גרנד פרי קנקון

משלחת הגברים הישראלית יצאה לגרנד פרי קנקון, מקסיקו והיא מסיימת את שלושת ימי התחרות מרוצה עם חמישה קרבות על מדליות, שלושה גמרים, שתי מדליות זהב (כולל מדלית בכורה של פיטר פלצ'יק בתחרויות גרנד פרי) ויכולת טובה.

יום התחרות הראשון 16.6

דניאל בן דוד (60- ק"ג) – בקרב הראשון מול חוסה ווידמר המקסיקני שני היריבים לא היו יעילים וחדים והקרב הוכרע בעונשים כשחוסה קיבל שידו שלישי שהביא לניצחון של דניאל. בקרב הבא מול אדוניס דיאז האמריקאי שוב בן דוד לא היה חד מספיק ובתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם אדוניס קיבל שידו שני שהביא לניצחון של הישראלי. בחצי הגמר מול פרנסיסקו, הספרדי המדורג 6 בעולם היה מסוכן יותר והשיג ריתוק ששלח את בן דוד לקרב על הארד. בקרב על המקום השלישי מול ורסטרטן הבלגי הקרב היה שקול ושני היריבים לא הצליחו להשיג ניקוד. בתום 4 דקות הקרב עבר לגולדן סקור שם הבלגי ניצל כניסה לא מספיק טובה של דניאל לתרגיל וזרק אותו באיפון. בן דוד מסיים את התחרות המקום החמישי.

טל פליקר (66- ק"ג)
– בקרב הראשון מול סמואל הל הבריטי טל היה טוב יותר אך הל הצליח לחמוק מהתרגילים של הישראלי ובתום 4 דקות ללא ניקוד הקרב עבר לגולדן סקור שם פליקר השיג וואזארי וניצחון. ברבע הגמר מול נבור המקסיקני הקרב נפתח כששני היריבים לא סיכנו אחד את השני אך לקראת הסיום פליקר היה טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד והקרב עבר לגולדן סקור שם נבור קיבל שידו שלישי ששלח את פליקר לחצי הגמר. בחצי מול פוסטיגוס הפרואני שני היריבים לא היו יעילים אך כחצי דקה לסיום פליקר השיג וואזארי ששלח אותו לגמר. בגמר מול אלברטו גיירטו הספרדי פליקר היה טוב יותר והשיג וואזארי. הישראלי המשיך לתקוף והשיג וואזארי נוסף וריתוק והוא מסיים את התחרות במקום הראשון.

ברוך שמאילוב (66- ק"ג) – בקרב הראשון מול סנצ'ו הקוסטריקני שני הריבים תקפו אך לא הצליחו להשיג ניקוד ולאחר 4 דקות ללא הכרעה בקרב עבר לגולדן סקור שם ברוך ניצל כניסה לא מספיק טובה של סנצ'ו בקרקע לטובת חניקה ורבע גמר. ברבע מול בורנס האירלנדי שמאילוב פתח את הקרב מצוין והשיג וואזארי. בורנס לא הצליח לסכן את ברוך שעלה לחצי הגמר. בחצי מול אלברטו גייטרו הספרדי שני היריבים הדפו התקפות אחד של השני ובתום 4 דקות ללא הכרעה הקרב עבר לגולדן סקור שם הספרדי היה טוב יותר והשיג וואזארי ששלח את שמאילוב לקרב על הארד. בקרב על המקום השלישי מול נבור, המקסיקני היה טוב יותר והשיג וואזארי. שמאילוב לא הצליח להשיג ניקוד וקיבל שידו שהביא לניצחון של נבור. ברוך מסיים את התחרות במקום החמישי.

יום התחרות השני 17.6

טוהר בוטבול (73- ק"ג) – בקרב הראשון מול סילבה פומבו הברזילאי טוהר היה טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. הברזילאי קיבל שידו שלישי כחצי דקה לסיום ששלח את בוטבול לסיבוב הבא. ברבע הגמר מול דסנל הספרדי טוהר היה טוב יותר וכדקה לסיום זרק את דסנל באיפון. בחצי הגמר מול טורנר האמריקאי טוהר היה טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. טורנר קיבל שידו שלישי ששלח את הישראלי לגמר. בגמר מול מרסלו הברזילאי שני היריבים לא תקפו והשופט העניש עם שידו לשניהם. שני היריבים ניסו להשיג אחיזה נוחה ולא תקפו והשופט העניש שוב עם שידו לשניהם. טוהר ניסה לתקוף את כניסה לא מספיק טובה שלו הפכה לתרגיל נגד וחניקה של הברזילאי. בוטבול מסיים את התחרות במקום השני.

דילן רצ'יסטר (81- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול ג'ונתן אספדס המקסיקני שני היריבים פתחו את הקרב מעולה ותקפו, אספדס היה הראשון שהשיג ניקוד עם 2 וואזארי אך קאמבק של רצ'יסטר בדקה האחרונה עם 2 וואזארי, שלח את הקרב לגולדן סקור שם דילן השיג וואזארי נוסף שהשלים מהפך ושלח אותו לסיבוב הבא. בקרב מול ג'ק האטון, האמריקאי היה טוב יותר וכדקה לסיום השיג ריתוק שסיים את יום התחרות של דילן.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שגיא מוקי (81- ק"ג) – בקרב הראשון מול קל ברלינר האמריקאי מוקי השיג איפון כחצי דקה מפתיחת הקרב ועלה לסיבוב הבא. בקרב מול עמנואל, הארגנטיני המדורג 12 בעולם ניצח לאחר שמוקי קיבל שידו שסיים את יום התחרות שלו.

יום התחרות השלישי 18.6

פיטר פלצ'יק (100- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול סרחיו גרסיה המקסיקני פיטר שלט בקרב והשיג וואזארי נהדר שלא היה רחוק מאיפון אם היה משיג שליטה טובה יותר בגרסיה. פלצ'יק המשיך לתקוף והשיג וואזארי נוסף ממנו המשיך לריתוק אך המקסיקני הצליח לברוח והישראלי השיג רק וואזארי. פחות מעשרים שניות לסיום פיטר השיג וואזארי נוסף לפני שהוא חתם ניצחון מרשים. בסיבוב השני מול פיליפ הבריטי שני היריבים פתחו את הקרב טוב אבל פיטר היה חד יותר והשיג וואזארי. הבריטי ניסה להשיג ניקוד אבל נכנע לוואזארי נוסף של פלצ'יק שהמשיך לריתוק. בחצי הגמר מול לוסיאנו קוראה הברזילאי הישראלי שלט בקרב אך הברזילאי הצליח לחמוק מהתרגילים, לא להרבה זמן, ופחות משתי דקות מפתיחת הקרב פיטר זרק אותו באיפון ועלה לגמר. בגמר מול בנג'מין פלצ'ר הבריטי שני היריבים ניסו להשיג אחיזה נוחה, פיטר היה טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. לקראת הסיום הישראלי השיג וואזארי שספיק לזהב והוא חותם יום קרבות מעולה בראש הפודיום.

פיטר עם יום קרבות מעולה מסיים עם פודיום ראשון בתחרויות גרנד פרי (דף הפייסבוק הרשמי של ijf)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort