דומיניון 2018 – האירוע של השנה?

אל דספרטו וקנמארו (c) {סוזוקי גאן} נגד רופונגי 3K (כאוס) על אליפות הזוגות במשקל קל.

הקרב היה קליל. דספרטו פתח חזק מול יו בזמן שקנמארו עבד על יו, הם עבדו על רופונגי מחוץ לזירה וכשהם חזרו לזירה רופונגי כמעט הצליחו לעשות קאמבק אבל בסופו של דבר, דספרטו הביס את שו עם אל אסקולרו. הקרב היה טוב אבל ראיתי אותו יותר מדי פעמים.

די לחזור על ספוטים! (NJPW)

פינליי וג׳ויס רובינזון נגד ג׳יי וויט ויושי האשי (כאוס)

הקרב התחיל בצורה מלוכלכת מצידם של וויט ויושי עם מתקפה על פינליי. וויט שולט בפינליי עד שפינליי מגיע לג׳ויס וג׳ויס שולט גם בוויט וגם ביושי האשי. ג׳ויס מצמיד את וויט בסופו של דבר ומרים את החגורה של ג׳יי אחרי הקרב בספוט אדיר שקיבל פופ מטורף מהקהל. הקרב בהחלט בנה מתח לקראת הקרב בין ג׳ויס לג׳יי.

זאק סייבר ג׳וניור ומינורו סוזוקי (סוזוקי גאן) נגד טומוהירו אישי וטורו יאנו (כאוס)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקרב היה איטי ולא התלהבתי ממנו. אישי וסוזוקי התחילו בזירה אבל מהר מאוד זה עבר לסייבר מול יאנו. סייבר השמיד את יאנו והקרב נגמר עם סאבמישן מצד סייבר על יאנו בזמן שסוזוקי נועל את אישי. קרב לא טוב.

הירוקי גוטו (c) {כאוס} נגד מייקל אלג׳ין נגד טאיצ׳י (סוזוקי גאן) על האליפות במשקל פתוח.

אלג׳ין פיתח שרירים יפים. בתחילת הקרב טאיצ׳י בורח מהזירה ונותן לגוטו ואלג׳ין להתאבק ביינתיים. טאיצ׳י חוזר לזירה והוא וגוטו מוציאים את אלג׳ין מהתמונה ומתאבקים בייניהם מחוץ לזירה ומייקל מגיע עם טופ קון גירו מדהים ביחס לגודל הענק שלו. הקרב המשיך עם שליטה של אלג׳ין ותבסוף אלג׳ין ניצח עם אלג׳ין בומב על טאיצ׳י וגוטו אתגר אותו. האליפות הזאת מגיעה לאלג׳ין.

מורשם ומפוחד בו זמנית (אתר NJPW הרשמי)

איוויל וסאנאדה (c) {לוס אינגורניבלס} נגד יאנג באקס (בולט קלאב) על אליפות הזוגות

הקרב היה פנומנלי. הבאקס נתנו את הספוטים הרגילים שלהם אבל איוויל וסאנאדה הביאו לקרב הזה את האווירה הקודרת והוציאו את הבאקס שאנחנו אוהבים. הקרב נשלט על ידי שתי הקבוצות במידה שווה והפסיכולגיה הייתה מדהימה. הסיום היה נדיר עם מור באנג פור דה יאנג באקס על סאנאדה והבאקס סוף סוף זכו באליפות הזוגות במשקל כבד.

Rule The World!!! (אתר NJPW הרשמי)

קודי, מארטי והאנגמן (בולט קלאב) נגד ריי מיסטיריו, לייגר וטאנאהאשי.

הקרב היה טוב. ריי היה לבוש בטייץ במקום במכנסי גולשים והייתה לו מסכה מגניבה של חצי אריה חצי ריי קלאסי. הקרב היה טוב כשהקבוצה של ריי שלטה ברובו, אבל קודי התחמק ממהלך של ג׳יושין ועשה לו קרוס רודס כדי לנצח בצורה מבאסת.

וויל אוספריי (c) {כאוס} נגד הירומו טאקאהאשי (לוס אינגורניבלס) על האליפות במשקל קל

הקרב היה עם ספוטים מטורפים. הירומו נראה כמו מיליון דולר אבל חבל שאני לא יכול להגיד את אותו הדבר על אוספריי. שני המתאבקים נתנו הופעה מרהיבה והקרב היה מעולה (למרות שקצת מאכזב אחרי הגמר של BOSJ). אוספריי לא הצליח למכור בצורה אמינה ממש אבל הספוטים היו טובים בסף הכל והירומו ניצח עם טיים בומב מדהים.

אייזיק ניוטון טעה (אתר NJPW הרשמי)

טטסויה נאיטו (c) {לוס אינגורניבלס} נגד ג׳ריקו על האליפות הבין יבשתית

לפני הקרב ג׳ריקו תקף את נאיטו ושבר איתו שולחן. הקרב התחיל בלינץ׳ אכזרי של ג׳ריקו על נאיטו בתוך הזירה ולקח לנאיטו כמה דקות עד שהוא הוריד את הבגדים והתחיל להתאבק מול ג׳ריקו באמת. ג׳ריקו פשוט שלט בנאיטו כל הקרב וגם כשנאיטו התחיל לצבור מומנטום ג׳ריקו חתך אותו כל פעם מחדש. כשנאיטו בא לעשות דסטינו על ג׳ריקו, ג׳ריקו נתן לו בעיטה בביצים וקוד ברייקר משוגע. ג׳ריקו הצמיד את נאיטו ועשה רעידת אדמה בעולם ההיאבקות כשהוא מחזיק את התואר. אחרי הקרב ג׳ריקו תקף את נאיטו עם האליפות וברח כשאיוויל הגיע.

Shock The World (אתר NJPW הרשמי)

קאזוצ׳יקה אוקאדה (c) {כאוס} נגד קני אומגה (בולט קלאב) על האליפות במשקל כבד

הקרב התחיל כמו הקרב שלהם בg1 בצורה יחסית מרדימה ותוך חצי שעה קאזוצ׳יקה הצמיד את קני עם ריין מייקר. לאחר מכן הקרב נהיה מהיר והספוטים הועמסו, קני התחיל לבצע יותר ויותר מהלכים ולהשתלט על קאזוצ׳יקה ואחרי שאוקאדה איכשהו מצליח לצאת מוי-טריגר ופיילדרייבר קני נותן לו וי טריגר וואן וינגד אנג׳ל כדי להשוות. אומגה ממשיך עם הפול גז ונותן לאוקאדה וי טריגר מהיר אבל מיד אחרי זה חוטף ריינמייקר ויוצא ממנו ב2. הקרב ממשיך ואומגה מתחמק מדרופקיק עם קריסה, ומוציא סטיילס קלאש קלאסי ואחריו וי-טריגר פסיכי, אבל כאשר הוא מנסה לבצע את הוואן וינגד אנג׳ל הוא קורס.  אחרי זה אומגה הולך על גוטץ׳ טומבסטון אבל לא מצליח להצמיד את אוקאדה אז הוא עולה על החבלים לפניקס ספלאש מדהים אבל אוקאדה מתחמק. הם ממשיכים בסדרה של ספוטין קטלניים עד שאומגה הופך את הריין מייקר לוואן וינגד אנג׳ל ושניהם משתמשים בחבלים כדי לעלות למעלה וקני דופק לאוקאדה וי טריגר וואון וינגד אנג׳ל לניצחון.

וי-טריגר מהגיהנום (אתר NJPW הרשמי)

אחרי הקרב הבאקס באים לזירה וחוגגים עם קני ואיבושי וכשאומגה הולך חזרה למאחורי הקלעים קודי בא לזירה אבל חוזר כדי לא להרוג את הרגע והסיום פשוט מדהים.

האנושות קיימת מיליוניי  שנים ואתם ברי המזל שחיים בעידן של הגולדן אליט (sportskeeda)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort