אליפות העולם בג'ודו: פליקר זכה בארד, כהן סיימה חמישית

אחרי שהמשלחת פתחה את התחרות ברגל ימין עם יום מוצלח אתמול היא המשיכה אותו היום אחרי שגילי כהן וטל פליקר עלו לחצי הגמר אך לא הצליחו להעפיל לגמר. טל התאושש וניצח בקרב על הארד. גילי כהן מסיימת תחרות מעולה במקום החמישי. המשלחת הישראלית מסיימת שני ימי תחרות מעולים עם הצלחה אדירה.

גילי כהן (52- ק"ג) נכנסה לתחרות לסיבוב השני בזכות היותה מדורגת שם פגשה את טנה הקרואטית. כהן פתחה את הקרב מעולה וזרקה את הקרואטית בוואזארי ממנו המשיכה לריתוק אך טנה הצליחה לחמוק, גילי המשיכה לנסות עד שריתקה את טנה בדרך לניצחון. בסיבוב השלישי מול ואן סניק כהן הייתה טובה יותר אך לא הצליחה להשיג ניקוד. כ-40 שניות לסיום גילי השיגה וואזארי שהספיק לניצחון. ברבע הגמר מול קריסטיני, שתי היריבות תקפו אך לא הצליחו להשיג ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור שם כהן השיגה וואזארי וחצי גמר. בחצי הגמר מול נצומי תסונודה, היפנית ניסתה לנעול את הזרוע של הישראלית שהצליחה לחמוק. ההתקפות של היפנית לא היו יעילות אך בשניות האחרונות היא השיגה שני וואזארי ששלחו את כהן לקרב על הארד. בקרב על המקום השלישי מול קוזיוטינה, הרוסייה שהדיחה את בצלאל עלתה עם הרבה ביטחון ותקפה אך לא הצליחה להשיג ניקוד. פחות משתי דקות לסיום כהן לא הייתה אגרסיבית מספיק והרוסייה ניצלה זאת לריתוק. גילי סיימה את התחרות במקום החמישי.

אריאל בצלאל (52- ק"ג) פגשה בסיבוב הראשון את לופז שריף, הספרדייה פתחה את הקרב טוב יותר אך דווקא אריאל השיגה וואזארי. בהמשך הקרב התאזן. אריאל הייתה טובה יותר והשיגה וואזארי נוסף וניצחון. בסיבוב השני מול קוזיוטינה, הרוסייה פתחה את הקרב טוב יותר והשיגה וואזארי ממנו המשיכה לריתוק. בצלאל סיימה את התחרות אחרי שני קרבות.

ברוך שמאילוב (66- ק"ג) נכנס לתחרות בסיבוב השני בזכות היותו מדורג שם פגש את הוד זורדני מאלג'יר אך אלוף אפריקה לא עלה לקרב כי פסל בשקילה וברוך עלה לסיבוב הבא שם פגש את פוסטיגוס ותוך פחות מדקה שמאילוב השיג איפון. בסיבוב הרביעי מול פולייב הרוסי שני היריבים הציגו קרב לא מרשים. הרוסי השיג וואזארי ומייד לאחר מכן שמאילוב קיבל שידו שלישי שהוביל לניצחון של פולייב.

טל פליקר (66- ק"ג) המדורג ראשון בעולם (הג'ודוקא הבכירים לקחו הפסקה מריו, מה שאפשר לשאר המתחרים לצבור נקודות ולטפס בדירוג העולמי) נכנס לתחרות לסיבוב השני בזכות היותו מדורג שם פגש את סוליס הקובני. שני היריבים ניסו להשיג אחיזה טובה, פליקר היה הראשון שהשיג וזרק את הקובני באיפון. בסיבוב השלישי מול אלידריסי, הקטרי פתח את הקרב טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. בהמשך הקרב התאזן אך לא הושגה הכרעה בתום 4 דקות והקרב עבר לגולדן סקור שם פליקר השיג וואזארי. בסיבוב הרביעי מול מתאו שני היריבים הציגו קרב זהיר ושקול ולאחר 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם טל השיג וואזארי. ברבע הגמר מול דימיטרי מינקאו שני היריבים הציגו קרב שקול ולאחר 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם טל היה טוב יותר והשיג וואזארי אחרי כ-2 דקות. בחצי הגמר מול פולייב, הרוסי שהדיח את שמאילוב פתח טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. בהמשך הקרב התאזן אך שני היריבים לא הצליחו להשיג ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור שם פליקר תקף אך לא הצליח להשיג ניקוד ואחרי קצת יותר מדקה וחצי פולייב השיג וואזארי ששלח את פליקר לקרב על הארד. בקרב על המקום השלישי מול זנטריה האוקראיני שני היריבים תקפו אך לא היו חדים ובתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם פליקר היה טוב יותר והשיג וואזארי ואת המקום השלישי על הפודיום. טל מסיים יום נהדר עם מדליה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
הישג אדיר לג'ודוקא הישראלי (פייסבוק הועד האולימפי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort