הפאטס חוזרים למסלול הניצחונות, קאטלר חוזר להיות קאטלר וארון רודג'רס חוזר חלוד/סיכום משחקי NFL

ברס – ליונס

המשחק המוקדם במשחקי יום שבת הציג משחק יריבות בין שני הקבוצות מה-NFC NORTH ב"פורד פילד". הליונס, באופן מפתיע, התחילו את המשחק מצוין. מאט פרייטר סיים דרייב ראשון יפיפה עם שער שדה, הפעם הראשונה מאז שבוע 9 שה"אריות" סיימו דרייב ראשון עם נקודות על הלוח. הליונס המשיכו לחרוך את הברס דרך האוויר, כולל התפיסה המרהיבה הזו של מרווין ג'ונס:

https://www.youtube.com/watch?v=qX-rHtepzjI

בשביל ההשוואה, מספר היארדים שהשיגו הליונס בתפיסה הזו היה גדול יותר ממספר היארדים הכולל(!) של הברס עד הנקודה הזו. פוטבול של ג'ון פוקס במיטבו, לרוץ פעמיים, למסור בדאון שלישי, להחזיר את הכדור ליריבה.

קרדיט לפוקס, שניסה לשנות משהו במחצית השנייה, למרות שהיה כבר בפיגור של 2 פוזשנים, ונתן אור ירוק לטרוביסקי לזרוק לכל כיוון. הבעיה היחידה: הוא מסר גם לכיוון של השחקנים עם המדים האפורים, פעמיים לדריוס "ביג-פליי" סליי, שלאחר 2 החטיפות במשחק הזה הוא מוביל את הליגה עם 7. טאצ'דאון מאוחר של קאנניגהאם מהברס היה מעט מידי ומאוחר מידי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

תוצאה סופית: 20-10 ליונס, שנשארים במרוץ הפלייאוף.

 

צ'ארג'רס – צ'יפס

המשחק המאוחר של יום שבת הציג משחק קריטי ביותר בקרב על ראשות הבית. בהינתן והצ'ארג'רס היו מנצחים, הם היו מובילים את הבית. מי היה מאמין בשבוע 5, כאשר הצ'יפס היו בלתי מובסים והצ'ארג'רס היו עם ניצחון בודד מחמישה משחקים. אך לדאבונם, הצ'ארג'רס הם הצ'ארג'רס, והם נוטים לפשל במשחקים חשובים כשחשוב  (הפסד למארק סנצ'ז והג'טס במשחק פלייאוף בבית לאחר מאזן 13-3 נשמע מוכר?). האוהדים ב"אראוו-הד" היו רועשים כמו תמיד, והרימו את רוח קבוצתם שהביסה את היריבה המושבעת בזכות משחקים טובים מטייריק היל, אלכס סמית' ומרקוס פיטרס.

תוצאה סופית: 30-13 צ'יפס.

בנגלס – ויקינגס

האם למישהו היה ספק אפילו לרגע אחד? הבנגלס המתפרקים התרסקו עוד יותר מול הויקינגס המפחידים. בצל ההודעה על ההתפטרות של מרווין לואיס, שיעזוב את משרתו בסוף העונה, הבנגלס לא הצליחו להניע את השרשראות או לעצור אף אחד בצד ההגנתי. הנה נתון ביזארי שממחיש כמה גרוע היה המשחק של הבנגלס: באיזשהו שלב, לאריק קנדריקס לבדו היו יותר יארדים ויותר נקודות מאשר כל הקבוצה מסינסנטי, וקנדריקס בכלל שחקן הגנה!

סטפון דיגס מחקה את אלילו, קובי ברייאנט בחגיגת ט"ד (pff)

למרות שתוצאת המשחק נקבעה בשלב מוקדם במיוחד, עדיין היה רגע מעניין מאוד במשחק. לאחר שהויקינגס כבר קבעו את הניצחון, הם החליטו לשלוח את הקוורטרבק הפותח קייס קינום לספסל ולהכניס את טדי בריג'ווטר, שלא שיחק כבר שנה וחצי. אז מה אם המסירה הראשונה שלו הוא מסר לשחקן של הבנגלס? עדיין מרגש.

תוצאת הסיום: 34-7 ויקינגס

ג'טס – סיינטס

ה"סילונים" מניו יורק היו חייבים ניצחון במשחק הזה בשביל להשאיר לעצמם תקווה לפלייאוף ב-AFC, ובמהלך המשחק הם השאירו את כל כולם על המגרש. המחצית הראשונה הייתה צמודה, טאצ'דאון של בילאל פאוול שדילג מעל תאקלים בדרכו לאנדזון ושער שדה של צ'נדלר קאטנזארו הותיר אותם במשחק, במחצית הסיינטס הביתיים הובילו רק בהפרש טאצ'דאון, 17-10. במחצית השנייה הג'טס קיצצו את ההפרש ל-4 נקודות בלבד לפני הכניסה לרבע הרביעי, אולם שם דרו בריז והסיינטס ברחו להם. טאצ'דאונים של מייקל ת'ומאס בתפיסה אקרובטית ומארק אינגרס בריצה של 50 יארד סגרו עניין.

תוצאת הסיום: 31-19 סיינטס

רייבנס – בראונס

הבראונס היו קרובים גם הפעם לניצחון. אחרי שהפסידו הפסד צורב לפאקרס בשבוע שעבר (משחק שבמהלך הרבע הרביעי היה להם 97% סיכויי ניצחון), הם באו להוטים לשחק מול היריבה השנואה מבולטימור. הם הובילו בשלב מסוים לאחר ט"ד של דיוק ג'ונסון, והשאירו את המשחק צמוד במחצית, אך הצמד חמד בעמדות הסייפטי של הרייבנס, ג'פרסון ו-וודל, שהשתלבו ל-4 תאקלים וחטיפה אחת במשחק יעיל ופרוליפי במיוחד נתנו לרייבנס את ה"אדג' ". אפילו ג'ו פלאקו הגוץ הענק רץ לטאצ'דאון בשביל לזרות קצת מלח על הפצעים של המסכנים מאוהיו.

פלאקו רץ לט"ד, מקרה נדיר (pff)

תוצאת הסיום: 27-10 רייבנס.

טקסנס – ג'אגוארס

הג'אגוארס הרגישו תחושה מעקצצת בשבועות האחרונים, הם רצו להבטיח את מקומם בפלייאוף בפעם הראשונה מאז 2007, כאשר ג'ק דל ריו היה המאמן ומוריס ג'ונס-דרו היה הרץ האחורי. כל שחקן ושחקן בחדר ההלבשה בג'קסונוויל ידע שניצחון היום מבטיח את מקומם ב"עונה החשובה", והם הראו את זה על המגרש, כאשר הם שחטו לגמרי את הטקסנס הפצועים. ליוסטון היו רק 186 יארדים כוללים ופחות מ-3.5 יארד למהלך, בעוד שלג'אגס היה 6.8 יארד למהלך! מספר אבסורדי בהחלט. איך יודעים שזה לא היה היום של הטקסנס? בלייק בורטלס זרק 3 ט"ד ברבע הראשון וסיים עם רייטינג של 150 בקירוב, מסרים שלא היו מביישים את הגדולים מכולם.

בחסרונו של לאונרד פורנט, קורי גרנט וכריס אייבורי מילאו את הנעליים הגדולות שלו, שני הרצים המוכשרים הללו עברו את קו 100 היארד יחדיו.

רואים משהו שונה בטוויטר של הג'אגס? (twitter)

תוצאה סופית:45-7 ג'אגוארס.

איגלס – ג'איינטס

המשחק הראשון של האיגלס ללא קרסון וונץ היה קשוח ביותר. זה המשחק השני העונה בו האיגלס מתקשים דווקא מול הג'איינטס המפורקים. בפעם שעברה זה היה השער שדה הרחוק בתולדות הפרנצ'ייז בכדי להציל את הניצחון, הפעם זה היה כמה מסירות לא מדויקות של איליי מאנינג על קו השער שנתנו לפילי את הניצחון.

מהלך המשחק היה צמוד לכל אורכו, דווקא הג'ייאנטס היו אלו שהכו בברזל ראשונים, עם ט"ד בדרייב הראשון שלהם במשחק, הפעם הראשונה שזה קורה מאז שבוע 15 ב-2016. ניק פולס וחבורתו הכו חזרה, עם מסירה מדוייקת של פולס לאלשון ג'פרי, הט"ד הראשון של פולס כפותח ב-2017. המשחק הלך כך הלוך ושוב, הג'איינטס מצאו עצמם בשניות הסיום של הרבע הרביעי עם הכדור פחות מ-20 יארד לאנדזון, אך הגנת האיגלס עמדה איתנה ומנעה עוד נקודות מה"ביג בלו" ושם נגמר המשחק. האיגלס נראים פגיעים בהרבה בלי וונץ, האם עדיין יצליחו לעשות ריצה בפלייאוף בלעדיו?

תוצאת הסיום: 34-29 איגלס

קרדינאלס – רדסקינס

קרב בינוני בין שתי קבוצות בינוניות. קירק קאזינס מסר 18/26, 196 יארד ו-2 ט"ד. מנגדו בליין גאברט מסר 16/41, 189 יארד וחטיפה אחת, בנוסף ל-3 פאמבלים שלמזלו שוחזרו רק פעם אחת על ידי הרדסקינס. ה'סקינס קיבלו משחקים טובים גם מהרסיברים קרואדא וביבס, 55 ו-47 יארד בהתאמה כולל ט"ד ארוך לביבס, הרץ אחורי ששיחק גם בעמדה הסלוט בצורה מרשימה.

הנתון המעניין של היום: אנטוני לאנייר, שחקן הקו ההגנתי של הרדסקינס רשם 3 מסירות שהגן עליהם. הכי הרבה במדי הוושינגטון רדסקינס מאז 2008!

תוצאת הסיום: 20-15 רדסקינס.

פאקרס – פנת'רס

כולם אמרו לאוהדי הפאקרס להנמיך ציפיות מהחזרה של ארון רודג'רס, כולל רופאיו של ארון וארון עצמו. אבל הפאקרס העלו את הציפיות שלהם לשמיים רק בשיל להתאכזב קשות. למרות לארון ניתן אור ירוק לשחק, הוא היה חלוד במיוחד והתקשה מול ההגנה הקשוחה של הפנת'רס המובלת על ידי לוק קיקלי. רודג'רס זרק של חטיפות, פעם ראשונה שהמקרה הלא סביר הזה קורה מאז 2009 נגד הבילס. הפאקרס מעולם לא ניצחו משחק כאשר רודג'רס זרק מספר כזה של חטיפות..

הפאקרס היו כל כך בטוחים ומלאים בעצמם, וזה הראה במהלך הטאצ'דאון של כריסטיאן מקקפרי ברבע הראשון. קליי מת'יוס זיהה פורמציה שהייתה מוכרת לו ולכן צעק לחבריו בחוליה ההגנתית "זה מהלך סקרין, זה מהלך סקרין!", קאם ניוטון שמע את הצעקה הזו והגיב "אני רואה שאתה רואה את המהלכים שלנו? תראה את זה" והמשך ולמסור למקקפרי כאשר רץ "ראוט" של "סלאנט"  במהלך שהיה פייק של המהלך שחשב עליו מת'יוס. למרות המשחק הרע של רודג'רס, קבוצתו עדיין הייתה במרחק נגיעה מניצחון והוא החל להתחמם ברבע הרביעי והעביר את קבוצתו מעבר לקו ה-50 של הפנת'רס בפיגור 7 נקודות בלבד. לדאבונו, הרביסר אליסון תפס מסירה שהייתה נותנת דאון ראשון אך הוא פימבל, ברדברי לקח את הכדור מהרצפה ונתן לפנת'רס ניצחון חשוב במרוץ הפלייאוף.

תוצאה סופית:31-24 פנת'רס

ראמס – סיהוקס

הקרב בין המאמן הזקן בליגה (פיט קארול, 66) למאמן הצעיר בליגה (שון מקביי, 31) הסתיים בניצחון מוחץ של המאסטרמיינד ההתקפי הצעיר. ללא ריצ'רד שרמן הפצוע ועוד רבים שהיו פצועים, הגנת הסיהוקס שפעם השליטה טרור על כל הליגה, ויתרה על 42 נקודות! לטוד גרלי היו 3 ט"ד כבר במחצית הראשונה והראמס ניצחו בקטגוריית של יארדים באוויר למרות שגוף מסר 21 מסירות בלבד! אולי זהו המשחק בו הועברה השליטה בבית הזה? מהקבוצה הזקנה ומותשת לקבוצה צעירה ורעננה?

תוצאת הסיום:42-7 ראמס

כבר ברור לכולם שהוא מועמד ל-MVP (twitter)

פטריוטס – סטילרס

המשחק הלוהט של הערב, הפאטס נפגשים עם הסטילרס הרותחים בהיינץ פילד, מקום שמבחינה היסטורית טום בריידי לא התקשה בו יותר מידי, הוא תמיד מוצא דרך לנצח את פיטסבורג וכך היה גם היום.

כל האמוציות והרגש במשחק התנקז לדקות האחרונות של הרבע הרביעי. בדרייב של הפאטס שהם בפיגור חמש, בריידי מסר מסירת לייזר לגרונקאוסקי לתפיסה של 17, אחר כך דיון לואיס רקד מסביב להגנה הביתית לט"ד שהעלה את האורחים ליתרון נקודה בלבד. בהמרה ל-2 נקודות, הסטילרס עשו טעות חמורה והשאירו את "גרונק" לבד עם שחקן הגנה הנמוך ממנו בכמה אינצ'ים טובים, ובריידי אפילו לא הסתכל לעברו ומסר שלח את המסירה וגרונק, שתפס בצורה דומה לתפיסת "רנדי מוס" והעלה את היתרון ל-3 נקודות. משם הסטילרס קיבלו את הכדור עם דקות ספורות לסיום המשחק. ביג בן מסר מסירה קצרה לג'וג'ו סמית'-שוסטר שלקח את המסירה לכיוון ה"סיידליין" והצליח לחמוק מכל הגנת הפאטס והפך מסירה של יארדים בודדים להשגה של 69! יארד ושם את הסטילרס במצב שער שדה קליל ביותר. ג'סי ג'יימס, הטייט-אנד שנקרא ה"פושע" בשל השם שהוא חולק עם הפושע האגדי, תפס מסירה לט"ד אך לפי החוק לא הייתה לו שליטה מלאה בכדור לפני שעבר את קו השער ולכן הקריאה של המגרש נהפכה על פיה. מהלך לאחר מכן הסטילרס ניסו להטעות את הפאטס עם מהלך "ספייק" מזויף, אך רות'ליסברגר הוא לא דן מרינו, ומהלך נגמר בידו של מספר 30 של הפאטס ושם האורחים סיימו את הסיפור.

עוד יום, עוד ניצחון לבריידי בפיטסבורג.

תוצאת הסיום:27-24 פאטריוטס

 

דיון לואיס משוויץ מול הקהל העוין (twitter)

קאובויז – ריידרס

שתי קבוצות שנחלמות על מקומם בפלייאוף בשני הקונפרנסים המכובדים. הקאובויז מגיעים לאוקלנד לאחר ניצחון מוחץ מול היריבה מניו יורק, ואילו הריידרס הפסידו ליריבה שלהם בשבוע שעבר.

המשחק היה צמוד ביותר, שתי הקבוצות נאבקו באופן קשוח במשך שלוש וחצי שעות. הריידרס היו עם הכדור בידיהם, בפיגור שלוש נקודות בלבד אולם דרק קאר השתנק תחת האורות הבוהקים של משחק הפריים-טיים הזה, וכאשר שלח את ידיו הארוכה בדרך לעבור את קו השער, הכדור ניתז לו מהיד ועבר את קו החוץ מאחורי קו השער, לפי החוק זה כדור של הקבוצה השנייה בקו ה-20 יארד שלהם, וכך נגמר המשחק.

בין כל האירועים המרתקים שהיו במשחק הזה, האירוע מעניין ביותר היה ברבע הרביעי, כאשר צוות השיפוט נאלץ להשתמש בדף נייר בכדי למדוד דאון ראשון לקאובויז, הייתי חושב שליגה שמגלגלת מילארדי דולרים בשנה יספקו טכנולוגיה קצת יותר מתוכמת.

תוצאת הסיום:20-17 קאובויז.

דולפינס – בילס

ב-3 פעמים האחרונות שהדולפינס ניצחו את הפאטס במיאמי ואז מיד הלכו לשחק בבאפלו, הם הפסידו את כולם והיום שום דבר לא השתנה. ג'יי קאטלר חזר להיות ג'יי קאטלר שאנו מכירים, 3 חטיפות ולא ט"ד יחיד, טיירוד טיילור ולשון מקקוי היו עם משחקים מפלצתיים בעמדותיהם בהתאמה. לשון מקקוי גם עבר את קו ה10,000 יארד אתמול, ציון דרך שבודדים עברו אותו בקריירה שלהם, ול"שיידי" עדיין יש עוד דלק במיכל שלו והוא יוכל להמשיך ל12 אלף, לטענתו.

חרף משחק זוועתי של הדולפינס, הם היו קרובים כל כך ברבע הרביעי. הדולפינס היו בפיגור 11, שתי דקות לסיום, בפחות מדקה קאטלר וקניין דרייק הובילו את הקבוצה למצב של שער שדה קל, שם קודי פארקי המצוין (אולי בדרך לפרו-בול השנה?) תפר את השער והוריד את ההפרש ל-8. לאחר מכן פארקי ניסה "אונסייד קיק", ליינבקר של הבילס הצליח להתחרבש עם הכדור ומיאמי שיחזרו אותו. כאוהד הדולפינס הייתי מלא תקווה שנצליח להמיר לט"ד בשל המצב הנוח שניתן לנו והמרחק הקצר שהיינו צריכים לעבור. תוך שניות ספורות, קאטלר מסר את אחת ממהמסירות הגרועות בהיסטוריה של הליגה, מסירה שאפילו דחליל דומם שהיה מצליח לחטוף ובעצם הרס כל סיכוי לפלייאוף.

תוצאת הסיום 24-16 בילס.

תוצאות נוספות:

ברונקוס- קולטס: 13-25

טייטאנס – ניינרס: 25-23

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort