סיכום משחקי יום ראשון ב-NFL

 

השבוע השני של המשחקים בלונדון החל בעוד משחק שכולל שחקן שנולד בלונדון, בשבוע שעבר זה היה אלומינור האופנסיב ליינמן מהבולטימור רייבנס עכשיו זהו ג'יי אג'אי, הרץ האחורי המוכשר של הדולפינס. אג'אי נולד בלונדון בשנת 1993 וכמו אלומינור הוא גדל על משחק הכדורגל (הוא עדיין אוהד שרוף של התותחנים) ועדיין משתף פעולה עם הקבוצה של ה-NFL בבריטניה ואף לפני המשחק שהתרחש היום, הוא הוציא לשוק בחנות ה-new era  ברחוב ריג'נט את הכובעים המיוחדים בעיצוב שלו במהדורה מוגבלת.

סיינטס-דולפינס

שתי הקבוצות נפגשות לאחר שבועות בקטבים שונים לגמרי, הסיינטס דרסו את הפנת'רס וניצחו את המשחק בראשון שלהם העונה. מנגדם הדולפינס באים אחרי שבוע מזעזע שבו הפסידו לג'טס.

הרבע הראשון התחיל בצורה מעודדת לדולפינס, הם הצליחו להרכיב דרייב מצוין והגיעו מאוד קרוב לאנד-זון, אדם גייס שאמר שבוע שעבר שההתקפה שלו והפליי-קולינגס היו "אשפה", קרא מהלכים ורסטילים וניסה לשמור את הגנת הסיינטס על קצות האצבעות (קרא מהלך בפורמצית ה'וילד-קאט', קרא ריצות שונות בצדדים שונות לג'יי אג'אי בעיקר אבל גם לקאנין דרייק)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אך לצערם, תקלה בתקשורת בין קאטלר לבין הטייט-אנד ג'וליוס ת'ומאס גרמה לאיבוד כדור, דרו בריס והסיינטס הגיעו עד למצב טוב לשער שדה אך ויל לוץ הבועט החמיץ לכיוון ימין והמשחק נשאר ללא סקור ברבע הראשון.

הדולפינס לא הצליחו לייצר משהו בדרייב הבא והסיינטס קיבלו את הכדור וניצלו רבות את המאצ'אפ של מייקל תומאס הרסיבר מול הרוקי קורנר של מיאמי, טאנקרסלי. מייקל תומאס קיבל הרבה תפיסות והעלה את האגו שלו בכמה רמות אך הם עדיין ללא היו מסוגלים לייצר נקודות כלל עד השניות האחרונות של המחצית כאשר ויל לוץ הצליח בניסיונו לשער שדה.

3-0 סיינטס במחצית

לאחר מחצית ראשונה תקועה בהתקפה ללא טאצ'דאון יחיד, הסיינטס הגיעו עד לאנד-זון בדרייב הראשון של המחצית לאחר שהצליחו בקושי להשיג דאון ראשון במהלך של דאון רביעי ויארד כאשר דרו בריס העביר את הכדור מעבר לסימן במילימטר בודד, מייקל תומאס תפס ורץ עם הכדור פנימה להשלים את הדרייב.

הדולפינס המשיכו לדשדש במהלך כל המחצית השנייה ולא ייצרו כלום בצד ההתקפי ולמרות שההגנה הייתה סבירה, היא הייתה יותר מידי זמן על המגרש והיא התעייפה וויתרה על מהלכים קלים מידי להתקפת הסיינטס, שגם לא הייתה במיטיבה אך קיבלה כל כך הרבה הזדמנויות וניצלה אותם מספיק. אדם גייס חייב לשנות משהו בקבלת החלטת שלו, בקריאת המהלכים שלו ובמורל של הקבוצה אם הוא רוצה להציל משהו מהעונה הזו.

תוצאה סופית 20-0 ניו אורלינס סיינטס

דרו בריס- ניצחון קליל על ה"פינס"

(nfl uk) 

טייטאנס – טקסנס

המחצית הראשונה החלה לוהטת, ההגנה העקשנית של הטקסנס הקשתה על מריוטה כבר מהדרייב הראשון, זוכה ה"הייזמן" לשעבר נחטף ע"י אנדרה הול לאחר 3 מהלכים והתקפת הטקסנס שעטו על ההזדמנות לשים נקודות ראשונה, לקח להם 4 בכדי לשים את הטאצ'דאון הראשון על הלוח.

הטייטאנס ניסו לתדלק את משחק הריצה אך נחסמה בחומה ההגנתית של יוסטון, דמארקו מאריי לא היה יצירתי וגם לא היה לו מקום לרוץ. הטקסנס קיבלו עוד הזדמנות והרוקי דשון ווטסון ממשיך להוכיח שהוא היה הבחירה הנכונה בדראפט, מוביל את הטקסנס בדרייב מתודי לעוד ט"ד ואוכל את כל הזמן של הרבע הראשון.

ברבע השני המגמה לא נפסקה, טנסי לא מצליחה להניע את הכדור ו-ווטסון שוב מוביל את קבוצתו לט"ד בדרייב מאוזן של מסירה וריצה. הטייטאנס לבסוף הצליחו להגיע לרד-זון, הם התעקשו על הריצה והיא עבדה להם. יוסטון לא עצרה בהתקפה במשך כל המחצית.

תוצאת מחצית 30-14 לטקסנס

המחצית השנייה הראתה שחיטה התקפית של הטקסנס כאשר הם שוברים את שיא הנקודות לפרנצייז הזה בהיסטוריה!

דשון ווטסון המשיך להיות מצוין, לאמאר מילר ממשיך להיות מספק ודיאנ מה שדיאנדרה הופקינס עושה

תוצאה סופית 57-14 לטקסנס

דשון ווטסון, מתעלה על עצמו

(pro footbal talk)

פנת'רס – פטריוטס

הפנת'רס באים ל"פוקסבורו" מדוכדכים לאחר ההפסד שבוע שעבר לסיינטס והם הראו את הרגשות שלהם על המגרש, קאם ניוטון (בחמישה קוורטרבקים התחתונים בקטגורית ה-qb rating ) והוא ממשיך להיות לא מדיוק כרגיל וזורק אינטרספשן מטופשת כאשר הרסיבר כוסה ע"י שני שחקנים.

הפאטס היכו ראשונים כאשר טום בריידי מוסר לכריס הוגאן מסירה קצרה לט"ד. למזלו של קאם, משחק הריצה היה טוב מספיק בשביל למשוך את תשומת הלב של ההגנה, מה שכמובן פינה אותו לזרוק יותר בחופשיות ולמסור לשני טאוצ'דאונס ברצף.

סטיבן גוסטאוסקי, הבועט של הפאטס מסיים את המחצית בשער שדה

תוצאת מחצית – 17-16 פנת'רס

המחצית השנייה המשיכה בהובלה קטנה של הפנת'רס ששיחקו טוב בצד ההגנתי ברבע השלישי ולא הרשו בו נקודות כלל, גרהאם גאנו החמיץ את ה-pat של הט"ד היחד ברבע ולכן המשחק היה ביתרון 7 לפנת'רס.

טום בריידי נקלע למצב דומה בשבוע שעבר אך כעת התוצאה שונה, למרות שבריידי מצא את אמנדולה בקצה האנד-זון להשוות את המשחק, הפנת'רס הגיעו מספיק קרוב בשביל שגאנו יבעט שער שדה בזמן שהשעון מתקתק לסיום המשחק

תוצאה סופית 33-30 פנת'רס

 

סטילרס – רייבנס

כנראה היריבות הכי גדולה בפוטבול כאשר שני היריבות המרות נפגשות שוב, בדרך כלל המשחקים ביניהם מאוד צמודים, פיזיים והגנתיים. כנראה שהסטילרס שכחו את העובדה הזו קצת והתחילו להתפוצץ על הרייבנס במחצית הראשונה כאשר כולם מעורבים בהתקפה, לביון בל עם הריצות הסבלניות אך קטלניות שלו, בן רות'ליסברגר היה מדויק ביותר וחוליית הרסיברים טובה כמו תמיד (נקודת אור שחובה לציין- ג'וג'ו סמית' שוסטר משחק מצוין ונראה כמו רסיבר ותיק בליגה).

בולטימור ממשיכה את כושרה הרע מלונדון ולא מצליחה לייצר נקודות במחצית הראשונה בשבוע השני ברציפות.

תוצאת מחצית 19-0 סטילרס

המחצית השנייה כללה את ניסיונותיהם הנואשים של הרבו וחבורתו מבולטימור לחזור למשחק והם צלחו מקצת, ריצת 9-0 שלהם גרמה לשחקנים מעיר הפלדה להזיע קצת, אך הניסיון של בולטימור ל-2 נקודות לא צלח, זה הוציא להם את הרוח מהמפרשים. הסטילרס הצליחו להגניב עוד ט"ד בשביל להתפיח את הפרש הניצחון שלהם.

תוצאה סופית 26-9 סטילרס

בנגלס – בראונס

הדרבי של אוהיו לרוב מסתיים בניצחון של הבנגלס (כבר 5 פעמים ברציפות שהבנגלים מנצחים את קליבלנד) והמחצית הראשונה הייתה רפלקציה של זה, המהלכים שקרא יו ג'קסון, מאמן הבראונס לא היו מספקים כלל, לא בהגנה וממש לא בהתקפה. הבנגלס ממשיכים את היכולת הסולידית משבוע ומכסחים את הבראונס האומללים, אייג'יי גרין הוא פשוט יותר מידי בשביל הסקנדרי של קליבלנד, המפלצת התלת ראשית של הרצים של הבנגלס (מיקסון, ברנרד והיל) עושים מהלכים גם בריצה וגם במסירה, כנראה שפיטור קורדינאטור ההתקפה עזר להתקפה שלהם רבות.

תוצאת מחצית:21-0 בנגלס

מרווין לואיס לא לקח סיכונים כלל, משך את הזמן בהתקפה והפך את כל המחצית השנייה בדיעבד לגארבאג' טיים.

תוצאה סופית: 31-7 בנגלס

ראמס – קאובויז

הראמס הם קבוצה שהפתיעה רבים השנה, הקוורטרבק הסופמור שלה ג'ארד גוף, שכבר קוטלג כ"באסט" בעונה שעברה מוכיח שכאשר יש לו מאמן התקפה וקצת הגנה מהאופנסייב ליין, הוא שווה בחירה גבוהה בדראפט. הם הגיעו לעולמו של ג'רי ג'ונס וניסו להוכיח עצמם שווים או לפחות קרובים לקאובויז.

לאחר שני שערי שדה משני הקבוצות, הקאובויז הבקיעו את הטאצ'דאון הראשון של המשחק, הזוג החמוד פרסקוט-אליוט ממשיך לסובב ראשים, ונראה שהם השכיחו לגמרי את התבוסה לדנבר, דבר שמראה על הבגרות שלהם בגיל כה צעיר. ההתקפות המשיכו להילחם אך המשחק לא יצא מאצבעותיהם של הראמס

תוצאת מחצית 24-16 קאובויז

קרב עיקש

(nfl on twitter)

המאמן הצעיר שון מקביי גבר על ג'ייסון גארט הותיק, הראמס יצאו נחושים מההפסקה וניצחו את המחצית השנייה 19-6, הניסיונות האחרונים של דאק פרסקוט לא צלחו וג'ארד גוף כרע ברך וסיים עניין.

תוצאה סופית 35-30 ראמס

בילס – פאלקונס

הבילס ממשיכים להפתיע את כולם ולתת פייט לכל העומד בפניהם, גם עם מי שעומד בפניהם הם האטלנטה פאלקונס בבית של הפאלקונס.

משחק הגנתי הוא מה שהבילס כיוונו אליו משום שכמעט בלתי אפשרי להתמודד עם הארסנל ההתקפי של הפאלקונס ולכן קבוצות מעדיפות קרב הגנתי, כנראה שהם התפללו טוב מאוד מפני שהמחצית הראשונה הייתה פושרת מבחינה התקפית רק ט"ד יחיד לכל קבוצה, כאשר את ההבדל עושה מאט ברייאנט עם שער שדה לפאלקונס במחצית

תוצאת מחצית:10-7 פאלקונס

המחצית השנייה הייתה פורייה יותר בצד ההתקפי, אך להפתעתי הטיבה עם האורחים מבאפלו שעשו עצירה הגנתית ענקית בסיום המשחק כאשר נשארו 52 שניות על השעות, כאשר אטלנטה ברד-זון בסיטואציה של דאון רביעי ויארד.

מאט ראיין נראה מתוסכל לאחר המשחק, כנראה לא העריך את המהלכים שנקראו בסוף המשחק.

תוצאה סופית: 23-17 בליס

ליונס – ויקינגס

האריות מדטריוט עדיין זועמים על שבוע שעבר שלדעתם נשדדו ניצחון נגד אטלנטה והיו יכולים היפותטית להיות בלתי מנוצחים. הויקינגס מגיעים עוד פעם ללא סאם ברדפורד ועם קייס קינום בתור קיובי מתחיל שהיה מרהיב שבוע שעבר. קינום המשיך את המשחק הטוב שלו כאשר היה מדויק למרחקים קצרים, בינוניים וגם ארוכים (כמובן שקל להצליח בהתקפה עם רסיברים כמו ת'ילן וסטפון דיגס וגם רץ אחורי שיכול לתפוס, הלוא הוא דלווין קוק).

שני הקבוצות לא שמו נקודות רבות על הלוח, שני המאמנים נוקטים בגישה שמרנית.

תוצאת מחצית 7-3 לויקינגס

הויקינגס שותקו לגמרי במחצית השנייה, אזיקיאל אנסה ממשיך את היכולת הפנטסטית שלו לאורך כל העונה כאשר הוא נושא פציעה קשה בשריר בברך! זמן הפוסזשן העדיף את הליונס ביותר מ-13 דקות וזה הנתון שמספר את כל הסיפור. מאט סטאפורד מתעלה על עצמו ברבע הרביעי, מה חדש?

תוצאה סופית 14-7 לליונס

ג'גוארס – ג'טס

על פניו, משחק משעמם ולא רלוונטי. למזלנו, אף אחד לא הודיע לקבוצות ושניהם שיחקו מצוין במחצית הראשונה.

הרוקי של הג'אגס, לאונרד פורנט מקבל נגיעות רבות כל השנה ומבסס עצמו כ"פאוור בק" מצוין, דבר חיוני מאוד שנצרך ע"י קבוצות רבות בליגה, פתח את תיבת הנקודות של המשחק לאחר שתפס מסירה מדוייקת של בורטלס (מרגיש מוזר להגיד את הביטוי הזה בייחוס לבורטלס, אך השנה הוא משחק כמו קיובי מספק). הג'טס נסמכים על הרצים שלהם, ובצדק. רוב הרסיברים שלהם עדיין פצועים ובילאל פאוול הוא אחד מהשחקנים הטובים שלה בצד ההתקפי (אם לא הכי טוב).

דרייבים ארוכים וממושכים של שני הקבוצות שהובילו לנקודות שמו את המשחק בשיוויון מוחלט במחצית

שיוויון 10-10 במחצית.

הניקוד במחצית השנייה עבר כפי סימטריה, המשחק נשלח להארכה בתוצאה 20-20.

בהארכה שתי הקבוצות התקשו לייצר מצב ונראו כי ישימו תיקו בטור התוצאות שלהם השבוע (אם היה קורה, זה היה התיקו הראשון בהיסטוריה של הג'גוארס!!)

לצערם, ההיסטוריה לא התחרשה, הג'טס ניצחו משער שדה של צ'נדלר קאטנזארו

תוצאה סופית 23-20 ג'טס

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort