סיכום היום השני של דראפט ה-NFL

המנצחים:

  1. הטמפה ביי באקנירס: ראשית, הפיראטים בחרו את רונלד ג'ונס בבחירה השישית בסיבוב ה-2, 38 בכללי. עמיתו בקו האחורי של סאם דארנולד, הקיובי הטרי של הג'טס נתן עונה פנטסטית בשנה החולפת. ג’ונס היה הרץ העקבי ביותר בכל פוטבול המכללות, הוא לא איבד את הכדור אפילו פעם אחת כל השנה! שחקן צווארון כחול טיפוסי, שנלחם ממשרוקית למשרוקית ולוקח את מה שההגנה נותנת לו ולא בהכרח מנסה לעשות את המהלך הגדול ולרפד את הסטטיסטיקה שלו, יתרון עצום שיש לו על רצים אחרים מבריכת הרצים של השנה, בעיקר מעל סייקוואן בארקלי. הוא לא הוצג מספיק במשחק המסירה אך כאשר נקרא לדגל הוא הופיע, גם כתופס ובעיקר כחוסם. ג’ונס גם היה הרץ שדורג במקום השני ע”י האתר המוערך PFF. ג'ונס לא הרשים באוף סיזן, לא בפרו דיי של ב-USC ובכלל לא בקומביין. הוא מאוד מתאים לסכמה שמריץ דירק קוטר בטמפה, דריוס גייס וקריאון ג'ונסון עדיין היו על הלוח אבל ג'ונס הוא החתיכה המושלמת לפאזל.
יחגוג רבות גם בבאקנירס (trojaninsider)

שנית, הם בחרו באמ-ג'יי סטיוארט, הקורנר מצפון קרוליינה בבחירה ה-21 של הסיבוב השני. סטיוארט הוא ורסטילי במיוחד, רבים מהמומחים אפילו חוזים אותו בתור סייפטי בשלב הבא. המומחיות שלו היא בכיסוי לוחץ של רסיברים, בשילוב של עבודת ידיים אגרסיבית (סטיוארט הוא מצוין במתיחת הגבולות, עושה מה שצריך עם הידיים בדיוק בגבול החוקי, משהו שצעירים מתקשים לעשות לרוב) ותנועת רגליים מתוזמנת היטב, רסיברים בגובה נמוך עד בינוני יתקשו לנער אותו מעליהם.

הבחירה של אלכס קאפה, הגארד מהאבלודט סטייט היא סולידית. באופן אישי הייתי מוסיף את האריסון פיליפס מסטנפורד לרוטציה של הקו ההגנתי אך בחירה לא רעה בכלל.

  1. מיאמי דולפינס. גם הקבוצה השנייה מפלורידה עשתה כמה בחירות טובות מאוד שמילאו חללים רציניים ברוסטר הכללי. הבחירה במייק גסיקי בסיבוב השני בעלת ערך אדיר. ההתקפה של פן סטייט השנה התמקדה רבות ברץ האחורי סייקוואן בארקלי, אך כוכב התקפי אחר שלהם היה הטייט אנד הנפיל עם השם הפולני. גסיקי שיחק שלוש שנים בפנסילבניה, וכל שנה הוא ליטש עוד חלק במשחק שלו. ב-2015 הוא לא קיבל הרבה דקות על כר הדשא, וכאשר היה על הדשא הוא יותר הזיק מאשר הועיל. הוא תפס פחות מ-50% מהמסירות שנזרקו אליו והוא היה חוסם רע מאוד במשחק הריצה והמסירה, הוא נראה פשוט אנמי על המגרש. בשנה השנייה שלו הוא הראה שיפור דרמטי, הוא היה עקבי בהרבה בתפיסות שלו ושיפר את טכניקת החסימה שלו. בעונתו השלישית והאחרונה, הוא פשוט הפך למכונת ט”ד, הוא צבר 9 כאלו וסיפק נתונים יעילים בהרבה.

מייק הוא הטייט אנד הכי טוב בתפיסה של מסירות ארוכת השנה, בפער של שנות אור. המהירות שלו בשילוב עם המבנה המפלצתי שלו ויכולות ההטעייה והתזמון המושלמות שלו משאירים את היריבים שלו עם סיוטים בלילות.

הם היו יכולים לבחור בדאלאס גאדרט שעדיין היה על הלוח, אך הבחירה טובה מאוד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ייראה טוב באקווה (twitter)

הבחירה השנייה שלהם ביום מספר 2 היה ג'רום בייקר, ליינבקר מאוהיו סטייט שמצטרף לרייקוואן מקמילן, חברו לקמפוס משנה שעברה. לדולפינים אין ליינבקר עם מהירות ורדיוס תיקולים כמו של בייקר, הוא ישמש ככל הנראה כליינבקר החיצוני בתחלופות עם סטפון אנת'וני. הוא נמוך יחסית לעמדה, אבל הליינבקרים האחרים בחוליה יחפו עליו. הבחירה מספר 9 בסיבוב השלישי היא ערך מצוין בשבילו לטעמי.

  1. הסינסנטי בנגלס: ג'סי בייטס, הסייפטי של וייק פורסט בסוף הסיבוב השני זה שוד לאור יום. שחקן שיהפוך ליורש של ג'ורג' אילוקה בקו האחורי של ההגנה. הוא קורא התקפות מצוין ויודע להגיב נכון למהלך המתפתח על המגרש. התזמון שלו הוא ללא דופי, הוא קורא את זמן הסנאפים וכך הוא צעד אחד מעל כולם. בייטס אוהב לתקל ועושה את זה בצורה יעילה ביותר, הוא לא מפחד ממגע כמו שחקני סקנדרי רבים בזמן המודרני, כולל וטרנים רבים.
(facebook)

בנוסף לכך, שתי הבחירות הרצופות שלהם בסיבוב השלישי 13 ו-14, סאם האברד, הפאס ראשר מאוהיו סטייט ומאליק ג'פרסון, הליינבקר מהטקסס "לונגהורנס" הוא לא שחקנים שרואים כל שבוע בסרטוני ההיילייטים, הם פשוט שחקנים יעילים שמתאימים לבנגלס. הבארד הוא פאש ראשר טוב, אך המומחיות שלו היא בעצירת הריצה מהקצה. הוא לא נפיץ כמו צ'אב או לאנדרי אך לא מצפים ממנו להיות.

לגבי ג'פרסון, מין מיילס ג’ק לעניים. שחקן עם עקומת עלייה גדולה ויפה שהתמודד טוב מאוד מול תחרות קשה. יש קצת סימני שאלה בתחום המנטלי שלו. שחקן פזיז ביותר אך גם יכול להגיע לגבהים אם יחונך נכון.

המפסידים:

  1. האוקלנד ריידרס: הארגון הזה ממשיך להתנהל בצורה נוראית, במחזור התאקלים ההתקפיים הנוראי של השנה, הם לקחו את קולטון מילר בסיבוב הראשון, שחקן שלא הייתה מדרג בעשירייה הראשונה של שחקני קו ההתקפה השנה ואז לקחו בבחירה הראשונה של הסיבוב השלישי עוד תאקל לא מלוטש ביותר בדמותו של ברנדון פארקר.

בסיבוב השני, הם לקחו את התאקל ההגנתי פיג'יי הול לפני שחקנים כמו ביג'יי היל האתלטי מאנ.סי סטייט, האריסון פיליפס מלא הכישון מסטנפורד , נת'ן שפארד, ומי שמייק מאיוק קרא לו "אחד מעוצרי הריצה הטובים ביותר הקולג' מכללות" דרק ננאדי מפלורידה סטייט.

בנוסף לכך, הם גם לקחו את ארדן קי מ-לואיזיאנה סטייט, האישיות הבעייתית שלו בשילוב עם הארגון הזה, הבית שהם משחקים בו וקומץ האוהדים האינטנסיביים זה מתכון לאסון. אני מהמר שהוא יהיה מחוץ לליגה עוד כמה שנים, כנראה הוא יהיה הכוכב בליגה של הכלא המקומי.

  1. הקנזס סיטי צ'יפס: הצ'יפס לקחו שני שחקנים דומים מאוד בשני הסיבובים, והזה שנבחר מאוחר יותר דווקא במקום גבוה יותר בלוח שלי. בריילנד ספייקס שנבחר מהבחירה שקיבלו מסינסנטי בסיבוב השני הוא לא שחקן שאני מצפה ממנו ליותר משחקן ספסל בינוני להחריד. יש להם חורים יותר גדולים למלא ושחקני טובים בהרבה נשארו על הלוח. איזייה אוליבר מקולוראדו וקארלטון דיוויס מאוברן הם שני קורנרים שהיו פנויים בבחירה בסיבוב השני.

קישור לכל הבחירות בדראפט עד כה: https://www.nfl.com/draft/tracker/picks

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort