לקראת רסלקינגדום 12

ה"רסלמניה של ארגוני האינדיז" עוד מעט מגיעה, אז בלי מילים מיותרות הנה ההימורים שלי לכל מה שיקרה בהיכל הטוקיודום ברביעי לינואר

שו&יו {כאוס} (c) נגד היאנג באקס {בולט קלאב} על אליפות הזוגות במשקל בינוני

היאנג באקס כנראה ינצחו את הקרב כי הקהל היפני מאוהב ביאנג באקס ולא סובל את שו ויו וכאן זה לא ה-WWE שלדחוף מתאבקים לגרון של הקהל זאת אופציה.

עוד הפעם!!! (חשבון הטוויטר של מאט ג׳קסון)

הבולט קלאב (c) נגד כאוס נגד מייקל אלגין עם וור מאשין נגד סוזוקי גאן נגד טאגוצ׳י יפן. בקרב "כפפה" על אליפות השלשות במשקל פתוח

אחרי הרבה מחשבה הבנתי שאין סיכוי שהם יקחו את האליפות מהבולט קלאב אחרי שהם נתנו להם אותה בדרך לטוקיו דום ולכן הבולט קלאב הם ההימור שלי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הם גם קרובי משפחה (imgur)

קודי רודס {בולט קלאב} נגד קוטה איבושי

קוטה איבושי צפוי לפוש בעתיד הקרוב ולכן אני בטוח במאה אחוז שהוא ינצח את הקרב. בנוסף זה כנראה יהפוך את התסכול של קודי ליותר אמין כאשר הוא יתהפך על קני אומגה.

כוכב מוזהב (Wrestling Observer)

לנס ארצ׳ר ודייבי בוי סמית׳ ג׳וניור {סוזוקי גאן} (c) נגד סאנאדה ואייויל {LIJ}

סאנאדה ואייויל עם כל כך הרבה מומנטום כרגע שזה פשע לא לתת להם לזכות באליפות! בנוסף זה יהיה מרענן לראות את הדיוויז׳יה נשלטת על ידי קבוצה אחרת מ-GOD/War Machine/KES.

שינוי מרענן (Spotskeeda)

מינורו סוזוקי {סוזוקי גאן} (c) נגד הירוקי גוטו {כאוס} קרב שיער נגד שיער על האליפות במשקל פתוח

הירוקי גוטו ינצח את מינורו סוזוקי, כל הקטע בקרבות שיער נגד שיער זה להשפיל את ה-"heel" שהציע את הקרב אבל בסוף איבד את השיער של עצמו בגלל העודף ביטחון עצמי שלו.

אירוניה בפתח (sportmatters)

מארטי סקארל {בולט קלאב} (c) נגד וויל אוספריי {כאוס} נגד הירומו טאקאהאשי {LIJ} נגד קושידה. קרב מרובע על האליפות במשקל בינוני

אחרי הרבה זמן ומחשבה שהשקעתי בקרב אני מאמין שמארטי ישמור את האליפות וישחק משחק מלוכלך בכל זאת יש סיבה שקוראים לו "הנבל" אני גם ממש לא אהיה מופתע אם הוא יגנוב את הניצחון.

מארטי, פארטי (הטוויטר של NJPW)

הירושי טנאהאשי (c) נגד ג׳יי ווייט על האליפות הביניבשתית במשקל כבד

הירושי טנאהאשי סובל מפציעות חוזרות ונשנות בגלל שהוא מתאבק כל הזמן, כרגע ניצחון של ג׳יי יהיה התוצאה הכי טובה בגלל שג׳יי יהפוך לאובר עקב הניצחון באליפות והירושי טאנאהאשי יוכל לקחת קצת זמן מחוץ לעסק ההיאבקות ולהחלים לגמרי.

מתח באוויר (הטוויטר של NJPW)

קני אומגה {בולט קלאב} (c) נגד כריס ג׳ריקו. קרב בלי פסילות על אליפות ארה"ב במשקל כבד.

הקרב יהיה קרב מדהים ללא ספק והרבה עיינים של אוהדי WWE יביטו לעברו אבל הם יתאכזבו כאשר קני אומגה ישמיד את כריס ג׳ריקו בצורה ברוטלית ויוכיח שהוא "הטוב מכולם". בהחלט הולך להיות co-main event מעניין.

אלפה נגד אומגה (אתר NJPW)

קאזוצ׳יקה אוקאדה {כאוס} (c) נגד טטסויה נאיטו {LIJ} על אליפות העולם במשקל כבד

קאזוצ׳יקה אוקאדה מחזיק באליפות כבר 560 ימים זה כבר מוגזם אני בטוח שטטסויה נאיטו יקח את האליפות מהידיים שלו כי אחרת זה כבר יהפוך להיות משהו מגוחך.

סופו של עידן (אתר NJPW)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort