חדשות השבוע – יאכטה של דולרים

שבוע 3 של קדם העונה מאחורינו. ממש אוטוטו מתחילה עונת ה-NFL הרגילה, לה כולנו כבר לא יכולים יותר לחכות. בינתיים, התנועה מחוץ למגרש נשארת די מינימלית, לפחות עד היום – אבל על המגרש, שבוע 3 הוא השבוע בו באופן מסורתי, הפותחים משחקים הכי הרבה. מעין "חזרה גנרלית" לעונה. אז ננסה השבוע לסכם ולהסיק כמה שאפשר מהמשחקים האלה.

 

* נתחיל דווקא עם מי שלא שיחק. מאט נאגי, מאמנה החדש של שיקאגו, הכניס דרך חדשה לקבוצה גם בנוגע למשחקי קדם העונה – כל הפותחים של הברס נחו ולא שיחקו במשחק קדם העונה הרביעי שלהם, נגד האקסית של נאגי, קנזס סיטי. זה לא הפריע לברס, בהובלת אקס קנזס סיטי אחר, להניח 24 נקודות על הלוח במחצית הראשונה, בה ההגנה הפותחת של הצ'יפס דווקא כן שיחקה ונראתה מדאיגה מאוד.

* זה לא בדיוק מקורי, אבל הייתי חייב לדחוף את זה כאן: קליבלנד גברה על פילדלפיה 5:0. קורי קלובר זכה בניצחון.

* אז כן, לא היה פה משחק גדול של שתי הקבוצות, אך היה מה לראות בכל זאת: ניק פולס גרם לאוהדי פילי להתפלל לחזרתו המהירה של וונץ, עם שלושה איבודי כדור ותצוגה זוועתית בגדול. לעומתו, בקליבלנד נראה שיש כוכב עולה: מיילס גארט מירר את חייו של האל ואיטאי למשך כל זמנו במשחק, ונראה כמו הפאס ראשר המפחיד הבא של הליגה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

* ונקודה אחרונה על פילדלפיה: ג'ורדן מיילאטה, שחקן הראגבי שנבחר בסיבוב השביעי של הדראפט, הרשים מאוד במשחק מול קליבלנד והראה התפתחות חסרת תקדים. מיילאטה, כידוע, לא שיחק פוטבול מעולם בעבר, ובפילי הוא הגיע כדי לשחק את העמדה אולי הקשה ביותר מבחינת לימוד, תיאוריה וטכניקה – קו ההתקפה. למרות ששיחק נגד שחקני הרכב שני או שלישי, זה לא העניין כאן – הוא נראה כמו שחקן שכבר משחק כמה שנים בליגה. הוא ידע בדיוק מה לעשות, שלט בצד שלו באופן מוחלט, ואף הזכיר לאחד הסקאוטים את התאקל השמאלי הנוכחי של פילי, ג'ייסון פיטרס. מי יודע, אולי הוא יהיה זה שיחליף אותו בעתיד.

ממגרש הראגבי לצד העיוור? (USA TODAY)

 

* נחזור רגע לקליבלנד, ומשם נתחיל את סקירת מחזור ק"ב 2018. בייקר מייפילד מעט איכזב, בעיקר את עצמו לדבריו, כשהיה חלק ממאמץ ללא נקודות של קליבלנד וגם זרק לחטיפה אחת. הוא נכנס למשחק לאחר שטירוד טיילור נפצע בדאון רביעי על הגול ליין של פילדלפיה, בבחירת מהלכים מאוד שנויה במחלוקת.

* סאם דארנולד פתח והגיע עד לרבע השלישי עם ההתקפה הפותחת, ונראה שטוד בולס בחר את הקווטרבק שלו. אך המאמצים לשלוח בטרייד את ברדיג'ווטר, שנראה מצוין בעצמו, לא נראים באופק – וגם בולס עצמו לא בדיוק הכריז שדארנולד הוא הפותח שלו. ההתנהלות של הג'טס עם סיטואציית הק"ב שלהם היא, במקרה הטוב, מעלה שאלות. במקרה הרע, היא עלולה להיות בעייתית גם עבור הג'טס מבחינת ערך הטרייד של ברדיג'ווטר, וגם עבור טדי עצמו, שמחפש לעשות קאמבק כראוי, ולא יוכל לעשות זאת מאחורי קווטרבק העתיד של המועדון בו הוא כרגע נמצא.

* ג'וש אלן לא הצליח להגיע לרמה של מקביליו, אך לא מעט בגלל קו התקפה חלש וחסר עומק, והעובדה שהוא שיחק עם היחידה השנייה של בפאלו – כשגם הראשונה לא בדיוק מפוצצת בכישרון, במיוחד בקו ההתקפה. אלן הספיק לספוג חמישה סאקים ואף לרדת מהמגרש עקב פציעה, וכל זה רק בחלק מהרבע השני בו הוא שיחק. אלן עצמו גם הודה שהמשחק נראה מעט מהיר בשבילו כרגע. עם הפציעה של מקארון והיכולת החדה באופן מפתיע של ניית'ן פיטרמן, נראה שדווקא האיש שזרק חמש חטיפות במחצית מול הצ'ארג'רס בעונה שעברה יהיה זה שיתחיל את העונה מאחורי הסנטר בבפאלו.

* פציעה לא רצינית באגודל של ג'וש רוזן מנעה ממנו לשחק נגד דאלאס, במשחק ששודר ב-NBC. אחרי שתי הופעות סולידיות מאחורי קו ההתקפה השנה, שנראה רע כצפוי, רוזן משאיר הרבה מקום לאופטימיות ונראה שהוא יחליף את ברדפורד כפותח במוקדם או במאוחר. לפחות מבחינת דאלאס, המחליפים שלה בעמדת הק"ב נראים רע מאוד, וזו אחת הקבוצות שבאמת אפשר לזרוק את העונה שלהן לפח אם הק"ב הפותח נפצע.

* ונסיים עם למאר ג'קסון, שעדיין לא נראה מוכן ולגביו אין הרבה ספקות ואין הרבה סיבות להעלות אותו למגרש העונה. למרות הכל, הוא נראה טוב יותר נגד מיאמי, כשבבולטימור נתנו לו יותר בקפילדים ריקים ויותר מקום לבטא את יכולות הריצה שלו, ולשחק משחק מסירה פשוט, יעיל ומרווח. כל אלה איפשרו לו לצבור 98 יארד באוויר, 39 על הדשא ושני ט"ד, אחד בריצה ואחד במסירה.

יחכה על הספסל. (ravens.com)

 

* הרסיבר של דנבר, הג'טס, וטנסי לשעבר, הודיע על פרישה מפוטבול. מדובר כמובן באחרון לחתום אצל ביל בליצ'ק, אריק דקר, שכזכור הגיע לקבוצה לאחר הפציעה של ג'ורדן מאתיוז. דקר עשה קריירה מקצוענית שלא הרבה אנשים זוכים לה, כולל הופעת סופרבול – וכעת הוא מוכן לפרק הבא בחייו.

* בחירת הסיבוב הראשון האחרת של הרייבנס, הטייט אנד היידן הרסט, נפצע בכף רגלו – ועקב כך צפוי להפסיד לפחות את משחק העונה הרגילה הראשון. זה יוצר תסבוכת נוספת בעמדת הטייט אנד, שכבר מחזיקה שחקנים כמו מקס וויליאמס, ניק בויל, הרוקי מארק אנדרוז (שתפס כדורים מבייקר מייפילד בעונה שעברה)

*  נמשיך בגזרת הפציעות. הליינבאקר של הסיהוקס, קיי. ג'יי רייט, נפצע בברכו במשחק נגד מינסוטה וכרגע בחוץ עד להודעה חדשה – משמע לא ידוע האם וכמה הוא יפספס מהעונה הרגילה. התזמון של ההודעה, כמה ימים לאחר המשחק מעלה תהיות – אך כל מה שנשאר לקבוצה, לקהל ולרייט עצמו, שמסיים חוזה בסוף העונה הזו, לחכות ולראות.

* חוק הקסדה חוזר ובגדול, ולמרות שהפעם ראינו הרבה פחות שריקות מגוחכות שקשורות אליו, כן ראינו משהו הרבה פחות נעים. שחקנה של אטלנטה, דאמונטה קאזי, ירד נמוך כדי לתקל את התופס המוביל של ג'קסונוויל, מרקיס לי. המפגש הזה גרם לפציעה לא נעימה בברכו של לי, שכנראה גמרה לו את העונה. בין הקולות שהאשימו את החוק החדש היה גם ג'יילן ראמזי, שסיפר ששחקנים מפחדים לתקל כרגיל מחשש לעבירה.

* אם כבר תיקולים, הקורנר של קליבלנד והבחירה מספר 4 בדראפט האחרון, דנזל וורד, נפצע בגבו כשניסה לתקל את זאק ארץ. למזלו, הפציעה לא הייתה רצינית, הוא חזר לאימונים כעבור יומיים וצפוי לפתוח את העונה כרגיל, אך מתאם ההגנה שלו גרג וויליאמס כבר הספיק לקבל לינץ' תקשורתי על האמירה הבאה: "אולי הוא סוף סוף יקשיב לי ויפסיק לעשות שטויות ויתקל כמו שאני אומר לו לתקל, וככה הוא לא ייפצע. .. אני חושב שזה היה שוק מספיק רציני ואולי הוא יבין שאני בעצם יודע על מה אני מדבר".

מפגש לא נעים. (SI)

 

* נעבור חיש מהר לחדשות טריידים, כאשר ג'ון גרודן שוב החליט לשחק את משחק הטריידים ושלח לפיטסבורג את ראיין סוויצר – שכזכור, רק לפני כמה חודשים הגיע אליו בטרייד מדאלאס. הרסיבר, שיתחיל את שנתו השנייה בליגה, יקווה לעשות זאת אצל מייק טומלין, ונראה שזה לא יהיה קל עם מצבת רסיברים די עמוקה בה הוא יצטרך להתחרות. מבחינת גרודן, ההחלטה הזו מצטרפת לשחרורו של אובי מליפונוו, שרק בשנה שעברה נבחר בסיבוב השני ונחשב פוטנציאל גדול. תשוקתו למשחק של מליפונוו עלתה כסימן שאלה, ונכון לכתיבת טקסט זה הוא לא מצא קבוצה חדשה. אם הדיווחים נכונים, לא בטוח שהוא בכלל מחפש.

* עדיין טריידים, עדיין גרודן, והפעם הנושא הוא קאליל מאק. למרות שבשבוע האחרון התגברו השמועות בנושא טרייד עבורו, לא היה שום דבר קונקרטי, וכרגע המקורות הבכירים מדווחים שטרייד לא יהיה. סאגת מאק עדיין מחכה לפיתרון, וממה שידוע כרגע אין תקשורת בין מאק לבין הקבוצה.

אנה יפנה? (USA TODAY)

 

* עוד סאגה שלא בדיוק מתקרבת לסיום היא זו של אהרון דונלד – הוא דווקא כן מדבר עם הקבוצה ואף דווח על התקדמות במו"מ, אבל כשנשאל על כך שון מקוויי הוא לא סיפק עדכון נוסף. קשה לדעת מהי ההתקדמות, אם ישנה כזו והאם יהיה חוזה חדש העונה או לא. מה שבטוח – הסאגה הזו נמשכת יותר מדי זמן לשני הצדדים.

* שום חדשות קונקרטיות גם בנושא ארל תומאס, שנראה דווקא יותר סביר שיפספס משחקים מאשר דונלד. סאגת תומאס אמנם לא קרובה לסיום, אך עם תחילת העונה בפתח, יותר סביר שנראה התקדמות כלשהי בנושא, שתקבע את עתידו של תומאס לפחות מעבר לעונת 2018. זה נכון גם לגבי מאק ודונלד, שכן כפי שנאמר, דדליינים מזיזים דברים.

* נעבור לחוזים שכן נחתמו – שאק מייסון, הגארד של ניו אינגלנד, לא ייכנס לשוק השחקנים החופשיים של 2019 – הוא חתם על חוזה לחמש שנים עם ערך של כ-50 מיליון דולר, 23.5 מהם מובטחים. מייסון נבחר בסיבוב הרביעי של דראפט 2015, ומאז פתח ב-41 משחקים מתוך 46 בהם שיחק. אחד הגארדים הימניים הטובים בליגה הוא כעת אחת הגארדים הימניים העשירים בליגה.

נועלים את קו ההתקפה. (USA TODAY)

 

* הניו יורק ג'איינטס החליטו לסגור את מצב החוזה שלהם עם אודל בקהאם ג'וניור. הכוכב הגדול חתם על חוזה לחמש שנים בהיקף כולל של 95 מיליון דולר, כולל סכום מובטח שיכול להגיע ל-65 מיליון דולר. זה לא כסף של קווטרבקים, לפחות לא במונחי משכורת בסיס – אך הכסף המובטח הזה הוא נמוך רק משל מאט ראיין וקירק קאזינס, שחתמו העונה על חוזים חדשים. בניו יורק לא מתכוונים לשחק משחקים ולמרות שהמספרים של בקהאם ירדו בערך בכל שנה בה שיחק, אין שום ספק לגבי יכולות הפוטבול שלו ועכשיו רק לזה הוא והג'ייאנטס יצטרכו לדאוג.

* נסיים עם הסרטון המרשים שאין סיכוי שלא ראיתם השבוע – ג'ון רוס, הרוקי שהתקשה לעלות על המגרש בעונה שעברה, מראה למה הוא מסוגל. הוא שורף את וונטה דייוויס, תופס כדור שנזרק מעט חלש מדי, ורוקד עם שני מגנים בדרכו לאנדזון. רוס מראה למה בדיוק הוא מסוגל, ובסינסי מתחילים להיות אופטימים – אולי איי.ג'יי גרין יראה מעט פחות דאבלים העונה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort