סיקור Payback 2017

אירוע הראשון של RAW לאחר הרסלמניה. האם נראה אלופים חדשים? האם ג'ריקו יעבור אחרי האירוע לסמאקדאון? האם רנדי ישרוד את בית האימה? ואיך יגיע רומן ריינס לקרב שלו עם ברון סטרומן?

הקיק-אף של האירוע:

לוק גאלוס וקרל אנדרסון נגד אנזו אמורה וביג קאס

ברובו של הקרב שלטו גאלוס ואנדרסון ואז לקראת סוף הקרב הם באו לעשות את המג'יק-קילר על אנזו אמורה אבל ביג קאס בא להציל את חברו ועם ביג-בוט לפניו של אנדרסון אנזו בורח מהמתקפה ועושה רול-אפ על גאלוס ומצמיד אותו לספירת 3.  אנזו וביג קאס מנצחים את הקרב.

הפיוד שלא נגמר בין הצמדים הללו (WWE)

המיז אירח את פין באלור לתוכנית שלו "מיז TV" בין היתר מיז אמר שבכל מקום בו דרך פין הוא זכה באליפות אם זה באירופה אם זה ביפן אם זה ב-NXT, ואפילו הזכיר את זה שהוא מחזיק בזמן הכי ארוך שאי פעם החזיקו בחגורה של ה-NXT. בנוסף הוא החמיא לו על כך שנבחר בדראפט שהיה בשנה שעברה אפילו לפניו אבל ויש אבל גדול הוא נכשל למרות הכל כך מיז טען. ואז הוא שאל את פין האם אתה מרגיש שאת נכשלת? אז פין עונה אם להיכשל זה לפרוק את הכתף בתחילת הקרב, להתעשת ולהחזיר אותה למקום ובסופו של דבר להמשיך להתאבק ולנצח את הקרב ולהפוך להיות האלוף היוניברסלי הראשון זה מה שנקרא להיכשל? אז סבבה אני מוכן להיכשל כך תמיד, אז מיז החזיר לו בעקיצה שהוא אכן היה האלוף היוניברסלי הראשון לזמן "כ"כ ארוך" של 24 שעות. בהמשך הראיון הוא הודיע כי בשנה הזאת הוא מתכוון להחזיר את מה ששייך לו וזה האליפות היוניברסלית(האם יש פה ספויילר להמשך?) ואמר כי הוא לא מפחד מברוק לסנר והוא יודע שברוק יותר גדול ממנו בגודל אבל הוא יודע שהוא עצמו יותר מתוחכם מלסנר. לקראת סוף הראיון פין אמר למיז שבדרך כלל התוכניות שלו תמיד מסתיימות עם זה שקורעים אותו במכות, אבל הפעם יהיה קצת שונה כי הוא יהיה אדם בוגר ופשוט יקום וילך לדרכו ואז המנגינה של פין באלור נשמעה ומיז התעצבן ואמר כי זאת התוכנית שלו והוא יחליט מתי היא תיגמר ומתי ישמיעו את המוזיקה של האורח שלו אז לא מעניין אותו ואמר לבאלור שבחיים אבל בחיים לא יפנה לו את הגב, ואז באלור חזר בו ותקף את מיז.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
פין באלור מתארח במיז טיוי (WWE)

פתיחת התוכנית:

קרב על אליפות ארה"ב – האלוף קווין אוונס נגד כריס ג'ריקו(המנצח עובר עם החגורה לסמאקדאון)

קרב אדיר בין שני החברים לשעבר כל אחד היה קרוב לניצחון במהלך הקרב, ג'ריקו היה קרוב עם ה"חומות של ג'ריקו" ושוב אוונס עם אבצע אחת הצליח לברוח מזה. אוונס ביצע את הפופ-אפ פאורבאמב אבל ג'ריקו ברח בספירת 2 ושלושה רבעים. במהלך הקרב ג'ריקו בעט בידו של אוונס שהייתה תקועה בין הזירה לבין מדרגות המתכת. לקראת סיום הקרב אוונס שוב ניסה לעשות את הפום-אפ פאוורבאמב אבל התקשה לבצע את זה מרוב הכאבים בידו וג'ריקו ניצל את זה ותקף אותו עם ה"חומות של ג'ריקו" רק שהפעם אוונס לא ברח מזה ונכנע.  ג'ריקו זוכה באליפות ארה"ב והצטרף לסמאקדאון

ג'ריקו מתעופף לו לעבר סמאקדאון (WWE)

קרב על אליפות הקרוזרוויט – האלוף נוויל נגד אוסטין אריס

הפיוד הגדול בין השניים המשיך גם באירוע הזה, ושוב אוסטין היה כל כך קרוב לניצחון אך לא צלח שוב והפעם בגלל פסילה של נוויל, לאחר שאוסטין עשה עליו את הלאסט צ'אנסרי ונוויל תפס את השופט וזרק את השופט על אריס כדי לברוח מהחניקה, השופט הורה לסיים את הקרב והורה על ניצחון של אריס בגלל פסילה אך כאמור עם פסילה החגורה לא עוברת ידיים ולכן נוויל נישאר האלוף.

קרב על אליפות הזוגות של RAW – האלופים האחים הארדי נגד שיימוס וסזארו

שני הצמדים שמאוד מכבדים אחד את השני נפגשים שוב בקרב שיכול לקרות בו הכל,  לקראת סוף הקרב סזארו ביצע את ה"סזארו סווינג" על מאט הארדי ולאחר-מכן שיימוס ביצע את הוויט-נויס מהחבלים והצמיד את מאט אך ג'ף ממש בשנייה האחרונה הציל את הקרב, אחרי זה סזארו בא להעיף את ג'ף מהזירה אך ג'ף העיף אותו ואז ג'ף בא לקפוץ עליו וסזארו תפס אותו וניסה לעשות לו סנייק-איי על הגדר של הקהל אך ג'ף ברח והעיף אותו לעבר הקהל. שיימוס ומאט המשיכו להתאבק בזירה ואז שיימוס תקף את מאט עם סופלקס אבל לא שם לב שבדרך מאט וג'ף הספיקו להתחלף וכששיימוס ניסה להצמיד את מאט ג'ף קפץ עליו מהחבלים עם סוונטון בומב על הגב והצמיד את שיימוס לספירת 3.  המנצחים ועדיין האלופים האחים הארדי

לאחר הקרב שיימוס וסזארו שוב לחצו את ידיהם של ההארדיז ואז היה נראה שהם ירדו מהזירה לכיוון החדר הלבשה ובזמן שההארדיז התחילו לחגוג עם החגורות שיימוס וסזארו חזרו ותקפו אותם ובעצם ביצעו היל טרן לו חיכינו וציפינו. הפיוד לא באמת ייגמר בין הצמדים. יהיה מעניין לראות מה יהיה ב-RAW שלאחר האירוע.

שיימוס וסזארו עושים היל טרן ותוקפים את ההארדיז (WWE)

אליפות הנשים של RAW – האלופה ביילי נגד אלכסה בליס

אלכסה בליס רוצה להפוך להיות הראשונה שהחזיקה גם באליפות של RAW וגם באליפות של סמאקדאון. קרב קשוח בין שתי הבנות הללו הסתיים בניצחון של אלכסה אחרי שהיא דחפה את הראש של ביליי פעמיים לתוך העמוד שמחזיק את הפינה של הזירה, ובנוסף היא גם ביצעה DDT אדיר על ביילי והצמידה אותו לספירת 3. אלכסה בליס אלופת הנשים של RAW

בליס היא הראשונה שזכתה בשתי אליפויות הנשים של שני הברנדים(WWE)

סת' רולינס נגד סמואה ג'ו

סת' רולינס נפגש סופסוף לאחד על אחד מול הבחור שפצע אותו וכמעט גמר לו את הקריירה(סמואה ג'ו נשלח על ידי טריפל H "לטפל" ברולינס).קרב קשוח בין השניים שכמובן סמואה ג'ו הולך הרבה על הרגל של סת' רולינס שבה הוא נפצע, אך בסופו של דבר סמואה בניסיון להכניע את סת' עם סליפר הולד אבל סת' בורח עם כל שהוא גורם לכתפיים של ג'ו להיות צמודות למזרן והשופט סופר ל3 וסת' רולינס מנצח.

סת' רולינס יוצא עם רגלו על העליונה(WWE)

בריי ווייט מול רנדי אורטון בקרב בית האימה

רנדי הגיע לבית האימה ודווקא די שרד אותו למרות שבריי ניסה להפחיד אותו מספר פעמים על הבית הזה, רנדי בסופו של דבר נשאר אחרון בבית האימה לאחר שבריי ווייט זרק עליו מקרר ובריי נסע ברכב חזרה להיכל בו התקיים האירוע ועלה לזירה ולאחר שכיבה את המנורה הידועה שלו גילה מאחוריו את רנדי אורטון. רנדי שלט ברוב הקרב שהתרחש בזירה עד שהאחים סינג(העוזרים של גי'נדר מאהל) באו והפריעו לרנדי לפני שהוא מבצע את ה-RKO רנדי הצליח להעיף את השניים מהזירה ובסופו של דבר הצליח לבצע את ה-RKO על ברי ווייט אבל אז הגיע ג'ינדר מאהל שתקף אותו עם חגורת האליפות אותה גנב מאורטון בסמאקדאון ופגע בו פעמיים עם החגורה בעורף ולאחר מכן בריי ווייט תקף את רנדי עם "האחות אביגיל" והצמיד את רנדי לספירת 3.

בריי ווייט זורק מקרר על רנדי בבית האימה(WWE)

ברון סטרומן נגד רומן ריינס

רומן ריינס עלה לזירה כשהוא כולו חבוש מהתקיפה האחרונה לפני שלושה שבועות של ברון סטרומן עליו, וזה היה נראה שאין הרבה סיכוי שהוא יישרוד הרבה בקרב. ואת האמת שרומן הראה שהוא לא פראייר אבל כמה הוא יכול לסבול? בסופו של דבר סטרומן ניצח את הקרב למרות שרומן הפתיע אותו מספר פעמים עם ספיר ועם הסופרמן-פאנץ' .

לאחר הקרב סטרומן המשיך להתעלל ברומן כאשר תקף אותו עם מדרגות המתכת.

סטרומן תוקף את רומן ריינס אחרי שהקרב כבר נגמר (WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort