדי נלסון. לאחר שכל הקריירה הוא תפס מסירות מרודג'רס, הוא יצטרך להתסגל לדרק קאר. מי שינסו להגן על קאר ממגני קצה יהיו שני רוקיז: קולטון מילר וברנדון פארקר.

ואם ברוקיז עסקינן, שני שמות מעניינים הם ארדן קי ומוריס הרסט. שני שחקני קו ההגנה שנפלו בדראפט מסיבות שונות לגמרי (התנהגותית לארדן, בריאותית למוריס) יכולים לעשות שינויים גדולים, לאחר תקופת הסתגלות מאחורי הוותיקים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort