GFW Impact Wrestling 16.11.17

2 קרבות אליפות על הקו, ניצחון גדול ל-LAX ועוד תוכנית לפנתיאון עברה לה בהצלחה.

סונג'י דאט, גאזה ג'וניור ודזמונד אקסיבאר מנצחים את טאג'ירי ישמורי, טרבור לי וקלב קולוני

6 מהמתאבקים המוכשרים של הארגון נפגשים בקרב שלוש על שלוש שבסופו הטובים מנצחים. הקרב נגמר לאחר שדזמונד ביצע את התרגיל שלו מהחבל השלישי על קולוני והצמיד אותו ל-3. לסיכום: סונג'י דאט מצוין כרגיל אבל הוא לא היה הבולט של הקרב אלא דזמונד אקסביאר שפשוט הרשים עם היכולות הטכניות המדהימות שלו והדרך שבה הוא מתעופף, גאזה ג'וניור לא היה טוב בקרב הזה מכיוון שהוא פצוע. זה הפעם השנייה שאני רואה את ישמורי ואני חייב לומר שהוא לא רע בכלל והוא אפילו מצוין, טרבור לי מצוין כרגיל וקלב קולוני גם לא רע בכלל אבל הוא כן צריך להוסיף יותר מהלכים לרזורמה וכן לתת לו יותר צ'אנס ויותר במה.

Impact Grand Championship: האלוף EC3 מנצח את פאלה בהא

EC3 מגן על האליפות שלו אחרי שבזמן האחרון הוא נלחם נגד המתאבקים של AAA נגד פאלה בהא העצום.  בסיבוב הראשון פאלה בהא יותר תקף וסוף סוף נחשפנו למה הוא מסוגל באמת ואיזה מתאבק טוב הוא יכול להיות, בסיבוב השני EC3 תקף יותר וניצח את הסיבוב והסיבוב השלישי היה יותר מותח אבל הסיבוב הסתיים לטובת האלוף אחרי רול- אפ ל-3. לסיכום: את פאלה בהא אנחנו לא רואים המון וגם כשאנחנו רואים הוא לא מפיק את יכולתו כראוי כי הוא רוב הזמן מפסיד אבל הפעם הקהל באולם והקהל בבית נחשף ליכולתיו ויכולות יש לו ברמות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

LAX מנצחים את OvE

המלחמה בין LAX ל-OvE נמשכת ועכשיו כאשר סמי קאליהאן המוכשר הצטרף אל האלופים זה אמור יותר לחזק אותם ולבסס את מעמדם אבל המקסיקנים מגיעים עצבניים ביותר ולוקחים את הניצחון אחרי שסנטנה ואורטיז ביצעו את תרגיל הסיום שלהם על ג'ייק קריסט. מה שמשונה מאוד ואפשר לשים לב עליו זה שמאז הגעתו של קאליהאן LAX מתנהגים דווקא כפייסים ו- OvE מתנהגים כהילים. לסיכום: הקרב של הערב ללא ספק, הרבה מתח, הרבה עניין והמון תרגילים מדהימים היו בקרב ובנוסף אפשר לראות איבה אמיתי בין הצוותים שזה מאוד חשוב ליריבויות.

לאחר מכן דן למברט מאמריקה טופ טים נכנס לזירה בפעם הראשונה לאחר ההצלחה האדירה של קבוצתו ב-Bound For Glory. למברט דיבר בעיקר על העובדה שקבוצתו ניצחה את מוס וחברו ושהחברה הבטיחה לבובי לאשלי את שחרורו מהחברה למען הקריירה שלו ב-MMA אבל מוס נכנס באמצע דבריו ונכנס לזירה כדי לתפוס את דן למברט אבל אז לאשלי ואמריקה טופ טים נכנסו והתחילו להתקיף את מוס אבל אז ג'יימס סטורם נכנס לזירה העיף את קינג מו מהזירה, גרם ללאשלי לבצע ספיר על חברו ונתן לאשלי סופרקיק ושבר בירה על אחד מהם. סטורם דיבר על כך שהם אומרים שהם יהרגו את ההיאבקות המקצועית אבל הם פה בשביל להישאר ולהישאר כמה שיותר.

לאחר מכן האלופה החדשה גייל קים נכנסה לזירה והצהירה שהיא מפנה את האליפות מכיוון שכזכור היא פורשת מהיאבקות. תודה לך גייל קים.

אליפות ה-GFW IMPACT WRESTLING: עיליי דרייק האלוף מנצח את פיטי וויליאמס

פיטי וויליאמס מגיע לקנדה לקרב של חייו על האליפות הראשית נגד עיליי דרייק במטרה סוף סוף לזכות באליפות הראשית ועוד במדינת מולדתו קנדה. עילאיי דרייק שומר על האליפות ומאכזב את הקהל הקנדי אחרי ביצוע הפינישר שלו על וויליאמס בדרך לספירת 3. לסיכום: קרב מצוין, אהבתי מאוד את שתי המתאבקים בקרב הזה. עילאיי דרייק מראה יכולות זירה מצוינות תוך כדי שימוש בתרגילים מקוריים שזה מאוד חשוב. פיטי וויליאמס מתאבק מצוין גם הוא אבל הוא צריך להישאר באיזור המיד קארד ולא באיזור האליפות הראשית כי זה פחות מתאים לו לפי דעתי אבל עדיין הוא מאוד הרשים אותי הקרב הזה. 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית