סיכום משחקי ערב יום ראשון ב-NFL

דולפינס – פאטס

כאוהד הדולפינס, אני מרגיש אמביוולנטי במקצת לגבי המשחק הזה. מחד גיסא, העונה הזו כבר גמורה, עדיף להפסיד כמה שיותר ולהרוויח בחירה דראפט גבוהה בדראפט הקרוב. אך מאידך גיסא, הדולפינס לא ניצחו את הפאטס מאז שנת 2008 בפוקסבורו, וקשה "לרצות" להפסיד במשחק מול יריבת דיויז'ן. הפאטס פתחו את המחצית הראשונה עם טאצדאון בפחות מ3:30 דקות, לאחר שביצעו מהלך של פאנט מזויף בתחילת הדרייב ולא עצרו מאז. לדולפינס הייתה הזמדנות להוריד את ההפרש לשמונה ובכך להפוך את המשחק לפוזשן אחד בלבד, אבל כאשר הדולפינס כבר היו במצב מצוין לשער שדב של קודי פארקי, מאט מור זרק את הכדור היישר לידיו של סטפון גילמור וגמר את המחצית

תוצאת המחצית: 21-10 פאטס.

הפטריוטים יורים, תרתי משמע (דף הפייסבוק של הפטריוטס)

מאט מור ניסה להוביל את חבורתו לקאמבק במחצית השנייה, הקוורטרבק המשולהב היה עם הכדור בפיגור 11 כאשר נות מספיק זמן לקאמבק, אך טעות אנוש לאחר טעות אנוש הרגו לדולפינים כל סיכוי לניצחון נקמה ב"ג'ילט סטאדיום".

תוצאת סיום: 35-17 פאטס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

באקנירס – פאלקונס

לאחר רבע ראשון מקרטע של שתי הקבוצות, הפאלקונס פתחו מבערים ברבע השני, שם קבעו 17 נקודות כולל ט"ד של 51 יארד של חוליו ג'ונס ממוחמד סאנו (הרסיבר)! לג'ונס היה עוד טאצ'דאון ברבע השני כאשר הוא משלים 6 תפיסות ל-138 יארד רק בשני הרבעים הראשונים, שהיא כמות היארדים השנייה בגודלה בקריירה!

תוצאת המחצית: 20-6 פאלקונס.

במחצית השנייה, הציפורים מאטלנטה הורידו את רגלם מהגז, טחנו את הכדור על הקרקע וסיימו את המשחק בצורה שמרנית ביותר. ניצחון קריטי על יריבת דיויז'ן שעוזר לפאלקונס במרוץ הקשוח ב-NFC.

תוצאת סופית: 34-20 פאלקונס.

חברי קבוצה רנים ומאושרים (דף הפייסבוק של הפאלקונס)

פנת'רס – ג'טס

בשל העובדה שיש לפנתרים חוסר ברסיבר מהיר, רון ריברה אמר היום בבוקר במסיבת עיתונאים שהוא מתכוון להשתמש ברוקי המוכשר כריסטיאן מקפרי, רץ אחורי כתפקיד, כרסיבר בעמדה הסלוט. אז כתגובה לכך, מקפרי רץ 6 פעמים והשיג 60 יארד, כולל ריצה מרהיבה ל-40 יארד שזעזעה את הגנת הג'טס. בינתיים הג'טס לא מוכנים להישכב ולהיכנע בקלות, ג'וש מקקאוון הותיק מוביל אותם במשחק הצמוד הזה.

תוצאת המחצית: 12-10 פנת'רס.

"סופר-קאם" עם ט"ד גדול במחצית הראשונה (דף הפייסבוק של הפאנת'רס)

וואו! איזה משחק התפתח באיסט רת'פורד, ניו ג'רזי. שתי הקבוצות יורות נקודות מתותח במהלך כל המחצית השנייה, שינוי יתרון מרובים. פשוט משחק שאסור להסיר את העיניים ממנו לרגע. ג'וש מקקאוון ממשיך את המחצית הראשונה המצוינת שלו בדיוק מרבי, ווקאלי מתמיד כאשר הוא מצעיד את קבוצתו בגאון בקרב היריות הזה. לחשוב שלפני כמה שנים הוא אימן קבוצות בתיכון והיה שחקן ספסל בליגה הקנדית! לדאבונם, הפנת'רס נוטפי הכישרון הצליחו לנעול את המשחק הזה.

תוצאה סופית:35-27 פנת'רס

טיאטנס – קולטס

הטייטאנס השנה מתנדנדים בין פנים לחוץ תמונת הפלייאוף, זהו משחק שהם זקוקים לנצח משום שהלו"ז שלהם לא הופך להיות קל יותר, והם צריכים לנצח משחקים "קלים" כשיש להם. אז, למרות העובדה שהקו ההגנתי שלהם השליט טרור על ג'אקובי בריסט ושמו את עצמם כקבוצה השנייה, ביחד עם הג'אגוארס, שהיה להם 6 סאקים במחצית אחת העונה,  מרקוס מאריוטה זרק שני חטיפות ומשחק הריצה השיג את המספר האסטרונומי של שלושה יארד כל המחצית והקולטס לא התקשו בלעלות ליתרון מהיר בהובלת ג'קובי בריסט.

תוצאת מחצית:13-6 קולטס.

לאחר ביקורת קשוחה מהאוהדים, הפרשנים וגם צוות האימון של הטיטאנס מריוטה חזר לשחק במחצית השנייה זועם, נואש להוכיח את שוויו וכך באמת עשה. הוא מסר לט"ד, לא איבד את הכדור פעם אחת המחצית השנייה והנהיג את הקבוצה לניצחון דחוק, ניצחון כל כך חשוב בשלב זה שבשנה.

תוצאה סופית: 20-16 טייטאנס

מארקוס מאריוטה, מתגבר על כל מצוקה, מאז הילדות. (דף הפייסבוק של הטייטנס)

ברס – איגלס

האם למישהו היה ספק או חצי ספק לאיזה כיוון המשחק הזה בפילדלפיה הולך? האיגלס שחטו את הברס מהפתיחה והגבילו את הדובים ל-33 יארד התקפיים, כל המחצית! לברס לא היה דאון ראשון אחד כל המחצית, הפעם הראשונה שזה קורה מאז שבוע 15 ב-2012! וונץ, ג'פרי, בלאנט וארץ השחקנים המובילים בהתקפת האיגלס.

תוצאת המחצית: 24-0 איגלס.

האיגלס שייטו עד לסוף המשחק, עשו את מה שהם עושים ברמת טופ 3 בליגה: לשמור על הכדור לזמן ממשוך, היו להם יותר מ-10 דקות יתרון בקטגוריה הספציפית הזו.

תוצאה סופית:31-3 איגלס

קלי. קלות. (דף הפייסבוק של האיגלס)

בראונס – בנגלס

תחושת משחק וידאו משהו. (הפייסבוק של הבנגאלס)

כנראה ההזדמנות האחרונה שיש לבראונס לגרד ניצחון מהעונה הזוועתית הזאת נגד החברה לסטייט, סינסינטי. סינסי לא השאירו יותר מידי מקום לחלום לאוהדי קליבלנד כאשר יצאו ליתרון מוקדם ביותר ולא הפסיקו להציק לדשון קייזר בפוקט.

תוצאת מחצית: 16-6 בנגלס.

הבראונס נלחמו, השאירו את גופותים על המגרש אך זה לא הספיק. המשחק הזה הוא פשוט מיקרוקוסמוס של כל העונה של קליבנד: מנסים ומנסים קשה, אך ללא מספיק כישרון או ניסיון.

תוצאה סופית: 30-16 בנגלס

בילס – צ'יפס

איזה עונה ביזארית לאנדי ריד וחבורתו, לאחר התחלה מבטיחה ביותר של 5-0, הם הפסידו 4 מ-5 משחקיהם הבאים ולא נראים טוב בהתחלה של המשחק הזה. אלכס סמית', שנראה כמו מועמד לגיטימי ל-MVP שומע קריאות מהקהל שלו לספסולו לטובת הרוקי פטריק מהומס. הגנת הצווארון הכחול של הבילס חונקת את הצ'יפס. בנוסף לכך, הם שומרים על הכדור לזמן רב מהמחצית הראשונה ולא נותנים אפילו הזדמנות לתפוקה התקפית רבה במחצית הראשונה. רואים בילס? זה מה שקורה שלא מכניסים רוקי שנבחר בסיבוב החמישי כאשר אתם במרוץ לפלייאוף…

תוצאת מחצית:13-3 בילס.

הבילס הראו אופי רב ונחישות במחצית השנייה, הציבו חומת בטון מול כל ניסיון קאמבק שהצ'יפס ניסו, גם בזמן בקלאץ', כאשר הובילו ב-6 שטאצ'דאון ונקודה אחרי מנצח את המשחק עם קצת פחות מ-2 דקות לסיום, הם שיתקו את הצ'יפס ונאחזו בניצחון בשיניים.

תוצאה סופית:16-10 בילס.

ניצחון קריטי ביותר! (דף הפייסבוק של הבילס)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort