סורבייבר סירייס 2017 – יהלום לא מלוטש

הקרבות באירוע היו יכולים להיות מעולים ול-WWE היה זהב בידיים, אבל במקום לעשות את אחד האירועים הכי טובים בהסטוריה של ההיאבקות הם יצרו אירוע פושר כמו תמיד.

השילד נגד הניו דיי

הקרב מתחיל עם דין אמברוז וקופי קינגסטון בזירה, השילד שולטים בקרב עד שביג אי עושה טאג כאשר אמברוז בזירה ואז הניו דיי עושים את היוניקורן סטמפייד והניו דיי מתעללים באמברוז עד שאמברוז מתחלף עם רולינס, אז המומנטום מתחלף בקצב מסחרר בין הקבוצות.

סת' רולינס עם מהלך מרהיב (אתר ה-WWE)

אבל אז הניו דיי מתחילים לשלוט כאשר ביג אי תופס את דין אמברוז ומרים אותו על הכתף, סת' בא לעזרתו של דין אך נתפס על ידי ביג אי גם והניו דיי עושים מידנייט האור כפול.

הגיע הזמן לישון ילדים!!! (אתר ה-WWE)

קופי מצמיד את אמברוז אבל ריינס עושה ספיר לביג אי שמעיפה אותו על קופי שמצמיד את אמברוז ובכך מציל את הקרב, אז שתי הקבוצות נכנסות לבראוול שהשילד משיגים בזכותו את השליטה, הקרב נגמר בטריפל פאוורבומב יפה של השילד מהחבל העליון על קופי והצמדה מצד דין. הקרב היה טוב היו יכולים לעשות קצת פחות שינויי מומנטום לדעתי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רומן אל הניצחון!!! (אתר ה-WWE)

נשות ראו נגד נשות סמאקדאון

הקרב נפתח עם שתי הקפטניות בתוך הזירה כאשר בקי שולטת באלישיה ומנסה לבצע עליה את הדיסארמר אבל אלישיה עושה טאג וביילי מצמידה את בקי.

בקי מנסה לבצע את הדיסארמר (אתר ה-WWE)

ההדחה הטובה היא של ביילי אחרי שכרמלה נותנת לביילי סופרקיק וטמינה מבצעת על ביילי פרוג ספלש. ההדחה לאחר מכן היא של ניה כאשר טמינה בסופו של דבר גורמת לניה להיות מודחת בגלל ספירת חוץ אחרי סופרקיק והיי קרוס מהמדרגות.

נעומי מכינה את השטח למתקפה של טמינה (אתר ה-WWE)

לאחר מכן אלישיה סוף סוף מודחת על ידי נעומי בדומינציה מובהקת בידי נעומי. לאחר מכן סשה נכנסת ונועלת את הבנקס סטייטמנט על נעומי ומכניעה אותה. לאחר מכן מגיע תור כרמלה שהודפת את סשה בנקס, אסקה נכנסת, כרמלה מנסה להילחם באסקה אבל זה חסר טעם כי אסקה פשוט "רוצחת" אותה.

אסקה "הורגת" את כרמלה (אתר ה-WWE)

נטליה נכנסת ובנקס מבקשת את הטאג, נטליה כמעט נכנעה לבנקס סטייטמנט והיא הייתה נכנעת אם טמינה לא הייתה מצילה אותה, נטלייה נועלת את בנקס עם השארפשוטר ובנקס נכנעת.

בנקס עם הבנקס סטייטמנט על נטליה (אתר ה-WWE)

אחרי זה נטליה וטמינה עושות דאבל טים כנגד אסקה אבל זה לא עוזר כי אסקה נחשבת האלה של היאבקות הנשים ומנצחת את שתיהן. הקרב לא היה מספק לטעמי אומנם הסוף היה טוב אבל הבלבלה והשעמום במהלך הקרב ממש הרסו אותו.

אסקה רוצחת גם את נטלייה (אתר ה-WWE)

המיז נגד בארון קורבין

הקרב היה אמור להיות טוב במחשבה, אבל אמור זה לא מספיק והמחשבות זה לא המציאות, לצערי…. בארון שולט רוב הקרב למרות שלמיז יש היתרון של קבוצה לצידו, הקרב היה פשוט משעמם וזה לגמרי זוכה ממני לכינוי "זבל טהור". המיז מפסיד בסוף לקורבין כי קורבין הבחור הגדול והמיוזע וזה ידוע שוינס מת על בחורים גדולים ומיוזעים. לסיכום הקרב היה פח אשפה ובגלל שאני נשארתי נאמן לעבודתי כדי לראות את מלוא התוכנית לא יכולתי ללכת לשירותים באמצע הקרב ונאלצתי להפסיד את הפרסומות במקום…..

נו טוב לפחות דאלאס הושמד ביחד עם המיז (אתר ה-WWE)

האוסוס נגד הבר

הקרב התחיל עם ג׳ימי ושיימוס בזירה כמובן ששיימוס היה היותר דומיננטי אבל הוא היה אלוף עולם אז זה לגיטימי מצד ה-WWE לעשות מהלך כזה, המומנטום מתחיל להשתנות בגלל דאבל טים מצד האוסוס, אבל האוסוס לא משיגים את השליטה ושיימוס מגיע לסאזארו. עכשיו מגיע חלק שבו האוסוס מתעללים בסאזארו אבל סאזארו מצליח להיחלץ ומכניס את שיימוס לקרב.

פרנמיז וורק (אתר ה-WWE)

הבר שולטים בקרב בצורה יחסית יציבה עד שהקרב נהיה טאג טים יותר קלאסי והעבודת צוות של האחים מביסה את זוג ה-frienemies בסופו של דבר. לדעתי הקרב היה טוב ולא אכזב למרות שההייפ לגבי השילד והאוסוס היה יותר גדול.

עבודת צוות מעולה של האחים (אתר ה-WWE)

אלכסה בליס נגד שארלוט

שארלוט ובליס הן שתים מ-4 הנשים הכי מוכשרות שפעילות כרגע והציפייה שלי לקרב הייתה גבוהה מתמיד. הקרב התחיל בהתחלה רגועה ובלי מישהי ששולטת בקצב. הקרב ממשיך להיות בלי מובילה ממשית במשך כולו אך מציג מהלכים מרשימים שמוכיחים שלא חייב להיות מוביל בשביל להדהים ושהקרב יכול להישאר באקשן תמידי. סוף הקרב היה כאשר אלכסה ביצעה את הטוויסטד בליס אך שארלוט התחמקה עשתה ביג בוט לאלכסה ונעלה את הפיגור אייט והכניעה את אלכסה. לדעתי הקרב היה מעולה והציג סגנון היאבקות חדש יחסית ושונה בלי מומנטום אומנם זה לא היה מושלם אבל זה משהו שונה לגמרי, הקרב לא הוריד מהכוח של אף אחת מהנשים ולא ערער על סמכותן כאלופות.

Little Bliss Misses (אתר ה-WWE)

ברוק לזנר נגד אייג׳י סטיילס

הקרב הראשון אי פעם של ברוק לזנר ואיי ג׳יי סטיילס והקרב הראשון בין אלוף ה-WWE לאלוף האוניברסלי וההייפ מורגש באוויר. בחמש דקות הראשונות של הקרב ברוק פשוט התעלל באייג׳יי כאשר ברוק זרק אותו לסופלקס וזרק אותו אפילו יותר חזק בתוך הזירה.

סופלקס סיטי!!! (אתר ה-WWE)

אבל אחרי שלזנר התעלל בסטיילס מחוץ לזירה ומחזיר אותו לתוכה סטיילס (שאומנם זה נראה כאילו שהוא אפילו לא מבין איפה הוא ומצטער על היום שהוא נולד) מתחיל להילחם בברוק בהתחלה ברוק עוצר אותו אבל אז סטיילס מתקיף את לזנר בכל הכוח ולא מפספס שום הזדמנות ושום פתח בתנועה של לזנר.

לא מבזבז שום רגע (אתר ה-WWE)

אך לזנר מצליח להתחמק מאחת המכות מרים את סטיילס על הכתפיים לf-5 אבל סטיילס מתחמק, וממשיך לזרוק על לזנר את כל מה שיש לו מנסה לעשות טורנדו DDT אבל ברוק מתחמק, סטיילס חוזר מהר מאוד לרגליים ומבצע "בעיטת פלה" לראשו של ברוק והולך לחבלים כדי לבצע פנומנל פורארם אך נתפס על ידי סופלקס של ברוק, ברוק מנסה לפגוע בסטיילס אבל עף מעל החבל העליון וסטיילס מנצל את זה וקופץ מהזירה על ברוק ומבצע עליו את הפנומנל פורארם.

עושה את זה בסטייל (אתר ה-WWE)

אחרי זה מטיח את ברוק על מדרגות הפלדה ומבצע ממדרגות הפלדה עוד פנומנל פורארם, איי ג׳יי מחזיר את ברוק לזירה במקום לקחת ניצחון עם ספירת חוץ, ברוק מנחית כמה אגרופים על סטיילס אבל סטיילס עונה לו עם האנזיגורי שמתחבר הישר לתוך האוזן של ברוק, אז סטיילס מבצע את ה-450 ספלאש מהצד של הזירה אבל ברוק בורח מההצמדה בספירה השנייה. סטיילס מנסה לבצע את הסטיילס קלאש אבל ברוק מתנגד מרים את סטיילס לפוזיציה בשביל f-5 אבל סטיילס בורח, סטיילס נועל את ברוק עם נעילת הקאלף קראשר וזה נראה כאילו שברוק לזנר הולך להכנע מהלחץ שסטיילס מפעיל לו על שריר התאומים אבל אז ברוק מוצא פרצה תופס את הצוואר של סטיילס ומטיח אותו הלוך ושוב על הרצפה ומתחמק מהנעילה.

ההתחמקות הכי גאונית מנעילה אי פעם (אתר ה-WWE)

לזנר מרים את סטיילס עוד פעם לפוזיציה בשביל f-5 אבל סטיילס מתחמק מבצע פנומנל פורארם שלא מספיק להביס את ברוק אז הוא מנסה עוד פעם אבל ברוק תופס אותו באוויר ומבצע את הf-5 אל הניצחון.

לא נורמלי, פנומנלי!!!! (אתר ה-WWE)

ועכשיו כש2017 לקראת סיום אני בטוח שזה קרב השנה של ה-WWE הקרב היה מעולה היה מפתיע שאייג׳יי שלט ברובו, אייג׳יי היה נראה כמו אל היאבקות בקרב הזה וברוק לזנר גם נתן הופעה מעולה ושניהם רק הרוויחו מומנטום בקרב למרות שסטיילס הפסיד.

F5 (אתר ה-WWE)

הקרב המרכזי – קרב הההדחות של הגברים

הקרב המרכזי הגיע ושתי התכניות בתיקו 3 במספר ניצחונות וזה יוצר מתח פסיכי לקראת הקרב. לפני צלצול הפעמון שיין מנסה לתקוף את ברון אך זה לא מצליח לו אז הוא רץ לעשות חילוף, ג׳ו ואורטון עכשיו בזירה מנסים להשיג את השליטה בקרב אורטון מנסה ללכת על ה-RKO אבל ג׳ו מנסה ללכוד את אורטון בנעילת הקוקינה אך ג׳ו נכשל, פין באלור מחליף את ג׳ו ושינסקה נאקאמורה מחליף את אורטון, הם מתנגשים קצת בהיאבקות טכנית ונקייה אך טריפל אייץ׳ מחליף את באלור וגם נותן פייט יפה לשינסקה, נעבור להדחה הראשונה.

Throwback Sunday (אתר ה-WWE)

אחרי ששינסקה נאקאמורה נלחם יפה נגד הקבוצה של ראו וברון סטרוומן הוא חוטף פאוורסלאם מברון ומודח לאחר מכן רוד נכנס מבצע בלוקבאסטר על ברון בפעם הראשונה מנסה לבצע עליו את המהלך בפעם השנייה אך גם הוא חוטף פאוורסלאם ומודח.

לנסות זה חשוב (אתר ה-WWE)

נדלג עוד טיפה הלאה, סינה וג׳ו נלחמים וג׳ו שולט בקצב אבל פין באלור מכניס את עצמו לקרב. ג׳ו מיידית מחזיר את עצמו לקרב ובאלור וג׳ו מתווכחים וחוטפים מסינה AA וג׳ו מודח.

ביי ביי ג׳ו (אתר ה-WWE)

אנג׳ל וסינה עכשיו בזירה ואנגל שולט בסינה ומבצע עליו את האנגל סלאם אבל שיין עוצר את הספירה באלור בא מלמעלה וקופץ על הבטן של סינה, אנגל מרים את סינה לאנגל סלאם וסינה מודח. באלור ושיין נלחמים קצת ושיין מוחלף על ידי אורטון. פין באלור מנסה לבצע על אורטון את הקופ די גרא אך מפספס ונופל קורבן ל-RKO ובכך מודח מהקרב.

R-K-O משום מקום!!! (אתר ה-WWE)

אחרי זה טריפל אייץ׳ ואנגל נלחמים באורטון ובמהלך הקרב סמי זיין וקווין אוונס באים לנקום בשיין אך אורטון ושיין עוצרים אותם. ברון נכנס לקרב ומבצע פאוורסלאם על אורטון ומדיח אותו.

פאוורסלאם מחשמל (אתר ה-WWE)

ברון מחכה לשיין שיכנס לקרב, שיין נכנס וטריפל אייץ׳ מחליט להחליף את ברון, אנגל מחליט להחליף את טריפל אייץ׳ ונלחם בשיין כמעט עומד לנצח אותו אבל אז טריפל אייץ׳ עושה על קורט פדיגרי ונותן לשיין להצמיד.

U Suck (אתר ה-WWE)

עכשיו כשזה נראה כאילו ששיין וטריפל אייץ׳ הולכים לנסות לעצור את ברון טריפל אייץ׳ עושה פדיגרי לשיין ומצמיד אותו לניצחון. אחרי זה הוא מניף את היד של ברון למעלה וברון תוקף את טריפל אייץ׳.

ברון לא מרוצה (אתר ה-WWE)

הקרב היה יחסית פושר, טים ראו ניצחו ניצחון דומיננטי הדאבל טרן של טריפל אייץ׳ היה מעולה ומפתיע ואני מקווה שהוא יגרור יריבות בין קורט לטריפל אייץ׳.

ברון!!!!!! (אתר ה-WWE)

לסיכום ה-WWE יכלו להוציא הרבה יותר מהאירוע הזה אבל הוא עדיין אירוע טוב, ולמרות שהוא היה מאוד צפוי הוא היה מספק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort