מד כוח שבוע 6 – "מעט מן האור דוחה הרבה מן החושך"

עוד שבוע של פוטבול תם לו, וקשה היה לתאר שאלו יהיו ההפתעות שייקרו השבוע. מבין ההפתעות הרבות קרו הדברים הבאים: הבסת הקבוצה הבלתי מנוצחת, ההגנה שקמה לדחייה, פציעת הקוסם מגרין ביי, נקמתו של הרץ הנידוש, סופרמן מובס ע"י ירוק שאינו קריפטון, טאצ׳דאון שקיבל שינוי דראסטי, ניצחון בלתי נתפס ובלי תופסים, ושחזור מיניאטורי של הסופרבול האחרון עם סיום חונק מצחוק (בהמשך יהיו תמונות בכדי לתאר את המטאפורות). כעת נעבור לראות מי זינק ומי צנח במד הכוח לאחר שבוע 6 של עונת הNFL הנוכחית.

1. קנסס סיטי צ׳יפס (5-1) [אין שינוי]
כעת לא נותרו קבוצות בלתי מנוצחות, ולמרות שבעידן אלכס סמית' בצ׳יפס הוא עומד על ניצחון אחד מתוך 6 מפגשים מולם, עדיין הרוב לא האמין שפיטסבורג תנצח. קארים האנט שיחק יותר טוב מכל תופס אחר בקבוצתו, כי לרוץ הוא לא יכל – 21 יארדים ב9 נסיונות ריצה לעומת 89 יארדים ב5 תפיסות. כעת, יצטרכו הצ׳יפס להביט קדימה, משחקם מול אוקלנד בשבוע הבא יכול להגדיל את הפער ביניהם ליריבי הבית, אבל יכול מאוד גם לצמצמו.

2. פילדלפיה איגלס (5-1) [אין שינוי]
פילדלפיה עשו הכל, גם בהגנה וגם בהתקפה, בכדי להוכיח כמה הם טובים. קאם ניוטון הוכרע 11 פעמים לרוץ במקום הרצים שלו כי הפרונט 7 של פילי לא נתנו לסטוארט, מקאפרי, או וויטייקר לרוץ בכלל. וונץ מצא שחקן באנדזון 3 פעמים ומסר ל8 רסיברים שונים, וג׳ייק אליוט לא פספס בעיטה אחת. בקצב הזה פילדלפיה מועמדת רצינית מאוד לאלופת הNFC, ומעמד זה יצטרך להיות עוד יותר מוכח בשבוע הבא מול יריבת הבית – וושינגטון רדסקינס.

3. קארולינה פאנת׳רס (4-2) [עלייה של 2]
במשחק בו התוצאה הייתה לרעת הפאנת׳רס רק ב5 נקודות, היה ברור מאוד שמעבר לנקודות עמדו דברים אחרים בהם הפאנת׳רס היו הרבה יותר גרועים מהאיגלס. 3 מהמסירות של קאם נחטפו, 24 מסירות לא הושלמו, ולא הייתה מסירה אחת של קאם שהושלמה ליותר מ20 יארדים. הביצוע המדאיג של קאם יוכל להשכח כל עוד הבושות לא יימשכו גם מול הברס בשבוע הבא.

4. ניו אינגלנד פטריוטס (4-2) [עלייה של 4]
אלופת הסופרבול האחרון נהפכה לאלופת הדרמה בעונה זאת. מתחילה את המשחק בהובלה 14-0 לג׳טס, פאמבל של מייק גיליסלי, חטיפה של באסטר סקרין, פספוס שער שדה של סטיבן גוסטאוסקי, אבל לאחר חטיפתו של מאלקולם באטלר הכל משתנה. ניו אינגלנד משחררת את הגרונק בכדי להשיג 2 טאצ׳דאונים חשובים, ומשם שליטה בהגנה ואולי גם טיפה עזרה מהשופטים מובילה לניצחון צפוי של ניו אינגלנד. הניצחונות של הפאטס לא משכנעים, קבוצות חלשות מצליחות להדביק נגדם פערים ואיכשהו הניצחונות האלה מרגישים כאילו זה לא נעשה בגלל הפאטס במאת אחוזם. מול אטלנטה שבוע הבא יוכלו אולי להשיג ניצחון מוכר מאוד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
סופרמן מובס ע"י ירוק שאינו קריפטון - ניוטון המכונה "סופרמן" לא מצליח להציל את המצב (NewsOK)
סופרמן מובס ע"י ירוק שאינו קריפטון – ניוטון המכונה "סופרמן" לא מצליח להציל את המצב (NewsOK)

5. פיטסבורג סטילרס (4-2) [עלייה של 8]
הגנת הסטילרס המדופלמת בגרסה השלישית שלה שיחקה אותה השבוע באחד מהנצחונות היותר מרשימים מהשבוע. לביון בל גרף טאצ׳דאון ו179 יארדי ריצה, 179!!! אנטוניו בראון המשיך לאכול יארדים ב8 תפיסות שהובילו ל155 מהם וטאצ׳דאון, והעיקר, ביג בן לא דפק את המשחק. מי שכן יכול לדפוק לביג בן את המשחק וגם את מצבו הבריאותי יהיה וונטזה בורפיקט וחבריו מהבנגלס בשבוע הבא, למרות שהם האנדרדוגים.

6. אטלנטה פאלקונס (3-2) [נפילה של 2]
דה ז׳ה ווו לסופרבול האחרון, מי היה מאמין שזה ייקרה כל כך מהר. הובלה של 17-0 במחצית הושמטה לגמרי במחצית השנייה בה יריבתם המושבעת של הפאטס, מיאמי דולפינס, לא יכלה להפסיק לעקוץ ולעקוץ מבלי שישימו לב מדי. מהרגע בו מאט בראיינט פספס את שער השדה, מיאמי התחילו לשים נקודות. מרוב לחץ אפילו מאט בושר המרחיק של אטלנטה לא יכל לכפר על טעויותיו. אחרי הפסד כזה מצמרר שכזה, אין ספק שההכנות לשבוע הבא יהיו עצומות, אטלנטה תבוא לנקום בזאת שעליה מדובר בפלאשבק שציינתי אמש ושעשתה להם את הקאמבק המטורף בהיסטוריית הספורט – ניו אינגלנד פטריוטס.

7. סיאטל סיהוקס (3-2) [עלייה של 3]
שבוע חופשי שאני מקווה שהתרכז באיך לשפר את ההתקפה שכעת ממוצעת מאוד. סיאטל מתחרה בשבוע הבא מול הג׳ייאנטס, שגם הם כעת תקועים עם קו התקפה מאכזב והתקפה רעועה מאחורי ההגנה המפחידה של הקבוצה. ההכנות של סיאטל אמורים לעשות את העבודה, אבל עם ליגה מפתיעה כזו, מי אמר שהג׳ייאנטס יוותרו בקלות? ראו את דנבר למשל.

8. וושינגטון רדסקינס (3-2) [עלייה של 1]
קירק קאזינס ביקר בקבוצה שבה הוא עדיין רוצה להיות, אבל קבוצתו עשתה לניינרס חיים לא קלים. במשחק שהסתיים לו צמוד נורא, קאזינס מסר ל2 ט"דים ורץ לאחד. הרדסקינס כרגע הפסידו רק לאיגלס ולצ׳יפס, שתי הקבוצות בעלות המאזנים הכי טובים כעת בליגה, אבל הם מתקדמים עם יכולת מאוד מוגבלת של השחקנים החזקים שלה: ג׳וש נורמן הפצוע וטרל פריור המתקשה הם השניים הבולטים. הרדסקינס ימצאו את עצמם תחת לו"ז מפחיד הכולל בשבוע הקרוב מפגש בפילדלפיה שכבר סובבה אותם העונה, ואחריהם אירוח נחמד לדאלאס חסרת יחזקאל אליוט, ואירוח באיצטדיון הרועש בליגה סנטרילינק פילד של הסיהוקס, לא אתפלא אם עורם יאדים באמת.

הבסת הקבוצה הבלתי מנוצחת – אנטוניו בראון במהלך של המשחק (WIBW)

9. לוס אנג'לס ראמס (4-2) [עלייה של 5]
יש קבוצה ללוס אנג׳לס, לא שתיים. ראמס רמסו את היגוארים כבר במהלך הראשון שבו פרעה קופר החזיר את ה"קיקאוף" כל הדרך לאנדזון. סגל החזרת הבעיטות לא סיים את תפקידו שם, כאשר מאלקולם בראון החזיר חסימת פאנט לאנדזון גם כן, וג׳ייסון מאיירס פספס שתי שערי שדה, אז ללא ספק חלק עצום מהניצחון שייך ליחידה זו. טוד גרלי גם סיפק איימה ורץ ל116 יארדים ב23 נסיונות ריצה, פחות מלאונרד פורנט שעשה 14 יארדים יותר רק ב21 נסיונות. בשבוע הבא הראמס מארחים את ציפורי המדבר הלא הם הקארדינלס, משחק שיהיה קרב בין גרלי לפיטרסון מבחינת יארדי ריצה.

10. באפלו בילס (3-2) [עלייה של 1]
שבוע חופשי לקבוצה של שון מקדרמוט, ויריבתה הבאה הם הבאקס שהובסו על ידי שלושה קשישים מאריזונה. באפלו יכולים להתחיל לקוות שהקוורטרבק שישחק הוא רייאן פיצפאטריק שאמנם במשחק הוא מסר ל3 ט"דים אבל גם חטפו לו פעמיים. באפלו מגיעה למשחק הזה עם יותר כלים והכנה, אבל בפועל יש כלי מסוים לטמפה שכרגע עוד קשה להבין מה הוא יעולל – הרנינגבק דאג מרטין.

11. דטרויט ליונס (3-3) [נפילה של 4]
דטרויוט שפתחו את העונה בקול תרועה כקבוצה שמאיימת על כל החזקות בNFC הפסידה לסיינטס במשחק הגנתי עם מלא נקודות, מוזר הא? לסטאפורד חטפו 3 מסירות כאשר 2 מהם הוחזרו לט"ד הגנתי לסיינטס, ואיבד את הכדור באנדזון שלו וכך נתן לסיינטס ט"ד הגנתי נוסף. סטאפורד מלך הקאמבקים של הליגה עוד חשב אפילו על להפוך את המשחק כאשר הסיינטס הובילו 45-10, וסטאפורד היה קרוב מאוד להשוות. למזלם הרב של הליונס, אהרון רודג׳רס פצע את עצם הבריח שלו ויעבור ניתוח שעלול  לגמור לו את העונה, מה שנותן לליונס הזדמנות פז להכנס לפלייאוף כמנצחת הבית. בכדי להתחיל ריצה כזאת, לסטאפורד יהיה שבועיים להתכונן ליריבתה הבאה, פיטסבורג סטילרס.

12. דנבר ברונקוס (3-2) [נפילה של 6]
דנבר של יום ראשון בלילה הייתה דנבר המבולבלת, לא דנבר שניצחה את הקאובויס לפני חודש. מה שנעשה זה חישוב גרוע של טקטיקת המשחק שהתערבב עם משחק טעון שיפור של סימיאן הקוורטרבק ומקמאנוס הבועט. דמאריוס תומאס היה נראה כמו אנטוניו בראון במשחק מול הברס, השחקן היחיד שהזיז אופן קבוע את הקבוצה. ניו יורק חסרת הרסיברים הצליחה להתקדם טוב עם  הרנינגבק אורלינס דארקווה שקיבל משחק קל, וג׳אנוריס ג׳נקינס שחטף לסימיאן ורץ לאנדזון בקלילות. שבוע הבא דנבר תתמודד מול הלוס אנג׳לס צ׳ארג׳רס שכבר הובסו השנה מולם, אבל מגיעים חמים ביותר לאחר ניצחונות על הג׳ייאנטס והריידרס.

ההגנה שקמה לדחייה – קאמרון ג׳ורדן שניות ספורות לפני המהלך שהכריע את המשחק (Canal Street Chronicles)

13. ג׳קסונוויל ג׳גוארס (3-3) [נפילה של 1]
בכל פעם שהג׳אגס מנצחים משחק קשה מנשוא, באה קבוצה להנחית אותה למציאות. ניצחון הפסד ניצחון הפסד ניצחון ועכשיו עוד הפסד, כך נראית העונה של הג׳אגס. לאונרד פורנט כעת הוא הפיסה הכי טובה של הקבוצה שמוביל את חוליית הרצים החזקה בליגה כעת, אבל הגנת היגוארים כעת גורמת לו לעיתים להראות כרנינגבק ממוצע כי היא מקום 31 בהגנת הריצה. תצפו מפורנט לתת את מרבית הנקודות בשבוע הבא, כי הוא והיגוארים ייפגשו את הקולטס באצטדיון לוקאס אויל שבאינדיאנפוליס – מקום אחרון בליגה במניעת נקודות.

14. יוסטון טקסנס (3-3) [עלייה של 5]
הניצחון על הבראונס הוא תמיד צפוי, אבל הכיסוח היה מרשים מאוד. דישון ווטסון קבע 13 ט"דים ב3 שבועות, וויל פולר ודיאנדרה הופקינס נהיו זריזים יותר וטובים יותר בתחומי האנדזון. ג׳ונת׳ן ג׳וסף הותיק חטף לבראונס פעמיים, וההגנה של הטקסנס פשוט לא הפסיקה להתעלל בקליבלנד. איזה באסה ששבוע הבא זה חופש בשביל אחת מגדולי המכסחות כרגע, רק שבעוד שבועיים יש מצב שהמכסחת תהפוך למכוסחת מול הגנת הסיהוקס במפגשם בסיאטל.

15. ניו אורלינס סיינטס (3-2) [עלייה של 3]
מי חסרי הגנה עכשיו? לאחר ט"דים הגנתיים מקני ואקארו, מארשון לאטימור הרוקט הפנטסטי, והחטיפה ששמה חותמת לסוף המשחק – קאמרון ג׳ורדן. ג׳ורדן סגר נסיון קאמבק מטורף של מאט סטאפורד, ובזאת הכניע יום גרוע מאוד לליונס, והוביל את הסיינטס ל3 נצחונות רצופים. כעת, הסיינטס דוהרים קדימה עם משחק בגרין ביי שכעת גוססים ללא אהרון רודג׳רס, ההגנה מחכה בקוצר רוח.

16. מינסוטה וייקינגס (4-2) [אין שינוי]
לאחר חבטתו של אנת׳וני בר ברודג׳רס, הייתי בטוח שלקסדה שלו יש באמת קרניים שיוצאות כמו לויקינגים אמיתיים. וייקינגס כעת משווים לגרין ביי מבחינת הנצחונות, וכל זה עם קוורטרבק מחליף – קייס קינום. עוד אדם הראוי לשבח הוא ג׳ריק מקינון, שמאז שהחליף את פיטרסון במהלך פציעותיו המרובות – מראה בדיוק מה הוא שווה לאחר פציעתו של דאלבין קוק. בקיצור, עור עבה של מינסוטה בהתקפה מראה שיש להם חולייה לכל דבר – ההבדל האמיתי ביניהם לבין גרין ביי. שבוע הבא יארחו את בולטימור, קבוצה שתמנע מקינום לזרוק, אבל לא ממקינון לרוץ.

פציעת הקוסם מגרין ביי – אהרון רודג׳רס ככל הנראה גומר את העונה (SB Nation)

17. טנסי טייטנס (3-3) [עלייה של 9]
מאריוטה חזר, ואיתו בא הניצחון. לקח זמן עד זריקת הטאצ׳דאון היחיד שלו במשחק לטייוואן טיילור שהיה פנוי כמו רווק, אבל עם הרבה עזרה מהרנינגבקים המעולים וקו ההתקפה המדופלם, היה נראה כאילו טנסי חוזרת לעניינים. בכדי להגביר את הכיף, יריבתם של טנסי בשבוע הבא הם הבראונס, לא צריך פירוט בכדי להבין.

18. גרין ביי פאקרס (4-2) [נפילה של 15]
גרין ביי כעת איבדו את הקוורטרבק שלהם הידוע בפרסומותיו לחברת הביטוח "סטייט פארם", רק שגם חברת הביטוח הזו לא תוכל לעזור לו לחזור לשחק במהרה. מי שיצליח לגרור את הקבוצה הזו לפלייאוף (ברנט האנדלי או מישהו אחר) יהיה מושיעם של ראשי הגבינות שכעת סורחות להם לאט לאט. מסעם של הפאקרס ללא הקוסם האישי מתחיל ממש מול הניו אורלינס סיינטס, שניצלו טעויות התקפיות למקסימום השבוע.

19. דאלאס קאובויס (2-3) [נפילה של 2]
שבוע חופשי הטרוד במחשבות לגבי העונה, בעצם דאלאס הינה הקבוצה האחרונה שחוותה את איימתה של גרין ביי עם רודג׳רס. אגב, דאלאס חטפה כאפה אמש בעניין יחזקאל אליוט, שיקבל את העונש של 6 שבועות בקרוב מאוד. במקומו יוצבו אלפרד מוריס ודארן מקפאדן שלא יאכזבו מדי מאחורי קו ההתקפה הפנטסטי (למדי, השנה חוו קצת ירידה) של הבויס. בינתיים, ההכנות יהיו פשוטות יחסית – מול הניינרס, שהם מקום 28 במניעת יארדים כוללים.

20. אריזונה קארדינלס (3-3) [עלייה של 5]
בגיל 32, אדריאן פיטרסון הראה למה הוא היה צריך לפתוח בניו אורלינס שהעיפו אותו בדרך מבישה. מי היה מאמין שנראה אותו חורש ל132 יארדים לאחר שבניו אורלינס גרף רק 96 יארדים ב4 משחקים?! ההתפרצות הזו באה מוקדם מאוד במשחק, ומשם זה היה משיכת הזמן של קארסון פאלמר. את המומנטום של פיטרסון יצטרכו לאגור לשבוע הבא מול הראמס, שם פיטרסון ייפגוש את טוד גורלי שהיה סגנו ביארדי ריצה לפני שתי עונות.

נקמתו של הרץ הנידוש – אדריאן פיטרסון מוכיח שהוא עדיין במיטבו (Revenge of the Birds)

21. מיאמי דולפינס (3-2) [עלייה של 1]

עוד לא עבר חודש תשרי, וכבר חווינו "מי בחניקה". אטלנטה חטפו מהדולפינים קאמבק משפיל, קבוצה שהושפלה מול הג׳טס והסיינטס באה ובקלילות משכיחה הכל במחצית שנייה מול אטלנטה. ג׳יי אג׳אי חזר לעצמו, קאטלר התקדם כמה שהוא כבר יכול או לא יכול, ורשאד ג׳ונס סגר את המשחק בחטיפה סופית. או ניו יורק ג׳טס ייתחרו בשבוע הבא על הזדמנות להגיע לניצחון רביעי קודם, ג׳טס ניצחו במפגש הקודם, מי כעת?

22. שיקגו ברס (2-4) [עלייה של 7]
טאריק כהן ביצע את הט"ד הראשון בקריירה שלו! וזה בכלל היה מסירת ט"ד. הברס הצליחו למצוא מקום להשתולל ולהנות בניצחון בהארכה על הרייבנס, אמנם מיטשל טרוביסקי לא ביצע משחק לפנתיאון, אבל מלא חברים לקבוצה עזרו לו. אדריאן עמוס יקבל גם הוא אזכור כאן על חטיפה מצויינת שהחזיר לט"ד הגנתי, אבל איבוד ההובלה שלה גרם עמוס היה לא במקום. ג׳ורדן הווארד וטאריק כהן רצו 50 פעם ל199 יארדים יחדיו, טרוביסקי קיבל רק 16 נסיונות מסירה. מול הפאנת׳רס שהוגבלו בריצה השבוע, נראה כאילו יהיה רצון עז של הפאנת׳רס לעשות כך גם לברס.

23. בולטימור רייבנס (3-3) [נפילה של 8]
הרייבנס הפסידו לאותם קבוצות כמו הסטילרס, אבל גם הפסידו לסטילרס. אז כן יש משהו בברס, בין אם זה ביצירתיות שלהם עם מהלך המסירה של טאריק כהן הנפלא, או  בין אם זה היכולת לבלבל את עיניו של פלאקו. ההתקפה מבולבלת, פלאקו לא מקבל את התמיכה המירבית מקו ההתקפה שלו ולעיתים נלחץ מזה. לוייקינגס בשבוע הבא יש את הקו ההגנתי המושלם בכדי להלחיץ את פלאקו.

24. סינסינטי בנגלס (2-3) [אין שינוי]
הנה הם באים, הנמרים נוסעים לפיטסבורג בכדי לבוא למשחק אליו הם הכי רעבים. מאז מפגשם בפלייאוף לפני שנתיים, כל מפגש של שתי הקבוצות מלווה בהכנה עצומה של השופטים וצוות הרופאים במגרש. סינסינטי שהיו אבודים בשלושת המשחקים הראשונים לעונה, ינסו לחרפן את פיטסבורג יריבם שכעת הכניעה קבוצה חסרת הפסדים.

שחזור מיניאטורי של הסופרבול האחרון עם סיום חונק מצחוק – ג׳ארביס לאנדרי והדולפינס עושים את הבלתי יאומן מול הפאלקונס (ESPN.com)

25. ניו יורק ג׳טס (3-3) [נפילה של 5]
איזה באסה זה להיות הג׳טס השבוע. הובלה יציבה של 14-7 שהושוותה על ידי טעות של ג׳וש מקאון ממש לפני המחצית, נהפכה להיות הסערה של בריידי בדרך לייאוש הקבוצה. אוסטין ספריאן-ג׳נקינס חגג את הט"ד השני שלו למשחק, עד שהשופטים החליטו לנפץ לו את השמחה בגלל שהחליטו כי הכדור לא היה בשליטתו בחלק מתהליך התפיסה. המשחק המטורף הזה הסתיים בניצחון של הפאטס, אבל הג׳טס נתנו מאבק מרשים מאוד. מה שהמון יריבות של הפאטס מתחילות לעשות השנה. ג׳טס ייתארחו במיאמי השבוע בשביל לשחק את המשחק השני לעונה מולם, להזכירכם הג׳טס ניצחו במפגש הקודם.

26. לוס אנג׳לס צ׳ארג׳רס (2-4) [עלייה של 2]
דרך מעולה לנצח משחק, הצ׳ארג׳רס שלא מעט התקשו לנצח בגלל בעיות בועטים, מנצחים את הריידרס בדרייב שגומר את הזמן בשעון עם בעיטת שער שדה של ניק נובאק לניצחון 17-16. ריברס מסר למטרות טובות, קינן אלן והאנטר הנרי הפגינו יכול תפיסה מרשימה מאוד מצד הצ׳ארג׳רס, ומלבין גורדון כבש סה"כ 150 יארדים ל2 ט"דים בריצה ובתפיסה. את הניצחון השלישי שלהם ברציפות יוכלו למצוא מול הברונקוס בשבוע הבא.

27. טמפה ביי באקנירס (2-3) [נפילה של 6]
הפיראטים שטו למדברי אריזונה והתייבשו. לאחר הטרייד בין ניו אורלינס לאריזונה שקיבלו את אדריאן פיטרסון, טמפה ביי קיבלו את הרנינגבק הותיק 3 שבועות מוקדם יותר ממה שתוכנן וכך גם התוכניות שהיו להם השתבשו. ווינסטון הוחלף בגלל פציעה בכתף ימין, ובמקומו כתף ימין של רייאן פיצפאטריק זרקה ל2 חטיפות ו3 טאצ׳דאונים. נסיון הקאמבק לא הצליח בשל הדיוק המדהים להפליא של קארסון פאלמר שפספס רק 4 מסירות שאחד מהם הוא חטיפה של ברנט גריימס המצוין. טמפה ביי יצטרכו להתמודד מול באפלו שצפו מהבית בשבוע הנוכחי, גם להם קיים רנינגבק ותיק שעוד לא התפרץ חזק השנה.

28. אוקלנד ריידרס (2-4) [נפילה של 5]
4 הפסדים רצופים, כאשר רק 2 מהם זה בגלל היעדרותו של דרק קאר. הריידרס שאמנם יצאו הקבוצה היותר מוכשרת במשחק מול הצ׳ארג׳רס התקשו מאוד לנצל את ההזדמנויות שניתנו לה להבקיע מולם. מייקל קראבטרי מראה יכולות שלא הראה בשיאו בניינרס, והשימוש החזק בקורדארל פאטרסון עוד ישפיע יותר במהלך העונה, אבל הגיע זמנם של אוקלנד להתאפס על עצמם. שישי לפנות בוקר יארחו הריידרס את הצ׳יפס, מה שעלול להביא הפסד חמישי ברציפות למועדון שנצפה בתחילת העונה כמועמדת חזקה מול ממלכת בריידי.

טאצ׳דאון שקיבל שינוי דראסטי – ג׳טס לא מעכלים את החלטת השופטים (Patriots Wire)

29. ניו יורק ג׳ייאנטס (1-5) [עלייה של 2]
לא הגענו לחנוכה, אבל נס ענק היה שם. בלי בקהאם, שפרד, ומארשל בסגל התפיסה, איליי מאנינג הסתדר יופי בלמסור לטייט אנד הרוקי שלו – אבן אנגרם. אורלינס דארקווה רץ 21 פעמים ל117 יארדים, כאשר בכל שאר המשחקים הוא צבר 122 יארדים. העונה שנראית גמורה מבחינתם צוברת ניצחון ראשון, באיצטדיון שבו אוהדי דנבר היו רבים מול מעטים של הג׳ייאנטס, והחזקים ללא ספק היו דנבר. מדהים לראות ש"מעט השמן" שנותר לאחר ההפסד שבוע שעבר הספיק בכדי לנצח לאחר כשמונה ימים. תהנו מהרגע, כי סיאטל בשבוע הבא לא תוותר לכם בקלות.

30. אינדיאנפוליס קולטס (2-4) [נפילה של 3]
עוד הפסד, לא מפתיע יותר מדי. אינדיאנפוליס הם קבוצה שדוגלת במחצית הראשונה. ב4 מתוך 6 משחקיה הקולטס הובילו במחצית, וכפי שניתן לראות – רק 2 מהם הם נצחונות. היכולת הלקויה של הקולטס לבצע שינויים ועידונים  ממשיכה לעקוץ אותם, וכעת היחיד שלא מושפע מזה אצלם זה ג׳ון סיימון שרעב לכל דבר – הט"ד ההגנתי שלו הגיע לו יותר מהכל. שבוע הבא יארחו את הג׳אגס, קבוצה שקיבלה השבוע סטירה מיריבת הסופרבול של הטייטנס – לוס אנג׳לס ראמס.

31. סן פרנסיסקו פורטיניינרס (0-6) [נפילה של 1]
מה שהולך בסן פרנסיסקו זה יותר עצוב מכל קבוצה אחרת בליגה, ההפסדים שלהם ב5 המשחקים האחרונים הם ב3 נקודות או פחות, הצ׳ארג׳רס תותים לעומתם. בריאן הויר הוחלף בסי ג׳יי בת׳ארד שלא שלט מי יודע מה במשחק אבל הוא יותר נראה כמו עתיד לקבוצה. הגנת הניינרס לא הלחיצה את קאזינס מספיק וגם נתנה להתקפה לבזבז על חשבונה זמן, אבל לפחות הצליחו לחטוף לקאזינס חטיפה לאחר שהשופטים ביטלו את החטיפה שלפניה – לא מספיק. בשבוע הבא דאלאס קאובויס שחוזרים משבוע החופש שלהם יתחרו מול הניינרס. לא צפוי ניצחון, ולטעמי גם לא הפסד של 3 נקודות או פחות.

32. קליבלנד בראונס (0-6) [אין שינוי]
אין כבר ממה להתאכזב, פשוט תהיו גאים בעובדה שאיכשהו הקבוצה שאתם אוהדים הגיעה ל17 נקודות. במשחק בו דישון ווטסון זרק 3 ט"דים וחטיפה אחת, קווין הוגאן שהחליף את דישון קייזר מסר לט"ד אחד עם 3 חטיפות. לפחות החטיפה של ג׳ייסון מקורטי הובילה ישירות לטאצ׳דאון הגנתי מבלי שההתקפה תביך את עצמה. מסע הזוועות של קליבלנד ימשיך לו שבוע הבא כאשר היא תארח את טנסי, שכעת נמצאת במקום שקליבלנד היו מתים להיות בו כרגע, וזה לא מקום כזה מדהים.

ניצחון בלתי נתפס ובלי תופסים – ג׳ייאנטס מכסחים את הברונקוס 23-10 (Newsday)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort