הויקינגים מפיליגים בלונדון, הפטריוטים מנצחים במותחן ועוד/סיכום משחקי ערב יום ראשון ב-NFL

ערב יום ראשון זה מתחיל במשחק מוקדם באצטדיון "טויקנהאם" שבלונדון (המשחק האחרון בסדרת המשחקים בלונדון השנה) המפוצץ עד לאפס מקום, התחלה ב-9:30 בערי המקור של הקבוצות! המשחק היום מפגיש את הקליבלנד בראונס שעדיין לא השיגו את ניצחונם הראשון העונה מול מובילת ה-NFC North, המיניסוטה ויקינגס.

 

ויקינגס – בראונס

כל המשחקים בלונדון השנה היו חד צדדים לגמרי, התוצאה המשוקללת של המשחקים היא 97-7!

הדרייב הראשון במשחק לא הלך לפי התוכנית של הויקינגס, מסירה של קייס קינום נחבטה באוויר וג'ו שוברט מהבראונס ניתר לכדור ונתן לבראונס מצב מצוין להתחלת הדרייב הראשון שלהם, ואיזייה קרוול ניצל את המצב הזה ונתן לבראונס יתרון במהלך הראשון של הדרייב. אך הבראונס, כמו הבראונס רגילים להכניס קוץ ודרדר לכל דבר חיובי שקורה להם, החמצת האקסטרה פוינט של גונזאלס משאירה את הקבוצה מאוהיו עם 6 נקודות בלבד. הבראונס עם עצירה הגנתית מכריחה את הויקינגס לבעוט להם חזרה את הכדור, אך הביש מזל כנראה נדבק להם למדים, הפאנט פומבל ע"י קליבלנד ושוחזר ע"י מינוסוטה בקו ה-20 יארד והויקינגס, שלא התחילו טוב בכלל את הרבע מצמצמים את יתרון הבראונס ל-3 נקודות בלבד וכך גם נחרטה תוצאת הרבע הראשון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרבע השני היה חסר אקשן ברוב עד שקייס קינום התגלגל ימינה ומסר "חץ" מדויק לאדם ת'ילן שעמד בפוזיציה מושלמת בקצה האנד-זון וחגג חגיגה כיאה למקום שבו נמצא, חגיגת כדורגל מסורתית של ההחלקה עם הברכיים על הדשא א-לה ויין רוני.

דשון קייזר מהצד השני הוביל את קבוצתו לט"ד בצד השני לאחר שהתגנב מעל הערמה של שחקני מיניסוטה, הבראונס היו צריכים את הט"ד וראו זאת על הפנים של השחקנים, קייזר וחברותו רצו באושר לכיוון יו ג'קסון. הויקינגס הספיקו להגניב שער שדה שניות ספורות לפני המחצית. 13-12 לקליבלנד בסיום המחצית.

הבראונס עדיין מרגישים שהם במשחק, משחקים כאלה חשוב לנצח בשביל הרגשת האושר והביטחון וגם הניסיון של שחקנים צעירים, במיוחד אם אתם הקבוצה הצעירה ביותר בליגה. הם מזנקים ראשונים להתחלה טובה במחצית השנייה עם שער שדה של גונזאלס, לצערם, זה הנקודות האחרונות שיעשו במשחק, ג'ריק מקינון רץ לט"ד וסיים גם את ההמרה ל-2 נקודות, עוד טאצ'דאון לקייל רודולף ו-2 שערי שדה של פורבאת' גמרו את המשחק, מאכזב לבראונס ולקייזר ששיחקו עד הנשימה האחרונה אך לא הצליחו לסיים את המשחק. אוהדי הבראונס יקוו שג'קסון לא יחליף קווארטרבק בפעם ה-מי-יודע-כמה העונה.

תוצאה סופית 33-16 ויקינגס

 

אדם ת'ילן חוגג

(minnesota viking twitter)

צ'ארג'רס – פטריוטס

ל.א באים "לפוקסבורו" במומנטום חיובי של 3 ניצחונות ברצף, הם מתחילים את המשחק במומנטום חיובי כאשר מלווין גורדון עוקף את לדניאן טומלינסון בריצה הארוכה ביותר לט"ד ע"י שחקן צ'ארג'רס, הוא רץ בין התאקלים והגיע לשטח פתוח ושם קשה לעצור אותו, 87 יארד To the house! הפאטס חוזרים עם טאצ'דאון משלהם בצד השני, "גרונק" תופס מסירה של בריידי מ-2 יארד ומשווה את המשחק. דקות ספורות לאחר מכן, הפטריוטס בועטים את הכדור חזרה לכיוון טרוויס בנג'מין, שהיה שחקן השבוע ב"ספיישל טימס" שבוע שעבר עושה מהלך שטותי ורץ יותר מ-10 יארד אחורה והפאטס מורדים אותו באנד-זון שלו ומקבלים את 2 הנקודות לסייפטי. עוד 2 שערי שדה קרובים מגוסטאוסקי נותן לפאטס יתרון 8 בהפסקה. רבע שלישי הגנתי ועיקש במיוחד שממנו יוצאו הפאטס עם 3 נקודות בלבד אך הם החזיקו את ל.א ל-0 ברבע הרזה ועלו ליתרון 11 בסיום הרבע השלישי. ברבע הרביעי טרוויס בנג'מין שרף את מולקולם באטלר בפעם השנייה היום וקבע הפרש 5, הצ'ארג'רס ניסו המרה של 2 נק שלא הצליחה. בדרייב הבא הפאטב בזבזו המון מהשעון והוציאו שער שדה להחזיר את היתרון ל-8 עם 1:02 לסיום, פיליפ ריברס ניסו בכל כוחותיו להביא את קבוצתו לאנד-זון, הצליח לעשות ספייק כשנותרה שנייה אל השעון בקו ה-25 יארד אך זרק את המסירה האחרונה של המשחק לקבוצה השנייה באנדזון. תוצאה סופית 21-13 פאטס

תוצאת המחצית במשחק, איזה מותחן!

(pats on facebook)

ניינרס – איגלס

הקבוצה הכי חמה בליגה מול הניינרס שלא ניצחו משחק אחד השנה, בפילדלפיה. גורל המשחק הזה נראה חרוץ מראש. כבר במחצית הראשונה סיג'יי ביטהארד איבד את הכדור פעמיים, פילי מחזיקה את הכדור כמו שהיא יודעת (5 דקות יותר בזמן פוזשן במחצית!) שער שדה של אליוט, הטאצ'דאון של ארץ וה"פיק 6" של מילס נותנים לאיגלס יתרון 17 בסיום הרבע השני. פילי החלטיה להפוך את המשחק לגארבאג' טיים אחד גדול, היא רצה את הכדור במורד הגרון של הניינרס ושמרה על הכדור לזמן רב כפי שהיא רגילה ובעצם הרגה את המשחק, ביטהארד זרק לט"ד ניחומים לתת לקבוצתו תוצאה דו ספרתית. תוצאה סופית 33-10 איגלס

ברס- סיינטס

מובילת ה-NFC  דרום שהיא ברצף של 4 ניצחונות פוגשת את הברס ב"סופרדום" שבניו אורלינס, הרוקי אלווין קאמארה, האנרג'ייזר של הקבוצה נתן להם תמריץ מהיר לאחר שרץ בעוצמה לטאצ'דאון. מהצד השני ניצב מיצ'ל טרוביסקי, שכבר במחצית הראשונה כמעט מכפיל את מספר ההשלמות היו לו בשבוע שעבר, פוקס המאמן נותן לו יותר קרדיט השבוע והוא בהחלט מראה ניצוצית, לצערו שאר ההתקפה לא מסייעת, טאצ'דאון בריצה של מארק אינגרם בצד השני נתן לסיינטס יתרון 11 במחצית.

 

ריידרס – בילס

אוקלנד פותחת בסערה, אמארי קופר יורד נמוך למסירה שנראית בלתי אפשרית לתפיסה, הריידרס מגיעים בדרייב זה מרחק שערה מהאנד-זון וג'אמיז אלוולה "שובר את המטוס" ומשיג את הנקודות הראשונות במשחק.

הבילס חוזרים עם מכות כפליים, שני טאצ'דאונים ברבע השני, אחד עם תיפס של אנדרה הולמס על קצות האצבעות בתנועה שלא הייתה מביישת רקדנית בלט מקצעונית ומאט מילאנו מחזיר פאמבל שנוחת לו ישירות בידיים כמה שניות לסיום המחצית. יתרון 7 לבילס. הבילס יצאו עם מבערים מהמחצית השנייה והעלו את יתרונם ל-13 בסיום הרבע השלישי. דרק קאר וחבורתו קיוו לקאמבק וניצחון צמוד כפי שביצעו בשבוע שעבר מול בצ'יפס בפריים טיים אך ההגנה הקשוחה של מקדורמוט לא נתנה לזה לקרות למרות מאמיציהם הרבים של הריידרס, חוסר הריכוז של הריידרס וארבעת האיבודים עלו להם במשחק.

תוצאה סופית 34-14 לבילס, שמשתפרים ל4-2.

פאלקונס – ג'טס

הפאלקונס מגיעים ל"מט לייף סטאדיום" בתקווה להמנע מ"סוויפ" של כל הדיויזן ברצף לאחר הפסדים לדולפינס, בילס והפאטס. הג'טס נועצים את הנקודות הראשונות על הלוח, טאצ'דאון של אריק טומלינסון, משם הדהירה המשיכה, שני פאמבלים של מאט ראין ב"סנאפ" ששוחזרו שניהם ע"י הגט'ס. למזלם, אצבעות החמאה של מאט ראין לא הרחיקו אותם לגמרי מהמשחק וט"ד של אוסטין הופר ושני שערים שדה משאירים את המשחק רק בהפרש 4 לג'טס במחצית. הפאלקונס, שבדרך כלל מתפרקים במחצית השנייה במשחקים קריטיים (מישהו אמר מיאמי השנה והסופרבול הקודם?) דווקא התעלו על עצמם ברבע הרביעי, השאירו את המשחק על הקרקע ולא הסתכנו יותר מידי, המפלצת הדו-ראשית שיש להם בקו האחורי הייתה שווה 123 יארד היום, כמעט פי שלוש ממה שכל הג'טס הצליחו להשיג בריצה ביחד. הג'טס היה רק בפיגור 2 ועם הכדור כאשר נשאר להם די והותר זמן, אך הג'טס, הלוזרים התמידיים שהם לא הצליחו לנצל את המתנה הזו.

תוצאה סופית 25-20 פאלקונס

פנת'רס – באקנירס

משחק בין שני יריבות דיוויז'ן שמנסים להציל את העונה שלהם, שתיהם ברצף של 2 הפסדים או יותר והן חייבות לשים משהו בטור הניצחונות בקרוב. גונת'ן סטיוארט קפץ מעל הר האנשים שניסו לחסום אותו בדרכו לשם, התקפת הבאקס לא נעה ולא זעה לשום מקום, הם ללא נקודות במחצית. גראהם גאנו משחיל עוד שלשה בסיום המחצית ונותן יתרון עשר לקרוליינה בהפסקה. מחצית שנייה בשליטה מוחלטת של קרוליינה, הם שייטו לקו הסיום והוסיפו עוד קצת מלח על הפצעים בכך שהבקיעו טאצ'דאון שרבע האחרון, למרות שכבר הובילו באופן מספק. קאם ניוטון היה מדיוק יחסית היום, ג'איימס וינסטון ממשיך את העונה הזוועתית שלו ושל קבוצתו, האם קללת ה"הארד נוקס" חיה ובועטת?

תוצאה סופית 17-3 לפנת'רס

קולטס – בנגלס

משחק התחתית של השבוע, 4 ניצחונות יש לשתי הקבוצות העונה, ביחד! המשחק התחיל כמטאפורה המושלמת לשני הקבוצות: חוסר התקפה או עניין לנצח, סינסי עם יתרון קטן.

הרבע הראשון נגמר בתוצאה 3-0 לטובת הבנגלס, השני לעומתו היה מרתק. שער שדה שנחסם ע"י הקולטס, מסירה מושלמת של בריסט לדויל לט"ד של הקולטס, ג'ו מיקסון איכשהו מתחמק מכל הגנת הקולטס לריצה הארוכה בקריירה שלו, ריצה לבסוף הובילה לטאצ'דאון של איי'גיי גרין. שלשה של אדם וינאטיירי נתנה לאינדי יתרון 3 בהפסקה.

המשחק המשיך להיות צמוד במיוחד, מרלון מק צרב את הגנת סינסי לטאצ'דאון ברבע השלישי במצב של דאון שלישי ו-13 שנתן לקולטס יתרון 4, ברבע הרביעי, הבועט הכי קלאץ' בהיסטוריה ניסה להשאיר את אינדיאנפוליס במשחק אך ללא הצלחה, החזרה של אינטרספשן על ידי דאנלאפ נתנה יתרון של נקודה לבנגלים ששמרו עליו עד הסיום.

תוצאה סופית 24-23 בנגלס

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית