זהב זה השחור החדש – NJROH לילה 2

ביר סיטי ברוייזר נגד טואה הנארה

הקרב היה גולמי מאוד ונראה יותר כמו בראוול מאשר קרב היאבקות. זה סוג של קרב שאתה מצפה לראות בקיק אוף של פרק של ROH ואני אפילו לא אהיה מופתע עם בשבועות הקרובים זה יהיה בתכנית השבועית באפליקצית fite. בכל מקרה, הקרב היה אחלה של דרך להחזיר את ביר סיטי ברוייזר למסילה אחרי ההפסד בלילה 1.

אוונס, היקולאו וטאקאהאשי (בולט קלאב) נגד פינליי, רובינזון וג׳יי לית׳ל

הקרב היה מהנה עם רגעים מעניינים ומצחיקים. הבולט קלאב עשו עבודה דומה לסוזוקי גאן ואין לי בעיה עם זה. הקרב היה מעניין ומותח. למרות שזה היה נראה כאילו שהבולט קלאב ינצחו, ג׳יי לית׳ל הצמיד את היקולאו.

לית׳ל זה קטלני (אתר NJPW הרשמי)

בושי וטאקאהאשי (LIJ) נגד טאגוצ׳י ופליפ גורדון

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקרב היה הכי טוב בתחתית של הקארד. גורדון המשיך עם מופע האתלטיות שלו ואכן סיפק הופעה שNJPW מעוניינים לפתח. LIJ מצאו את נקודות החולשה של גורדון בצורה אסטרטגית ועמוקה שבהחלט מתאימה להגדרה של אומנות ועם כל הצורות השונות של ההיאבקות בקרב, קיבלנו קרב קרוב לפנטסטי.

יש עתיד (אתר NJPW הרשמי)

באק לאק פאלה וגורילז אוף דסטיני {בולט קלאב} (c) נגד צ׳יזבורגר, דליריוס ולייגר על אליפות השלשות.

צ׳יזבורגר עצר את בד לאק פאלה מלתקוף את הקריין והתחיל בראוול. הקרב היה נראה כמו סקוואש בהתחלה אבל הפייסים הראו לב ונשמה, הם נלחמו ועמדו במתקפות הכותשות של הבולט קלאב עד שלבסוף אחרי 10 שקות של מלחמה מהלך הגורילה-וורפר הביס את צ׳יזבורגר.

גורילה וורפר!! (אתר NJPW הרשמי)

סוויצ׳בלייד, יושי האשי וצ׳אקי טי (כאוס) נגד האנג-באקס (בולט קלאב)

הקרב היה בנייה של סוויצ׳בלייד נגד האנגמן, הבאקס נתנו קצת אספקט של הומור לקרב בעוד שהאנגמן היה אותו דושבאג מאתמול. כאוס לא קיבלו מספיק רגעים בקרב ולא היה מספיק מעניין בשביל למשוך קהל. לבסוף הרייט אוף פאסג׳ של האנגמן על סוויצ׳בלייד סיים את הקרב.

ספויילר? (אתר NJPW הרשמי)

דלטון קאסל (c) נגד בארטה (כאוס) נגד ביר סיטי ברוזייר על אליפות העולם של ROH

ביר סיטי ברוייזר פשוט צירף את עצמו לקרב. הקרב הראה עבודה מעולה של כל אחד מהמשתתפים. כל אחד מהם היה ממש ממוקד בקרב ונתן מופע מעולה ואחרי קרב מייגע דלטון קאסל הצמיד את ביר סיטי כדי לשמור על האליפות.

שמר על האליפות (אתר NJPW הרשמי)

גולדן⁦⭐לאברז נגד קודי רודס ומארטי סקארל (בולט קלאב)

הקרב היה בדיוק מה שציפינו לו, קרב טאג טים מעולה עם רגעי היל פסיכיים מצידו של קודי. במהלך הקרב קודי נישק את קוטה דבר שחירפן את אומגה. אומגה ואיבושי תפקדו טוב מתמיד ונתנו את קרב הזוגות במשקל כבד הכי טוב בהיסטוריה של NJPW. סקארל חטף את הפינישר החדש של אומגה ואיבושי "גולדן טריגר" ובכך נגמר הקרב המדהים. אחרי הקרב קודיצאומר לשדרן שהמבט על הפנים של קני היה שווה את ההפסד. קני אומר במיקרופון שהגולדן לאברז הקבוצה הכי טובה ואז הבאקס באיפ וחותכים פרומו שמבשר על העלייה שלהם למשקל כבד וכאן האירוע נגמר.

גולדן⭐טריגר (אתר NJPW הרשמי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort