חדשות השבוע- It's a Hard Knocks Life

עוד שבוע עבר שמקרב אותנו לשריקת הפתיחה של העונה, אף על פי שמשחקי קדם העונה בעיצומם, ברחבי הליגה מדברים לרוב על דבר אחד: הסדרה "Hard Knocks" של HBO שמציגה את מחנה האימונים של הבראונס.

  • מהפרקים הבאים, הסדרה הנ"ל של HBO תקבל הרבה יותר באז סביבה בשל חזרתו של ג'וש גורדון למחנה האימונים. לאחר שבועות הרחק מהקבוצה ומחנה האימונים, הרסיבר המוכשר אך בעייתי סוף סוף חזר לשגרה, רגע לפני השבוע השלישי של משחקי קדם העונה שנחשבים לחשובים יותר מקודמיהם. סימני שאלה מתעופפים באוויר לגבי המוטיבציה והמחויבות שלו לקבוצה, אולם הבראונס אופטימיים מאוד, או כך לפחות הם מציגים לתקשורת הכללית. כשנשאל לגבי גורדון, יו ג'קסון הגיב ש"יש סיכוי" שגורדון ישחק במשחק הפתיחה מול פיטסבורג, מה שמראה שאפילו הוא לא יודע בדיוק מה מצבו הבריאותי של גורדון.
  • נעבור מזרחה מאוהיו למערב ניו יורק, שם המצב של איג'יי מקארון עדיין לא ברור. הקוורטרבק שפתח במשחק ההכנה השני סבל מפציעה במהלכו, לפי הדיאגנוזה הראשונית, זוהי פציעה בעצם הבריח, דומה לשל ארון רודג'רס מהשנה שעברה. המאמן של הבילס ,שון מקדורמוט, לא בטוח שזה המצב: "זה לא חד משמעי" אמר מקדורמוט. במקרה והפציעה היא אכן בעצם הבריח כפי שחושדים, מקארון יהיה בחוץ ל-10 שבועות בערך, מה שאומר שג'וש אלן כבר כמעט ונעול לתפקיד הפותח, ניית'ן פיטרמן לא אמור להוות משוכה גבוהה מידי לרוקי מוויומינג.
  • בינתיים בוושינגטון, הצרות בעמדת הרץ האחורי לא פוסקות. סמאג'י פיריין נקע את הקרסול והוא יצטרף לדריוס גייס וכריס ת'ומפסון על ספסל הפצועים. הסקינס לא הסכימו להישאר עם רוב קלי ולכן הזמינו ווטרנים כמו אורלינס דארקווה (ששיחק בג'איינטס שנה שעברה) וגמ'אל צ'ארלס, לבסוף הם בחרו באדריאן פיטרסון, עבורו זו תחנה רביעית בקריירה ושלישית בשנתיים האחרונות.
  • אצל הנמרים הגדולים מג'קסונוויל מתרשמים מאוד מהעומק בגזרת התופסים, קינן קול ומרקיז לי מקבלים את רוב הזמן עם ההרכב הפותח באימונים, כאשר דיג'יי צ'ארק ודידי ווסטברוק גם כן מרשימים. בניגוד אליהם, דונטה מונקריף נראה יותר כמו מרגל לטובת הקולטס מאשר שחקן רוטציה לגיטימי, חוסר העקביות שלו פוגע במנייה שלו קשות.
  • הראמס ממשיכים במדיניות ה"להחתים כל שחקן בקבוצה לחוזה שמן וארוך טווח חוץ מהשחקן הטוב בליגה" שלהם, רוב הרוונשטיין שם את העט לנייר והוא עתיד לקבל כ-33 מיליון במהלך 4 השנים הקרובות. התאקל הימני המצוין דורג במקום השני מבין כל התאקלים בחסימה בזמן ריצה ע"י PFF.
  • הרגל של ג'ואי בוסה ממשיכה להחלים, מאמן העונה השנייה אנת'וני לין אמר שהאדג' ראשר המצוין שלו יתחיל להתאמן עם מוגבלויות בימים הקרובים. אין ספק שהוא יפתח את העונה על כר הדשא.
  • לאחר שחרורו מהרדסקינס, הקורנר הוותיק אורלנדו סקנדריק חתם בקנזס סיטי. עדיין יש לו דלק במיכל והוא בהחלט יכול להיות ברוטציה של הקבוצה של אנדי ריד.
  • הקאובויז והריידרס נלחמים על שירותו של הסייפטי ג'ורג' אילוקה, כאשר היעד הסביר הוא טקסס. הפציעה של זאבייר וודס השאירה חלל לסייפטי בדיוק בסגנון של אילוקה.
  • "לפחות שתי קבוצות מעוניינות בטרייד על טדי ברידג'ווטר" כך לפי מהאיש מהטה מה"ניו יורק דיילי ניוז". אין מקום לקוורטרבק המתקבק אצל הסילונים, יהיה מעניין לראות אותו בקבוצה כמו הג'אגס או הבאקנירס.
  • קרסון וונץ והצוות הרפואי של האיגלס לא יודעים אם הוא יפתח בשבוע מספר אחת. צעד חכם ונבון של האיגלס לקחת את הזמן ולא לזרז את וונץ יותר מידי מהר.
  • בשל הופעות אדירות של הבועט קארלסון במשחקי קדם העונה והאימונים, בהם הראה את הטווח האדיר שיש לו, פורבאת' נחתך מהווייקינגס.
  • אדם גייס לא ממהר לחשוף את כל הטריקים מהשרוול במשחקי קדם העונה. "עוד לא ראיתם באמת מה אנחנו מנסים באימונים, בעיקר בנוגע לרדזון ולדאון שלישי" כך אמר לבארי ג'קסון מה"מיאמי הראלד". גייס ינסה גם למקד את ההגנה שלו בעצירה הריצה, דבר שלא הצליחו לעשות במשחקים המקדימים עד כה.
  • ארון רודג'רס טוען שהוא לא ינסה "לדפוק את הפאקרס" במו"מ על החוזה שלו. שני הצדדים מקווים להגיע להסכמה על החוזה של מספר 12 בזמן הקרוב.
  • מייק זימר, מאמנה של הוויקינגס, טען כי חוק הקסדה החדש יגרום להרבה אנשים לאבד את העבודה שלהם. במשחק האחרון של הוויקינגס, היה למיניסוטה 38 יארד יותר של התקפה סה"כ מאשר סך היארדים שנצברו בפנדלים.
  • האיגלס הוציאו את ברנדון גרהאם מרשימת ה-PUP, סימן חיובי מאוד בשביל שחקן ההגנה שהפאמבל שגרם בדקות הסיום של הסופרבול האחרון עזר לסגור את העניין לטובת פילי.
  • הפציעה של לנארד פלויד בידו חמורה ממה שחשבו, הליינבקר המוכשר יאלץ לעשות ניתוח ביד הזו.
  • לאחר עשור ביחד, הסיהוקס וג'ון ריאן נפרדים. הפאנטר הוותיק עוזב את הקבוצה שאתו זכה בסופרבול 48.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית