גביע אירופה סרייבו, בוסניה הרצגובינה

גביע אירופה יצא לדרך בסרייבו כשהפעם בשונה מתחרויות הסבב, המשקלים הכבדים התחרו ביום הראשון. המשלחת הישראלית שלחה לתחרות 18 ספורטאים כשביום התחרות הראשון עלו על המזרן 4 מתוכם והושגה מדליה ממשלחת הנשים. יום התחרות השני של המשלחת היה מוצלח יותר כשהיא קטפה 4 מדליות, כשבמשקל עד 63 ק"ג הישראליות זכו בארד. במקביל בגביע אירופה לקדטים שנערך בברלין סרפים קומפנייץ סיים במקום השלישי ומתן קוקולייב סיים במקום החמישי.

גברים

יום התחרות הראשון 29.4

ארי וינקלר (81- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול וידאר הסלובני הקרב לא הוכרע בתום 4 דקות ועבר לגולדן סקור שם כבר לאחר 3 שניות ארי השיג וואזארי ועלה לסיבוב הבא. בקרב מול מילאן ההונגרי הישראלי השיג 2 וואזארי ואיפון בדרך לרבע הגמר. ברבע מול זאור, הרוסי השיג 2 וואזארי ושלח את הישראלי לבית הניחומים. בבית הניחומים מול קובסביץ' הסרבי ארי נכנע ל-2 וואזארי ואיפון. וינקלר מסיים את התחרות במקום התשיעי.

אלכסנדר דיאצ'נקו (81- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול דודניקוב הרוסי לאחר 2 דקות של קרב הפסיד באיפון. דיאצ'נקו מסיים את התחרות לאחר קרב אחד.

מתן חזן (90- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול לונוט הרומני חזן השיג וואזארי אך בהמשך ספג איפון. מתן מסיים את התחרות לאחר קרב אחד.

יום התחרות השני 30.4

אלון רחימא (60- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול פלביו הבלגי הקרב לא הוכרע בתום 4 דקות כששני היריבים לא הצליחו להשיג ניקוד ועבר לגולדן סקור שם לאחר יותר משתי דקות הבלגי ספג שידו בעוד שלרחימא לא היו עונשים מה שהביא להכרעת הקרב ולניצחון של אלון. בקרב הבא מול סרגיי, הרוסי השיג איפון פחות מדקה לסיום ושלח את הישראלי לבית הניחומים. בבית הניחומים מול דוד הסלובני אלון השיג איפון והמשיך לסיבוב הבא בבית הניחומים. בקרב מול ברנרד הקרואטי רחימא השיג איפון קצת יותר מדקה בתוך הקרב ועלה לקרב על הארד. בקרב מול קמל, הצרפתי לא עלה לקרב מה שהביא לניצחון טכני לרחימא. אלון מסיים את התחרות במקום השלישי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אלירן תומר גבאי (60- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול דניאל, ההונגרי השיג 2 וואזארי, גבאי השיג וואזארי אחד שלא הספיק והוא מסיים את התחרות לאחר קרב אחד.

רן רוזמרין (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול זאור הרוסי הישראלי נכנע לאחר פחות משתי דקות לאחר שנכנע לוואזארי ואיפון של הרוסי ועבר לבית הניחומים. בבית הניחומים מול מרקו המונגולי רן השיג וואזארי שהעלה אותו לסיבוב הבא בבית הניחומים. בקרב הבא מול דניס, הסרבי השיג 2 וואזארי ואיפון וסיים את התחרות של הישראלי. רן מסיים את התחרות במקום התשיעי.

טל אלמוג (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול סנה, הבלגי השיג וואזארי ואיפון שסיימו את התחרות של טל לאחר קרב אחד.

ירין מנגד (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול טום הלוקסמבורגי ירין השיג וואזארי ששלח אותו לסיבוב הבא. בקרב מול מלאוס בצרפתי פחות מדקה לסיום ירין השיג איפון בדרך לרבע הגמר. ברבע מול בונצ'יץ' הסרבי הקרב לא הוכרע בתום 4 דקות ועבר לגולדן סקור שם הסרבי השיג איפון ששלח את ירין לבית הניחומים. בבית הניחומים מול מיסלב הקרואטי הקרב לא הוכרע בתום 4 דקות ועבר לגולדן סקור שם מנגד השיג איפון וניצחון. בקרב הבא מול דנטה קיבלנו קרב ישראלי בו ירין הפסיד והוא מסיים את התחרות במקום השביעי.

אמיר דנטה (66- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול מילנקובויץ' הסרבי דנטה השיג 2 וואזארי ואיפון בדרך לסיבוב הבא. בקרב מול אדלן הבלגי דנטה השיג איפון פחות מדקה בתוך הקרב ועלה לרבע הגמר. ברבע מול פטר, הבוסני השיג איפון לאחר פחות מדקה ושלח את דנטה לבית הניחומים. בבית הניחומים מול אקוס ההונגרי לאחר פחות מ-2 דקות הישראלי השיג איפון לאחר שלפני כן השיג וואזארי והוא ממשיך לקרב מול חברו לנבחרת ירין. בקרב מול מנגד אמיר השיג 2 וואזארי ואיפון וקרב על הארד. בקרב מול זאור הרוסי אמיר השיג 5 וואזארי, פחות מדקה לסיום הרוסי קיבל שידו שלישי שהוביל לניצחון של הישראלי. דנטה מסיים את התחרות במקום השלישי.

אלכס רסקופין (73- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול גוסטנצי'יק הסלובני אלכס השיג וואזארי ואיפון בדרך לסיבוב הבא. בקרב מול לאמנן הפיני לאחר פחות מדקה וחצי בתוך הקרב הפיני השיג איפון שסיים את יום התחרות של רסקופין.

יבגני שולוס (73- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול וינסנט, הצרפתי השיג 3 וואזארי שסיימו את התחרות של שולוס לאחר קרב אחד.

נשים

יום התחרות הראשון 29.4

עומרי קניון (78- ק"ג) – בקרב הראשון מול חנה המקומית עומרי השיגה איפון בדרך לחצי הגמר. בחצי מול טורקר, הסלובנית השיגה 3 וואזארי ואיפון ושלחה את קניון לקרב על המקום השלישי. בקרב על הארד מול אלכסנדרה הרומנייה הישראלית השיגה 2 וואזארי שהביאו לה פודיום בתום 4 דקות. עומרי מסיימת את התחרות במקום השלישי.

עומרי עם המדליה (Israel Women's Judo Team‎‏ )
יום התחרות השני 30.4

מעיין גרינברג (57- ק"ג) – בקרב הראשון מול לאורה פאורנייר, הבריטית השיגה וואזארי בהמשך גרינברג קיבלה שידו שלישי שהביא לניצחון של לאורה. מעיין מסיימת את התחרות לאחר קרב אחד.

עמית פרישקולניק (57- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול דורה בורטס, הקרואטית השיגה איפון שסיים את התחרות של פרישקולניק לאחר קרב אחד.

ניצן מירון (57- ק"ג) – בקרב הראשון מול טופולוביץ', הקרואטית השיגה 2 וואזארי ואיפון שסיימו את התחרות של ניצן לאחר קרב אחד.

גילי שריר (63- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול לובריץ' ג'ובנוביץ' הקרואטית גילי השיגה וואזארי, בהמשך הקרואטית קיבלה שידו שלישי שהעניק לשריר ניצחון ורבע גמר. ברבע מול הינס, הבלגית השיגה וואזארי ששלח את גילי לבית הניחומים. בבית הניחומים מול ת'אודורקיס האוסטרית שריר השיגה איפון וניצחון לאחר קצת יותר מ-2 דקות וחצי. בקרב הבא מול מריבן מטורקיה לא הושגה הכרעה בתום 4 דקות והקרב עבר לגולדן סקור שם שריר השיגה וואזארי בדרך למפגש עם חברתה לנבחרת, פז לייבל, בקרב על המקום השלישי. בקרב גילי השיגה וואזארי ואיפון. שריר מסיימת את התחרות במקום השלישי.

נועה שניר (63- ק"ג) – בסיבוב הראשון מול בלגוג'ביץ', הקרואטית השיגה וואזארי ששלח את שניר לבית הניחומים. בבית הניחומים מול קריסטינה ההונגרייה הישראלית השיגה וואזארי ואיפון והמשיכה לסיבוב הבא. בקרב מול סמרדזיץ' הבוסנית אותה הדיחה חברתה לנבחרת, פז, לא הושגה הכרעה בתום 4 דקות והקרב עבר לגולדן סקור שם שניר השיגה וואזארי וקרב על הארד. בקרב מול הינס הבלגית נועה השיגה וואזארי ואיפון שהבטיחו לה מקום בפודיום. שניר מסיימת את התחרות במקום השלישי.

פז לייבל (63- ק"ג) – בקרב הראשון מול סמרדזיץ' הבוסנית פז השיגה וואזארי ואיפון ועלתה לחצי הגמר. בחצי מול בלגוג'ביץ' הקרואטית פז השיגה וואזארי אך קיבלה שידו שלישי שהביא ניצחון לקרואטית ועברה לקרב על המקום השלישי מול גילי אותו הפסידה והיא מסיימת את התחרות במקום החמישי.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מאי 2024
א ב ג ד ה ו ש
« אפר    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort