שלוש מדליות למשלחת הישראלית באליפות אירופה לקדטים

המשלחת הישראלית יצאה ללטביה לאליפות אירופה לקדטים עם 12 ג'ודוקאים, והיא מסיימת את התחרות עם שלוש מדליות ויכולת טובה. מחר נבחרת הבנים התחרתה בקטגוריית קבוצות אך לא הצליחה לעבור את הסיבוב הראשון מול הנבחרת הגרמנית.

תמר מלכה (44- ק"ג) – בקרב הראשון מול אבנזטו האיטלקייה שתי היריבות תקפו אך לא היו חדות מספיק ובתום 4 דקות ללא הכרעה, הקרב עבר לגולדן סקור שם אבנזטו קיבלה שידו שהעניק ניצחון לתמר. בקרב מול גמזה, הטורקיה השיגה וואזארי עם פתיחת הקרב, לאחר שתי דקות מלכה השיגה וואזארי, היא המשיכה לתקוף והשיגה וואזארי נוסף וניצחון בתום 4 דקות. בחצי הגמר מול ליזה גטיו הצרפתייה תמר הייתה טובה יותר והשיגה וואזארי עם פתיחת הקרב. הישראלית המשיכה לתקוף והשיגה וואזארי נוסף וגמר. בגמר מול אנה ויקטוריה פולייז, הקרואטית הכניעה את מלכה בתרגיל חניקה. תמר מסיימת את התחרות כסגנית אלופת אירופה.

עידו רבין (50- ק"ג) – בקרב הראשון מול אדוארד האוקראיני, שני הריבים לא היו חדים ובתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם אדוארד קיבל שידו שהעניק ניצחון לעידו. בקרב מול יורי, הארמני היה טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור שם יורי השיג וואזארי ששלח את רבין לבית הניחומים. בבית הניחומים מול קרה, הטורקי השיג תרגיל חניקה שהכניע את רבין פחות מדקה בתוך הקרב. עידו מסיים את התחרות במקום התשיעי.

גפן פרימו (52- ק"ג) – בקרב הראשון מול נוסה פרובניק הסלובנית, גפן הייתה טובה יותר אך לא הצליחה להשיג ניקוד. בהמשך הקרב התאזן ושתי היריבות תקפו וסיכנו אחת את השנייה. 15 שניות לסיום גפן זרקה את הסלובנית באיפון ועלתה לרבע הגמר. ברבע מול יריבה מגרמניה גפן השיגה איפון לאחר שהגרמניה השיגה וואזארי ועלתה לחצי הגמר. בחצי מול יסמין הבריטית שתי היריבות תקפו והיו קרובות להכריע. לאחר 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם הבריטית קיבלה שידו ששלח את פרימו לגמר אחרי קרב מעולה. בגמר מול אוזבס, ההונגרייה השיגה וואזארי עליו היא שמרה עד לסיום. גפן מסיימת התחרות כסגנית אלופת אירופה.

פז כפרי (52- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול קייטלין ברבר הבריטית, פז פתחה את הקרב טוב יותר אך ברבר הצליחה לרתק את הישראלית שהצליחה לתפוס לה את הרגל, הבריטית הצליחה לשחרר את הרגל ולהמשיך לריתוק שסיים את התחרות של פז.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ליאור רפאלוב (55- ק"ג) – בקרב הראשון מול לוקאס קטרינו הפורטוגלי, ליאור היה טוב יותר והשיג וואזארי עליו שמר עד לסיום בדרך לסיבוב הבא. בקרב מול מקסים בולקוב, הרוסי היה טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור שם מקסים זרק את רפאלוב בוואזארי שסיים את יום התחרות שלו.

מתן שני (55- ק"ג) – בקרב הראשון מול דניס איבנובס הלטבי, מתן היה טוב יותר והשיג וואזארי, הוא המשיך לתקוף והכניע את דניס בתרגיל חניקה. בקרב מול גופון הצרפתי לא הושגה הכרעה בתום 4 דקות והקרב עבר לגולדן סקור שם שני זרק את גופון בווואזארי ועלה לרבע הגמר. ברבע מול דניאל סנטוס הפורטוגלי מתן השיג וואזארי ושמר עליו עד לסיום. בחצי הגמר מול מירק אקוש, הטורקי נעל את הזרוע של שני שהצליח לברוח אך שניות לאחר מכן אקוש זרק את מתן באיפון ושלח אותו לקרב על הארד. בקרב על המקום השלישי מול אמרה האזרי שני היריבים תקפו וכארבעים שניות לסיום מתן השיג וואזארי עליו שמר עד לסיום בדרך לפודיום. שני מסיים את התחרות במקום השלישי.

רועי רוזן (60- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול מתאו שוק, הגרמני היה טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. שני היריבים ניסו להשיג אחיזה נוחה ולא סיכנו אחד את השני. בשניות האחרונות של הקרב מתאו זרק את רוזן בוואזארי ממנו המשיך לריתוק שסיים את התחרות של רועי.

שגיב שחר (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול מארק ריסטוב, הבולגרי פתח את הקרב טוב יותר, שני היריבים ניסו לתקוף אך לא הצליחו לאיים אחד על השני. כדקה וחצי לסיום הבולגרי השיג וואזארי, המשיך לתקוף והשיג וואזארי נוסף וניצחון בתום 4 דקות שסיים את התחרות של שחר.

מאיה גושן (57- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול זוזנה הצ'כית מאיה הייתה חדה יותר והשיגה וואזארי. היא המשיכה לתקוף והשיגה וואזארי נוסף וניצחון. בקרב מול קורטט הצרפתייה גושן הייתה טובה יותר אך לא הצליחה להשיג ניקוד, הצרפתייה השיגה וואזארי שהעניק לה ניצחון בתום 4 דקות וסיים את התחרות של מאיה.

אורן אזולאי (73- ק"ג) – בקרב הראשון מול ארמן האסטוני אורן השיג 2 וואזארי ואיפון שהעלו אותו לסיבוב הבא. בקרב מול לאשה, הגיאורגי השיג וואזארי ואיפון ששלחו את אורן לבית הניחומים. בבית הניחומים מול הנס הלטבי שני היריבים לא הצליחו להשיג ניקוד בתום 4 דקות והקרב עבר לגולדן סקור שם לאחר יותר מ-5 דקות אזולאי נכנע לוואזארי.

יפתח בדש (81- ק"ג) – בקרב הראשון מול מרט האוקראיני יפתח השיג וואזארי אך נכנע לאיפון של מרט שסיים את התחרות שלו אחרי קרב אחד.

סרפים קומפנייץ (90- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול ואדים, האוקראיני השיג איפון שסיים את התחרות של קומפנייץ אחרי קרב אחד.

ישראל – גרמניה: 3-2
רועי רוזן – מתאו שוק: הגרמני פתח את הקרב טוב יותר והשיג וואזארי. רועי ניסה להשיג ניקוד אבל לא היה חד מספיק. מתאו המשיך לתקוף וריתק את רוזן בדרך ליתרון 1-0.

שגיב שחר – דניס: הגרמני פתח את הקרב מצוין עם וואזארי. הוא המשיך לתקוף ופחות מדקה לסיום השיג וואזארי נוסף עליו שחר הגיב עם איפון.

אורן אזולאי – טום: הגרמני פתח את הקרב טוב יותר והשיג וואזארי. פחות משתי דקות לסיום אורן ניצל כניסה לא מספיק טובה של טום לריתוק והוא מעלה את ישראל ליתרון.

יפתח בדש – מתאו הברמן: הגרמני פתח את הקרב טוב יותר והשיג וואזארי. יפתח תקף והשיג וואזארי. הקרב המשיך להיות צמוד וכדקה לסיום הברמן זרק את בדש באיפון.

סרפים קומפנייץ – איבו: שני היריבים לא היו חדים מספיק ובתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם קומפנייץ קיבל שידו שלישי שהעניק ניצחון לגרמני.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort