סיקור SmackDown 02/05

כריס ג'ריקו מצטרף לסמאקדאון מה מתכננים לו בברנד הכחול של ה-WWE? האם ג'ינדר יחזיר את החגורה שגנב? האם נראה את רנדי אחרי ההפסד שלו בבית האימה?

פתיחת התוכנית:

רואים את ג'ינדר מאהל מצטלם עם החגורה אותה הוא גנב ואז נכנס למקום שיין מקמהן שלוקח את החגורה ואומר לו שאצלנו בסמאקדאון חייבים לזכות באליפות ולא לגנוב את זה וכרגע אתה עדיין לא אלוף, אז ג'ינדר טוען כי הוא יהיה אלוף בבאקלש ולא יעזור לאף אחד ואז כולם יירצו לקנות את התמונות האלה שעכשיו קורות פה.

שיין עולה לזירה ומקבל את המצטרף החדש לסמאקדאון והאלוף ארה"ב החדש כריס ג'ריקו, כריס עולה לזירה וטוען כי הוא מתרגש להצטרף לסמאקדאון ורואה שגם הקהל מאוד מתרגש מזה, בנוסף שיין מודיע לו כי בהמשך התוכנית הוא התחרה שוב מול קווין אוונס בקרב חוזר על האליפות ארה"ב, לאחר מכן עולה לזירה AJ סטיילס ומודיע לג'ריקו שהוא הגיע לבית שלו ושזה הוא זה שהקים את המקום ולכן כדאי לו להיזהר ובייחוד כדאי לו להיזהר כי הוא הולך לזכות בחגורה בבאקלש אלא אם בכלל ג'ריקו יהיה זה שעדיין יחזיק בתואר אחרי הקרב בהמשך הערב. קווין אוונס עולה לבמה ואומר כי זה לא הגיוני בכלל מה שקורה פה כי בעצם כל העניין הוא KO של איך שהוא הפסיד אבל הולך להחזיר את החגורה בחזרה והגיע הזמן שסטיילס יעוף מהזירה כי לא הכל סביבו, סטיילס אכן יורד מהזירה והולך לתקוף את KO שופטים ושיין מפרידים.

ג'ריקו כבר מרגיש בבית (WWE)

סמי זיין נגד ג'ינדר מאהל (שמגיע עם האחים סינג)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

סמי זיין הוא פייטר בנשמה ולא מוותר באף קרב כמו שראינו בעבר אצלו כשנלחם מול ברון סטרומן, ג'ינדר מאהל מאז שעבר לסמאקדאון קורה אצלו משהו טוב במיוחד ומקבל את הפוש של החיים שלו עד עכשיו. ג'ינדר נעזר במהלך הקרב בשני החברים שלו כאשר אחד מהם עזר לו לחמוק מההלוובה קיק ובזמן שסמי ניסה לקפוץ מעל החבלים על ג'ינדר ועל אחד העוזרים שלו העוזר השני תפס לו ברגליים והצליח להסיח את דעתו ואז ג'ינדר חזר ותקף את סמי עם הקוברה קלאץ סלאם ונצמיד את סמי לספירת 3.

ג'ינדר חוגג עוד ניצחון (WWE)

איידין אינגליש נגד טאי דילינג'ר

איידין אינגליש עולה לזירה ומבקש את אור הזרקורים אליו כי ככה זה צריך לעשות כי הוא האיש של המקום ואז הוא ניסה להמשיך לשיר וטאי דילינג'ר נכנס ומפריע לו. הקרב מתחיל ואינגליש ישר תוקף את דילינג'ר ואומר לו בחיים אל תפריע לי באמצע, אבל טאי מהר מאוד חוזר לעצמו ובסדרת מכות שמסתיימת עם פרפקט טן ומצמיד את אינגליש לספירת 3.

טאי דילינג'ר מצמיד לספירת 3 (WWE)

כרמלה טמינה ונטליה תוקפות את שארלוט מאחורי הקלעים באמצע ראיון שהעניקה האחרונה.

נעומי נגד נטליה וכרמלה

הקרב היה אמור להיות קרב זוגות שהשותפה של נעומי לקרב הייתה אמורה להיות שארלוט אך כאמור היא הותקפה לפני הקרב, אך הקרב נהפך להיות 2 נגד 1. כשהיה נראה שנטליה וכרמלה קרובות לניצחון שארלוט הגיחה פצועה אבל עם כוחות לנצח את הקרב הזה. שארלוט חזרה וניסתה לעזור כמה שיותר אבל בסופו של דבר נגמרה לה הכוחות והיא התחלפה עם נעומי שנכנסה במומנטום מטורף ותקפה ללא הרף את כרמלה אך שנייה לפני שהיא מצמידה אותה נטליה מסיחה את דעתו של השופט ואז נעומי קמה ותוקפת את נטליה עם אינזגורי ואז גם ג'יימס אלסורת הסיח את דעתה של נעומי שניסתה לתקוף, אותו וכרמלה מתעשתת מהר ועם רול-אפ מצמידה את נעומי לספירת 3.

לאחר הקרב נעומי תוקפת את כרמלה ומשם זה נהפך להיות קרב 3 על 2 כשטמינה נטליה וכרמלה על נעומי ושארלוט, ואז המנגינה של בקי לינץ' נשמעת והיא עולה לזירה ובהתחלה מראה סימנים כאילו היא בוחרת את הצד של השלישייה כשהיא לוחצת את ידה של טמינה אח"כ של כרמלה ואח"כ מחבקת את נטליה ואז היא עוברת לאלסוורת ואומרת לו תביא לי חיבוק איך שהוא בא לחבק אותה היא זורקת את אלסוורת על טמינה ומתחילה לתקוף את נטליה ואת כרמלה אבל אז טמינה חוזרת לזירה ותוקפת עם ביג-קיק את בקי ולאחר מכן השלישייה שוב תוקפות את נעומי בקי ושארלוט.

פה זה עוד היה נראה שבקי תפסה את הצד הנכון (WWE)

סין קארה נגד דולף זיגלר

הקרב התחיל בשליטה של סין קארה אבל מהר מאוד דולף החזיר את השליטה אליו כשברקע הקהל צועק את שמו של נקאמורה כדי לעצבן את זיגלר, לקראת סוף הקרב סין קארה ניסה לבצע מון-סואלט מהחבל השני אך דולף חסם אותו עם ברכייה לגוף ואז דולף תקף את סין קארה עם סופרקיק והצמיד אותו לספירת 3.

כך הקרב הסתיים עפ סופרקיק אדיר(WWE)

כריס ג'ריקו נגד קווין אוונס בקרב חוזר על אליפות ארה"ב

קרב אדיר נוסף בין שני החברים לשעבר, לקראת סופו זה היה נראה שג'ריקו ינצח שוב כשהוא היה קרוב להכניע את אוונס עם החומות של ג'ריקו אך שוב אוונס ברח. אוונס אחרי שברח ירד מהזירה וכשג'ריקו ניסה לתקוף אותו עם סופרבול-קיק הוא התחמק ואוונס עם סופרקיק ואחרי זה DDT העביר את המומנטום אליו, אוונס החזיר את ג'ריקו לזירה ועם עוד סופרקיק הצמיד את ג'ריקו לספירה אבל גם הפעם זה רק כמעט כשג'ריקו מתחמק בספירת 2 ושלושה רבעים, לאחר מכן ג'ריקו ניסה רול-אפ משלו אבל גם אוונס בורח בספירת 2 וחצי. אוונס התעצבן ביעט בג'ריקו פעם נוספת בראש ועם פופ-אפ פאוורבאמב סיים את הקרב לאחר שהצמיד את ג'ריקו לספירת 3 וניצח את הקרב והחזיר לעצמו את החגורה. לאחר הקרב אוונס עלה שוב לזירה ותקף את ג'ריקו שוב עם פופ-טפ פאוורבאמב. ולאחר מכן עזב את הזירה וזה היה נראה שהכל הסתיים לאחר מכן הוא חזר שוב ותקף את ג'ריקו עם אגרוף ולאחר מכן עם בעיטה לראש ואז לקח כסא וסגר את ראשו של ג'ריקו בתוכו ושלח אותו למפגש עם העמוד שמחזיק את הזירה.

ג'ריקו במפגש לא נעים במיוחד (WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort