אליפות אירופה הפתוחה, בלגרד

המשלחת הישראלית יצאה לאליפות אירופה הפתוחה בבלגרד והיא יכולה להיות מרוצה מאוד בסיום שני ימי התחרות, בהם הנבחרת הציגה יכולת מעולה. את היום הראשון היא סיימה בראש טבלת המדליות עם שתי מדליות זהב (רותם שור וטומי ארשנסקי) ואחת ארד (מעיין גרינברג). ביום התחרות השני עלו להתחרות בר פרין ולי קוכמן, שניהם סיימו את היום על הפודיום עם ארד וזהב בהתאמה.

יום התחרות הראשון

ניצן מירון (57- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את לואפל השוויצרית. ניצן שלטה באחיזה אך דווקא ההתקפות של השוויצרית היו מסוכנות יותר וכשתי דקות מפתיחת הקרב לואפל זרקה את מירון באיפון.

מעיין גרינברג (57- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את ברומן הסלובנית. גרינברג פתחה את הקרב מעולה אך לא הייתה חדה מספיק ולא הצליחה להשיג ניקוד. פחות משתי דקות לסיום מעיין השיגה איפון אחרי שהסלובנית נכנעה לתרגיל חניקה שלה. ברבע הגמר מול לאורי הצרפתייה, גרינברג הייתה טובה יותר והשיגה וואזארי. לאורי ניסתה להשוות אך לא הייתה חדה מספיק ובתום 4 דקות מעיין עלתה לחצי הגמר. בחצי מול טופרק הבריטית, שתי היריבות הציגו קרב שקול אך הבריטית זרקה את מעיין באיפון ושלחה אותה לקרב על המקום השלישי. את הקרב על הארד מול סירוקי ההונגרייה, מעיין פתחה טוב אך לא הצליחה להשיג ניקוד. 40 שניות לסיום גרינברג השיגה וואזארי עם הרבה נחישות. מעיין מסיימת את התחרות במקום השלישי.

אלון רחימא (60- ק"ג) פגש בסיבוב השני את אנדרה פרטי האיטלקי. אלון השיג וואזארי שהספיק לניצחון. ברבע הגמר מול טומי ארשנסקי, שני הישראלים לא הצליחו להשיג ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור שם ארשנסקי השיג וואזארי ששלח את אלון לבית הניחומים. בבית הניחומים מול סילביאן הצרפתי, רחימא השיג וואזארי שהעניק לו ניצחון בתום ארבע דקות. בקרב על הארד מול וינסנט, הצרפתי פתח את הקרב טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. בהמשך הקרב התאזן אך שני היריבים לא היו חדים מספיק ולא הצליחו להשיג ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור שם אחרי 54 שניות וינסנט זרק את רחימא בוואזארי וניצח את הקרב. אלון מסיים את התחרות במקום החמישי.

טומי ארשנסקי
(60- ק"ג) פגש בסיבוב השני את מקסים מרלין הצרפתי. שני היריבים לא השיגו ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור שם מרלין קיבל שידו שהעניק ניצחון לארשנסקי. ברבע הגמר מול אלון רחימא, ארשנסקי ניצח אחרי שהשיג וואזארי בגולדן סקור. בחצי הגמר מול רופת ממדוב האזרי, טומי השיג וואזארי ואיפון. בגמר מול ורגנס הצרפתי, טומי פתח את הקרב טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. 1:35 לסיום טומי זרק את הצרפתי בוואזארי ממנו ניסה להמשיך לריתוק אך הצרפתי הצליח לחמוק. ורגנס ניסה להשיג ניקוד את ארשנסקי היה טוב יותר. טומי מסיים את התחרות במקום הראשון.

פז לייבל (63- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את ג'ובנה אוברדוביץ', הסרבית הייתה טובה יותר, שלטה בקרב והשיגה שלושה וואזארי וניצחון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ענבל שמש (63-ק"ג) פגשה בסיבוב השני את הלוסי הצרפתייה. שתי היריבות פתחו את הקרב מעולה ותקפו. בהמשך שמש הייתה טובה יותר ופחות מ-20 שניות לסיום הכניעה את הצרפתייה בתרגיל חניקה. ברבע הגמר מול אניה אוברדוביץ' שתי היריבות השיגו וואזארי אך שמש גברה על הסרבית אחרי שהשיגה איפון. בחצי הגמר מול רותם שור, שתי הישראליות לא הצליחו להשיג ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור שם רותם השיגה וואזארי ששלח את ענבל לקרב על הארד. בקרב על הארד מול אניה אוברדוביץ' אותה ניצחה מוקדם יותר, שמש השיגה וואזארי כבר אחרי 15 שניות. ענבל הייתה טובה יותר אך הסרבית הקשתה עליה. בשיות האחרונות של הקרב הסרבית זרקה את שמש באיפון וניצחה. ענבל מסיימת את התחרות במקום החמישי.

נועה שניר (63- ק"ג) פגשה בסיבוב השני את אניה אוברדוביץ'. הסרבית הייתה טובה יותר והכניעה את שניר בתרגיל חניקה.

רותם שור (63- ק"ג) פגשה בסיבוב השני את מיכאלה קוליקובה הצ'כית. הישראלית שלטה בקרב והשיגה שלוש וואזארי ואיפון. ברבע הגמר מול קריסטינה האיטלקייה, שור ניצחה אחרי שהשיגה שני וואזארי ואיפון. בחצי הגמר מול ענבל שמש, ניצחה אחרי שהשיגה וואזארי בגולדן סקור. בגמר מול לוסי רנשל הבריטית, שתי היריבות פתחו את הקרב מעולה ותקפו. רותם הייתה חדה יותר והשיגה וואזארי. לוסי ניסתה להשיג ניקוד אך לא הייתה אגרסיבית מספיק ושור ניצלה זאת לוואזארי נוסף וניצחון בתום 4 דקות. רותם מסיימת את התחרות במקום הראשון.

רותם שור מסיימת יום מעולה עם הזהב (eju)

רן רוזמרין (66- ק"ג) פגש בסיבוב הראשון את מארק הבולגרי. רן פתח את הקרב טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. בהמשך הקרב התאזן אך שני היריבים לא הצליחו להשיג ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור שם רוזמרין השיג וואזארי אחרי 45 שניות. בסיבוב השני מול סאיני ההודי שני היריבים הציגו קרב שקול. ההודי השיג וואזארי. רן ניסה להשיג ניקוד אך לא הצליח ופחות מדקה וחצי לסיום נכנע לאיפון של סאיני.

אמיר דנטה (66- ק"ג) פגש בסיבוב הראשון את דניס הסרבי. שני היריבים לא היו חדים מספיק והקרב עבר לגולדן סקור שם אמיר השיג וואזארי וניצחון. בסיבוב השני מול סמואל הל הבריטי, שני היריבים פתחו את הקרב מעולה ותקפו. 1:40 לסיום הל השיג וואזארי. דנטה ניסה להשוות אך ריבל שידו שלישי שהביא לניצחון טכני של הבריטי.

ירין מנגד (66- ק"ג) פגש בסיבוב הראשון את אברהים אלייב, האזרי פתח את הקרב טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. כשתי דקות לסיום מנגד זרק את האזרי בוואזארי שהספיק לניצחון. בסיבוב השני מול קווין אזמה הצרפתי, שני היריבים הציגו קרב שקול. כדקה לסיום אזמה השיג וואזארי. לקראת הסיום הצרפתי השיג וואזארי נוסף ובתום 4 דקות הדיח את ירין.

טל אלמוג (66- ק"ג) פגש בסיבוב הראשון את בובה, הצרפתי פתח את הקרב טוב יותר וזרק את אלמוג באיפון 45 שניות מפתיחת הקרב.

גולן פולק (73- ק"ג) פגש בסיבוב הראשון את קוליין הגרמני. שני היריבים הציגו קרב שקול ולא סיכנו אחד את השני. בתום ארבע דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם פולק השיג וואזארי וניצחון. בסיבוב השני מול ג'ק סמית' הבריטי, גולן פתח את הקרב מעולה והשיג איפון אחרי דקה ו-12 שניות. ברבע הגמר מול סמואל, הצרפתי היה טוב יותר ושלט בקרב אך לא הצליח להשיג ניקוד. פחות מדקה לסיום סמואל השיג וואזארי ששלח את פולק לבית הניחומים. בבית הניחומים מול מרטין הגרמני, פולק פתח את הקרב טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. כדקה לסיום הגרמני הצליח לרתק את פולק אך השיג רק וואזארי אחרי שהישראלי הצליח לחמוק. גולן מסיים את התחרות במקום השביעי.

יום התחרות השני

בר פרין (70- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את טינה הסרבית. בר פתחה את הקרב מעולה והשיגה וואזארי ממנו ניסתה להמשיך לריתוק את הסרבית חמקה. הישראלית שלטה בקרב והשיגה שני וואזארי נוספים בדרך לניצחון. ברבע הגמר מול מאיה, הצרפתייה פתחה את הקרב טוב יותר. בהמשך הקרב התאזן ובר השיגה וואזארי. הישראלית השתלטה על הקרב אך לא הצליחה להשיג ניקוד נוסף בדרך לחצי הגמר. בחצי מול פקוביץ' המונטונגרית, שתי היריבות הציגו קרב שקול כש-15 שניות לסיום פקוביץ' זרקה את פרין באיפון ושלחה אותה לקרב על המקום השלישי. בקרב על הארד מול קלמנטין לושז הצרפתייה. בר פתחה את הקרב מעולה והשיגה וואזארי. כדקה וחצי לסיום הצליחה לרתק את לושז בדרך לפודיום. בר מסיימת את התחרות במקום השלישי

לי קוכמן (90- ק"ג) פגש בסיבוב השני את לוקה נובקוביץ' הסרבי. לי פתח את הקרב טוב יותר אך דווקט לוקה השיג ניקוד ראשון אחרי שהשיג וואזארי ממנו לא הצליח להמשיך בריתוק לאיפון. הישראלי הגיב מהר והשווה עם וואזארי. קוכמן ניסה לרתק את הסרבי שהצליח לחמוק. בתום 4 דקות הקרב עבר לגולדן סקור שם הישראלי השיג וואזארי וניצחון. ברבע הגמר מול דריו הגרמני, קוכמן היה טוב יותר והשיג וואזארי ממנו המשיך לריתוק אך הגרמני הצליח לחמוק. לי השיג וואזארי נוסף וניצחון. בחצי הגמר מול וסיאן איאונוט הרומני, שני היריבים הציגו קרב שקול. לי היה חד יותר וזרק את הרומני באיפון. בגמר מול בוסקו בורנוביץ' הסרבי, שני היריבים פתחו את הקרב מעולה ותקפו. לי היה חד יותר והשיג וואזארי שהספיק לניצחון בתום 4 דקות. קוכמן מסיים את התחרות במקום הראשון עם הזהב.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort