טורניר האלה: קאי נישיקורי ניצח את פרננדו ורדאסקו

קאי נישיקורי היפני שמדורג במקום התשיעי בעולם פגש את פרננדו ורדסקו הספרדי שמדורג במקום ה-34 בעולם וחייב להגיע רחוק בטורניר כדי להיות מדורג בווימבלדון. נישיקורי שמחזיק במאזן חיובי נגד ורדסקו רוצה להצהיר כוונות לקראת ווימבלדון ובא על תקן הפייבוריט של הטורניר. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה, ורדסקו פתח טוב במערכה הראשונה אך התעייף במהלך המערכה השנייה ובמערכה השלישית סבל מכאבי גב שמנעו ממנו להציג יכולת טובה, ואני מאמין שזה מה שהכריע בסופו של דבר את ההתמודדות.

מהלך המשחק:

מערכה 1- המשחק נפתח בגישושים של שני השחקנים, ששמרו על משחקוני ההגשה בקלות רבה ובלי הרבה קשיים הגיעו למצב של שיוויון שתיים. גם במשחקון החמישי העניינים נשארו רגועים, למרות ניסיון שבירה של נישיקורי, וראלי יפה במצב 40-30 לורדאסקו. נישיקורי, שבא כפייבוריט ברור למשחק (ואחד משני הפייבוריטים לזכייה) שמר בקלות על ההגשות ואחרי 20 דקות של משחק, התוצאה הראתה שלוש שלוש. בינתיים השחקנים משחקים בטוח מאוד, בלי הרבה עליות לרשת ובלי ניסיונות להפתיע. במשחקון השביעי ורדסקו הצליח לנצח, והתגבר על חזרה של נישיקורי ממצב של 0-40 ל40-40, וזאת לאחר שני אייסים מרשימים. במצב של שיוויון ארבע, סוף סוף נכנס קצת מתח למשחק ששגיאה כפולה כפולה נישיקורי סידרה לורד סקו אפשרות שבירה (כפולה) ראשונה במשחק, אך אז היפני התעשת וניצח את המשחקון. אחרי עוד שני משחקונים רדומים בהם לא התרחשה שבירה, הגיעו שני השחקנים למצב של תיקו חמש. עוד משחקון מנומנם הסתיים בניצחון של המגיש- ורדסקו שמגיש חבטות הגשה אמתניות, ולא נותן לנישיקורי להגיע לאף אפשרות שבירה. עוד משחקון נטול הפתעות הסתיים לטובת נישיקורי ואנחנו בדרך לדובר שיוויון. שובר השוויון התחיל כמו כל המשחק- צמוד, ללא הפתעות, בלי טעויות מיותרות והדבר הבולט ביותר הוא שכל פעם שנדמה שאחד השחקנים בורח, או משתלט על המשחק, השחקן השני מתעשת במהירות ומחזיר את המצב לקדמותו. מה שהכריע את את המערכה לבסוף היה בראלי היפה במשחק שהיה בו עשרים ושתיים חבטות, כולל הגנה נפלאה מהקו האחורי של הספרדי שלבסוף יצא עם ידו על העליונה, 9-7 בשובר השוויון, ואחד אפס במשחק.

מערכה שנייה- המשחק נפתח כמו במערכה הראשונה עם שלושה משחקונים ללא שבירה, עד שבמשחקון הרביעי במצב של 2-1 לנישיקורי, היפני בן העשרים ושבע שבר לורדסקו את ההגשות ועולה לשלוש אחד. במשחקון החמישי טעויות של נישיקורי נתנו לורדסקו שתי אפשרויות שבירה שבסופן הספרדי הראה הרבה אופי ושבר בחזרה. נראה שאחרי המערכה הראשונה המשעממת נהיה לנו משחק נהדר, כאשר נישיקורי שובר שוב, ויולה לארבע שתיים. ביתרון מבטיח של ארבע שתיים נישיקורי ניסה לעצור רצף של שלוש שבירות והצליח הודות לכמה טעויות קריטיות של ורדסקו. במצב חמש שתיים ורדאסקו הצליח לשמור על ההגשות וצימצם לחמש שלוש. אבל אז המשחק שכבר נראה גמור נפתח מחדש שורדסקו פיספס הזדמנות שבירה כפולה, החמיץ עוד הזדמנות שבירה ולבסוף הפסיד את המערכה. 6-4 לנישיקורי.

מערכה שלישית- במשחקון הראשון של המערכה המכרעת נישיקורי כמעט שבר ליריבו אבל ווינר ענק של ורדסקו הציל אותו מפיגור מוקדם. התסריט היה דומה במשחקון השני שנישיקורי ניצח למרות פיגור ארבעים אפס ושלוש אפשרויות שבירה. עוד מערכה עברה ללא שבירה ולוח התוצאות הראה 2-1 לספרדי בן ה33. השוויון לא איחר לבוא כשנישיקורי ניצח עוד משחקון בדרך לשוויון שתיים. ורדסקו עלה ליתרון שלוש שתיים ולאחר מכן לקח פסק זמן רפואי קצר . מעשרים ושלוש דקות היו לנו כבר שבעה אפשרויות שבירה שאף אחת מהן לא נוצלה. החזרה מפסק הזמן הרפואי לא האירה פנים לורדסקו שהפסיד את המשחקון. ורדסקו נראה תשוש במשחקון הבא והפסיד את ההגשות. התוצאה בינתיים היא 4-3 לנישיקורי. ורדסקו היה נראה אבוד במשחקון השמיני כאשר נישיקורי עלה בקלות ליתרון חמש- שלוש, וכנראה כי כאבי הגב העזים מכריעים. למרות הכאבים ניצח ורדסקו את המשחקון וצימצם לחמש- ארבע. נישיקורי עלה להגיש על המשחק, כאשר ורדסקו עסוק בלהילחם כנגד כאבי הגב שלו נישיקורי מנצח את המשחקון בקלות ומסיים משחק קשה מאוד עם ניצחון.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort