Power Struggle 2017

היאנג באקס נגד דרגון לי וטיטאן

האירוע נפתח בקרב בין היאנג באקס לדרגון לי וטיטאן, הקרב היה מדהים ונקי. היאנג באקס ניסו פעמיים לעשות את האסיסטד פיילדרייבר עד שהם הצליחו לבצע אותו ומיד לאחר מכן הציגו מהלך נעילה חדש שהוא שילוב בין השארפשוטר ופייסלוק הישר אל הניצחון. לסיכום הקרב פשוט מדהים.

היאנג באקס בנעילת השנה (ערוץ היוטיוב של NJPW)

סוזוקי גאן נגד קושידה, קאוואטו, ג׳ויס רובינזון, טייגר ולייגר

הקרב היא פושר, כל רגע המומנטום שינה ידיים ,והקרב הרגיש מאוס ולא מתוכנן טוב. בכל זאת לדעתי קרב בין 10 אנשים צריך לקחת קצת יותר מ5 דקות… הקרב נגמר כשטאקה מיצ׳ינוקו נכנע להוברבורד לוק של קושידה, שגם הזמן שהוקצה לנעילה הזאת היה נמוך מדי לדעתי.

קאווטו עובר דרך זאק סייבר ג׳וניור!!! (ערוץ היוטיוב של NJPW)

טנקוזי וטוגי מקבה הביסו את הבולט קלאב (קודי, צ׳ייס אוונס וטאקהאשי)

הקרב התחיל בלחיצת יד בין טנזן סטושי לקודי רודס, לאחר מכן קודי רודס ביקש ממנו לנשק את טבעת האליפות שלו וטנזן סירב בתגובה קודי עשה טאג עם צ׳ייס ועשה על טנזן אמבוש, הקרב היה בשליטה של הבולט קלאב ברובו, אבל לבסוף השליטה עברה לטנקוזי וטוגי מקבה והקרב נגמר בלאריאט מסטושי קוג׳ימה לצ׳ייס אוונס.

שו ויו נגד טאגוצ׳י וACH

קרב הגמר של אליפות הסופר ג׳וניור טאג נפתח בדומיננטיות מוחלטת של אלופי הזוגות שו ויו, שהוציאו את טאגוצ׳י מהמשוואה והחלו לעבוד על הצלעות הפצועות של ACH, באמצע הקרב זה הרגיש כאילו שמשהו משתנה וטאגוצ׳י וACH ינצחו את הקרב אבל מהר מאוד זה חלף, הקרב נגמר ב3K יפיפה משו ויו לACH אל הניצחון.

כאוס נגד LIJ

הקרב הוא מעין קרב הכנה לmain event של wrastle kingdom 12, הקרב היה לא משהו בקושי ראינו את טטסונאידה נאיטו בקרב, למרות שזה אמור להיות הקרב שמוסיף עוד מתח לקרב בינו לאוקאדה ברסלקינגדום 12. בכל מקרה את מי שכן ראינו בקרב זה אוקאדה שנתן ביצועים צולעים, שלא קשורים לאוקאדה שראינו ברסלקינגדום 11 או בדומיניישן או בגמר הg1 או בקינג אוף פרו רסלינג, הקרב נגמר בהצמדה של אוקאדה על בושי אחרי שאוקאדה ביצע את הריין מייקר.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
נאיטו ואוקאדה (ערוץ היוטיוב של NJPW)

מינורו סוזוקי (c) נגד טורו יאנו

מינורו סוזוקי אלוף נבר במשקל פתוח וטורו יאנו נפגשו בקרב חבל על האליפות. מינורו סוזוקי שלט כל הקרב בצורה סאדיסטית כל כך וברוטלית כל כך ואפילו ניסה לתלות את טורו יאנו, כל פעם שטורו ניסה לעצור את סוזוקי, סוזוקי רק נהיה יותר ברוטלי. סוזוקי ניצח את יאנו עם גוטץ׳ סטייל פיילדרייבר.

מארטי סקראל נגד וויל אוספריי (c)

מארטי סקראל ווויל אוספריי (אלוף הIWGP jr Heavyweight) נפגשו הרבה פעמיים בעבר בהרבה אירגונים שונים ובכל קרב וקרב בייניהם מארטי ניצח, הקרב היה פסיכי ומבחינתי נחשב לקרב של הערב, מארטי ניסה להוציא את אוספריי מאזור הנוחות כל הקרב והתמקד באצבעות של אוספריי במטרה לשבור אותן ואפילו הוציא את אחת האצבעות שלו מהמקום, בשלבי הסיום של הקרב זה היה ברור אוספריי הולך להפסיד לסקראל וזה מה שקרה מארטי הצמיד את אוספריי בהצמדת ה"בוסטון קראב". אחרי הקרב קושידה בא לאתגר את סקראל וגם טאקאהאשי בא לאתגר את סקראל, אבל אז אוספריי אומר להם ללכת לסוף התור כי הוא רוצה לאתגר את מארטי ולבסוף מארטי אומר שהוא ילחם בשלושתם באותו זמן ברסלקינגדום.

אוספריי עם דרופקיק פסיכי (ערוץ היוטיוב של NJPW)

קני אומגה (c) נגד באראטה

קני אומגה ובאראטה נפגשו בקרב על אליפות ארה"ב של IWGP, קני התחיל במתקפות חסרות תקדים על באראטה, לאחר מכן אומגה שלף שולחן, זרק את באראטה על הרגליים של השולחן, ולאחר מכן ביצע את הקופ די גראק (שהומצא על ידי פרינס דוויט, המייסד של הבולט קלאב) ועשה הומאז׳ לסרט הניצוץ כשהציץ דרך החלק שעף מהשולחן וצרח "זה קני!!!!" בכל הקרב בקושי היו קטעים שבאראטה שלט, וקני ביצע על באראטה ארבעה V-טריגר וסיים את הקרב עם One Winged Angel לניצחון. אחרי הקרב כריס ג׳ריקו!!! הופיע על המסך ואתגר את קני אומגה לקרב ברסלקינגדום 12.

V-Trigger!!! (ערוץ היוטיוב של NJPW)

הירושי טאנאהאשי (c) נגד קוטה איבושי

הירושי ואיבושי נפגשו בקרב על האליפות הבין יבשתית, במשך כל הקרב המומנטום התחלק בצורה כמעט שווה בין איבושי לטאנאהאשי, לקראת סוף הקרב אני האמנתי שאיבושי ינצח וזה הרגיש כאילו שהוא ינצח, אבל אז טאנאהאשי ביצע את ההיי פלי פלוו אל הניצחון והביס את קוטה איבושי. לאחר הקרב ג׳יי ווייט בא וביקש קרב נגד טאנאהאשי ברסלקינגדום 12.

איבושי מפלח את האוויר ומתעופף אל טאנאהאשי (ערוץ היוטיוב של NJPW)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort