טורניר הG1 – סיכום (דו) שבועי

הG1 זאת התקופה האהובה עלי בשנה מבחינת היאבקות. אומנם יש הרבה חודשים בשנה שיש בהם אירועי היאבקות טובים אבל אף אחד לא מספק טירוף כמו הG1, אף אחד לא מספק טירוף כמו חודש שלם של קרבות מדהימים זה אחר זה.

לכל מי שלא שמע עד היום, הG1 הוא טורניר של ארגון NJPW המתפרס על יולי-אוגוסט ופועל בשיטה דומה לשלב הבתים של המונדיאל. בטורניר יש שני בלוקים כאשר בכל אחד יש 10 מתאבקים, בכל יום של הטורניר יש בלוק אחר שנלחם בתוך עצמו, בסוף הטורניר הבן אדם עם הכי הרבה נקודות מכל בלוק עולה לגמר ונלחם מול האלוף של הבלוק המקביל על הזכות לאתגר את אלוף הIWGP במשקל כבד ברסל קינגדום. ניצחון מביא 2 נקודות, תיקו מביא נקודה אחת והפסד לא מזכה בנקודות. (היות והG1 הוא טורניר אני לא כותב סטייבלים בתגיות ליד כל מתמודד כי הG1 לא מייחס לזה חשיבות רבה)

ה14 ליולי 2018 יום א' של בלוק A

יושי האשי נגד טוגי מקבה.

הקרב היה פתיחה צולעת לG1 אבל עדיין היה פילר טוב. טוגי סחב את הקרב בעצמו וגם ניצח אותו עם קינג קונג ני דרופ. דירוג: 1.5 כוכבים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

באד לאק פאלה נגד האנגמן פייג'.

האנגמן ופאלה פותחים גם הם בקרב טיפה מאכזב אבל בהתחשב בנסיבות של הבוקינג הם הצליחו להוציא ממנו את המוטב. לאחר 9 דקות בלבד הBCOG מתערבים בקרב ותוקפים את האנגמן דבר שמוביל לפסילה של פאלה. קני, צ'ייס אוונס וקוטה איבושי באים לעזור לפייג' אחרי הקרב. דירוג: 2.5 כוכבים.

איוויל נגד מייקל אלג'ין.

הקרב היה מדהים. שני ענקים שנלחמים אחד מול השני בצורה טכנית ועם פסיכולוגיה טובה זה בהחלט ממתק לעיניים. אלג'ין מנצח עם אלג'ין בומב. מומלץ לראות. דירוג: 4 כוכבים.

הירושי טאנאהאשי נגד מינורו סוזוקי.

אחרי יותר מחצי שנה של דיסטאנס בין השניים הם פגשים לקרב חוזר. הקרב עושה throwback לקרב הקודם שלהם ומציג פסיכולוגיית זירה מדהימה, רגעים גדולים וטכניקה טהורה משני המתאבקים. מבחינתי זה קרב הערב. דירוג: 4.5 כוכבים.

קאזוצ'יקה אוקאדה נגד ג'יי וויט.

ג'יי וויט מגיע לזירה עם מכנסיים אדומים שלגמרי נועדו לעשות פלאשבאק לנאקאמורה. הקרב בנוי בצורה כמעט מושלמת. ג'יי וויט מערער על אוקאדה כתור המנהיג של כאוס ומחזיק אותו קצר כל הקרב. ג'יי וויט מנצל את העובדה שרד שיוז נופל בסוף הקרב ומכה את אוקאדה בלואו בלואו שמהווה הומאז' לשינסקה נאקאמורה, מכה את אוקאדה עם כיסא ומסיים את העניין עם בלייד ראנר. אם הקרב היה ביום אחר הוא לגמרי היה קרב הערב. דירוג: 4.25.

ה15 ליולי 2918 יום א' של בלוק B

טורו יאנו נגד טומוהירו אישי

הקרב היה חלש ולגמרי פספס את האופציה לספר פה סיפור מדהים. טורו יאנו הכניס יותר מדי קומדיה לטורניר כמו הG1 וזה פגע בקרב. הקרב נגמר עם רולאפ של טומוהירו על יאנו וזה סיום מאכזב שנראה לקוח מקרב פילר מפרק של RAW. דירוג: 1.75 כוכבים.

טאמה טונגה נגד ג'ויס רובינזון

אחד הקרבות היותר מאכזבים. אף אחד משני המתאבקים אפילו לא מנסה וזה מרגיש עוד פעם כמו קופי פייסט של RAW. אחרי רבע שעה לערך (שמרגישה כמו נצח) לואה מסיח את דעתו של ג'ויס, טאמה מנצל את ההזדמנות בשביל לעשות על ג'ויס סטאן גאן ולנצח את הקרב. מרגיש כמו הומאז' לא מוצלח לפרינס דוויט. דירוג: 1.75 כוכבים.

הירוקי גוטו נגד סאנאדה

הקרב עלייה מדהימה ברמה ביחס לתחילת הערב אבל עדיין לא מרגיש כמו קרב מדהים. גוטו וסאנאדה לא ממש מצליחים להתחבר אחד לשני והסיום של הקרב מאכזב כאשר גוטו מצמיד את סאנאדה אחרי GTR. דירוג: 3 כוכבים.

זאק סייבר ג'וניור נגד קוטה איבושי

על הנייר הקרב הזה נשמע כמו רעיון מזעזע אבל כל פעם שאני רואה את שני המתאבקים האלה ביחד אני נדהם. איבושי וסייבר מביאים את הטוב משני העולמות לרמה אחרת עם היאבקות פלאשית אבל טכנית ויוצרים ממתק לעיניים. בסופו של דבר איבושי מסיג את הניצחון המיוחל עם קמיגויה על סייבר. ללא ספק קרב מדהים אבל נופל מתחת למיין איבנט. דירוג: 4.5 כוכבים

קני אומגה נגד טטסויה נאיטו

כל פעם ששני החברה הללו נפגשים אנחנו מקבלים קלאסיקה והפעם הזאת לא יוצאת מן הכלל. השניים נותנים קרב פיזי וטכני עם ספוטים אדירים וזוכים בהתמודדות על קרב הטורניר. קני סוגר את הקלאסיקה עם וואן וינגד אנג'ל. דירוג: 5 כוכבים.

ה16 ליולי 2018 יום ב' של בלוק A

מייקל אלג'ין נגד האנגמן פייג'

הקרב הכי מפתיע בטורניר לדעתי. האנגמן מראה יכולת טובה ומחזיר לעצמו מומנטום מהקרב הקודם בעוד שאלג'ין ממשיך עם הביצועים הטובים שלו. השניים נותנים 200 אחוז ולבסוף האלג'ין בומב גומרת את האנגמן. דירוג: 4 כוכבים.

יושי האשי נגד איוויל.

איוויל מחזיק את הקרב הזה לבד בעוד שהאשי מהווה משקל מת לאיוויל והורס את פסיכולוגיית הזירה של איוויל. איוויל מנצח את הקרב עם everything is EVIL. דירוג: 1.5 כוכבים.

טוגי מקבה נגד מינורו סוזוקי.

סוזוקי וטוגי נותנים אחלה של קרב טכני אבל לא יותר מזה. סוזוקי מקבל הפסד מפתיע אחרי שמקבה מנחית עליו את הקינג קונג ני דרופ. דירוג: 3.5 כוכבים

באד לאק פאלה נגד קאזוצ'יקה אוקאדה.

הקרב לא היה משהו. אף אחד מהמתאבקים לא באמת עשה משהו בקרב וההתערבות של הBCOG לא ממש עזרה לקרב להיות יותר טוב. פאלה מנצח את אוקאדה עם באד לאק פול ומשאיר את אוקאדה עם 2 הפסדים ביד. דירוג: כוכב אחד בלבד.

ג'יי וויט נגד טאנאהאשי.

אחרי האכזבה שלהם ברסלקינגדום לא באתי לקרב עם ציפיות אבל הופתעתי. הקרב היה מדהים עם ספוטים במקום הנכון, פסיכולוגיה מדהימה וטכניקה שלא חשבתי שלג'יי וויט יש. בקרב וויט נותן הומאז' לנאקאמורה עם לואו בלואו על טאנאהאשי וזה ממש מוסיף לעבירה כי בעבר טאנאהאשי ושינסקה היו היריבים הכי גדולים. סוויצ'בלייד מנצל את זה שהשופט לא רואה כדי להכות את טאנאהאשי עם כיסא ועם בלייד ראנר כדי לנצח ולהדהים את העולם. קרב גאוני מבחינת בוקינג וסיפור. ללא ספק קרב הערב. דירוג: 5 כוכבים

ה19 ליולי 2018 יום ב' של בלוק B

סאנאדה נגד טאמה טונגה

סאנאדה מנצח את טאמה טונגה אחרי קרב משעמם עם רולאפ אחרי ניסיון התערבות של BCOG. דירוג: 0.5 כוכבים

ג'ויס רובינזון נגד קוטה איבושי

הקרב היה מרענן מאוד אחרי מה שראינו לפני רגע וללא ספק החזיר את הקהל לחיים. איבושי מנצח עם קאמיגויה. דירוג: 4 כוכבים

נאיטו נגד טומוהירו אישי

קרב מותח צמוד ומרגש. נאיטו מנצח את הקרב עם דסטינו מעולה. דירוג: 4 כוכבים.

קני אומגה נגד הירוקי גוטו

הקרב היה מעולה והדגיש את הצדדים החזקים של גוטו. לצערי ראו על קני את הפציעה שיש לו בעקב והביצועים שלו ירדו. קני ניצח עם וואן וינגד אנג'ל. דירוג: 4 כוכבים.

ה20 ביולי 2018 יום ג' של בלוק A.

ג'יי וויט נגד מייקל אלג'ין

קרב ממש טוב שבהחלט הראה שגם סוויצ'בלייד וגם מייקל קורצו מחומר של מיין איבנט. סוויצ'בלייד ממשיך עם הרצף שלו ומביס את אלג'ין עם לואו בלואו ובלייד ראנר. לעזאזל! למרות כל הרמאויות של סוויצ'בלייד הוא פשוט מדהים!! דירוג: 4.25 כוכבים.

מינורו סוזוקי נגד יושי האשי

הקרב היה אחד הקרבות הכי גרועים של סוזוקי בקריירה. יושי האשי לא זרם עם הקרב בכלל והרס אותו לגמרי. סוזוקי לפחות ניצח עם גוטץ' פיילדרייבר. דירוג: 0.25 כוכבים.

איוויל נגד טוגי מאקאבה

הקרב ממש טוב והוא בהחלט מצליח להתעלות על הציפיות שלי. איוויל מנצח עם everything is EVIL. דירוג: 3.5 כוכבים.

הירושי טאנאהאשי נגד באד לאק פאלה

הקרב מעולה. הכימיה בין פאלה לטאנאהאשי תמיד עבדה טוב והפעם עם ההתערבות של הBCOG בסוף הכימיה רק נהייתה יותר טובה. טאנאהאשי ניצח בפסילה לאחר שנמאס לרד שיוז שהBCOG תוקפים אותו כדי שהם יוכלו לבצע תקיפות. דירוג: 3.5 כוכבים.

האנגמן פייג' נגד קאזוצ'יקה אוקאדה.

פייג' מראה לנו למה מגיע לו להיות בטורניר בקרב מדהים מול אוקאדה. אוקאדה מנצח עם ריינמייקר ושובר רצף של הפסדים. דירוג: 4 כוכבים.

ה21 ליולי 2018 יום ג' של בלוק B

טורו יאנו נגד קוטה איבושי

יאנו ואיבושי נותנים קרב מבדר. יאנו מנצח עם רולאפ אחרי שהוא הסיח את דעתו של רד שיוז ונתן לאיבושי לואו בלואו. דירוג: 2 כוכבים.

זאק סייבר ג'וניור נגד סאנאדה.

הקרב היה מדהים. סייבר וסאנאדה נתנו קלאסיקה מיידית מבחינת היאבקות טכנית ואם הסוף לא היה קצת תמוהה בעייני זה היה קרב הערב. סאנאדה ניצח עם רולאפ. דירוג: 4.5 כוכבים.

טטסויה נאיטו נגד ג'ויס רובינזון.

קרב מדהים וססגוני שגרם לקהל להיות בדיוק ההפך מtranquilo. נאיטו ניצח עם שני דסטינו. דירוג: 4.5 כוכבים

קני אומגה נגד טאמה טונגה

לפני הקרב הBCOG תוקפים את קני אבל צ'ייס והאנגמן מגיעים לעזור לקני. הקרב הולך לא טוב וממש מרגישים שקני פצוע. בסופו של דבר טאמה טונגה פוסל את עצמו כשהוא עושה לרד שיוז סטאן גאן. דירוג: 2 כוכבים.

הירוקי גוטו נגד טומוהירו אישי

הקרב היה מדהים. גוטו ואישי נתנו 100 אחוז מעצמם ולדעתי זה הקרב הכי מותח בטורניר עד עכשיו. אישי מנצח עם בריין באסטר אחרי קרב פסיכי. דירוג: 4.75 כוכבים

מצטיין של שבוע א' – ג'יי וויט, רואים שהבן אדם השתפר בקטע מפחיד.

ה22 ליולי 2018 לילה ד' של בלוק A

מייקל אלג'ין נגד יושי האשי

מייקל אלג'ין סוחב את יושי האשי במהלך כל הקרב ואז יושי האשי מנצח אותו… וזה היה קרב הערב לדעתי… (לאן הגענו ניו ג'אפן). דירוג: 3.25 כוכבים.

איוויל נגד באד לאק פאלה

הסוף לגמרי הרס את הקרב. למרות ששני המתאבקים עשו הרבה מאמצים הסוף המאוס שלההתערבות של הBCOG לגמרי הרס כל מה שנבנה בקרב. לפחות איוויל קיבל עוד ניצחון לאוסף בעקבות הפסילה… דירוג: 1.5 כוכבים.

מינורו סוזוקי נגד ג'יי וויט

הקרב מאכזב מאוד. שניהם לא ממש מתחברים מבחינת סגנון לחימה וראו את זה. סוזוקי לבסוף ניצח עם גוטץ' פיילדרייבר ושבר את הרצף של ג'יי. דירוג: 2.5 כוכבים.

הירושי טאנאהאשי נגד האנגמן פייג'

קרב שהיה אמור להיות טוב על הנייר אבל דיי נהרס בעיקר בגלל עייפות שהתחילה לבלוט על פייג' לאחר הטורניר האינטנסיבי הזה. דירוג: 3 כוכבים.

קאזוצ'יקה אוקאדה נגד טוגי מקאבה.

שניהם נראו מוטשים כל הקרב ולא ממש הצליחו להחזיק אותו. אוקאדה ניצח עם ריין מייקר. דירוג: 2.5 כוכבים.

ה26 ליולי 2018 לילה ד' של בלוק B

טורו יאנו נגד הירוקי גוטו

הירוקי עושה ליאנו סקוואש תוך 2 דקות (כנראה כדי לשמור על האנרגיה של שני המתאבקים). אין דירוג.

טטסויה נאיטו נגד טאמה טונגה

קרב מהיר וכיפי לצפייה. למרות ניסיונות התערבות של הBCOG, הקרב ממשיך בזכות LIJ ונאיטו מנצח עם דסטינו. דירוג: 3.5 כוכבים.

טומוהירו אישי נגד זאק סייבר ג'וניור.

קרב מעולה עם הרבה מחשבה בתוכו וגם הרבה בנייה במהלך קרבות הטאג שלהם שחזרו במהלך השנה. סייבר מנצח עם ארמבאר. דירוג: 4.25 כוכבים.

ג'ויס רובינזון נגד קני אומגה.

קני וג'ויס נותנים קרב הרבה יותר טוב מהקרב שלהם בספטמבר שנה שעברה. קני נותן מעצמו הכל וזה נראה שהוא התחיל להתגבר מהפציעה. קני מנצח עם וואן וינגד אנג'ל ונשאר בלתי מנוצח בעוד שלג'ויס יש 0 ניצחונות. דירוג: 4.25 כוכבים.

סאנאדה נגד קוטה איבושי

הקרב מדהים וכל רגע בו הוא זהב טהור (Pun Intended). איבושי מכתיב את הקצב וסאנאדה עומד בו יפה. סאנאדה מנצח את הקרב עם מונסולט יפיפה ומקבל את תואר קרב הערב. דירוג: 4.5 כוכבים.

ה27 ליולי 2018 לילה ה' של בלוק A

מייקל אלג'ין נגד מינורו סוזוקי.

קרב יפיפה. סוזוקי נראה כל כך טוב מול אלג'ין ומשתמש בנטו טכניקה אל מול הפיזיות של אלג'ין. סוזוקי מנצח עם גוטץ' פיילדרייבר ומקבל את תואר קרב הערב. דירוג: 4 כוכבים.

איוויל נגד האנגמן פייג'.

פייג' ואיוויל נראים יותר טוב אחרי המנוחה שהם קיבלו. בסופו של דבר איוויל מנצח עם everything is EVIL. קרב ממש טוב לדעתי. דירוג: 3.5 כוכבים.

באד לאק פאלה נגד ג'יי וויט.

עוד פעם רד שיוז נופל ועוד פעם הBCOG מתערבים ופאלה מביס את ג'יי. נמאס מהשיט הזה כבר… דירוג: 0.5 כוכבים.

הירושי טאנאהאשי נגד טוגי מקאבה.

הירושי סוחב את מאקאבה כל הקרב וללא ספק עושה את זה טוב. לבסוף טאנאהאשי מבצע עליו היי פליי פלוו ומנצח. דירוג: 1.5 כוכבים.

קאזוצ'יקה אוקאדה נגד יושי האשי.

יושי האשי נותן לאוקאדה לסחוב אותו לקרב ממש טוב. אוקאדה מנצח את יושי עם הריין מייקר ומתחיל לצבור מומנטום חזרה. דירוג: 3.75

מצטיינים של שבוע ב' – קוטה איבושי וסאנאדה שבהחלט נתנו פה חומר טוב לצפייה.

מצב טבלה (אתר NJPW הרשמי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort