גרנד סלאם טוקיו: גילי כהן וברוך שמאילוב הפסידו בקרב על הארד

המשלחת הישראלית פתחה את השתתפותה בגרנד סלאם טוקיו עם הופעה פושרת, טוהר בוטבול שסיים שלישי בגרנד סלאם אבו דאבי הודח כבר בקרב הראשון. ברוך שמאילוב וגילי כהן נלחמו על הארד אך הפסידו. הנבחרת תקווה להציג יכולת טובה יותר מחר כשאורי ששון, פיטר פלצ'יק, לי קוכמן וירדן מאירסון יתחרו.

שירה ראשוני (48- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את מריה סדרות הפורטוגלית. שתי היריבות הציגו קרב שקול ולא סיכנו אחת את השנייה. בתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם מריה קיבלה שידו שני שהעניק ניצחון לראשוני. בסיבוב השני מול אמי קונדו היפנית, אלופת עולם ב-2014, שתי היריבות פתחו את הקרב מעולה ותקפו. דקה ו-19 שניות מהפתיחה היפנית השיגה וואזארי. שירה ניסתה לתקוף אך לא הצליחה לסכן את היפנית החזקה (שסיימה את היום על הפודיום עם הזהב.) והודחה בסיום.

נועה מינסקר (48- ק"ג) פגשה בסיבוב השני את הירומי אנדו. היפנית הפילה את מינסקר בוואזארי ממנו המשיכה לריתוק שסיים את התחרות של נועה.
בטינה טמלקובה (52- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את יוג'ין הקוריאנית. שתי היריבות הציגו קרב שקול ולא הרבו לתקוף. בתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם טמלקובה תקפה יותר אך לא הייתה חדה מספיק ולא הצליחה להשיג ניקוד. יוג'ין קיבלה שידו שלישי שהעניק ניצחון לבטינה. בסיבוב השני מול שישימה, אלופת עולם ואסיה זרקה את טמלקובה בוואזארי כדקה וחצי מהפתיחה. טמלקובה לא הצליחה לסכן את שישמה שהשיגה וואזארי נוסף בדרך לניצחון שסיים את התחרות של בטינה.

גילי כהן (52- ק"ג) פגשה בסיבוב השני את דריה בובריקובה הרוסייה. גילי פתחה את הקרב טוב יותר אך לא הצליחה להשיג ניקוד. כשתי דקות לסיום כהן ניסתה לרתק את דריה שחמקה. פחות מ-50 שניות לסיום כהן זרקה את הרוסייה בוואזארי שהספיק לניצחון. ברבע הגמר מול יקטרינה הקנדית שתי היריבות תקפו, גילי הייתה מסוכנת יותר אך לא חדה מספיק ולא הצליחה להשיג ניקוד. כדקה וחצי לסיום גילי זרקה את הקנדית, השופט העניק ניקוד של וואזארי. חצי דקה לאחר מכן שינה את החלטתו והעניק ניקוד של איפון. בחצי הגמר מול רינה תתסוקוואה, היפנית פתחה את הקרב טוב יותר ואחרי קצת יותר מדקה הצליחה לרתק את כהן. בקרב על הארד מול שישימה, היפנית שהדיחה את טמלקובה הצליחה לרתק את הישראלית כדקה מהפתיחה בדרך לניצחון. גילי מסיימת את התחרות במקום החמישי.

תמנע נלסון לוי (57- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את יונסונג הקוריאנית. תמנע שלטה בקרב אך לא הייתה אגרסיבית מספיק ולא הצליחה להשיג ניקוד. הקוריאנית תקפה אך לא הצליחה לסכן את נלסון לוי. כדקה לסיום יונסונג זרקה את הישראלית בוואזארי ממנו תמנע המשיכה לריתוק וניצחון. בסיבוב השני מול מרגריאט ההולנדית, תמנע פתחה את הקרב מעולה אך לא הצליחה להשיג ניקוד. כשתי דקות לסיום נלסון לוי ניסתה לרתק את ההולנדית, אך זו הצליחה לחמוק. בתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם ההולנדית הצליחה לזרוק את הישראלית בוואזארי בניגוד למהלך הקרב ולסיים את התחרות שלה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דניאל בן דוד (60- ק"ג) פגש בסיבוב הראשון את תורו שישימה. היפני פתח את הקרב מעולה ותקף אך לא הצליח להשיג ניקוד. בהמשך הקרב התאזן אך שני היריבים לא סיכנו אחד את השני. 33 שניות לסיום היפני זרק את דניאל בוואזארי. כ-10 שניות לסיום שישימה הכפיל עם וואזארי נוסף בדרך לניצחון שסיים את התחרות של בן דוד.

ענבל שמש (63- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את מגדלנה קרסקובה, האוסטרית זרקה את שמש באיפון פחות מדקה מהפתיחה.

רותם שור (63- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את פרנסן ההולנדית. שתי היריבות הציגו קרב שקול ולא סכנו אחת את השנייה. כדקה וחצי לסיום ההולנדית זרקה את שור בוואזארי ממנו המשיכה לריתוק אך רותם הצליחה לחמוק. פחות מחצי דקה לסיום ההולנדית הצליחה לרתק את הישראלית בדרך לניצחון. רותם מסיימת את התחרות אחרי קרב אחד.

ברוך שמאילוב (66- ק"ג) פגש בסיבוב השני את דניס וירו המולדובי. שני היריבים לא הצליחו לסכן אחד את השני. המולדובי תקף אך לא היה חד מספיק ובתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם אחרי כשתי דקות וחצי שמאילוב זרק את דניס באיפון. בסיבוב השלישי מול ארדנוב הרוסי שני היריבים הציגו קרב שקול והתקפי. בתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם אחרי כשתי דקות שמאילוב זרק את ארדנוב באיפון. ברבע הגמר מול נירהיטו איסודה, היפני שלט בקרב אך לא הצליח להשיג ניקוד. 1:44 לסיום איסודה זרק את ברוך באיפון ששלח אותו לבית הניחומים. בבית הניחומים מול טומורחולג המונגולי שני היריבים הציגו קרב שקול. המונגולי תקף יותר אך לא הצליח לסכן את ברוך. הקרב עבר לגולדן סקור שם שמאילוב זרק את המונגולי באיפון. בקרב על המקום השלישי פגש את אן הקוריאני, אלוף עולם ב-2015 ואלוף אסיה השנה. הקוריאני פתח את הקרב מעולה ותקף אך לא הצליח להשיג ניקוד. 2:10 מהפתיחה אן זרק את שמאילוב בוואזארי. 39 שניות לסיום הקוריאני זרק את הישראלי באיפון. ברוך מסיים את התחרות במקום החמישי.

טוהר בוטבול (73- ק"ג) פגש בסיבוב השני את בוצ'ארד הקנדי שסיים במקום החמישי במשחקים האולימפיים בריו. שני היריבים הציגו קרב שקול וגם כשתקפו לא סיכנו אחד את השני. בתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם טוהר קיבל שידו שני שהעניק ניצחון לקנדי.

אורון גינר (73- ק"ג) פגש בסיבוב השני את רנטרו נוגאמי היפני. שני היריבים הציגו קרב שקול. 1:06 לסיום היפני זרק את אורון באיפון שסיים את התחרות שלו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort