סיכום משחקי יום ראשון ב-NFL

כבר עשור למשחקים הבינלאומיים ב-NFL כאשר היום שלנו התחיל באיצטדיון וומבלי המפורסם שבלונדון שם נפגשו הג'קסונוויל ג'גוארס והבולטימור רייבנס (זאת כבר הפעם הרביעית של הג'אגס בלונדון בעשר שנים האחרונות!). האיצטדיון היה מלא ועם אווירה מצוינת, אבל הסיפור המרגש של המשחק בא לא מצד האוהדים אלא מצד שחקן יחסית אלמוני בשם ג'רמיין אלומינור, האופנסייב ליינמן שנבחר בסיבוב החמישי של הדראפט, אלומינור נולד בעיירה קטנה בפרברי לונדון ועד גיל 13 לא ידע כלל מה זה פוטבול אמריקאי ובטח שלא חלם להיות שחקן מקצועי ב-NFL אבל חייו השתנו כאשר חיפש משחק של ארסנל בטלוויזיה ובטעות מצא משחק בין הג'ייאנטס לדולפינס, משם הוא התמכר והתחיל להתאמן ולבסוף עבר עם אביו לניו ג'רזי להתאמן על מלאכתו ולבסוף הלך לטקסס A&M הנחשקת ולאחר שעזב הוא נבחר לרייבנס ומשם הוא המשיך לעבוד קשה וחיכה בסבלנות להזדמנות שלו, לשמחתו הוא נרשם בהרכב למשחק בלונדון באיצטדיון וומבלי שחלם לשחק בו מאז שהיה ילד!

ה"רייבנס פלוק" מתקבצים בלונדון קרדיט ravens uk בפייסבוק

בולטימור – ג'אגוארס

מחצית ראשונה הזויה במיוחד, הרייבנס, הפייבוריטים הברורים נראו מזוויעים במהלך כל המחצית. פלאקו נראה כבד, איטי ולא מדויק, הוא השלים רק 2 מסירות כל המחצית והיו לו מינוס 4 יארד במסירה במשך כל המחצית ורק דאון ראשון אחד ואם הצרות הלוו נראו קשות, זאת הייתה רק ההתחלה. לעורבים נפצעו שני שחקני מפתח במהלך שני הרבעים הראשונים (הרסיבר ג'רמי מאקלין והתאקל ההגנתי ברנט אורבן). מהצד השני של המטבע, הג'אגס נראו מצוין, ההגנה שלהם, שקיבלה את הכינוי ההולם "Sack-sonville" בתחילת העונה ממשיכה להשליט טרור על הקוואטרבקים, וגם ההתקפה נראית מצוין כאשר בלייק בורטלס נראה פנטסטי ומדויק ביותר ועשה מהלכים חכמים מאוד באנדזון מבחינת דיוק ותזוזה בפוקט ומחוצה לו והרץ האחורי לאונרד פורנט השתמש בסגנון הריצה המהיר והאגריסיבי שלו בשביל להשיג פירסט דאונס חשובים ועזר להניע את ההתקפה.

23-0 לג'קסונוויל במחצית.

במחצית השנייה, המגמה לא השתנתה וג'קסונוויל המשיכו לדרוס את בולטימור. למעשה, זה היה כל כך רע שג'ו פלאקו ירד לספסל ובמקומו נכנס ריאן מאלט לרייבנס משום שלא הצליח להכניס לקצב בכלל. אך בנוסף, גם בלייק בורטלס מהג'גוארס ירד לספסל, לא בשל יכולת ירודה, אלא בשל הסיבה שהיתרון היה כל כך גדול לא היה צורך לסכן אותו יותר! הרבע האחרון היה גארבאג' טיים אחד גדול עד לסיום המשחק. הג'אגס הרגישו כל כך יהירים ובטוחים שכאשר נפגשו עם מצב של דאון רביעי ביתרון 37 נקודות, הם החליטו לעשות הטעיית פאנט, לזרות עוד קצת מלח על הפצעים. נקודת האור היחידה שניתן להוציא מהמשחק לרייבנס זה שלמזלם הם נמנעו מ"שאט אאוט" לאחר שבנג'מין ווטסין תפס טאצ'דאון במעמקי הרבע הרביעי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כמובן שהג'אגס יכולים להיות מרוצים ואף מרוצים ביותר מהמשחק היום, הבעיה המהותית היחידה במשחק שלהם היא כמות הפנלטיס שקיבלו במהלך המשחק מקרה שחזור על עצמו שוב ושוב, דבר שחייב לתסכל את המאמן שלהם, דאג מארון.
תוצאה סופית: 44-7 ג'קסונוויל

 

דולפינס – ג'טס

שני הקבוצות התחילו חלש מאוד את המשחק אך הג'טס והקוואטרבק שלהם ג'וש מקקאוון נכנסו לקצב, מקקאוון השלים 11/14 לכמעט 200 יארד במחצית הראשונה כולל מסירה חזקה לרסיבר רובי אנדרסון לטאצ'דאון של 69 יארד. הסקנדרי של הדולפינס נראה נורא, בעיקר ביירון מקסוול הותיק ואלטרון ורנר, שהיה אמור לכסות מאת רובי אנדרסון בטאצ'דאון אך הוא לא הצליח לעמוד בקצב, גם ג'יי קאטלר לא נכנס לעניינים שהשלים רק 6 מסירות כל המחצית ל-38 יארד בלבד, לפאנטר של מיאמי הייתה הרבה עבודה עם 6 פאנטים במחצית הראשונה.

10-0 ג'טס במחצית

המחצית השנייה הייתה כמו המשך מדויק של המחצית הראשונה, הדולפינס לא מצליחים לייצר הפרדה בין הרסיברים לקורנרים, משחק הריצה לא עובד, ג'יי קאטלר לא מדוייק והמהלכים שגייס והקוורדינטורים מריצים לא מובילים לכלום.

20-6 ג'טס

 

טקסנס – פטריוטס

משחק קצבי ומצוין ב "ג'ילט סטאדיום" כאשר שני הקוורטרבקים נראים טוב עם אחוזי השלמה גבוהים, דשון ווטסון הקוורטרבק ברוקי של הטקסנס עומד באתגר ומתעלה על עצמו  בבמה הגדולה כפי שעשה כשהיה בקלמסון (קולג')

21-20 פאטס במחצית

המחצית השנייה המשיכה להיות תחרותית וגם הייתה המשך של קרב הקוורטרבקים מהמחצית הראשונה. למרות שווטסון קצת פחות מדויק מבריידי, הוא הרבה יותר נייד ומרוויח הרבה יארדים במהלכים שנראים אבודים, משחק הריצה העקבי של הרץ החלקלק של הטקסנס לאמאר מילר טוב כמו תמיד, למרות שמילר הוא דמות מוכרת לפאטס (שיחק בדולפינס, יריבת הדיוויז'ן כמה שנים) הוא נוטה לעשות להם צרות וקשה להם לעצור אותו.

המשחק היה צמוד עד הדקות האחרונות והטקסנס היו ביתרון 5 עד 1:30 ואז טום בריידי עשה מה שהוא עושה.

מצא את "גרונק" למסירה ארוכה ששמה אותו במצב טוב ב-30 שניות האחרונות ועם מסירת לייזר לברנדין קוקס מצא את האנדזון וגמר את המשחק.

טעות רוקי של דשון ווטסון בזבזו לטקסנס כמעט את כל הזמן וניסיון ההייל מארי לא צלח

36-33 פאטס

 

בראונס – קולטס

קרב בין שתיים מהקבוצות הגרועות בליגה התרחש בביתם של הפרסות, ג'אקובי בריסט, הקוורטרבק שהקולטס הכניסו שבוע שעבר כאשר הבינו שהוא יותר טוב מסקוט טולזין והוא בינתיים ממשיך להוכיח את זה עם אחוזי השלמה טובה מול ההגנה הסבירה של הבראונס, פראנק גור הראה ניצוצות של עברו עם טאצ'דאון של 20+ יארד

28-14 קולטס במחצית

המשחק ההתקפי נרגע קצת במחצית השנייה מאחר והרבע השלישי היה ללא נקודות כלל לאחר 21 נקודות בממוצע לרבע עד השלישי.

דשון קייזר, הרוקי של הבראונס מראה ניצוצות אך הוא עדיין לא טוב מספיק בלקרוא את הגנות היריב ולכן אחוזי הדיוק שלו לוקים בחסר והוא מאבד את הכדור יותר ממה שירצה (שני אינטרספשנס במשחק). הבראונס הראו סימני חזרה אך הקולטס שמרו על הניצחון בביתם.

31-28 קולטס

 

באקנירס – ויקינגס

לאחר ששבוע שעבר איבדו הויקינגס את סאם בראדפורד ונאלצו להחליפו בקייס קינום, לא הרבה נתנו להם את האשראי שמגיע להם, בעיקר להגנה המצויינת שהצליחו לשתק את הבאקס במחצית הראשונה וויתרו רק על 3 נקודות כל המחצית. ג'איימס וינסטון נראה כי הוא עדיין לא נכנס לעניינים ולא משוייף כאשר גם התקפת הריצה לא עוזרת לו להשתחרר.בינתיים הויקינגס שיחקו טוב ויעיל בהתקפה, גם ברד-זון.

קינום שנראה נינוח בהתקפה סיים את המחצית עם 158 qbr!

21-3 ויקינגס בבית במחצית.

קייס קינום ממשיך לחשוב שהוא משחק נגד שחקני קולג' ומציג אחוזי נהדרים ו-3 ט"ד וללא אינטרספשנס.

דלווין קוק הנפיץ התפוצץ לריצה של 26 יארד והיה לו משחק טוב סה"כ

ג'יימיס וינסטון סיים את המשחק עם 3 אינטרספשנס וממשיך להוכיח את החששות של כל המזלזלים בו: שהוא עדיין לא פיתח את הראייה המרחבית הנחוצה מספיק להיות קוורטרבק בליגה המקצוענית.

תוצאה סופית: 43-17 ויקינגס

 

ג'ייאנטס – איגלס

הג'איינטס ממשיכים להראות נוראיים בצד ההתקפי כאשר הם לא הצליחו לייצר נקודה אחת בכל המחצית הראשונה, האופנסייב ליין עדיין מזוויע ואיליי לא מסוגל לייצר מהלכים, ומה שהוא כן מצליח הרסיברים שלו לפעמים מפשלים אותם.

בצד של האיגלס, הם הסתמכו על הריצה רבות במחצית הראשונה (94 יארד במחצית!) , לאגרט בלאנט עושה מה שלאגרט בלאנט עושה, רץ הכוח ובפיזיות קדימה וקשה מאוד לעצור אותו עם תיקול יחיד.

7-0 איגלס במחצית.

המחצית השנייה התחילה בצורה דומה לראשונה, כאשר הרבע השלישי נגמר בתוצאה של 14-0 לאיגלס, אך אז, פתאום קוורטרבק "חדש" נכנס למשחק: קוראים לו "פלייאוף איליי מאנינג" והוא שונה לגמרי מאיליי הרגיל, הוא נכנס לזון ומסר ל-3 ט"ד ברבע הרביעי בלבד!

האיגלס הגיעו למצב שבו הם בועטים בעיטת שדה מ-61 יארד לנצח את המשחק לאחר שהיו ביתרון 14-0, הבועט הרוקי אליוט הראה את חוזק הרגל שלו וניצח את המשחק לפילי (בעיטת השדה הארוכה בקריירה שלו כולל קולג')

27-24 איגלז

 

סטילרס – ברס

הברס ניצלו מצוין את המפלצת דו-ראשית שיש להם בקו האחורי, טאריק כוהן וג'ורדן הווארד שביחד תרמו ל-114 יארד ריצה במחצית הראשונה, מייק גלנון לא היה צריך לעשות הרבה ולכך הברס מקווים.

הסטילרס מצידם הרכיבו דרייב טוב בטאצ'דאון של אנטוניו בראון אך לא ייצרו יותר מידי, הבועט החמיץ שער שדה מ-35 יארד קרוב לסיום המחצית.

לאחר הבעיטה, שחקן ברס הרים את הכדור וכמעט הגיע לאנדזון השני אך עשר יארד לפני שהגיע התחיל ללכת בזחיחות ובאיטיות ופימבל את הכדור יארדים בודדים לפני האנדזון…

17-7 ברס במחצית

הסטילרס פתחו חזק את המחצית השנייה עם 10 נקודות שלא נענו ושלחו את המשחק להארכה אך לצערם הברס הצליחו לסיים את המשחק עם "ווקאוף" טאצ'דאון

23-17 ברס, לאחר הארכה

 

פאלקונס – ליונס

הליונס, שהתחילו את העונה מצוין וניצחו את שני משחקיהם הראשונים, נתקלו במכשול כבד השבוע בדמות הפאלקונס אך במחצית הצליחו לשמור את המשחק צמוד, מת'יו סטאפורד סוחב את הליונס על הגב כמו תמיד, התפקת הריצה שנראתה טוב מול ניו יורק שבוע שעבר לא נראית טוב בכלל

ההתקפה של הפאלקונס נראית מאוד מאוזנת עם תפוקה גם משני הרצים שלה וגם ממשחק המסירה

20-13 פאלקונס במחצית

דטריוט המשיכו להילחם ולהשאיר את המשחק צמוד, אך כמה מסירות לא מדוייקות של סטאפורד קלקלו להם את הרצף הבלתי מנוצח והמשיכו את של אטלנטה

30-26 פאלקונס

 

ברונקוס – בילס

דנבר באו לבאפלו עם תחושת אופוריה עדיין לאחר הניצחון האדיר שבוע שעבר מול הקאובויז ומשום כך הם החלו באופן קצת מקרטע כאשר ההגנה ששיתקה את דאק וזיק שבוע שעבר לא ממש מצליחה לעצור את טיירוד טיילור, קוורטרבק גרוע בהרבה מדאק, שני ההתקפות נראו בינוניות ביותר.

13-13 שיוויון במחצית.

טיירוד טיילור המשיך לשלוט במאצ'אפ של הקוורטבקים גם במחצית השנייה. 20/26, שני טאצ'דאונס וללא חטיפות.

מאידך, טרוור סימיאן נראה באמת כמו הבחירה ה-250 עם שני אינטרספשנס וללא ט"ד ואחוזי השלמה מחרידים.

תוצאה סופית: 26-16 בילס

 

סיינטס – פנת'רס

הסיינטס סוף סוף חושפים את הבלוף של הפנת'רס שנראו מצוין בשני השבועות הראשונים אך מול קבוצות ברמה לא טובה, ההגנה של הסיינטס שנחשבת לאחת מהגרועות בליגה החזיקה אותם ל 6 נקודות כל המחצית והכריחו איבוד כדור (אינטרספשן של ניוטון), דרו בריס עם שני טאצ'דאונים במחצית הראשונה נראה מצוין וממשיך להוביל את ההתקפה של הסיינטס בגאון

17-6 ניו אורלינס במחצית.

הסיינטס המשיכו בדומיננטיות שלהם גם במחצית השנייה, שמרו על הכדור כמו שצריך והמשיכו לעשות את העצירות ההגנתיות הנחוצות, סימן בהחלט מעודד להמשך העונה שלהם.

תוצאה סופית: 34-13 סיינטס

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort