ועולם כמנהגו נוהג

לואיס המילטון נודע כאדם יהיר, ולא מעט מחובבי סבב הפורמולה 1 מרגישים תסכול רב בכל פעם שהבריטי זוכה במרוץ, שלא לדבר אליפויות, אבל האם הכעס הזה מגיע לו בצדק? המילטון, הצליח להגיע לפסגה למרות הר הציפיות שבנה בדרך, כאשר הוא ממשיך להשתפר ולהתקדם והופך לאחד הנהגים הטובים ביותר שנראו על המסלול. בדומה לכוכבים גדולים כמו קובי בראיינט, כריסטיאנו רונאלדו, יוסיין בולט ורבים אחרים, המילטון הוא מסוג האתלטים שגורמים לכולם להתאהב בהם או לשנוא אותם, אבל לו זה לא אכפת, הוא רק רוצה להמשיך ולנהוג אל הטופ, להיכנס לרכב שהפך אותו מילד קטן ומופנם למפלצת זוללת תארים.

העתיד של המילטון לא תמיד היה כה זוהר. הוא נולד לזוג הורים מהגרים שנפרדו כשהיה בן שנתיים, וכילד קטן הוא סבל מהצקות בלתי פוסקות מצד חבריו לגן. המילטון התגבר על הקשיים בזכות הספורט ששימש לו כמפלט. הוא היה שחקן כדורגל מוכשר, למד קרטה אבל את אהבתו האמיתית הכיר בגיל 6, אז קיבל המילטון את המכונית הראשונה שלו. מכונית צעצוע על שלט אומנם, אבל זו הייתה אהבה ממבט ראשון.
בגיל 8 המילטון הצעיר החל להתמודד במרוצי קרטינג, ובגיל 10 כבר זכה באליפויות והתחיל לבנות לעצמו שם כאחד הנהגים המבטיחים שיש, אך גם אחד השחצנים שבהם כאשר באותה שנה פגש את בעלי קבוצת מקלארן, רון דניס, ואמר לו כי יבוא יום והוא יהיה נהג אצלו בקבוצה. דניס הציע לילד לצלצל אליו עוד 9 שנים כאשר זה יהיה רלוונטי, אבל בפועל דניס החתים את הילד המוכשר לתוכנית הפיתוח היוקרתית של מקלארן לאחר שלוש שנים בלבד וסלל את דרכו של המילטון לטופ העולמי.

המילטון כילד, כבר אז הוא שבר שיאים (World © Sutton)

לואיס הצעיר לא לקח שבויים בדרך, כשהוא הופך לנהג הצעיר ביותר בבריטניה שמחזיק במקום הראשון בנהיגת קרטינג, בגיל 15 בלבד, שיא שמחזיק עד היום. גם המעבר למירוצי הפורמולה לא האט אותו כאשר הוא המשיך להוכיח שהוא אחד הנהגים המוכשרים בעולם, כשמעבר לכך, המילטון הראה טונות של קשיחות מנטלית כשהצליח להתמודד עם תאונות, עונשים וכל מה שאמור להגביל נהג צעיר בגילו. המילטון זכה באליפות אירופה של פורמולה 3 ו2 בקלות יחסית, ובגיל 19 הוכרז כנהג השני של קבוצת מקלארן, יחד עם אלוף העולם שנה שנייה ברציפות, פרננדו אלונסו, בדיוק הצטרף כנהג המוביל של הקבוצה כאשר המטרה הייתה כי המילטון יהיה נהג העתיד של הקבוצה.

עתיד? הצחקתם את המילטון, הילד, בגיל 22 בלבד כבר זכה במרוץ הראשון שלו, היה לנהג הצעיר ביותר שניצב במקום הראשון בטבלת הנהגים והוביל במשך רוב העונה את הטבלה, עד שטעויות של טירון במרוץ האחרון גרמו לו להפסיד את התואר לקימי ריקונן, הפיני החביב. למרות עונה אישית חלומית, יחסיו עם אלונסו עלו במהרה על שרטון כשהמילטון הסביר השנה כי הוא ואלונסו הם כמו שני קטבים זהים שדוחים אחד את השני, וזוהי הסיבה לאנרגיה השלילית שהובילה את אלונסו לעזוב את מקלארן לאחר שנה בלבד. המילטון ניצל את הדינמיקה החדשה בצוות וזכה בשנתו השנייה בלבד בתואר הנכסף.

התחלת הקשר הייתה מבטיחה, הסוף פחות (f1fanatic)

לאחר מספר שנים שחונות במקלארן הבריטי עבר למרצדס, שם התאחד עם חברו משכבר הימים ניקו רוזנברג. השניים, שהכירו עוד בימי הקארטינג העליזים בצעירותם, זכו בפרק הזמן המשותף שלהם בשלוש אליפויות (2 ללואיס ואחת לניקו), אבל למרות ההצלחה המקצועית, היריבות האישית שהתפתחה הייתה במוקד השיח. טענות להעדפה של המילטון, עקיפות מלוכלכות, ומשחק לא כשר משני הצדדים גרם לחברות לנבול, ועל אף ההצלחה האישית, המוניטין של שני הנהגים הוכתם, כאשר המילטון קיבל את מירב הביקורת.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

היום, כשלואיס חוגג את יום ההולדת ה-33 שלו קשה להעריך את הקריירה האדירה שעבר. מצד אחד, הוא מחזיק עשרות שיאיים, ואם ימשיך בקצב הנוכחי הוא עשוי לנשל את שומאכר מראש טבלת הזוכים. אך מנגד, האופי הקשה שלו ממשיך להטיל צל גדול על הקריירה. בין אם מדובר בריבים עם שותפיו, טענות על אורח חייו (המילטון הודיע כי הוא כיום טבעוני וגרר ביקורות רבות על כך) ועד התבטאויות מחפירות שגורמות לחברה להוקיע אותו, כדוגמת הביקורת שקיבל על השיימינג שעשה לאחיינו ברשתות החברתיות, לאחר שבחר ללבוש שמלה לחג המולד. המילטון מאס בתקשורת הבריטית, ועזב את הממלכה שנכנסה לחייו וסיקרה כל סקנדל: מהזוגיות המתוקשרת, המסיבות הרבות אותן הוא פוקד כדרך קבע, עבירות התנועה ואף טענות שעזיבת הממלכה הייתה כדי להתחמק מתשלום מיסים.

תאהבו אותו, תשנאו אותו, לו זה לא משנה "בסוף אתה חייב להשלים עם מי שאתה ולהיות גאה במה שאתה עושה, זה מה שאני מנסה לעשות". אז מה נאחל לילד היומולדת? שימשיך לחגוג, להלהיט את הרוחות, ולייצר עניין. בקיצור שימשיך לנהוג.

שרק ימשיך לחגוג (PA Wire)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort