חדשות השבוע – אפשר חתימה?

עוד שבוע עבר, וכעת קדם העונה כבר במלוא התנופה. הקרבות על המקום בסגל החלו באמת, וכל קבוצות הליגה כבר נגעו בדשא וחוו לראשונה מאז חודש ינואר, משחק NFL. ישנם כמה שחקנים שעדיין לא הצטרפו לחגיגה, וכמה שעברו לעשות אותה במקום אחר. בכל מקרה, זה היה שבוע מסקרן מאוד ב-NFL.

 

* נתחיל במשחקי הפריסיזן, או יותר נכון, בחלקים שבאמת מעניינים אותנו. חמישה ק"ב נבחרו בסיבוב הראשון של הדראפט בסוף חודש אפריל, ארבעה מהם חוו טבילה ראשונה במים בסוף השבוע האחרון, לבושים במדים של קבוצה מקצוענית.

* בייקר מייפילד נראה מצויין מול הג'איינטס, בקרב בין הבחירה מספר 1 לבחירה מספר 2. בארקלי עצמו השתחרר לריצה של 38 יארד כבר בנשיאה הראשונה שלו, במהלך בו רוב הרצים היו נופלים אחרי יארד או שניים אם לא בבקפילד. אבל נחזור למייפילד, ונציין שההופעה שלו במשחק הקרינה בדיוק את מה שאמרו בקליבלנד למשך כל מחנה האימונים – מייפילד מקדים את הלו"ז באופן מרשים למדי. נראה שמספר 6 צפוי להחליף את האוזנייה בקסדה מוקדם יותר מכל הציפיות.

הרשים בבכורה. (USA TODAY)

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

* גם סאם דארנולד הראה שהמשחק לא מהיר מדי בשבילו והצליח לייצר כמה מהלכים נפלאים שנראו בדיוק כמו דארנולד של יואססי. יש שיגידו שהוא אפילו נראה מוכן יותר מכל שאר הק"בים, אבל מה שבטוח – עם ג'וש מקאון הותיק וטדי ברידג'ווטר המתקמבק, מצב הקווטרבקים בג'טס הופך למעניין מאוד.

* לשלושת הק"בים האחרים כבה המנוע מעט יותר במשחקים שלהם. למאר ג'קסון, במיוחד, עדיין לא נראה מוכן  ורוב הסיכויים שישב על הספסל. ג'וש אלן סיפק מסירה או שתיים מצויינות אבל גם הוא, בצדק, לא נשקל כלל בתור הפותח עד עכשיו – זאת בניגוד לניית'ן פיטרמן, שפתח את המשחק מול קרוליינה והשלים את כל מסירותיו, למעט אחת שהושמטה על ידי כריס אייבורי היישר לידי מגן יריב.

* ג'וש רוזן, באופן די מפתיע, גם כן לא נראה חד מספיק במשחק הבכורה שלו. יש לו עוד דרך ארוכה, כפי שזה נראה עכשיו, כדי לעבור את בראדפורד ו\או גלנון. אלא אם בראדפורד שוב ייפצע.

* ובחזרה לג'טס. טדי ברידג'ווטר עושה שם מאמץ קאמבק הירואי, ואחרי שכמעט איבד את רגלו לפני שנתיים, הוא מסר לט"ד במשחק נגד אטלנטה. לא ידוע אם הוא יחזור אי פעם לפתוח בליגה. אך אפשר לומר כמעט בוודאות מלאה – אם הוא יהיה מספר 2, זה לא יהיה בג'טס. דארנולד ומקאון תופסים כבר את המשבצות האלו בטבלת העומק, ואכן צצו לאחרונה שמועות לפיהן הג'טס מחפשים טרייד עבור ק"ב מינסוטה לשעבר.

מעניין בגאנג גרין. (USA TODAY)

 

* מתקמבק נוסף שכבר דיברנו עליו שבוע שעבר הוא אנדרו לאק. כמובטח, הוא ראה את האקשן הראשון שלו מאז שנפצע במשחק החוץ נגד סיאטל. כמובן שלא ראינו אותו מנסה שום דבר רציני מדי, אלא בעיקר מסירות קצרות ומעט בינוניות. אין ספק שמדובר בבשורה טובה למעריצי הפוטבול שבין קוראיי כאן (שמעתי שמדובר באחוז די גדול) – לאק הוא אחד השחקנים היותר מלהיבים בליגה כשהוא בריא ובטוח בעצמו, למרות שכרגע מדובר בסימן שאלה לא קטן. בכל זאת, לא שיחק שנתיים.

ברוך שובך. (USA TODAY)

 

* האיש שהוביל את אותו משחק בתיקולים הוא לא אחד מאשר הליינבאקר החדש של הסיהוקס, שאקים גריפין, שסיים עם תשעה כאלה. גריפין ממשיך לסובב ראשים במחנה האימונים וכעת גם על המגרש, והוא יהיה אחד המחזות המסקרנים גם בעונה הרגילה, אם יצליח להרוויח הזדמנויות לעלות למגרש.

* נדרים לדאלאס, שם מתחילים כבר לשקול האם הם בכלל צריכים רסיבר מספר 1 קלאסי אחרי שחרורו של דז בראיינט. אלן הרנס כרגע הוא היחיד בסגל שרשם לטובתו עונת 1000 יארד, אך מאז הוא שוחרר מג'קסונוויל ובכל מקרה לא מציג סט יכולות מגוון מדי. מה שכן, היכולת שלו למתוח את המגרש עשויה לפתוח את האזורים האהובים על קול ביזלי. אבל האיש שמפתיע ועולה במעלה טבלת העומק הוא דווקא מייקל גאלופ, הרוקי מקולורדו סטייט, שהרשים בהופעת קדם העונה הראשונה שלו ויכול בהמשך להפוך למטרה אהובה על דאק פרסקוט.

* אם כבר דז בראיינט, השמועות לגבי חתימה שלו בקליבלנד עלו לפני המים מחדש לאחר המעצר של הרסיבר הצעיר, אנטוניו קלאווי, על אחזקת מריחואנה – כאשר ברכבו נמצאו גם חלקי נשק ותחמושת.

* קלאווי טען שכל אלה לא היו שלו ונראה שגם בקבוצה ובעיקר במשטרה מאמינים לו. עם זאת, קלאוויי לא סיפר לקבוצה על המקרה עד שעברו יומיים, ועל כן הוא נענש על ידי יו ג'קסון. מאמן קליבלנד בחר לתת לו מקסימום של מהלכים במשחק קדם העונה מול הג'איינטס, בתור עונש. הוא אכן נראה עייף בכמה מהלכים אך גם תפס בסופו של דבר ל-87 יארד, כולל ט"ד באורך 54 יארד מבייקר מייפילד. בכל מקרה, נראה ששני הצדדים מוכנים להמשיך הלאה מהתקרית, ובראיינט כנראה ימשיך לחפש לעצמו קבוצה.

* עוד בגזרת קליבלנד – בחירת הסיבות הראשון משנת 2016, קורי קולמן, נשלח בטרייד לבפאלו תמורת הביטוי הנרדף של שפת הפוטבול ל"כלום ושום דבר" – בחירת סיבוב שביעי שכפופה לתנאי. נראה שלמאמני קליבלנד כבר אין חשק יותר לראות אותו בסביבה, והתסכול שלהם ממנו גבר, מה שהוביל לשליחתו לעמק הבאסטים של בפאלו, בו כבר שוכנים קלווין בנג'מין וזיי ג'ונס.

* ועוד בגזרת העונשים – ג'יילן ראמזי יצא נגד התקשורת המקומית, כאשר כתבים ששהו במתחם האימונים של הקבוצה צילמו התקוטטות בין מגני הקצה יאניק אנגאקווה ודאנטה פאולר. הקבוצה ראתה את התנהגותו כלא ראויה והחליטה להשעות אותו לשבוע, כולל משחק קדם העונה הראשון במינסוטה.

לא מת על עיתונאים. ראמזי (USA TODAY)

 

* נעבור לרשימת הפצועים, שם מצטרפים לנו שני שמות לפצועי ה-ACL. בחירת הסיבוב השישי של הקולטס, הרסיבר דיון קיין, סיים את העונה במשחק בסיאטל. משחק קדם עונה אחר גבה קורבן אחר: בחירת הסיבוב השני של וושינגטון, דריוס גייס, נפגע בברכו ברבע הראשון מול הפטריוטס ולאחר שנחת חזרה בבירה קיבל גם הוא את הבשורה המרה. זוהי מכה גם, ואולי בעיקר, למשחק הריצה של הרדסקינס – מצב הרצים שלהם כרגע נראה אפילו מדאיג.

 

* כעת, לנעדרים מהמחנות. אהרון דונלד, ארל תומאס, קאליל מאק ולביון בל עדיין לא הגיעו להתאמן עם קבוצותיהם, ולא נראה שהסאגה קרובה להסתיים אצל אף אחד מהשחקנים הללו.

* שם אחד התפספס לי? נכון מאוד. רוקוואן סמית' הפך לרוקי האחרון שחתם על חוזה מקצועני השנה. סמית' והברס הגיעו לסיכום על כל תנאי החוזה והליינבאקר המחשמל מג'ורג'יה יצטרף למחנה האימונים של שיקאגו.

* ולסיום – הקטע המבדר של השבוע: צ'ייס דניאל מתחפש לאוהד ומשיג חתימה מהקווטרבק האהוב עליו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort