אליפות אירופה לג'וניור בג'ודו

הנבחרת הישראלית מסיימת את אליפות אירופה לג'וניור מרוצה כשהג'ודוקא הציגו יכולת מעולה והוכיחו שוב שלדור המוצלח בבוגרים יש יורשים ראויים. הנבחרת חוזרת עם שלוש מדליות, שתיים כסף ואחת ארד.

יום התחרות הראשון

תמר מלכה (44- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את קרלה מונטנז פיירוט הספרדייה. שתי היריבות תקפו אך לא הצליחו להשיג ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור שם תמר השיגה וואזארי וניצחון. בסיבוב השני מול אקיוז מטורקיה, מלכה הייתה טובה יותר אך לא הצליחה להשיג ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור שם תמר קיבלה שידו שהעניק ניצחון לאקיוז וסיים את התחרות שלה.

בטינה טמלקובה (52- ק"ג) פגשה בסיבוב השני את ג'ולי ההולנדית. בטינה הייתה טובה יותר ושלטה בקרב. כשתי דקות לסיום טמלקובה השיגה וואזארי. היא המשיכה לתקוף והשיגה וואזארי נוסף בדרך לניצחון. ברבע הגמר מול פורבסורן האזרית, שתי היריבות ניסו להשיג אחיזה נוחה כדי לתקוף אך לא הצליחו. לקראת הסיום טמלקובה השיגה וואזארי שהעניק לה ניצחון הסיום. בחצי הגמר מול מרים הבלגית, טמלקובה הייתה טובה יותר והשיגה וואזארי ששלח אותה לגמר בסיום. בגמר מול אירם מטורקיה, טמלקובה הייתה טובה יותר אך לא הצליחה להשיג ניקוד ונכנעה פחות מדקה לסיום לאיפון של אירם. בטינה מסיימת את התחרות במקום השני.

גפן פרימו (52- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את ליסה דנג האוסטרית. גפן פתחה את הקרב מעולה ואחרי קצת יותר מדקה זרקה את האוסטרית באיפון. בסיבוב השני מול צ'לסי גילס, הבריטית שניצחה מוקדם יותר השנה את גילי כהן, שתי היריבות הציגו קרב מעולה כששתיהן תקפו ולא התגוננו. גפן השיגה וואזארי עליו שמרה עד לסיום בדרך לרבע הגמר. ברבע מול נינה אסטפניה הספרדייה, פרימו שלטה בקרב אך לא הצליחה להשיג ניקוד. כ-20 שניות לסיום גפן השיגה וואזארי שהעניק לה ניצחון בסיום. בחצי הגמר מול אירם מטורקיה, פחות מדקה לסיום גפן הפסידה אחרי מהלך לא חוקי. בקרב על הארד מול פורבסורן, האזרית פתחה את הקרב טוב יותר אך דווקא גפן הייתה חדה יותר וניצלה כניסה לא מספיק אגרסיבית של האזרית כדי לזרוק אותה באיפון. פרימו מסיימת את התחרות במקום השלישי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
טמלקובה ופרימו על הפודיום (eju)

שקד עמיחי (57- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את קריסטינה שילובה, הרוסייה פתחה את הקרב טוב יותר אך לא הצליחה להשיג ניקוד. בהמשך הקרב התאזן אך שתי היריבות לא היו חדות מספיק והקרב עבר לגולדן סקור שם שילובה השיגה וואזארי שסיים את התחרות של שקד.

אלון אהרון (60- ק"ג) פגש בסיבוב הראשון את איואניס, הקפריסאי פתח את הקרב טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. בהמשך אהרון תקף והשיג וואזארי. הוא המשיך לתקוף והשיג וואזארי נוסף ממנו המשיך לריתוק וניצחון. בסיבוב השני מול נאופל אל זרד, הבלגי היה טוב יותר וכחצי דקה לסיום השיג וואזארי שבתום 4 דקות סיים את התחרות של אלון.

עמית בובוביץ' (66- ק"ג) פגש בסיבוב הראשון את שקוזה האלבני. עמית פתח את הקרב מעולה והשיג וואזארי. בהמשך הקרב התאזן וכדקה וחצי לסיום בובוביץ' השיג וואזארי נסף ממנו המשיך לריתוק ולניצחון. בסיבוב השני מול סלבדור הספרדי שני היריבים פתחו את הקרב מעולה ותקפו. בובוביץ' השיג וואזארי. כדקה לאחר מכן הספרדי איזן עם וואזארי ובתום 4 דקות הקרב עבר לגולדן סקור שם עמית קיבל שידו שהביא לניצחון של הספרדי. בובוביץ' מסיים את התחרות אחרי שני קרבות.

אורון גינר (73- ק"ג) פגש בסיבוב הראשון את ניקולה סטניסיץ', המונטונגרי פתח את הקרב טוב יותר והשיג וואזארי. גינר הגיב מייד והשיג גם הוא וואזארי. אורון תקף והיה טוב יותר ו-41 שניות לסיום זרק את סטניסיץ' באיפון. בסיבוב השני מול מרטין הסלובני, שני היריבים תקפו אך לא היו חדים מספיק ובתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם אחרי כמעט 3 דקות גינר זרק את הסלובני באיפון. בסיבוב השלישי מול קלבצ'יה, הבלרוסי פתח את הקרב טוב יותר אך דווקא גינר היה זה שהשיג ניקוד ראשון אחרי וואזארי. קלבצ'יה המשיך לתקוף אך לא היה חד מספיק וגינר זרק אותו באיפון. ברבע הגמר מול ניים מט השוויצרי, 22 שניות מפתיחת הקרב גינר זרק את ניים באיפון. בחצי הגמר מול מורד פטייב, האזרי היה טוב יותר. 7 שניות לסיום גינר קיבל שידו שלישי שהעניק ניצחון לאזרי. בקרב על הארד מול גמוסוב הרוסי פתח טוב יותר את הקרב והשיג וואזארי ממנו המשיך לריתוק. אורון מסיים את התחרות במקום החמישי.

יום התחרות השני

גילי שריר (63- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את ג'סיקה גוריסן ההולנדית. אחרי 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם גילי השיגה איפון. בסיבוב השני מול ליה לודביק הסלובנית, שריר הציגה יכולת טובה כשהשיגה שלושה וואזארי ואיפון. ברבע הגמר מול נדיה סימאולי, האיטלקייה השיגה יתרון של שני וואזארי אך כדקה לסיום גילי ניצחה באיפון. בחצי הגמר מול אולסן הדנית, שריר השיגה וואזארי ואיפון בדרך להבטחת מדליה. בגמר מול סנה ורמיר, ההולנדית השיגה וואזארי ואיפון. גילי מסיימת את התחרות כסגנית.

שוש כחלון (78+ ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את בוקוביץ' הקרואטית. שתי היריבות השיגו ניקוד אך כחלון נכנעה כשהשיגה וואזארי אחד מול שניים של בוקוביץ'.

ארי וינקלר (81- ק"ג) פגש בסיבוב השני את סרגי, האוקראיני השיג וואזארי שסיים את התחרות של וינקלר.

איתי גולן (90- ק"ג) פגש בסיבוב הראשון את ארדיאן הקרואטי. הישראלי הציג יכולת מעולה כשניצח אחרי שהשיג ארבעה וואזארי. בסיבוב השני מול ג'מל הבריטי שני היריבים השיגו ניקוד והיו בשוויון אך גולן נכנע באיפון פחות מדקה לסיום.

אלמוג לוזון (100- ק"ג) פגש בסיבוב הראשון את סניפה ההולנדי. לוזון השיג שני וואזארי בדרך לניצחון. בסיבוב השני מול דניאל הבלרוסי. שני היריבים השיגו ניקוד והיו בשוויון אך פחות מ-20 שניות לסיום הבלרוסי השיג איפון שסיים את התחרות של אלמוג.

יום התחרות השלישי

ישראל – בריטניה 3:2
אלון אהרון – נל מקדונלד (66- ק"ג): הבריטי פתח את הקרב טוב יותר אך שני היריבים לא סיכנו אחת את השני. כדקה לסיום נל החל לתקוף אך לא הצליח להשיג ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור שם זרק את אהרון באיפון. 1-0 לבריטניה.

עמית בובוביץ' – דניאל פייל (73- ק"ג): הישראלי פתח את הקרב טוב יותר והשיג וואזארי. הבריטי המשיך מהוואזארי של הישראלי לריתוק וניצח את הקרב. 2-0 לבריטניה.

ארי וינקלר – סטיוארט מקוות' (81- ק"ג): הבריטי פתח את הקרב טוב יותר והשיג וואזארי ממנו ניסה להמשיך לריתוק אך וינקלר לא איפשר לו. סטיוארט המשיך לתקוף והשיג וואזארי נוסף. כ-18 שניות לסיום ארי השיג וואזארי אך זה לא הספיק ובריטניה עולה לרבע הגמר אחרי שהיא משיגה יתרון 3-0 על ישראל.

איתי גולן – ג'יימס הייס (90- ק"ג): שני היריבים תחרו את הקרב מעולה ותקפו למרות שההתמודדות כבר הוכרעה. גולן היה חד יותר והשיג איפון. ישראל משיגה נקודה ראשונה 3-1.

אלמוג לוזון – ווסלי (90+ ק"ג): שני היריבים לא הרבו לתקוף. כדקה וחצי לסיום אלמוג זרק את הבריטי בוואזארי ממנו המשיך לריתוק. 3-2 לבריטניה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort