עוד פרק בהיסטוריה

כמה מילים על הפרק ה-195 ביריבות העתיקה ביותר של הליגה, שהסתיים בניצחון 35-14 קל לגרין ביי

 

זה היה משחק בו קבוצה פצועה יצאה פצועה יותר, וקבוצה מתפרקת יצאה בחתיכות. מייק גלנון באחד ממשחקיו החלשים העניק לגרין ביי ניצחון קל במו ידיו. נוסיף לזה את כל הפציעות ששיקגו הגיעה איתן למשחק, בו היא ממילא אנדרדוג הכי מובהק שאפשר לחשוב עליו, כשבצד השני משחק האיש שישרוף אותך גם בלי שתעשה לו את החיים כאלה קלים, ונקבל את הדומיננטיות המוחלטת של גרין ביי שראינו כאן למשך 60 דקות של פוטבול.

שתי קבוצות עם ים פציעות, אחרי משחקים שהגיעו להארכה ושבוע קצר, בגשם, לא סיפקו לנו כאן משחק ברמה גבוהה ממה שציפינו ממשחק יום חמישי. אהרון רוג'רס פירק את ההגנה של שיקגו עם מסירות קצרות ומהירות, שהיוו תוכנית משחק מאולצת עקב קו ההתקפה הפצוע. משחק המסירה של שיקגו, מצד שני, פשוט לא מאיים בעליל אפילו כשגלנון לא נראה כל כך רע(לפחות ייאמר לטובתו שהוא אשם רק בשלושה מתוך ארבעת האיבודים שנרשמו לחובתו), מה שאיפשר לגרין ביי למלא את הבוקס בכל מהלך מחדש ולא לתת לשיקגו לפתח אפילו קמצוץ של משחק ריצה.

נקודת אור שאני רוצה לציין היא הסקנדרי האנדרייטד מאוד של גרין ביי, שקיבל עוד שני שחקני חיזוק בדמות הרוקיז ג'וש ג'ונס וקווין קינג. הם נראים פשוט מעולה מהרגע שעלו על המגרש. בעיקר אציין את קינג, גם כי הוא האסקי וגם כי הוא התחיל לכסות באופן די קבוע את הרסיבר מספר אחת של היריבה(במקרה הזה שום דבר רציני, בשבוע 2 הוא הצליח לייצר כמה מהלכים יפים מאוד מול חוליו ג'ונס).

מהצד השני, אין באמת נקודות אור. אבל יש איזה מספר 10 אחד שמחכה על הספסל, וכצפוי, ההופעה הרעה הראשונה של גלנון מחזירה את שמו חזרה לכותרות. אז האם מיטשל טרוביסקי צריך לקבל את עבודת הפותח? זה תלוי בהרבה דברים. ממה שאני ראיתי ממנו, בעיקר בקדם עונה, הוא לא קרוב בכלל ללהיות מוכן. וק"בים שמוקפצים להרכב בגלל כל הלחצים על המאמן מסביב בדרך כלל פשוט נראים רע, כי הם לא לחלוטין מוכנים(בעיקר בצד המנטלי והתיאורטי של המשחק) וברגע שהם נכנסים לעונת רוקי קשה עם הרבה לחץ עליהם, ההתפתחות שלהם נעצרת והם הופכים לעוד סיפור באסט. ק"בים שמוכנים יותר מנטלית, כמו דשון ווטסון למשל, נראים קצת יותר טוב. אני באמת לא יודע לגבי טרוביסקי, אבל לא חושב שהייתי ממהר איתו. נכון שהעונה של הברס גמורה, אבל זה לא יוריד את הלחץ מהארגון. ג'ון פוקס, אם וכאשר יכניס את טרוביסקי, ינסה כמה שיותר למנוע ממנו לעשות טעויות(שמהן הוא יכול ללמוד) ולא ייתן לו לשחק באמת, לטעות ולהפסיד. עוד כמה ניצחונות יכולים להציל לו את העבודה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

את הצל הכי גדול על המשחק הזה הטילה כמובן החבטה הנוראית של דני טראוויית'ן בדבאנטה אדמס. אין ספק שזה היה תיקול מוגזם, לא אחראי בשום צורה ואין שום ספק שהתוצאה שלו הייתה הרסנית ביותר וחייבת לגרור השעייה לפחות. אבל אנשים כבר ממהרים להעלות את טראווית'ן על המוקד וזה רק טיפה פחות נוראי בעיניי. מכות כאלה, כשהשחקן בעצירה אבל לא דאון, קורות כל הזמן. הטעות כאן(ושלא יהיה שום ספק, לא הייתה פה שום כוונה לפגוע מעבר לפגיעת פוטבול לגיטימית) היא הזווית של התיקול, ובעיקר הכניסה עם הראש קודם. לא הייתה פה שום כוונה ללכת קסדה לקסדה. אבל הזווית בה היה אדאמס השתנתה בשנייה האחרונה והפכה את המכה לחמורה הרבה יותר מהכוונה. זה לא תיקול מלוכלך ולא תיקול עם כוונה לסיים קריירה. זה תיקול נוראי ולא אחראי שהתוצאה שלו הייתה כואבת הרבה יותר מכל כוונה ורצון של השחקן, שאגב כבר התנצל ובוודאי שמרגיש רע מאוד, כי אף אחד לא באמת רוצה לשלוח את היריב שלו לבית חולים.

בקלילות. (FOX Sports)

כמה נקודות על שאר משחקי שבוע 4:

  • ההיילייט של המשחקים המוקדמים הוא ללא ספק פיטסבורג שמגיעה להתארח בבולטימור למשחק חם כרגיל, בין שתי קבוצות שפשוט לא אוהבות אחת את השנייה, ומגיעות שתיהן אחרי הפסדים כואבים, כל אחד בדרכו הוא.
  • אטלנטה, אחת משתי בלתי מנוצחות בלבד עד עכשיו, תארח את בפאלו שאמנם קל לצחוק עליה אבל ההגנה שלה נראית לא רע בכלל עד עכשיו. יכול להיות שיהיו כאן צרות.
  • משחק לונדון, שבוע שני ברציפות. הפעם אלה הסיינטס, שבאים אחרי ניצחון בכורה, שיפגשו את מיאמי שהצליחו להפסיד לג'טס.
  • הקרב של אוהיו יתרחש הפעם בקליבלנד, כאשר שתי המשתתפות במאזן 0-3. הרבה על מה לשחק, מעט במה לצפות.
  • טנסי הרוויחה כמויות מסחריות של ביטחון עצמי אחרי הניצחון הגדול על סיאטל ותהיה מוכנה להמשיך לדרוס גם את יריבת הבית יוסטון.
  • במשחקים המאוחרים נראה את הריידרס מגיעים לדנבר בעוד קרב דיוויז'ן מסקרן בין שתי קבוצות שמגיעות אחרי הפסד, ובנוסף הג'איינטס ינסו להשיג ניצחון בכורה ביתי על טמפה המבטיחה ופחות מקיימת שספגה מכה קשה ממינסוטה בשבוע שעברה.
  • אחד הסאנדיי נייט החלשים של העונה יפגיש שתי קבוצות במאזן שלילי, שני קווי התקפה עלובים, ובעיקר את הגב של סיאטל עם הקיר. ניצחון כאן הוא מאסט, והוא חייב להיות משכנע מול קבוצה עם כישרון מוגבל מאוד שמעמידה אינדי.
  • וושינגטון תתארח אצל קנזס לאחד השבועות היחידים בו המאנדיי נייט נראה כמו המשחק המרכזי ביותר של השבוע.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort