AFC EAST / לקראת העונה ב-NFL.

מיאמי דולפינס:

מה היה בעונה שעברה?

לאחר פציעה של טנהיל, הדולפינס נאלצו לשלוף את ג'יי קאטלר מהכיסא הנוח בפוקס ספורטס ולהביא אותו לסאות' ביץ'. הניסוי היה אכזבה, חוץ מהברקות פה ושם של קאטלר, כמו המשחק המדהים בפריים-טיים מול ניו אינגלנד במיאמי, מצב הקוורטרבק היה מזוויע. הדולפינים גם העבירו את ג'יי אג'אי לאיגלס תמורת בחירה בסיבוב הרביעי, מחיר מצחיק לכושר שהציג עד אז, אולם לבסוף התברר כי הטרייד לא היה כישלון גדול. אדם גייס החליט לנקות אורוות ולהעיף כל שחקן שלא מחוייב לשיטה, והמחליף של אג'אי התברר כשחקן לא פחות טוב ממנו. בששת המשחקים האחרונים של העונה הסדירה, קניאן דרייק היה בטופ 5 ביארדים כוללים מבין כל הרצים בליגה. הדולפינס סיימו את העונה במאזן 6:10.

מה יהיה דומה בעונה הבאה?

אדם גייס ימשיך לנהל את הקבוצה כפי שהוא רוצה, גם המתאם ההגנתי מאט בורק לא צפוי לזוז מילימטר מהתוכנית ההגנתית שלו. משחק הריצה יישאר עמוק ומגוון, כאשר דרייק יטפל ברוב הנשיאות. קני סטילס ימשיך להתפתח כתופס חיצוני טוב מאוד וימשיך להיות אבן פינה חושבה גם בקהילה של העיר. ייקח זמן עד שהשינוי בחוליית הליינבקרים יראה את סימניו, לכן טייטאנדים רבים צפויים ליהנות מיום כיף במימדיון נגד קיקו אלונסו ומייק האל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מה יהיה שונה בעונה הבאה?

אדם גייס התיישב על הכיסא והדליק מדורה מתחת לעצמו, כל הדיבורים על יצירת חדר ההלבשה מחומר מיוחד של שחקנים צריך להוכיח את עצמו ובקרוב מאוד. שני הכוכבים נדמאקונג סו וג'ארוויס לאנדרי עזבו את העיר, כל אחד למקום שלו. העזיבות הללו לא כאלו דטרמנטליות כפי שהתקשורת הארצית גורמת להם להיראות, התחליפים של ג'ארוויס לאנדרי בסלוט יעשו את העבודה נאמנה, והלחץ בקו ההגנתי יבוא יותר מבחוץ מאשר מפנים עם התוספת של רוברט קווין. פרנק גור הווטרן הצטרף ויהווה מודל לחיקוי לכל הרצים בקבוצה. מינקה פיצפטריק מצטרף לסקנדרי צעיר ורעב עם חוש לכדור.

ניו אינגלנד פטריוטס:

מה היה בעונה שעברה:

הבריידי באנץ' כרגיל היו בתמונה לגביע הלומברדי עד השניות האחרונות, לאחר התחלה רעועה בעונה הסדירה, בליצ'ק החל ללחוץ קצת על הגז ולהעלות הילוך, בעיקר בהגנה. השינוי שעבר הסקנדרי בעיקר הורגש במהלך המשך העונה. הפאטס כרגיל סיימו במקום הראשון בדיויז'יהוקיבלו שבוע חופש לפני שפגשו את טנסי בפלייאוף, הרעננות והניסיון של הפאטס הכריעו את כף המאזניים די בקלות. בשבוע העוקב נגד ג'קסונוויל זה לא היה כל כך קל, דרייב מנצח שנגמר בט"ד של בריידי לאמנדולה השיג להם את הכרטיס לסופרבול. בשחזור של סופרבול 39, ההיסטוריה שוכתבה מחדש והפעם הפאטס הפסידו לאיגלס שהיו מובלים על ידי הקיובי המחליף ניק פולס.

מה יהיה דומה בעונה הבאה?

כמו שהיה מהולדתו של ישו, בליצ'ק יעמוד על הקווים וברייד בראש הקסדה. הקו ההתקפי הסולידי נשמר ברובו והם ישתדלו להגן על בריידי בכל כוחם. למרות ניסיונות ושכנועים רבים מצד הקולטס, המתאם ההתקפי ג'וש מקדניאלס נשאר בקבוצה, הפאטס יקוו שהיחסים עם בריידי ומקדניאלס לא יעלו על שרטון כפי שכמעט קרה בעונה שעברה. השביעייה הקדמית בהגנה תישאר פחות מבינונית, יכולת טובה של דיטריש וייז ג'וניור כפי שהראה במחנה האימונים תוכל להמתיק, אם במקצת, את הגלולה המרה. הסקנדרי ימשיך להיות טוב, כמו כל סקנדרי שמאומן על ידי ביל בליצ'ק, אחרי הכל זו המומחיות שלו.

מה יהיה שונה בעונה הבאה?

דיון לואיס ומלקולם באטלר, הרץ והקונר המוביל ים לםרקים גדולים מהעונה שעברה, עברו לעיר המוזיקה. נייט סולדר עבר לתפוח הגדול להגן על הצד הימני של איליי מאנינג, ג'וליאן אדלמן נתפס בהפרת תקנות הליגה לגבי סמים ונרקוטיקה והוא יעלה לכר הדשא רק בשבוע מספק 5. גם דני אמנדולה לא יהיה זמין יותר לאחר שעבר ליריבה ממיאמי. מאט פטרישיה שעבר לאמן את הליונס הוחלף על ידי ביל בליצ'ק בפועל, למרות שמאמן הליינבקרים בריאן פלורס נרשם לתפקיד.

באפלו בילס:

מה היה בעונה שעברה?

הבילס שברו את קללת הפלייאוף בשנה שעברה לאחר שחמקו למקום הויילד קארד במקום הרייבנס והצ'ארג'רס שהיו עם מאזן זהה. אחד מהסרטונים שחיממו את הלב לכמעט כל אוהדי הליגה היה הסרטון של חדר ההלבשה בבאפלו, בו שחקני הבילס חיכו בציפייה שסינסינטי, שכבר לא הייתה בתמונת הפלייאוף, תנצח את היריבה מבולטימור שהייתה עולה לשחק נגד ג'קסונוויל בשבוע הבא הואיל והיו מנצחים. הט"ד של דלטון לבויד בדאון רביעי ארוך גרם לרעידת אדמה וצונאמי של דמעות אושר בבאפלו. חלק מאוהדי הבילס אפילו תרמו כסף לצדרה של אנדי דלטון לאחר המשחק כאות תודה חביב.

ההגנה של הבילס סחבה אותם גם בסיבוב הווילד קארד אך זה לא הספיק, ההתקפה הייתה סטטית והג'אגס ניצחו 10:3 בג'קסונוויל.

מה יהיה דומה בעונה הבאה?

שון מקדרמוט ימשיך לעמוד על הקווים ויקווה לשחזר את ההצלחה הכבירה מעונת הרוקי שלו אשתקד, הסכמות בהגנה לא צפויות לזעזוע מערכות עם הישארותו של לזלי פרייזר בתור המתאם. שני הקווים הקדמיים, ההגנתי וההתקפי ימשיכו להיות מורכבים משחקני צווארון כחול המתאימים להלך הרוח של הקבוצה ושל כל העיר באפלו. חוליית הליינבקרים תישאר בינונית להחריד, הסקנדרי יישאר סולידי.

מה יהיה שונה בעונה הבאה?

טיירוד טיילור הועבר בטרייד לקלבלנד בראונס תמורת בחירת סיבוב שלישי, מה שאומר שאין לבילס קוורטרבק ראוי לפתוח בליגה בזמן הזה. ג'וש אלן שנבחר במקום השביעי בדראפט עדיין כישרון נא מאוד, איג'יי מקארון נפצע בעצם הבריח וניית'ן פיטרמן הוא השחקן שנחטף חמש פעמים במחצית אחת בעונה שעברה. עתידו של לשון מקוי עדיין לוט בערפל, התיק המשטרתי שלו שנפתח נגדו על ידי החברה שלו בטענה שהכה אותה עדיין לא נסגר ולא ברור האם יוכל לשחק בכל העונה הבאה. ריצ'י אינקוגניטו הוותיק החליט לשגע את כולם עם החלטות הפרישה/אי פרישה שלו, הדבר היחיד שאנו יודעים בוודאות זה שבבאפלו הוא לא ישחק בעונה הבאה.

ניו יורק ג'טס:

מה היה בעונה שעברה?

הג'טס עלו על הציפיות ואכזבו בעת ובעונה אחת. מחד גיסא, טוד בואלס הוביל את הקבוצה למאזן מרשים ביותר לסגל השחקנים הרעוע הזה של 5:11, USA TODAY חזו להם עונת ללא ניצחון. מאידך , הג'טס לא קיבלו את בחירת הדראפט שהם רצו ולכן נאלצו להעביר הרבה נכסים לקולטס לטובת הבחירה השלישית.

מה יהיה דומה בעונה הבאה?

טוד בואלס, אחד המאמנים הלא מוערכים בליגה, ימשיך לשלוט על הקבוצה הזו ביד רמה. קייסי רודג'רס בן ה-49 ימשיך לעונה הרביעית שלו כמתאם ההגנתי של הסילונים, בילאל פאוול ינשא את הדגל בשביל חוליית הרצים הססגונית, רובי אנדרסון ימשיך לאסוף נקודות פנטזי לבעלים שלו וההגנה תמשיך להיות קשוחה למרות חוסר השחקנים הדל.

מה יהיה שונה בעונה הבאה?

סאם דארנולד שנבחר בבחירה השלישית מ-USC בדראפט האחרון כנראה יכנס לראש הקסדה בשלב כזה או אחר של העונה, מאמן הקוורטבקים ג'רמי בייטס עלה לדרגת מתאם התקפה במקום מורטון ששנה אחת בתפקיד הייתה די והותר. בחירת הסיבוב השליש ניית'ן שפארד יעזור בהגנת הריצה, והבחירה העוקבת לו כריס הרנדון הרביעי ממיאמי יהווה טייט אנד ורסטילי, מין שמיכת מגן לכל קוורטרבק שיפתח במדים הירוקים לבנים.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית