מד כוח שבוע 4: כי לבייש קבוצות טובות זה כל כך באופנה

שבוע 4 מאחורינו והגיע הזמן לדירוג השבועי של מערכת הפוטבול של ג׳ייספורט. שבוע שבלבל אותנו ממש בו הקאובויס מפסידים לראמס, הפטריוטס מפסידים לפאנת׳רס, הבילס ניצחו את הפאלקונס והסיינטס רמסו את הדולפינס. הדירוג מלא במחלוקות בחלק גדול מהמקומות בו, אבל אין להתווכח כרגע על המקום הראשון בדירוג. אז בואו נתחיל:

 

1. קנסס סיטי צ׳יפס (4-0)
לאחר 4 שבועות אל תוך העונה, נותרנו עם קבוצה אחת בלתי מנוצחת. הניצחון על הרדסקינס שבא לאחר קרב צמוד מאוד שהוכרע ברבע הרביעי על ידי שער שדה של האריסון באטקר. קל מאוד למקם את הצ׳יפס ראשונים, עד כה הם ניצחו כרגע קבוצות קשות ובעיקר את הפאטס בפתיחת העונה.

2. אטלנטה פאלקונס (3-1)
איזה מבאס זה שההפסד הראשון של אטלנטה זה לבילס, קבוצה שאמש זרקה את המאמן הראשי שלה לESPN. מאט רייאן שוב הביא ביצוע טעון שיפור רק 24 השלמות מסירה מתוך 42 נסיונות שהביאו טאצ׳דאון אחד ושתי חטיפות. התקפת קייל שנהאן לשעבר תצטרך לשבת בשבוע הקרוב ולהתחיל לחשוב יותר טוב איך לפעול יותר טוב בהמשך העונה.

3. דנבר ברונקוס (3-1)
הברונקוס נכנסים גם הם לשבוע החופש במאזן נחמד מאוד שכולל ניצחון על הקאובויס וכעת גם על הריידרס. סימיאן לא היה מדהים, אבל הוא עשה מספיק בשביל לנצח קבוצה שהקוורטרבק הפותח שלה נפצע במהלך המשחק. מי שראוי לשבח בכמה שבועות האלה הוא סי ג׳יי אנדרסון שכעת רביעי בליגה ביארדי ריצה, אם סימיאן לא ישחק ברמת ההגנה – העבודה תהיה של אנדרסון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

4. פילדלפיה איגלס (3-1)
בNFC מזרח המאכזב השנה ניצבת קבוצה אחת שמנצלת את המומנטום, ומבחינתם זה קל כנשר.
הניצחון השבוע על הצ׳ארג׳רס כלל כמה ביצועים מפחידים כגון לגארט בלאנט שהשכיח את העובדה שדארן ספרולס גמר את העונה כשרץ 8.5 יארדים ממוצע לנסיון. בשבוע הבא פילדלפיה יארחו את הקארדינלס, משחק בו בלאנט בקלות יכול לגנוב את ההצגה מבחינת ריצה, בעיקר כאשר דייויד ג׳ונסון לא יכול לשחק.

5. פיטסבורג סטילרס (3-1)
לאחר שבוע בו היה ניתן לרוץ חופשי למעל 200 יארד על חשבון הגנתם, הסטילרס מנעו מבולטימור לעבור 100 יארדים בריצה. פיטסבורג באו להוכיח כי הם החזקים ביותר אצלם בבית הקשה, ועל אף האירוח הקר של בולטימור, ההגנה נכחה חזק במשחק – וגם לביון בל שרץ 35 פעמים ל144 יארדים ו2 טאצ׳דאונים. בשבוע הבא, יארחו את אלו שגם השפילו את הרייבנס מול קהל עצום של אוהדים בריטים – ג׳קסונוויל ג׳גוארס, במשחק בו ההגנה הטובה יותר תנצח.

6. גרין ביי פאקרס (3-1)
דקה דומייה לדאבאנטה אדאמס, אוקיי אפשר להמשיך. גרין ביי לעת עתה מובילה במאזן כל הזמנים מול שיקגו, לא שיכולנו לחשוב שהדוב הפצוע מסוגל לנצח את מריץ השולחנות – אהרון רודג׳רס. רודג׳רס הביא משחק בו מסר ל4 טאצ׳דאונים, דבר שבקרוב יצטרך לעשות המון, בעיקר עכשיו כששוב הרץ הפותח של הקבוצה והפעם טאי מונטגומרי – נפצע. האם רודג׳רס יוכל להוכיח שוב כי הקבוצה זה הוא כבר משבוע הבא מול הדרלאס קאובויס?

7. דטרויט ליונס (3-1)
סטאפורד התקשה מול הוייקינגס, אז ההגנה באה לעזור. שלא תבינו לא נכון, גם הגנת הוייקינגס נתנה ביצוע נחמד, אבל זאת שבאה והכריחה איבודים הייתה הגנת הלביאים. דטרויט ניצבת איתנה כרגע בדירוג כאשר הביאה 3 נצחונות מרשימים והפסד שיכל להיות ניצחון מדהים על אטלנטה. מלחמת ההגנות תימשכנה מול מכניעי זוכי הסופרבול האחרון – קארולינה פאנת׳רס.

8. לוס אנג'לס ראמס (3-1)
בראיון לאחר המשחק מול הפורטיניינרס שנערך ביום חמישי של שבוע 3, אמר טוד גורלי כי הסוף שבוע הזה ייתמקד בבירור על איך להביס את הקאובויס. לא רק שגורלי עמד בהבטחתו להביסם, אלא גם שלט באופן מוחלט על משחק הריצה עם 121 יארדים. יחד עם זאת הרגל של גרג זורליין לא נחה לרגע במשחק בו קבע 7 מתוך 7 שערי שדה. סה"כ 9 דרייבים של הראמס שהובילו לנקודות. אחרי ניצחון שכזה אין לי בעיה להכניס את הראמס לרשימת הקבוצות הרציניות של השנה, הנצחונות הקודמים היו מול הניינרס והקולטס ללא לאק. אבל בשבוע הבא יאלצו לארח את הסיהוקס בכדי להכריע מי יוביל בבית.

רגע לפני הטיקול המפחיד של דני טרוויית׳ן – דאבאנטה אדאמס (Sports Illustrated)

9. קארולינה פאנת׳רס (3-1)
כמו הראמס, היה קשה לנו להעריך את נצחונותיהם של הפאנת׳רס, שהרי ניצחו קבוצות שנראו קלות כגון הניינרס והבילס. כעת לאחר ההבסה של הפאטריוטס, הפנתרים מזנקים למקום התשיעי וגורמים להפסד לסיינטס בשבוע שעבר להראות מגוחך. קאם ניוטון שאמנם מאלקולם באטלר חטף לו פעם אחת את הכדור, הביא ל3 מסירות טאצ׳דאון וריצת טאצ׳דאון אחת משלו. בשבוע הקרוב קאם יפגוש את מלך הקאמבקים מאת׳יו סטאפורד והליונס בכדי לנסות לגרום לנס פח השמן לקרות שוב.

10. ניו אינגלנד פטריוטס (2-2)
חלום ה19-0 התנפץ, ועכשיו קארולינה דרכו עוד קצת על הרסיסים. לא משנה כמה בריידי מדויק או כמה קשה לחטוף את המסירות שלו, מי שיידקרו לו את הסיכויים לנצח הם ההגנה, שכעת שוב הוכיחה כי היא מהגרועות שבליגה. הפאטס עדיין ייבלטו כאחת מהטובות שבליגה, אבל הגיע הזמן להכנס לפאניקה. מאט פאטרישה יצטרך לתקן את ההגנה בכלום זמן שנותר בכדי למנוע מג׳יימיס ווינסטון והבאקנירס להביא את הפאטריוטס למאזן 5 המשחקים הראשונים הגרוע ביותר שלהם מאז 2001.

11. באפלו בילס (3-1)
בכל ניצחון של הבילס, קבוצה קיבל את ההפסד הראשון שלה לעונה. כעת גם הפאלקונס הבינו מה זה להפסיד, וזה מעט הגיע להם. הליינבקר פרסטון בראון היה בכל מקום, מיכה הייד חטף לרייאן פעמיים, הגנת הבילס שוב הוכיחה את עצמה. בשבוע הבא תהיה משימה די קלה לבאפלו שעומדים להתארח בסינסינטי חסרי קו ההתקפה – תצפו למשחק מצויין של ג׳רי היוז.

12. דאלאס קאובויס (2-2)
משהו בדאלאס קאובויס הצעירה והדינאמית נעלם לו. במשחק בו ניתנה לדאלאס אפשרות להוביל כל הזמן אלו היו הראמס שניצלו את העסק וידעו להניע את הכדור בכל פעם לנקודות. התוצאה יכלה להיות הרבה יותר משפילה, אבל תסתפקו בעובדה שהגנת דאלאס ויתרה לאל איי על הרבה יארדים בכדי להגיע לתחום בעיטות שערי שדה. בשבוע הבא דאלאס תוכל להיות יותר בבעיה מול שחקן שיודע טוב מאוד להניע את הכדור לתחומים האלה – אהרון רודג׳רס והגרין ביי פאקרס.

13. טמפה ביי באקנירס (2-1)
טמפה ביי הצליחו להתעלל בהגנת הג׳ייאנטס, וכן ניצחו אותם בסוף על ידי משחק טוב של ג׳יימיס ווינסטון. במשחק בו אף קבוצה לא ויתרה על הכדור כל כך מהר, מי שיכל לגרום לטמפה ביי לבכות השבוע היה ניק פולק שפספס 2 שערי שדה ונקודה אחרי ט"ד אחת. טעויות כאלה ייגרמו לנזק בחמישי מול הפטריוטס, אבל גיוון במסירה יוכל להתעלל בהגנתם הרעועה של ניו אינגלנד.

14. סיאטל סיהוקס (2-2)
ניצחון על הקולטס כרגע זה דבר קל מאוד, סיאטל השיגו את זה די בקלות ואפילו ראסל ווילסון הרגיש חופשי שיחטפו לו את הכדור פעמיים. את המשחק הזה סיאטל התחילו במחצית שבה הקולטס הובילו, אך הייתה לקות נוראית בהגנת הקולטס בלהתאים עצמם לכלים ההתקפים במחצית השנייה. סיאטל לא יקבלו הזדמנות כזו בשבוע הבא מול הראמס של המאמן הראשי הצעיר בליגה שון מקבאי.

15. יוסטון טקסנס (2-2)
5 מסירות טאצ׳דאונים וטאצ׳דאון ריצה אחד מהרוקי דישון וואטסון, התקדמות של 27-0 במחצית השנייה בה מארכוס מאריוטה לא שיחק. 57-14 זה תוצאה מצויינת בכדי להוכיח מי הבוס של הבית, ווואטסון ניצל את זה טוב מאוד. כל הדאגות לגביו במוקדמות העונה או גם בניצחון שלהם על הבנגלס בעובדה שהוא יכול להוביל את הקבוצה. ההתלהבות ענקית, אבל בשבוע הבא יצטרך וואטסון להביס קבוצה בלתי מובסת – קנסס סיטי.

16. אוקלנד ריידרס (2-2)
שבוע קר בשביל דרק קאר שנפצע בגבו במהלך המשחק מול דנבר, מה שמנע מהריידרס לנצח את המשחק הזה. מארשון לינץ׳ היה נראה עייף רוב המשחק, ולמרות המשחק ההגנתי הטוב של הריידרס לא התקדמו. הם היו 2 מ12 בנסיונות שלישיים, 0 מ3 בנסיונות רביעיים, וגרמו לסי ג׳יי אנדרסון לרוץ עליהם חופשי. בשבוע הבא אי ג׳יי מנואל יצטרך להחליף את דרק קאר מול הרייבנס, קבוצה שיודעת לנצל טוב מאוד התקפות חלשות כמו של הריידרס בהעדרות דרק קאר.

חמסה חמסה טפו טפו – דישון ווטסון בהופעת 5 הטאצ׳דאונים שלו מול הטייטנס (FanSided)

17. וושינגטון רדסקינס (2-2)
דווקא פתאום הרדסקינס נראו כמו קבוצה הולמת לפלייאוף לאחר שניצחו את הריידרס מבלי לפצוע את דרק קאר, הצ׳יפס התחילו רע ותקנו הכל תוך כדי המשחק שלהם מול הרדסקינס. קאזינס לא יכל להשלים מסירות בנסיונות השלישיים, והדרייבים שלהם היו קצרים מאוד. שבוע הבא יהיה חופשי לרדסקינס, וזה מעולה כי זה זמן טוב לבדוק את מצבו של ג׳וש נורמן שנפצע תוך כדי המשחק.

18. מינסוטה וייקינגס (2-2)
מינסוטה משחקת עם רגל צולעת, קוורטרבק שלישי והרנינגבק דאלבין קוק גמר את העונה. מול הליונס זה היה נראה עצוב מאוד מבחינה התקפית: בהתקפה שבה סטפון דיגס ואדם ת׳ילן בקלות תפסו וקידמו את התוצאה, הם כן קידמו מבחינת יארדים אבל לא השיגו נקודות. הסיכוי של מינסוטה לעלות למאזן 3-2 אפשרי בשבוע הבא מול הברס, אבל כל זה עם הרץ השני לטאביוס מוריי.

19. טנסי טייטנס (2-2)
חשיבותו של מארכוס מאריוטה לקבוצה ניכרת מאוד אחרי ההשפלה שטנסי עברו אמש מול הטקסנס. ה14 נקודות אותם השיגו היו לאחר 2 ריצות טאצ׳דאון שלו, בארבעה נסיונות הוא השיג יותר יארדים מכל רץ בקבוצתו, אבל גם לא הצליח למסור הרבה. ההתקדמות הייתה גרוע הבגלל איבוד 88 יארדים שעלו להם בגלל עבירות. כעת טנסי ניגשים לשבוע הקרוב מול קבוצה נוספת במשבר – מיאמי דולפינס.

20. ניו אורלינס סיינטס (2-2)
עד כה, לונדון ראתה כיסוחים. מה שהסיינטס עשו לדולפינס זו פשוט הבכה פומבית, ועוד מול אחת ההגנות הפחות מאיימות בעשור האחרון. דרו בריס גורם למי שמסביבו להיראות פנטסטי, וזו הרגשה מעולה לבוא לשבוע 5 החופשי שלהם עם 2 נצחונות רצופים.

21. בולטימור רייבנס (2-2)
משום מה, קבוצות שלובשות סגול נוטות להפסיד לסטילרס 26-9, הם גם נוטות להגביל את אנטוניו בראון מלקבל הזדמנויות תפיסה. ג׳ו פלאקו נפל פעם אחר פעם בקסמיו של רייאן שייזיר שכעת מנצח בלהקה ההגנתית של פיטסבורג, וההגנה לא ידעה איך לאכול את לביון בל. המזל של בולטימור זה ששבוע הבא הם מול הריידרס שכעת יאבדו את דרק קאר לתקופה, עוד משחק הגנתי לאוסף.

22. ניו יורק ג׳טס (2-2)
הג׳טס נצחו שתיים ברצף, לא יאמן אבל נכון. בילאל פאוול לקח את הקבוצה על גבו כאשר הג׳אגס לא יכלו לעצור אותו מלהשיג 163 יארדים – 7.8 ממוצע לנסיון ריצה. בשבוע הבא הסיכוי להפוך את זה ל3 ברצף גדול, כי המשחק הוא מול הבראונס.

23. ג׳קסונוויל ג׳גוארס (2-2)
אם הופתענו לטובה כאשר הם ניצחו את הטקסנס ואת הרייבנס, וציפינו שימשיכו כך גם השבוע מול הג׳טס, אז זהו שזה לא המשיך. לאונרד פורנט המשיך להשפיע התקפית, והשבוע הכניס את טאצ׳דאון התפיסה הראשון שלו בקריירה, אבל בלייק בורטלס הביא ביצוע קצת עצוב עם חטיפה ו20 מסירות שלא הושלמו. פיטסבורג סטילרס הם המארחים של המשחק הבא של ג׳קסונוויל, וההגנה של הסטילרס היא כרגע דבר יותר מאיים ממה שהג׳טס הביאו השבוע, אל תצפו לשבוע טוב של בלייק בורטלס.

24. אריזונה קארדינלס (2-2)
משחק מזעזע אבל בסופו של דבר הביא לאריזונה ניצחון. קארסון פאלמר נזכר רק בסוף ההארכה לזרוק לטאצ׳דאון לרסיבר הותיק לארי פיצג׳ראלד, והניינרס יכלו לצאת מהמשחק עם ניצחון ראשון לעונה. שבוע הבא מול האיגלס, שיודעים יופי לנצל חסרונות בהתקפה.

תומאס הקטר – מייקל תומאס אקספרס לאנדזון, הופעה מושלמת בלונדון (NOLA.com)

25. שיקגו ברס (1-3)
ההישג היה לנצח את פיטסבורג, וכנראה לא יכלו הברס להעלות על זה השבוע. מייק גלנון נוצל בצורה מפחידה: 2 חטיפות ו2 איבודי כדור שלו. גם משחק הריצה הוגבל, ומרוב תסכול מהקבוצה הפצועה הזאת, הם התחילו לפצוע (לאו דווקא בכוונה) גם שחקנים מהצד של גרין ביי. ברס יתמודדו שבוע הבא מול עוד קבוצה שמבינה מה זה להתמודד עם פציעות בתפקידים קריטיים, הלא הם המינסוטה וייקינגס.

26. מיאמי דולפינס (1-2)
אאוץ׳. הניצחון המתוק על סן דיאגו כבר לא נראה באופק לאחר שני הפסדים לקבוצות קלות. כשההגנה של הסיינטס לא נותנת לך בכלל נקודות זה אומר שיש בעיה עצומה. 1 מ8 בנסיונות השלישיים, כך שהפאנטר עלה המון למגרש. למיאמי תינתן הזדמנות בשבוע הבא מול הטייטנס לאכזב שברון לב מסוג דומה.

27. סינסינטי בנגלס (1-3)
ניצחון ראשון לעונה!!!! – מול הקליבלנד בראונס. אני משתדל להתלהב בשבילם, אבל זה קשה. אנדי דלתון הביא משחק מפחיד של 25 מתוך 30 השלמות מסירה, 4 טאצ׳דאונים ו286 יארדים. מול הבראונס ארוכה הרשימה של קוורטרבקים שמסרו ל4 טאצ׳דאונים על הגנתם, אבל אין בעיה סוף סוף לחגוג בסינסינטי. ונחזור למציאות, לאנדי דלתון יהיה קשה להביא כזה ביצוע מול הבילס בשבוע הבא.

28. ניו יורק ג׳ייאנטס (0-4)
אין לי כבר איך לסנגר על הג׳ייאנטס העונה. הבועט של הבאקס ניק פולק השאיר את הג׳ייאנטס במשחק לטווח זמן ארוך, אך גם אז לא נוצלה האפשרות. ודבר נוסף, אם איליי מאנינג זה מי שירוץ לטאצ׳דאונים בקבוצה הזאת, המצב בקאנטים. בשבוע הבא זה או הם או הצ׳ארג׳רס שינצחו לראשונה העונה. מי פחות מזליסטית?

29. לוס אנג'לס צ׳ארג׳רס (0-4)
3 הפסדים צמודים למועדון הנודד. פיליפ ריברס הוא אולי הקוורטרבק הכי ביש מזל שקיים כרגע, וגם הוא נוטה לטעות, ובמקום לבכות על הקבוצה צריך לבכות על הקריירה שלו. אציין לשבח את מגוון הרסיברים של הקבוצה ובראשם קינן אלן וטיירל וויליאמס ששניהם השיגו מעל ל100 יארדי תפיסה, מה שיכול ממש להציק לג׳ייאנטס בשבוע הבא מולם.

30. אינדיאנפוליס קולטס (1-3)
ערב יום ראשון בארה"ב, המשחק שכולם רואים בערוץ NBC הקולטס אצל הסיהוקס – רצח בשידור חי. המחצית הראשונהאמנם נראתה יציבה, אבל סיאטל תחת אימונו של פיט קארול הייתה מעל ומעבר במחצית השנייה. לא ציפינו לדבר אחר, בעיקר כאשר הקולטס הם כלום בלעדי אנדרו לאק. האם הם קבוצה שתהיה עוד יותר כלום מול הפורטיניינרס בשבוע הבא?

31. סן פרנסיסקו פורטיניינרס (0-4)
מה שיכל להיות הניצחון הראשון לעונה נסגר כהפסד מר בהארכה. דווקא במשחק בו ההגנה הכניעה את קארסון פאלמר ל6 סאקים, זה נגמר ללא טאצ׳דאונים בכלל. סן פרנסיסקו עלולה למצוא את הניצחון הראשון שלה מול הקולטס בשבוע הבא, וזה יהיה דבר מעולה בשביל קבוצה מתחדשת כמוה.

32. קליבלנד בראונס (0-4)
דישון קייזר שיחק כל כך זוועה שקווין הוגאן היה זה שהחליף אותו בדרייב האחרון במשחק, ודווקא בדרייב הזה הבראונס הביאו טאצ׳דאון. מלבד העובדה שהמשחק היה בקליבלנד, ההשפלה הייתה ניכרת לעין. יאמר לזכותו של ג׳ייסון מקורטי שהפגין הופעה הגנתית מעולה הכוללת 7 טאקלים ו2 הדפות כדור מול ההתקפה החזקה (לשבוע הספציפי הזה) של הבנגלס. האם את הניצחון הראשון שלהם הם ישיגו בשבוע הבא מול הג׳טס?

4 טאצ׳דאונים!! אבל מול הבראונס – אנדי דלתון (USA Today)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort