מדליות, קאמבק והופעת בכורה: סיכום אירופה הפתוחה

נבחרות הג'וניור והבוגרים הישראליות יצאו לתחרויות הסבב: גביע אירופה ואירופה הפתוחה בהתאמה והן חוזרות מרוצות עם מדליות ויכולת טובה. שגיא מוקי חזר להתחרות לראשונה מאז ריו לקטגורית משקל של עד 81 ק"ג, לאחר שהחליט צוות האימון אחרי המשחקים האולימפיים לשנות את קטגורית המשקל שלו. אלמוג לוזון הצעיר עלה לקרב בכורה בסבב הבוגרים. בנוסף מגיעות ברכות למאמן העל של נבחרות הנשים, שני הרשקו, על מיניו לקומישיונר בדירקטוריון המאמנים של האיגוד האירופי.
בגביע אירופה לג'וניור, לייבניץ בטינה טמלקובה (52- ק"ג) סיימה בראש הפודיום עם הזהב, ארי וינקלר (81- ק"ג) סיים במקום השלישי. אביב בן משה (81- ק"ג) ואיתי גולן (90- ק"ג) סיימו במקום החמישי.

יום התחרות הראשון 3.6

דניאל בן דוד (60- ק"ג) – בקרב הראשון מול פביאן הסנר דניאל פתח את הקרב טוב יותר והשיג וואזארי, לאחר מכן בן דוד הוריד את הקצב ובעיקר הגן על הוואזארי שהשיג בדרך לסיבוב הבא. ברבע הגמר מול לוקה הצרפתי, דניאל פתח את הקרב טוב והשיג וואזארי עליו שמר עד לסיום ועלה לחצי הגמר. בחצי מול אלון, חברו לנבחרת, הקרב היה שקול אך בדקה האחרונה דניאל התעורר והשיג וואזארי ממנו המשיך לריתוק אך רחימא הצליח לצאת מהריתוק ובן דוד השיג ממנו רק וואזארי נוסף וגמר. בגמר מול מנזי האיטלקי הקרב היה שקול, אחרי כשתי דקות דניאל השיג וואזארי שהספיק לניצחון בתום 4 דקות. בן דוד מסיים את התחרות במקום הראשון.

דניאל משיג זהב שני השנה בתחרויות אירופה הפתוחה (eju)

אלון רחימא (60- ק"ג) – בקרב הראשון מול אנדראה פרטי, האיטלקי ניסה לתקוף ולהלחיץ את אלון שנשאר רגוע ו-30 שניות מפתיחת הקרב הישראלי השיג איפון מרשים בדרך לסיבוב הבא. ברבע הגמר מול ראול דיאז לופז הספרדי הקרב היה שקול כששני היריבים לא הצליחו לסכן אחד את השני ובתום 4 דקות הקרב עבר לגולדן סקור שם רחימא השיג איפון בדרך לחצי גמר ישראלי מול דניאל אותו הפסיד. בקרב על הארד מול די לורטו, האיטלקי השיג איפון פחות מדקה לסיום וניצח את הקרב. אלון מסיים את התחרות במקום החמישי.

ירין מנגד (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול סמואל הל הבריטי הפסיד באיפון שסיים את יום התחרות שלו לאחר קרב אחד.

רן רוזמרין (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול בודורה הרומני, רן פתח טוב את הקרב והשיג שני וואזארי ואיפון ששלחו אותו לסיבוב הבא. בקרב הבא מול סופיאן, הצרפתי השיג וואזארי שהעניק לו ניצחון בתום 4 דקות וסיים את יום התחרות של רוזמרין.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אלכס רסקופין (66- ק"ג) – בקרב הראשון מול דייגו האיטלקי, אלכס השיג וואוזארי והמשיך לסיבוב הבא. בקרב מול אלברטו גיירטו מרטין, הספרדי השיג וואזארי וניצחון שסיים את יום התחרות של אלכס.

אמיר דנטה (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול פראנק ורנז, הצרפתי השיג וואזארי שסיים את יום התחרות של דנטה לאחר קרב אחד.

אור חסן (73- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול מסרט הפורטוגלי הקרב היה שקול כששני היריבים תוקפים, חסן השיג וואזארי עליו שמר עד לסיום בדרך לסיבוב הבא. בקרב מול ג'פרי רואיז שני היריבים תקפו אך לא הצליחו להשיג ניקוד, רואיז הצליח להשיג וואזארי עליו הוא שמר עד לסוף הקרב. חסן מסיים את התחרות לאחר 2 קרבות ויכולת טובה.

מעין גרינברג (57- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול קמליה הרומנייה, מעין השיגה איפון ועלתה לסיבוב הבא. בקרב מול מרטינה האיטלקייה שתי היריבות השיגו ניקוד אך גרינברג נכנעה לשני וואזארי שהשיגה מרטינה מול וואזארי אחד שלה.

ניצן מירון (57- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול אנדרדה הרומנייה לא הושגה הכרעה בתום 4 דקות והקרב עבר לגולדן סקור שם הרומנייה השיגה וואזארי שסיים את יום התחרות של מירון אחרי קרב אחד.

רותם שור (63- ק"ג) – בקרב הראשון מול פרדה הרומנייה רותם השיגה 2 וואזארי ואיפון ששלחו אותה לסיבוב הבא. בקרב מול וויאן הרמן הגרמנייה שור השיגה איפון ורבע גמר. ברבע מול פינוט הצרפתייה החזקה הישראלית נכנעה לוואזארי בתום 4 דקות ועברה לבית הניחומים. בקרב הראשון בבית הניחומים מול לודג'נה הבריטית שתי היריבות לא השיגו ניקוד בתום 4 דקות והקרב עבר לגולדן סקור שם רותם הצליחה לנעול את הזרוע של הבריטית שנכנעה ועלתה לקרב על הארד. בקרב על המקום השלישי מול איריס ההולנדית הקרב היה שקול, לאחר כדקה בתוך הקרב הישראלית קיבלה שידו שהעיר אותה ובתגובה השיגה 2 וואזארי מהירים ופודיום. רותם מסיימת את התחרות במקום השלישי.

שור מסיימת יום מעולה על הפודיום (eju)

ענבל שמש (63- ק"ג) – בקרב הראשון מול מיה הרמנסון השוודית שמש השיגה איפון ששלח אותה לסיבוב הבא. בקרב מול איריס, ההולנדית השיגה וואזארי ואיפון שסיימו את יום התחרות של הישראלית.

פז ליבל (63- ק"ג) – בקרב הראשון מול לאה ריימן הגרמנייה, שתי היריבות השיגו וואזארי ובתום 4 דקות הקרב עבר לגולדן סקור שם ריימן השיגה איפון שסיים את יום התחרות של ליבל אחרי קרב אחד.

יום התחרות השני 4.6

שגיא מוקי (81- ק"ג) – בקרב הראשון מול קושליאק האוקראיני הקרב היה שקול כשמוקי נראה מהוסס אך 2:22 לסיום שגיא זרק את האוקראיני באיפון בדרך לסיבוב הבא. בקרב מול סמי הבלגי הקרב היה אגרסיבי בלי הרבה התקפות או עליונות של אחד מהם. פחות מחמש שניות לסיום מוקי השיג וואזארי ורבע גמר. ברבע מול אנדראה, האיטלקי היה טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. לקראת סוף 4 דקות מוקי נכנס לא טוב לתרגיל ואנדראה ניצל זאת לתרגיל חניקה שהביא לכניעתו של שגיא שעבר לבית הניחומים. בבית הניחומים מול ריאו הצרפתי שגיא השיג ניקוד אך הפסיק לתקוף ונענש על כך כשהצרפתי זרק אותו באיפון. מוקי מסיים את התחרות במקום השביעי.

דילן רצ'יסטר (81- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול תיאדור בלדין, הרומני השיג וואזארי ורצ'יסטר לא הצליח להגיב עם ניקוד משלו. 3 שניות לסיום, הישראלי השיג וואזארי והקרב עבר לגולדן סקור שם דילן נראב עייף אך השיג וואזארי וניצחון. בקרב הבא מול ג'ייקוב, הפולני זרק את דילן באיפון וסיים את יום התחרות של הישראלי.

לי קוכמן (90- ק"ג) – בסיבוב השני מול לאמור הצרפתי, לי פתח את הקרב טוב והשיג וואזארי ממנו המשיך לריתוק אך הצרפתי תפס את הרגל שלו והישראלי השיג מהתרגיל וואזארי נוסף. קוכמן המשיך לתקוף וכחצי דקה לסיום השיג איפון. בקרב מול פדריקו האיטלקי שני היריבים לא הצליחו להשיג אחיזה טובה ביריב עד שקוכמן התעורר וזרק את פדריקו באיפון. ברבע הגמר מול כריסטאן הרומני לא הושגה הכרעה בתום 4 דקות והקרב עבר לגולדן סקור שם קוכמן השיג וואזארי ועלה לחצי הגמר. בחצי מול ואדים סיניבסקי האוקראיני שני היריבים לא הצליחו לסכן אחד את השני. ואדים קיבל שידו שלישי שהביא לניצחון טכני של קוכמן ושלח אותו לגמר. בגמר מול תורל ספלוגייב האזרי קוכמן היה טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. אחרי 2 דקות רדומות מצד האזרי הוא התחיל לתקוף והשיג איפון. לי מסיים את התחרות במקום השני.

יעקב ממיסטבלוב (100- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול אנטון, האוקראיני השיג וואזארי, יעקב ניסה להשיג ניקוד אך ללא הצלחה והוא מסיים את התחרות לאחר קרב אחד.

פיטר פלצ'יק (100- ק"ג) – בקרב הראשון מול הנריק הנורווגי פיטר היה טוב יותר ודקה מפתיחת הקרב הוא היה ביתרון של 2 וואזארי. פחות מדקה לסיום פלצ'יק השיג וואזארי נוסף ממנו המשיך לריתוק אך ההונגרי הצליח לעצור את השעון והישראלי השיג רק וואזארי נוסף מהתרגיל אך השופט לא עצר את הקרב ופלצ'יק הצליח לרתק שוב את הנריק בדרך לניצחון. בקרב מול רנטו ההונגרי, הישראלי השיג איפון תוך 13 שניות בלבד בדרך לרבע הגמר. ברבע מול מקסמיליאן האוסטרי פלצ'יק היה טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. בהמשך הישראלי קיבל שידו והגיב עם וואזארי, הוא המשיך לתקוף והשיג וואזארי נוסף בדרך לחצי הגמר. בחצי מול לופורציאו האיטלקי פיטר היה טוב יותר אך לא הצליח להשיג ניקוד. לופורציאו השיג וואזארי ששלח את פלצ'יק לקרב על הארד בתום 4 דקות. בקרב על המקום השלישי מול קוטסוייב האזרי שני היריבים תקפו וניסו להשיג ניקוד. פלצ'יק היה מסוכן יותר והשיג וואזארי ממנו המשיך לריתוק והוא מסיים יום מעולה על הפודיום עם מדלית ארד.

אלמוג לוזון (100- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול פוגסי, ההונגרי השיג וואזארי כ-10 שניות מפתיחת הקרב אך אלמוג הצעיר המשיך לתקוף ואיזן עם וואזארי משלו לאחר פחות מ-30 שניות. בהמשך הקרב התאזן אך לקראת הסיום ההונגרי היה מסוכן יותר והשיג וואזארי ואיפון שסיימו את הופעת הבכורה של לוזון בסבב הבוגרים אחרי קרב אחד.

סלבה אובדין (100+ ק"ג) – בסיבוב הראשון מול מורנו האיטלקי הקרב היה שקול אך האיטלקי הצליח להשיג איפון שסיים את יום התחרות של אובדין אחרי קרב אחד.

עומרי קניון (78- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול לינדה האיטלקייה הקרב היה שקול אך פחות מדקה לסיום עומרי נכנעה לתרגיל חניקה והיא מסיימת את התחרות אחרי קרב אחד.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort