פרסי JSport בהיאבקות בידורית לשנת 2017

2017 הייתה שנה מדהימה בהיאבקות המקצועית והנה רגעי השיא שלה:

פרס הפייס טרן של השנה מוענק לאיי ג׳יי סטיילס

הפייס טרן שלו היה כמעט מיידית אחרי רסלמניה במתן כבוד לשיין מקמן שנתן לו פייט מעולה ברסלמניה (ופנס לגיטימי בעין) דבר שגרם לו להכנס ליריבות עם קווין אוונס ולהחזיר את היוקרה לאליפות ארצות הברית ולעצור את "שלטון הטרור" של ג׳ינדר מהאהל ולהפוך את אליפות העולם למשהו ששווה להילחם עליו.

כבוד זאת מילת מפתח (אתר ה-WWE)

פרס ההיל טרן של השנה מוענק לקיין

קיין חזר להתאבק ב-RAW ותקף את רומן ריינס כדי להכניס טרור ללב האוהדים ולחדר ההלבשה של ה-WWE ועשה את זה מעולה!! הוא השאיר אחריו שובל של הרס חורבן וכאב ונתן לאוהדים פלאשבק ל-Attitude Era ומבחינתי זה מהווה היל טרן מושלם ולא צפוי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
השד והאגדה (אתר ה-WWE)

פרס אכזבת השנה הולך אל אנזו אמורה והזכייה שלו באליפות ה-CW

הרגע הכי מאכזב ללא ספק, נוויל ששמר על האליפות בצורה מעולה ונתן לה ול-205live חיים הפסיד אותה לג׳ובר אפס ועלוב שהשותף שלו התהפך עליו בחיים האמיתיים. אין לי סיבה להרחיב על זה יותר מזה הוא אפילו לא שווה את הטרחה של שרירי האצבעות שלי.

DELETE!!!!!!!!!!!!!!! (אתר ה-WWE)

פרס הרגע ההיסטורי של השנה הולך לג׳ון סינה שהביס את איי ג׳יי סטיילס ברויאל ראמבל כדי להשתוות לריק פלייר

ג׳ון סינה ואיי ג׳יי סטיילס סחבו יריבות ארוכה שבמהלכה איי ג׳יי הביס את ג׳ון סינה שלוש פעמים ועכשיו הם נפגשים שוב ברויאל ראמבל והפעם על אליפות עולם, השניים נותנים את כל מה שיש להם ונותנים קרב מעולה (אולי הכי טוב ב-WWE בכל הזמנים) ובסופו ג׳ון סינה מצמיד את איי ג׳יי סטיילס כדי להשתוות למספר אליפויות העולם של ריק פלייר. ללא ספק רגע אייקוני.

היסטוריה (אתר ה-WWE)

פרס פציעת השנה הולכת לדין אמברוז

דין אמברוז שלא נעדר בגלל פציעה מאז ההופעה הראשונה שלו ב-WWE נאלץ לעצור את הרצף ולעבור ניתוח (לאחר שכמעט 50 אחוזים מהשריר שלו ביד התנתק מהעצם) ובכך להפסיד את רסלמניה ולשבור לו ולנו את הלב.

פצוע ללפחות 4 חודשים (אתר ה-WWE)

פרס פריצת השנה הולך לפיט דאן

לפני 2017 פיט דאן היה אנונימי אפילו לחלק מהאוהדים ההדוקים של ההיאבקות המקצועית, אבל זה השתנה אחרי ביצועים מעולים בטורניר על אליפות בריטניה וקרב מעולה מול טיילר בייט על האליפות בשיקגו, ובכך נחשפנו למתאבק המדהים בן ה-24 מברמינגהאם שבאנגליה והוא צפוי לגדולה.

העתיד (אתר ה-WWE)

פרס מתאבקת השנה הולך לשארלוט

זאת ללא ספק הייתה השנה של שארלוט!!! בין אם זו הפיכתה לאלופת הגראנדסלאם הראשונה של ה-WWE או הקרבות המדהימים ופורצי הדרך שלה היא ללא ספק השאירה חותם בהיאבקות הנשים.

הבחירה הטבעית (אתר ה-WWE)

פרס אירוע השנה הולך לדומיניון 6.11 של ארגון NJPW

כל קרב באירוע שווה לצל"ש אי אפשר שלא לתת קרדיט לצוות הבוקינג של NJPW על אירוע נפלא שכזה, האירוע התחיל קצת חלש אבל התחיל להאיץ כאשר היאנג באקס זכו באליפות מהידיים של רופונגי וייס ולבסוף שבר שיאים כאשר קני אומגה ואוקאדה נפגשו בקרב הכי מדהים בהיסטוריה של ההיאבקות המקצועית.

הכי טוב בהיסטוריה (אתר NJPW)

פרס קרב השנה הולך לקני אומגה נגד אוקאדה בדומיניון 6.11

כל העולם פחד שהקרב הולך להרוס את הקרב המושלם של השניים ברסלקינגדום 11 אבל במקום לאכזב הקרב התעלה על הקודם. תקחו את השגעון של גולדברג נגד ברוק לזנר ברסלמניה תשלבו אותו עם הקרב הקודם של קני אומגה ואוקאדה ברסלקינגדום תהפכו את זה לשעה ותקבלו את הקרב הכי טוב בהיסטוריה של ההיאבקות. השניים נתנו את ההצגה הכי טובה בעיר ואת כל טיפות האנרגיה בגוף שלהם (אפילו חשבתי שלקראת סוף הקרב קני באמת קרס ולא תכנן להתחמק מהריין מייקר של אוקאדה) והשאיר אותי עם פה פעור. הקרב נגמר ללא תוצאה בסוף מגבלת הזמן של 60 הדקות וזה פשוט הדהים אותי.

Masterpiece (אתר NJPW)

פרס מתאבק השנה הולך לקני אומגה

בשנים שעברו קני אומגה היה מתאבק שונה מכל דבר שראיתי הסגנון שלו היה חדשני ומיוחד אבך השנה הוא שדרג את הסגנון הזה והוסיף לו עוד מימד שגרם ל-2017 להיות השנה שלו והפך את האינדיז לדבר לגיטימי בעיינים של המארקים למינייהם בנוסף הוא נתן את ארבעת הקרבות הכי טובים בתולדות ההיאבקות בשנה הזאת ולכן הוא זוכה בתואר מתאבק השנה.

השנה של קני (אתר NJPW)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort