ג'וקוביץ' גובר על ראמוס-וינולאס ועולה לרבע הגמר

האלוף הטרי של אליפות הרולאן גארוס נובאק ג'וקוביץ' [2] עלה לרבע הגמר של הטורניר עם ניצחון 6:3 6:1 7:6 על אלברט ראמוס-וינולאס [19]. במבט על התוצאה המשחק נראה חד-צדדי, אבל (חוץ מבמערכה השנייה) הוא היה מאוד מעניין.

נובאק ג'וקוביץ' [2] נגד אלברט ראמוס-וינולאס [19]:

האלוף הטרי של אליפות צרפת הפתוחה נובאק ג'וקוביץ' פגש היום בסיבוב הרביעי של הטורניר את אלברט ראמוס-וינולאס. הספרדי שמדורג במקום ה-19 בעולם עבר מותחן בן 5 מערכות מול לוקאס פויל הצרפתי בסיבוב הקודם, ואף עבר משחק ארוך (באורך של 4 מערכות) מול מאריוס קופיל בסיבוב הראשון, אבל זה לא אומר שנובאק לא תשוש בדיוק כמוהו. הג'וקר הסרבי ניצח משחק בן 5 מערכות מול דייגו סבסטיאן שוורצמן בסיבוב הקודם, מה שגם נותן סימני שאלה בנוגע ליכולתו.

האם ג'וקוביץ' מסוגל לאיים על המקום הראשון בטורניר, להגן על התואר ולמנוע מ-"דסימה" היסטורית של רפאל נדאל? לאור יכולתו מול שוורצמן לא בטוח שעל ראמוס-וינולאס הוא יצליח לגבור. הסרבי בן ה-30, שחווה את משבר "הכוכבים" בשנה האחרונה, שכר את שירותיו של אנדרה אגאסי, שעבר תקופה אפילו יותר קשה, בתקווה שהתמיכה המנטלית של האגדה תוכל לעזור לו לחזור לדרך שבה הוא שלט בכדור הצהוב בעבר. כמובן שזה רק הטורניר הראשון של השניים ביחד וההשפעה הצפויה לא תגיע על אדמת צרפת, אבל זה צעד מבורך ומאוד מעניין מצדו של הסרבי.

למרות הסיבוב השלישי הנורא, ג'וקוביץ' מתחזק מנקודה לנקודה (הטוויטר של Live Tennis)

נובאק ואלברט נפגשו ביניהם 3 פעמים בעבר, כאשר בפעם האחרונה, ברבע גמר גביע הדיוויס, הסרבי דילג מעל הספרדי עם ניצחון חלק בן 4 מערכות (6:2 6:4 6:3). גם בפעמיים הקודמות ראמוס-וינולאס לא הצליח לגנוב למדורג במקום השני בעולם אפילו לא מערכה אחת, כשנחל הפסד בטורנירי המאסטרס במונטה-קרלו ואינדיאן וולס. האם ראמוס-וינולאס יוכל סוף סוף לזכות במערכה מול הסרבי ואולי אף להפתיע ולגבור עליו?

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הסיכום הטקטי:

הספרדי פתח את המשחק באופן שאף אחד לא ציפה. הוא שלט בחלקים גדולים של המגרש ועשה דברים שהלחיצו את נובאק, שלא נכנס למפגש מול אלברט בזמן. אבל היכולת הטובה של נובאק אפשרה לו להישאר בחיים המערכה הראשונה ולמשוך אותה לשובר השוויון. המשחק ההגנתי של ראמוס-וינולאס לא עזר לו לזכות במערכה, ונובאק השתמש באכזבתו של הספרדי כדי לדרוס אותו במערכה השנייה (6:1). המערכה הקובעת נפתחה כמו השנייה, אבל הספרדי המוכשר ידע להתעורר והוא איזן את המשחק. היו במערכה זו נקודות ארוכות ומדהימות, שהרימו את הקהל כל 30 שניות, אבל עדיין.. הבדלי הרמות שיחקו תפקיד. נובאק שבר פעם נוספת ודהר לעבר הניצחון, כאשר הוא מונע מיריבו לגנוב לו מערכה ומתגבר על המשחק בן 5 המערכות מול שוורצמן. אבל מול ת'ים זה לא יספיק.

מהלך המשחק:

המשחק נפתח בסערה ענקית של ראמוס-וינולאס. הספרדי שבר את הגשותיו של נובאק ג'וקוביץ' כבר במשחקון הראשון, ועלה ל-2:0 לאחר שגם שמר על שלו. המשחקון השלישי ערך כ-14 דקות, אבל בסופו של דבר ואחרי אינספור שוויונות, הסרבי הצליח לשמור את המשחקון הזה אצלו. הוא גם ניצל את המומנטום כדי לשבור בחזרה ולהשוות ל-2:2, אבל זה לא עזר לו במיוחד כי הילד בן ה-29 שמולו פשוט גנב את ההגשות של הג'וקר הסרבי פעם נוספת – ועם שמירה נוספת התוצאה הייתה 4:2 לראמוס-וינולאס. אבל ג'וקוביץ' נותר איתן, שבר חזרה ועלה ל-5:4. המשחק הלך לשובר שוויון, וממצב של 4:0 לזכותו של הסרבי, אלברט חזר ל-4:4 אבל זה לא הספיק לו כי נובאק ג'וקוביץ' זכה במערכה הראשונה בתוצאה 7:6 (7:5).

חסר יציבות, אבל היום זה הספיק. נובאק ג'וקוביץ' (האתר הרשמי של נובאק ג'וקוביץ')

המערכה השנייה היה הרבה פחות צמודה. הספרדי שנתן פייט אדיר והיה טוב מיריבו הסרבי לאורך חלקים גדולים של המערכה הראשונה, פשוט נעלם בצל של עצמו, ונולה לקח פיקוד. ראמוס-וינולאס הצליח בכל המערכה השנייה לזכות במשחקון אחד בלבד כאשר מנטלית הוא נראה מותש. הכדורים לא נכנסו וג'וקוביץ' פשוט ניצל את התסכול של הספרדי עקב זאת שהפסיד את המערכה הראשונה (כשהיה כל כך קרוב לזכות בה) ושייט לעבר הזכייה במערכה השנייה עם 6:1 מהיר וקליל. למרות הפרשי הרמות הברורים על הנייר, אלברט ראמוס-וינולאס חייב להרים את הראש ולתת פייט במה שמסתמן להיות משחקו האחרון ברולאן גארוס העונה, כי הוא בהחלט מסוגל לעשות צרות.

המערכה השלישית היה יותר שקולה מהקודמת לה. אמנם ראמוס-וינולאס נשבר כבר על משחקון ההגשה הראשון שלו, הוא חזר בגדול כאשר שבר בחזרה והשווה ל-2:2. ראלי בן 41 חבטות, שאותו ניצח אלברט, סיפק לנו את נקודת היום בטורניר (ואולי גם את נקודת הטורניר), אבל הוא לא עזר למומנטום החיובי של נובאק ולגישה המנטלית הנהדרת שלו. הסרבי פתח מבערים פעם נוספת ועלה ל-5:2 עם שבירה נוספת על הספרדי. נובאק אפשר ליריבו לצמק ל-5:3, אבל אז הוא סיים את הסיפור עם 6:3 במערכה. נובאק זוכה במשחק עם 6:3 6:1 7:6 ועולה לרבע הגמר, ככשם הוא יפגוש במשחק מאוד מעניין את דומיניק ת'ים.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort