אליפות אירופה בג'ודו: סיכום היום השני

אחרי שאורון גינר וטוהר בוטבול הודחו מוקדם, תקוות המשלחת הישראלית להיום נותרו אצל גילי שריר ושגיא מוקי.

שריר הפסידה ברבע הגמר (לאליס שלזינגר) ובקרב שלה במסלול הניחומים הפסידה בקרב הראשון ואיבדה סיכוי למדלייה.

שלזינגר עצמה הפסידה בחצי הגמר בגלל פסילה "שנוגדת את רוח הג'ודו" ולא תתחרה על הארד.

שגיא מוקי עלה לקרב חצי הגמר שלו מול אסאם לפינארוב הרוסי (עד 81 ק"ג גברים) אחרי 4 דקות מאוד כוחניות מצד שני המתחרים הכל התנקז לדקהה אחרונה. 20 שניות לסיום נקבעה פסילה לחובת המתחרה הרוסי בגלל מרפק לא חוקי, ומוקי עלה לגמר!

יש גמר-יש מדליה. שגיא מוקי ינסה להשיג את הזהב בהמשך היום (צילום: שאול גרינפלד)

מרטינה טריידוס הגרמניה זכתה במדליית הארד בקטגורייה העד 63 ק"ג לנשים

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בגמר של קטגוריית המשקלו הזו נפגשו טינה טרסטייניאק הסלובנית וקלאריס אגבננו.

אחרי שבזמן החוקי הן השיגו כל אחת יוקו, עברנו לגולדן סקור ושם אלופת העולם לקחה איתה גם את התואר האירופי בחזרה (שאשתקד היה אצל יריבתה הנוכחית) אחרי עוד יוקו מוצלח!

קרבות הארד, גברים עד 73 ק"ג:

טומי מאסיאס השבדי פגש את ארסן גאזאריאן הארמני ובילאל צ'ילוגלו הטורקי את ודין שוקה הבלארוסי. עם דקה הוחצי ליסום, מאסיאס ביצע איפון אדיר על יריבו הארמני וזכה במדליית הארד כאשר את הארד השני גרף צ'ילוגלו הטורקי אחרי יוקו ברגעי הסיום.

בסיום התייחס מסיאס לתחרות: "השארתי אישה הרה שאמורה ללדת בעוד כשבועיים בבית ובאתי הנה, והייתי נורא לחוץ אבל היא עודדה אותי טלפונית ועכשיו אני רגוע יותר אחרי מדליה. כן, זה בהחלט פרס קטן ונחמד לפני התמנה האמיתית שבדרך. ת"א עיר טובה וקיבלו אותנו יפה, רק שינוי מזג האוויר קצת מוזר לי".

מסיאס לאחר הזכייה (צילום: שאול גרינפלד)

גמר גברים עד 73 ק"ג:

פרדינאנד קראפטיאן הארמני פגש את הדאייאט חיידארוב האזרי בקרב מאוד טעון שכן המדינות לא ממש ביחסים טובים בלשון המעטה.

קראפטיאן השיג יוקו ויחד עם זה את מדליית הזהב!

קראפטיאן לאחר הקרב: "כבוד גדול לזכות באליפות אירופה, ייפול לי האסימון רק עוד יום-יומיים, אני לא מעכל עדיין את ההישג. הג'ודו הארמני התקד ממש ואני שמח וגאה להיות חלק ממנו למרות שגדלתי קצת רחוק (הע"מ: בילה ברוסיה את רוב חייו). על התקרית עם יריבו האזרי בגמר שבטקס המדליות סירב ללחוץ את ידו לחבקו בצילום המשותף אמר קראפטיאן: אני לא אוהב לערבב ופליטיקה הספורט אבל זאת הייתה התנהגות קצת לא הולמת, אבל לי לא אכפת אני חיבקתי אותו כי ככה חינכו אותי הוא לא חיבק חזרה כי ככה חינכו אותו. זה מסביר את כל ההבדל בין החינוך בינינו והוא לא מעניין אותי יותר, אני אלוף ואני רוצה להירגע רגע ולחגוג, תודה רבה על האירוח המקסים ועל התמיכה של הקהל (הע"מ: קהילה ארמנית מקטומית מאוד רועשת ליוותה את קראפטיאן לאורך כל הקרבות שלו).

בקרב על מדליית הזהב עד 70 ק"ג לנשים סאלי קונוויי פגשה את קים פולינג ההולנדית. אחרי ניקוד שווה בתום הזמן הרגיל, ההולנדית ביצעה איפון בגולדן סקור וזכתה בארד.

גמא עד 81 ק"ג גברים:

שגיא מוקי עלה מול סמי שושי הבלגי ושוב הפגין יכולת זהה לירובו מה שגרר את שניהם להמון ניסיונות תקיפה אך אפס תוצאות. לאחר שבזמן החוקי הם לא הצליחו לגבור אחד על השני עברנו לגולדן סקור ואחרי 2:19 על השעון מוקי השיג את הנקודה המיוחלת וזכה במדליית הזהב!

לאחר הזכייה מוקי הודה קודם כל לקהל האדיר: ״אני ממש שמח, התמיכה הביתית הייתה מדהימה ובזכותם הצלחתי״

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort