היום האחרון בגראנד פרי זאגרב הסתיים עם מדליית כסף נהדרת לאורי ששון

היום האחרון בראנד פרי זאגרב יצא לדרך כשבמוקד 5 משקלים כבדים ו-3 ישראלים. לי קוכמן (90-), פיטר פלצ'יק (100-) המדליסט הטרי מאליפות אירופה בתל אביב ואורי ששון (100+)המדליס מאולימפיאדת ריו פקדו את המזרן בקרואטיה. המון אירועים קרו ביום הג'ודו העמוס הזה אך העיניים שלנו התרכזו במזרנים של שלושת הישראלים.

ראשון הישראלים לעלות על המזרן היה לי קוכמן במשקל עד 90 ק"ג. קוכמן התחיל את התחרות כבר בסיבוב הראשון שם פגש את סמן ראקטייה האוקראיני. קוכמן ניצח את הרב לאחר איפון יפה מאד ועלה לסיבוב השני. בסיבוב השני פגש לי יריב הרבה יותר חזק, מדובר בנמניה מאיידוב הסרבי אלוף העולם ומדליסט כסף מאליפות אירופה האחרונה בתל אביב. הסרבי

תחרות מעולה הייתה בזאגרב (קרדיט: IJF).

הכל כך מצליח רק בן 21! הקרב החל בצורה חד צדדית לחלוטין לטובתו של הסרבי שכבר אחרי 20 שניות עשה וואזארי נהדר. לאחר 20 שניות נוספות הפיל מאיידוב שוב את קוכמן וניצח את הקרב.

מאיידוב המשיך עד לחצי הגמר שם פגש את גונזאלז הקובני והפסיד לו. מהדייב מאזרבייג'ן ומאיידוב מסרביה זכו במדליות הארד כאשר בגמר בין טקריקישווילי הגאורגי לבין הקובני ניצח הגאורגי ולקח את מדליית הזהב.

ביום האחרון של הגראנד פרי לא היו ישראליות אך הייתה תחרות מעניינת מאד. במשקל עד 78 ק"ג הגיעו אנה וואנגר הגרמנייה, מאדלין מאלונגה הצרפתייה, קלארה אפוטקר הסלובנית וצרפתייה נוספת אודריי טאצ'ומרו. הצרפתיייה הבכירה מאלונגה ניצחה את וואנגר הגרמנייה אך חברתה לנבחרת הפסידה ונאלצה להתמודד על מדליית הארד. בגמר בו נפגשו אפוטקר הסלובנית ומאלונגה הייתה ידה של מאלונגה על העליונה והיא לקחה את מדליית הזהב. את מדליות הארד לקחו טאצ'ומרו הצרפתייה ו-וואנגר הגרמנייה. 4 הג'ודוקות שהגיעו לחצי הגמר גם לקחו מדליות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשקל הפתוח אצל הנשים (78+) גם לא כלל ישראליות אך היה מלא אקשן. ארבעת הג'ודאיות שהגכיעו לחצי הגמר היו: אנמארי ולנסק הסלובנית, מארניה סלוטסקאנה הבלארוסית, קאיירה סאיית הטורקיה ורוהו צ'איק הטוניסאית. הגמר היה בין הג'ודאית הסלובנית והטוניסאית שבסופו ניצחה הסךובנית וסגרה יום מוצלח מאד לסלובניות. את מדליות הארד לקחו הג'ודאיות שבאו מבית הניחומים, שרה אסהאינה היפנית ואליזבת קאלאנינה האוקראינית.

פיטר פלצ'יק במשקל עד 100 ק"ג הגיע לתחרות עם אפקט מדליית הארד מאליפות אירופה שהייתה בתל אביב. הקרב הראשון שלו היה בסיבוב השני והוא התחרה עם לופורצ'יו האיטלקי. פלצ'יק לא התקשה וניצחל את הקרב בקלילות כדי לעלות לסיבוב השלישי. שם פגש פלצ'יק יריב אוקראיני קשה, הוסטול. ידו של האוקראיני הייתה על העליונה ופלצ'יק הודח לצערו כבר בסיבוב השלישי. חצי הגמר כלל את: יידה היפני, ראייס הקנדי, מאמאדוב האזרי ואיליאסוב הרוסי. את מדליית הזהב קטף הרוסי כאשר הוא ניצח בגמר את ראייס הקנדי. השלימו את הפודיום טאבלרוי הגאורגי ויידה היפני.

במשקל הפתוח לגברים התחרה אורי ששון שלנו שמאז חזרתו מהאולימפיאדה מתקשה לחזור לטופ. הוא החל את יום התחרויות שלו בסיבוב השני שם פגש את הקזחי קריקבאי. ששון ניצח את הקרב בעונשים ובסוף הקרב הקזחי ירד מהמזרן בלי ללחוץ את ידו של ששון. בסיבוב השלישי פגש את גהארמנוב האזרי וניצח אותו עם וואזרי ואיפון. הוא התקדם אל עבר רבע הגמר עם קרב מול ספיקרס ההולנדי. גם את הקרב הזה לא התקשה ששון לנצח ועל לחצי הגמר. הישראלי המשיך את היום הנהדר שלו בחצי הגמר ודילג מעל הברזילאי איסקווידרו כדי לפגוש בגמר את מדליסט הארד מהאולימפיאדה האחרונה והשם החדש ששולט בסבב גורם טושישווילי. הגמר עב בצורה חלשה מצד אורי ששון והוא הפסיד מהר מאד לגאורגי שהרשים מאד. השלימו את הפודיום חמנו האוקראיני וטאסואב הרוסי. נקווה שהמדליה הזו תסמן את חזרתו של ששון לטופ העולמי.

גראנד פרי זאגרב עבר בצורה טוב מאד לנבחרת הגברים שסיימה עם מדליית זהב אחת, מדליית כסף אחת ו-2 מדליות ארד. מבחינת הנשים התחרות קצת מאכזבת אך זו רק התחרות השנייה שמהווה קריטריו אולימפי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort