ה-משחק המלוכלך כל השנה/סיכום מאנדיי נייט פוטבול.

בכל פעם ששתי הקבוצות האלו נפגשות, מצופה משחק קשוח ומלוכלך בין שתי יריבות דיויז'ן ששונאות אחת את השנייה שנאת דם. המשחק הזה לא יצא מן הכלל הזה.

סטילרס-בנגלס, מתחילים! (Bengals report)

הסטילרס הגיעו ל"פול בראון סטאדיום" נחושים להשיג את הניצחון העשירי שלהם השנה והבנגלס ניסו לעלות למאזן חצוי ולהשאיר לעצמם סיכוי ריאלי במאבק הפליאוף. כבר בדרייב הראשון הקברות והוויכוחים החלו, כאשר לאחר חטיפה של אדם ג'ונס מהבנגלס, לביון בל איבד את עשתונותיו ותפס את המסכה של וונטייז בורפיקט, השחקן השנוא על הסטילרס, וקיבל עונש של 15 יארד. שמו של בורפיקט עוד יעלה בדיון דומה אחר כך. נעבור מעבר חד חזרה לאקשן שמתחרש במשחק עצמו, הבנגלס המשיכו את המומנטום מהחטיפה הראשונה, השיגו את הכדור חזרה ואנדי דלטון מסר מסירת "לייזר" לאיי ג'יי גרין להעלות את המארחים ליתרון 10-0. האורחים לא הצליחו לייצר כלום ושום דבר בצד ההתקפי והתסכול שלהם נראה ברור כשמש על המגרש. בשלהי הרבע השני, בעיה בתקשורת בין בן רות'ליסברגר לאנטוניו בראון הוציאה תגובה אמוציונאלית משניהם, בעיקר מרות'ליסברגר שצעק והטיף לבראון במשך זמן רב. המחצית נגמרה בתוצאה 17-3 למקומיים, הפתעה מוחלטת לבינתיים.

אולי כדאי לשמור על איי ג'יי גרין בפעם הבאה? (tnf on nbc on twitter)

במחצית השנייה הסטילרס התחילו להעלות אדים משלהם, לביון בל הקפיא את הגנת הבנגלס ורץ לט"ד הראשון של הצהוב-שחור במשחק ומשם הרבע השלישי שימש רק כרבע הכנה לרבע הרביעי הקריטי במיוחד. הסטילרס הגיעו לרבע הרביעי בפיגור 10, אך שיחקו פוטבול קשוח, של קסדה מול קסדה ועשו הכול בשביל לעזור לקבוצתם לנצח. המהלך שמתאר באופן מושלם  המשחק של הסטילרס, ואת היריבות בין שתי הקבוצות בכלל, הגיע 7 דקות לסיום המשחק, כאשר פיטסבורג בפיגור של טאצ'דאון, דאון 3 ו-10. ביג בן מסר מסירה קצרה ללביון בל, שבעור שיניו עבר את קו הדאון הראשון, בעזרת בלוק אכזרי של הוייד רסיבר ג'וג'ו סמית' שוסטר על ונטייז בורפיקז, לאחר הבלוק המצוין, סמית שוסטר החליט להתגרות בבורפיקט ולעמוד מעליו כאשר הוא שוכב בכבים על הרצפה. בורפיקט ידוע כאחד מהשחקנים המלוכלכים בליגה, בעיקר בשל המכות הלא נחוצות שהוא נותן. הסטילרס מתעבים אותו במיוחד גם בשל עובדה שהוא משחק במדי היריבה הגדולה, אולם גם בשל העובדה שהוא נוטה לפצוע שחקנים של הסטילרס, כאשר המהלך המפורסם ביותר הוא הפגיעה המאוחרת באנטוניו בראון שהשביתה אותו למשחק פלייאוף אחד אשתקד. באותו הדרייב אנטוניו בראון צלל לאנדזון במהלך שכלל עוד פגיעה לא חוקית מג'ורג' אילוקה, הסטילרס השתמשו באנרגיה ואמוציות שלהם לעצור את התקפה הבנגלס, ולהכין את כריס בוסוול לשער שדה קל שגמר את המשחק.

ג'וג'ו סמית', ללא רחמים (twitter)

תוצאה סופית:23-20 סטילרס.

תוצאת הסיום (twitter)

כמה נקודות לסיום המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
  • לעניות דעתי, מרווין לואיס צריך לצאת מסינסינטי, הם לא צריכים לקבל ולהשלים עם הבינוניות הזאת במשך זמן כה רב.
  • לואיס מתוסכל במסיבת העיתונאים, ובצדק (twitter)
  • הסטילרס יודעים להתעלות על עצמם כשצריך, במיוחד טריו הכוכבים, שלא הפסיד במשחק פריים-טיים שפתחו כבר 7 משחקים.
  • בשנה שעברה, הסטילרס הפסידו לפאטס באיפות החטיבה בשל העבדה שביל בליצ'ק מצא דרך לשתק את לביון בל מההתחלה. מייק טומלין לקח זאת לתשומת ליבו, והחל להשתמש בבל גם בהתפקה האווירת. היום היה המשחק הראשון שגם לו וגם לאנטוניו בראון ביחד היו 100 יארד באוויר, האם זו השיטה לנצח את ניו אינגלנד?
  • לסיום, נאחל החלמה מהירה לראיין שייזיר, שנפצע בעמוד השדרה התחתון שלו והובל לבית החולים באוניברסיטת סינסינטי בהלך המשחק, היום בבוקר קיבלנו חדשות טובות לגבי הפציעה, שייזיר לא יהיה משותק מהמותנים למטה. פצעותו נראות דומה לפציעותו של טומי מאדוקס, שעבר החלמה מהירה ומלאה ממנה, מייק טומילן יקווה לקבל אותו בזמן לפלייאוף.
  • ריאן שייזיר בצד שמאל, החלמה מהירה! (twitter)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort