גרנד סלאם אבו דאבי: סיכום היום הראשון

המשלחת הישראלית פתחה היום את השתתפותה בגרנד סלאם אבו דאבי כשהישראלים עלו למזרן ללא דגל ישראל על הג'ודוגי. הנבחרת מסכמת יום מוצלח אחרי שלוש קרבות על מדליות, מדליות זהב וארד ויכולת מעולה של הג'ודאים.

שירה ראשוני (48- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את אזיזה צ'קיר המרוקאית. ראשוני הייתה טובה יותר וכדקה וחצי לסיום השיגה איפון. ברבע הגמר מול אירינה דולגובה הרוסייה שתי היריבות הציגו קרב שקול. בהמשך הרוסייה הייתה טובה יותר אך לא הצליחה להשיג ניקוד. 17 שניות לסיום שירה קיבלה שידו שלישי ששלח אותה לבית הניחומים. בבית הניחומים מול סבינה, הרוסייה פתחה את הקרב טוב יותר אך לא הצליחה להשיג ניקוד. כדקה לסיום ראשוני השיגה וואזארי שהספיק לניצחון. בקרב על הארד מול פרטו, האלופה האולימפית, ראשוני פתחה את הקרב טוב יותר אך דווקא פרטו השיגה וואזארי. בהמשך הארגנטינאית התעוררה ותקפה אך לא הצליחה להשיג ניקוד נוסף בדרך לפודיום. שירה מסיימת את התחרות במקום החמישי.

נועה מינסקר (48- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את דיאוגו הפורטוגלית. מינסקר פתחה את הקרב טוב יותר אך לא הצליחה להשיג ניקוד. כדקה מהפתיחה דיאוגו השיגה וואזארי בניגוד למהלך הקרב. הישראלית שלטה בקרב והייתה קרובה להשיג ניקוד אך הפורטוגלית הצליחה לחמוק. בתום 4 דקות נועה מסיימת את התחרות למרות היכולת הטובה שהציגה.

גילי כהן (52- ק"ג) פגשה בסיבוב השני את לאנדרה פרייטס הפורטוגלית. הישראלית פתחה את הקרב טוב יותר אך לא הצליחה להשיג ניקוד. בהמשך הקרב התאזן ושתי היריבות תקפו והציגו קרב איכותי. כדקה וחצי לסיום כהן השיגה וואזארי שהספיק לניצחון. ברבע הגמר מול אוולין, השוויצרית פתחה את הקרב טוב יותר אך דווקא גילי השיגה וואזארי. אוולין תקפה אך כהן הייתה יעילה יותר והשיגה וואזאי נוסף. השוויצרית לא ויתרה וניסתה להשיג ניקוד אך הישראלית הייתה חדה יותר והשיגה וואזארי נוסף וניצחון. בחצי הגמר מול ואן סניק, הבלגית פתחה את הקרב מעולה והשיגה וואזארי אחרי פחות מ-10 שניות. בהמשך הבלגית ריתקה את כהן שהצליחה לחמוק, ואן סניק השיגה מהתרגיל וואזארי. גילי ניסתה להשיג ניקוד אך לא הייתה חדה מספיק ובתום 4 דקות הבלגית המשיכה לגמר. בקרב על הארד מול ראמוס הפורטוגלית הקרב היה שקול ובתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם אחרי 57 שניות גילי השיגה וואזארי וניצחון. כהן מסיימת את התחרות במקום השלישי.

דניאל בן דוד (60- ק"ג) פגש בסיבוב השני את אמירן פפינשווילי הגיאורגי. שני היריבים הציגו קרב שקול כששניהם תקפו והיו קרובים להשיג ניקוד. 1:14 לסיום פפינשווילי השיג איפון שסיים את התחרות של דניאל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

טל פליקר (66- ק"ג) פגש בסיבוב השני את שרשן הבלרוסי. שני היריבים הציגו קרב שקול כשפליקר היה קרוב יותר להשיג ניקוד. 28 שניות לסיום הבלרוסי קיבל שידו שלישי שהעניק ניצחון לטל. ברבע הגמר מול טומורחולג המונגולי פליקר השיג וואזארי דקה וחצי מהפתיחה. אחרי כדקה הישראלי השיג וואזארי נוסף. כדקה לסיום טל ניסה לרתק את המונגולי שהצליח לחמוק. טל לא הצליח להשיג ניקוד נוסף בדרך לניצחון. בחצי הגמר מול זהומקנוב, הקזחי שהדיח את שמאילוב, שני היריבים הציגו קרב טוב ותקפו אך לא היו חדים מספיק ובתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם אחרי דקה ו-18 שניות הקזחי קיבל שידו ששלח את פליקר לגמר. בגמר מול ניג'ט שיקאליזדה האזרי, הקרב היה שקול. כדקה וחצי לסיום פליקר השיג וואזארי. הישראלי תקף והשיג איפון 25 שניות לסיום והוא מסיים את התחרות עם הזהב.

ברוך שמאילוב (66- ק"ג) פגש בסיבוב הראשון את אולימוב האוזבקי. שני היריבים פתחו את הקרב מעולה אך לא הצליחו להשיג ניקוד. בהמשך שמאילוב השתלט על הקרב ו-8 שניות לסיום השיג איפון. בסיבוב השני מול זהומקנוב הקזחי שני היריבים הציגו קרב שקול כששניהם ניסו לתקוף אך לא היו חדים מספיק. כדקה לסיום הקזחי השיג וואזארי שהעניק לו ניצחון בסיום.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort