חדשות השבוע: על פציעות, קסדות ועוגות

בעוד כחודש מהיום, עונת 2018 תצא לדרך באופן רשמי, כשאטלנטה תבוא להתארח בפילדלפיה בשחזור משחק הדיוויז'נל מהעונה שעברה. אבל בשביל הקבוצות, השחקנים, המאמנים והאוהדים השרופים, העונה התחילה באמת לפני כשבוע – אז נפתחו מחנות האימונים של כל קבוצות הליגה.

מחנה האימונים נמשך כחמישה-שישה שבועות והוא, כמו כל תהליך קדם עונה, ממלא כמה מטרות. חזרה לכשירות ולחדות, לשחקנים שלא שיחקו פוטבול לפחות חודשיים אם לא יותר; הטמעת הסכמה הקיימת בשחקנים החדשים, או סכמה חדשה לחלוטין שמגיעה כתוצאה, רוב הזמן, משינוי באחד המאמנים; וכמובן, קביעת השחקנים הפותחים, המחליפים, ואלה שייאלצו להיחתך בתהליך המעבר מ-90 שחקנים בסגל ל-53 שדורשת העונה הרגילה.

אז מבלי להמשיך להכביר במילים, ניגש לעדכונים האחרונים ממחנות האימונים, משחק קדם העונה הראשון, ושאר מחוזות הליגה.

יתגעגעו אליו בטנסי. (האתר הרשמי של הטייטנס)

 

* נתחיל בחלק המבאס של חודש קדם העונה: פציעות. לאחר שג'ונתן סיפריין, הסייפטי של טנסי, קרע אתמול את הרצועה הצולבת הקדמית, מניין הסובלים מהפציעה הכל כך נפוצה וכל כך הרסנית הזו עלה ל-10, ואנחנו עדיין עם חודש שלם של אימונים ומשחקי קדם עונה לפנינו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

* סיפריאן מצטרך לרשימה שהשמות הבולטים שלה כולל בין היתר את הליינבאקר של גרין ביי, ג'ייק ראיין, וכמובן הטייט אנד הנפלא של לוס אנג'לס, האנטר הנרי. אך ה-ACL היא לא הפציעה היחידה שיכולה לגמור עונה, או לפחות לקחת חלק משמעותי ממנה – דאריל וויליאמס, התאקל הימני של קרוליינה, קרע דווקא את ה-MCL ונמצא בספק לעונה, וכך גם הרסיבר החדש של הפטריוטס, ג'ורדן מאתיוז, שסובל מפציעה "רצינית" בשריר הירך האחורי, לדברי הפטריוטס – שבינתיים לא בזבזו זמן והחתימו את אריק דקר מחוסר הקבוצה.

* אם כבר רסיברים פצועים, גם דאג בולדווין של סיאטל סובל מפציעה לתקופה ארוכה, שתוציא אותו מרובו הגדול של מחנה האימונים – אך פיט קארול כבר דאג להרגיע ולהבטיח שאין חשש שיפסיד את המשחק הראשון של העונה. בהתחשב בעומק שיש, או יותר נכון אין לסיאטל מאחורי בולדווין, נוכחותו חשובה מאוד להתקפה המתקשה שלה.

אין חששות מתחילת העונה. (USA TODAY)

 

* ואם כבר מחוסרי עבודה – דז בראיינט שחקן חופשי כבר 112 יום, ולמרות לחשושים בשבוע האחרון בנושא הבראונס, אף קבוצה עדיין לא הביאה אותו לשורותיה. ההשתלחות שלו בטוויטר כלפי הקאובויז, ג'ייסון גארט ואפילו שון לי, בטח לא עזרה לסיכויים שלו לחתום בקבוצה חדשה. אנחנו מתקרבים מאוד לתסריט בו דז בראיינט נמצא מחוץ לליגה גם בעונה הרגילה, ואם תשאלו אותי – זה היה יכול, והיה צריך, לקרות אפילו קודם.

* נמשיך במחלקת האבטלה. מייק ורייבל כבר אמר אתמול שבעקבות הפציעה, אריק ריד וקני וקארו, שעדיין לא חתמו בקבוצה חדשה, הפכו למועמדים לחתום בקבוצה. שניהם כבר הגיעו לביקור בטנסי, ובהתחשב בתביעה שהגיש ריד נגד הליגה דרך ארגון השחקנים, רוב הסיכויים שנראה את וקארו חותם בטייטנס.

* אירוע נוסף, שקשור בעקיפין לפציעות, היה זה של ג'אק מיוהורט, הגארד של אינדיאנפוליס. בחירת הסיבוב השני מ-2014 החליט השבוע לפרוש מפוטבול, לאחר שהתקשה להתמודד עם פציעות קשות שספג בשנתיים האחרונות שלו כשחקן הקולטס. האובדן שלו מוסיף עוד רובד לחשיבות הבחירה בקוונטון נלסון בדראפט האחרון. בונים שם קו התקפה חזק מאוד באינדי, ולצערנו, מיוהורט לא יוכל להיות חלק מהחגיגה.

* עוד באינדי, והפעם שחקנים שעדיין מנסים לחזור מהפציעות שלהם. מאליק הוקר וקלייטון גאת'רס היו אמורים ליצור צמד סייפטים מוכשר ביותר, אך שניהם עברו פציעות ברך חמורות ורק לאחרונה חזרו סוף סוף להתאמן. אבל הם מוזמנים לפנות את דרכם לכוכב האמיתי, שאחרי שנתיים בלי פוטבול, צפוי לחזור לשחק – אנדרו לאק, כך אמר פרנק רייך, ישחק רבע אחד במשחק קדם העונה הראשון מול סיאטל.

לצערנו, לא יכל להמשיך את הקריירה. (USA TODAY)

 

* משחק הפתיחה של חגיגת הפריסיזן התקיים בלילה שבין חמישי לשישי, כשבולטימור ניצחה את שיקאגו בתוצאה 17:16 במשחק בו התוצאה לא באמת שינתה יותר מדי. רוב המסקנות שהוסקו מאותו משחק קברו את הפוטבול כפי שאנחנו מכירים אותו בעודו חי, וקשה להאשים את צופי אותו המשחק בהגעה למסקנות האלה. נראה שכל תיקול שהתבצע על המגרש גרר דגל מהצוות של וולט אנדרסון, ורוב הדגלים לא היו צודקים אפילו במסגרת החוק החדש.

* זו פחות סיבה לדאגה ממה שזה נראה כעת. הדגלים תמיד מתעופפים באופן חופשי למדי בפריסיזן. בעונה הרגילה, אם בכלל, אני לא מאמין שנראה יותר מדגל אחד או שניים על חבטה עם הקסדה, וברור שתיקולים דומים לאלה שנשרקו באותו משחק לא יישרקו בעונה הרגילה. אבל זה כן יוצר בעיה אחרת – אנחנו מקבלים חוק נוסף שקשה מאוד ליישם ולאכוף בצורה הוגנת ואחידה. אני, אישית, מפחד מהיום בו שופט ייתן 15 יארד מתנה כי הוא ראה כאן תיקול עם הקסדה שכל שופט אחר לא היה שורק כלל. ואם אנחנו כבר מכניסים חוק כזה, חבל מאוד שאי אפשר להכניס עבירות מהסוג הזה לריוויו.

גם זה כבר לא חוקי? (USA TODAY)

 

* כעת, לפינת ההולדאאוטים, ונתחיל עם ארל תומאס. מספר 29 של סיאטל מוסיף להיעדר מהאימונים ופרסם פוסט באתר "The Players' Tribune". בעיקרון, זה היה עוד ניסיון של תומאס וסוכנו להשמיע את קולם ולהרוויח מעט סימפטיה מאוהדים שתומכים דווקא בקבוצה בסטנד-אוף הזה. אך הוא לא אמר שום דבר חדש. כולם כבר יודעים שכל מה שהוא רוצה הוא ביטחון לעתיד. אבל לא בטוח שהוא נוהג נכון בסיטואציה הזו, וככל שעובר הזמן הסבירות שהוא יקבל מה שהוא רוצה יורדת ויורדת.

* רעש חדש בנושא אהרון דונלד: התאקל הנפלא של הראמס, שישב וצפה בכל חבריו לקבוצה מקבלים חוזים חדשים לפניו, שיחרר ציוץ שכלל אימוג'י של שעון חול ו..זהו. הציוץ, כצפוי, היכה גלים ברשתות החברתיות, ואני אישית בטוח ששחקנים פשוט נהנים לשלוח ציוצים עם אימוג'ים רנדומליים לחלוטין ולראות את הרשת משתגעת. חדשות קונקרטיות בינתיים אין.

 

 

* ההולדאאוט השלישי כרגע הוא של רוקוואן סמית', שכידוע רוצה הגנה על הכסף המובטח שלו במקרה של השעייה בעקבות עבירה שבוצעה על המגרש, ולא בהכרח כתוצאה מחוק הקסדה החדש. נראה שעם דליפת הקונפליקט לתקשורת, נוצר לחץ על שני הצדדים והם מתחילים להתקרב לפתרון, ולהחתים את בחירת הדראפט האחרונה שלא חתם עדיין על חוזה.

* מקרה קאליל מאק, לעומת זאת, נראה שונה לחלוטין. ג'ון גרודן פשוט לא מסכים עם דעתו של מאק, סוכנו, ודעותיהם של אנשי פוטבול רבים אחרים – הוא פשוט לא מאמין שלמאק מגיע חוזה של שחקן הגנה טופ 3 בליגה. גם במקרה של מאק, אני לא בטוח שלשבת בצד ולא להתאמן עם הקבוצה זה פתרון. אבל בניגוד לתומאס, מאק מסיים חוזה רוקי. אין קבוצה בליגה שלא תשמח לשלם לו.

* ולביאון בל? לאימונים של הסטילרס הוא לא מגיע, וזה כנראה מפנה לו זמן – הוא שיחרר את אלבום הראפ הראשון שלו, העונה לשם "My Side Of Things". דיווחים טוענים שהאלבום, איך אומרים היום.. אש. אז אם לא תהיה קבוצה שתשלם לו מה שהוא חושב שמגיע לו, תמיד יהיה אפשר להשלים הכנסה מהמוזיקה. אולי.

* אם כבר שירי ראפ, אחד מהשירים החדשים שהגיעו עם המשחק "Madden 19" שיצא בתחילת החודש, כלל את שמו של קולין קאפרניק. חברת EA צינזרה את שמו מגרסת השיר שהופיעה במשחק, מה שהעיר את זעמה של הרשת וכמה עיתונאים אף הגדילו לעשות וכתבו שהמקרה הזה יכול לעמוד לשירותו של קאפרניק בתביעה שלו נגד הליגה. כמובן שלאחר כמה שעות EA הודיעה שמדובר בסך הכל בתוצאה של בלבול, שנבע מאובדן הזכויות של החברה לכלול את קאפרניק עצמו במשחק.

* לסיום, טום בריידי חגג 41! חושבים שהוא אכל מהעוגה? כי אני לא רואה שם שום אבוקדו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort